Torok Zsolt wrote:

> Guvernu' Boc, asa inghesuit cum este, si-o fi dat seama ca pompoasele
> coalitii pe de o parte includ doar o fractiune din numarul ONG-urilor,
> pe de alt parte nu au personalitate juridica: deci din punct de vedere
> legal... ele nu exista!
> Trebuie sa fii dobiboc sa discuti cu unii (sau altii) care reprezinta
> ceva ce nu exista...

Pentru cei care stiu ca dl.Torok vrea doar sa faca diversiuni, probabil
e clar ca nici de data asta insinuarile dumisale nu se pot sustine cu
argumente obiective. Pentru cei inca "nevaccinati" la veninoasele sale
mailuri si risca sa creada ca afirmatiile lui au ceva acoperire
juridica, fac cateva precizari:

Dpdv juridic, este absolut firesc si fara nicio problema sa existe si sa
functioneze structuri asociative fara personalitate juridica, cum este
si Coalitia pentru Mediu, sa aiba reprezentanti si sa intre in dialog cu
autoritati etc. Diferenta este doar de forma dpdv juridic:
Reprezentantii alesi nu actioneaza ca organ al structurii asociative, ci
ca mandatar comun al organizatiilor membre, iar eventualele valori
patrimoniale nu sunt ale structurii federative/coalitiei, ci
coproprietate a organizatiilor membre, administrata de una dintre ele,
mandatata in acest sens de celelalte. Asa este si in cazul Coalitiei
pentru Mediu. Si nici nu are rost sa ii dai personalitate juridica unei
coalitii daca natura activitatilor ei permite a se activa eficient si
asa, pentru ca statutul de persoana juridica implica si un anumit efort
administrativ care uneori nu se justifica.

Asa ca e doar un nou "fitil" rautacios al d-lui Torok - teoretic vechi
ONG-ist si deci perfect informat cu privire la realitatile din sector,
motiv pentru care nu trebuie sa i se prezume nevionvatia si lipsa de
informare cand lanseaza asemenea ( obisnuite si frecvente) insinuari,
dezinformari, calomnii sau uneori simple bascalii ieftine....

Radu Mititean
CCN

Raspunde prin e-mail lui