Tot pe tema asta:

"Nu ne dorim patrimoniu fără oameni și nici oameni fără patrimoniu!”

<http://www.cultura.ro/News.aspx?ID=1567>

Nu stiu cum e Borbely insa Hunor este consecvent in afirmatii, le pune
pe site etc... si cu toate ca maghiar e mai patriot decit Videanu...

Oricum, vad ca si Borbely insista pe respectarea legii, asta nu e rau,
nu? Din "investitia" celor de la Gold pina acum nici macar o
activitate (in afara de vreo 2 ilegale pentru care nu aveau
autorizatie) nu a fost de minerit sau de conservare a mediului, asa
cum se laudasera acum 15 ani...

<http://www.mmediu.ro/media/comunicate/04_Aprilie_2010/29.04.2010a.htm>

Atentie, miine (4 mai) e sedinta la minister la Mediu "cu toti cei
implicati"... de exemplu pe mine nu m-a invitat nimeni, cine sint "cei
implicati"?

Cu respect,

Peter