---------- Forwarded message ----------
From: Carmen Steluta <ca_stel...@yahoo.co.uk>
Date: 2010/4/27
Subject: Despre Simpozionul international de la Scoala Andrei Saguna Turda
To: Lucian Branea <lucian.bra...@gmail.com>

Stimate domn Lucian Branea,

Avand in vedere contributia dumneavoastra consistenta si sustinuta la
informarea in cadrul romania_eu_list, va rugam sa ne ajutati prin
comunicarea
informatiei despre Simpozionul International "Traditii si viitor in
invatamantul
preuniversitar", organizat la Scoala Andrei Saguna Turda, in 14-15 mai 2010.

Editia din acest an a simpozionului, prin colaborarea cu Peace Corps
si cu Asociatia Europeana a Profesorilor (AEDE) sectiunea Belgia,
speram sa aduca elemente de noutate interesante pentru noi toti.

Am atasat anuntul si talonul care se pot accesa si pe pagina ISJ Cluj
sau pe didactic.ro

In numele comitetului de organizare a simpozionului,
Steluta Nemes, director la Scoala Andrei Saguna Turda,
va multumeste si va doreste spor in activitate

--
Tatoo Bucharest with your stories :)
* an Epsilon III production - with the support of the European Commission

http://povestind-bucurestiul.org

Raspunde prin e-mail lui