Iata ca se demonstreaza teoria conform carora serviciile secrete sunt niste
instrumente destul de utile folosite de unii din fruntea puterii pentru
compromiterea sau anihilarea unor adversari incomozi.Altfel spus ,dupa aproape
20 de ani de la Revolutie Securitatea continua sa conduca si foloseste aceleasi
mijloace sinistre pentru anihilarea fizica,psihica sau mentala a unora,asta la
ordinele unora sau altora.De multe ori mijloacele sunt deosebit de ingenioase
si demonstreaza forta ofensiva,defensiva sau in cazul Romaniei una represiva
asupra unor adversari ai unor regimuri vremelnice.Din pacatre in Romania au
ramas aceleasi metode si mentalitati de anihilare prin diferite cai a unor
adversari dirijate de catre anumite persoane.
  Era clar ca MAFIA SNSPA,aceeasi scoala unde activeaza si seful SRI George
Maior ,a fost deranjata la culme de dezvaluirile privind trecutul unora ,dar si
felul cum si-au dobandit statutul profesional.Ati aflat ca SNSPA,locul unde se
formeaza viitorii lideri ai Romaniei, este de fapt o cloaca de fosti securisti
si nenorociti pe drept cuvant urmasa academiei Stefan Gheorghiu si unde au loc
cele mai mari magarii financiare legate de banii studentilor,unii dobandindu-si
averi colosale pe banii studentilor.Ati mai aflat cum un clan nenorocit
Miroiu,avand mari probleme de ordin penal datorita faptului ca au deturnat sume
colosale din bugetul de cercetare pe care le-au impartit cu cei din scoala,cum
spuneam acest clan si-a asigurat protectia la cel mai inalt nivel ,oferindu-se
sa-i CROIASCA gratis o diploma de Master de Politologie fiicei mici a lui
Basescu.A fost ca un troc,deoarece de curand Adrian Miroiu jumatatea masculina
a clanului Miroiu ,a devenit presedinte al SNSPA
 ului,ea organizandu-se dupa model american.Probabil ca trocul va continua
atunci cand ,in eventualitatea unui guvern PD-L ist ,Basescu se va achita de
obligatii fatza de cel care i-a dat diploma lui fi-sa si va numi in fruntea
Educatiei pe clanul Miroiu ,mai bine jumatatea masculina.Ati mai aflat cum cei
care activeaza in acea scoala SNSPA,unde se formeaza viitorii lideri ai
Romaniei,sunt de fapt o gasca care este platita de Oculta IudeoMasonului George
Sorosh sa implementeze planurile conspirative ale acestei Oculte in Romania,la
loc de cinste figurand promovarea FEMINISMULUI si invrajbirea sexelor,dar si
asa numitul razboi impotriva religiei initiatr de gunoaiele universitare care
s-au pripasit.
  Probabil ca acestor gunoaie create in zeama conspirativa a Ocultei lui
Soros,le arde buza enorm in pragul alegerilor dupa functii politice la
varf,asta in eventualitatea cand partidele pe care mizeaza vor castiga ,in
special PDL ul lui Basescu,iar MAFIA SNSPA ului isi va asigura din nou
protectia politica si va putea fura in continuare banii din taxele studentilor
convertite in salarii confidential de mari.Dar si au dat seama ca au pe ciuneva
care are GURA MARE si care ii latra tot timpul.Atunci cand cineva este latrat
de caini,acesta fie da cu piatra,fie are un dispozitiv de aliungare a cainilor
pe baza de lumina deosebit de stralucitoare care este plasat exact in ochii
cainelui pentru ca acesta sa se potoleasca.
  Asa au procedat si MAFIA SNSPA in complicitate cu serviciile secrete a caror
sef activeaza ca UNIVERSITAR in SNSPA.Probabil ca atunci cand am facut
dezvaluirti privind faptul ca SNSPA,o facultate care devine tot mai
prestigioasa (e o mare tiparnitza de diplome care le da in masa la toti
prostii,dupa model Stefan Gheorghiu) a fost creata de o divizie a fostei
Securitati,era clar ca acestia s-au considerat deranjati de faptul ca am spus
cine au fost ei cu adevarati,mai ales pentru unii care vroiaui sa para niste
profesori extraordinari in fatza generatiilor tinere care nu stiau ce e
comunismul.Acum trei luni am cerut in calitate de simplui cetatean conform
legii CNSAS ca sa fiu informat despre trecutul legat de fosta Securitate a
celor din fruntea SNSPA.Bineinteles ca acest lucru va deranja la culme pe cei
din scoala unde activeaza Maior,dat fiind ca la DRI-SNSPA scoala lui Maior
majoritatea sunt fosti securisti sau profesori la Stefan Gheorghiu.Asta in
eventualitatea in
 care se va dezvalui in presa trecutul unor baroni universitari care au
monopolizat.
  Cand am spus ca MAFIA UNIVERSITARA este cea mai puternica,m-am bazat pe
faptul ca spre deosebire de alte MAFII,cea UNIVERSITARA este in stransa
complicitate cu serviciile secrete,asta pentru ca Universitatile constituie
locuri in care prin diferite proiecte si finantare se spala si se deturneaza
banii publici,dar activeaza si muylti care au parasit politica sau acestea sunt
un loc de refugiu pentru unii din fruntea serviciilor secrete.dE fapt problema
rezida din faptul ca SRI monitorizeaza activitatea universitarilor sau a unor
politicieni  in urma carora rezulta destule aspecte  neplacute si
compromitatoare(vezi cazul Birchall-Pieleanu) legate de spagile si afacerile
masterale sau acordarea de diplome contra unor spagi.De multew ori,mafiotii
universitari stiindu-se compromisi si santajabili devin obedienti factorului
politic,oferindu-se sa CROIASCA DIPLOME si sa scolarizeze diferite beizadele
ale celor de la putere.Pe langa faptul ca li se ofera fonduri de cercetare si
 de proiecte colosale (de ordinul milioanelor de dolari) care sunt deturnate si
impartite FRATESTE intre universitari,diversi politicieni si chiar oameni din
servicii secrete.Atunci cand cineva din exterior denunta asemenea magarii
acesta trebuie anihilat ,mai ales in prag de alegeri.Cu atat mai mult cu cat
seful SRI ului,activeaza ca Universitar la cea mai penala universitate din
Romania SNSPA in care unii "universitari" fosti securisti care activeaza acolo
si care au indeplinit functii in unele guverne (o iau cu titlu de
probabilitate) se pare ca nu sunt straini de afacerile cu prizonieri CIA despre
care vorbeste toata lumea .Asta demonstreaza ca Serviciile Secrete Romanesti
sunt obediente fata de unele puteri straine , la fel si cei care activeaza in
fruntea Universitatilor de stiinte socio-politice,carora lor le place sa isi
zica "corp profesoral"(denumire Masonica care implica ideea de gasca care
urmeaza acelasi plan ,la fel cum corpul urmeaza impulsurile creierului)
 si care sunt instruiti si platiti sa implementeze si sa invetze pe studentii
care vin la SCOALA NATZIONALA  politica Ocultei Satanice de distrugere a
specificului national si a fundamentelor traditionale,de distrugere a oricarui
sentiment religios si nu in ultimul invrajbirea intre sexe,alaturi de
promovarea elementelor descompuse in frunte,care vor deveni viitoarele
marionete ale Ocultei.
  Iata asadar niste adevaruri pe care le-am demonstrat si care au deranjat la
culme MAFIA SNSPA condusa de Adrian Miroiu,pe care l-am demascat cu probe ca
facand parte din Masoneria Templierilor,mai ales ca la acea scoala activeaza si
seful SRI George Maior.Ati auzit cred ca de temuta arma PSIHOTRONICA ,adica
controlul sau deteriorarea conditiei psihice sau mentale a unor indivizi in
scopul anihilarii lor.Sau de diferite metode de eliminare sau anihilare
treptata a unor persoane prin inocularea unor substante radioactive in mancare
sau modificarea paramentrilor  fizici prin inocularea unor substante care sa
provoace paralizii sau boli degenerative.Altfel spus indivizii sa ajunga
LEGUME.Sunt destuler metode utilizate de serviciile secrete.Se stie ca in
timpul interogatoriilor coortdonate de SECURITATE,cel anchetat era interogat in
prezenta unei lampi cu o luminozitate mare care i se punea la ochii cu scopul
de a-l stresa psihic.Sau de metoda chiuvetei sau picaturi care
 curgea continuu din tavan cu scopul de a distruge psihic acea persoana,metode
utilizate de securitate pentru anihilarea asa zisilor dusmani ai statului care
de fapt erau ai puterii comuniste aservita Moscovei.Probabil ca si eu sunt
considerat un dusman al statului sau o persoana de risc maxim,pentru ca am spus
ca unii politicieni sau unele partide sunt vanduti IudeoMasoneriei conspirative
mondiale ,la fel si majoritatea celor care activeaza in invatzamantul
sociopolitic care sunt facuti de IudeoMasoneria conspirativa a lui Soros.Nu as
vrea sa par a fi paranoic sau obsedat de asa zisele planuri
conspirationiste,dar ia ganditiu-va ca stati in casa pe fotoliu aproape de geam
,iar becurile de strada care intra in campul vostru vizual lumineaza cu o
cantitate de luminozitate de 5 ori mai mare,cantitate care in mod normal
lumineaza o nocturna.Culmea ca acele becuri sunt plasate chiar in directia
celor doi ochi.Ganditi-va ca am incercat sa acopar geamul cu cearsafuri,becurile
 s-au stins ,iar atunci cand am scos cearsaful din geam becurile s-au aprins
din nou.Ia mai ganditi-va ca eu nu am acoperit toata fereastra ci doar o
parte,iar in partea neacoperita au aparut din nou dooua lumini
stralucitoare.Ati auzit de mesajele subliminale care sunt de fapt scurte
secvente vizuale care apar intr-un film sau reclama cu scopul de a modifica un
anumit comportament.Ganditi-va ca o cantitate mare de lucsi,chiar daca privita
pe o perioada scurta induce un stres psiho vizual enorm ,care poate duce la
secatuirea energiilor nervoase incat creierul oboseste,la fel si ochii scazand
concentrarea vizuala si ducand la o oboseala nervoasa,care face ca persoana sa
devina fie obedienta ,fie inactiva mentala.De multe ori salile de clase la fel
si locurile de munca au un microclimat luminos corespunzator care sa nu
provoace stres nervos sau sa distruga ochii.Ia ganditi-va ca in fata ferestrei
unde stati exista un bec de strada care va lumineaza ca o nocturna.Va simtiti
 prost de parca vi s-ar scoate ochii,de parca ati avea o lanterna puternica
pusa in ochi,caci asta este o masurta luata de politie care-l streseaza pe
moment pe infractorul care vrea sa fuga.Numai ca aici treaba este foarte
simpla:s-a dorit ca eu sa fiu stresat pe moment si anihilat.Asta seamana cu
pedepsele medievale in care indivizilor incomozi li se scoteau ochii si li se
taia limba.O asemenea persoana ca mine ,care a deranjat interesele unei MAFII
UNIVERSITARE si a unei CLOACE CONSPIRATIVE ,care mai ales in an electoral
doreste sa ocupe functii inalte in stat,era clar ca acesta trebuie ori anihilat
ori chiar eliminat fizic,mai ales ca miza este mare atat politic si financiar
dat fiind porcoiul mare de bani care se invart in aceasta institutie
conspirativa precum SNSPA ,unde activeaza seful SRI. O vorba spune ca
RAZBUNAREA e ARMA PROSTULUI.In cazul nostru vorbim de seful SNSPA ului,pe care
l-am dovedit a fi Mason dar am aratat si dezastru pe care l-a facut in
 invatzamant,dat fiind ca pe vremea cand era viceministru al Educatiei si sef
pe probleme universitare au rasarit cele mai multe carciumi universitare
private proportional cu averea sa ,mutandu-se dintr-un apartament din Berceni
intr-o vila din orasul interlopilor Voluntari-Pipera.Iata ce gunoaie ordinare
si mafiotzi i-au dat diploma lui fi-sa lui Basescu ,si nu numai ei,ci si altor
BEIZADELE de POLITICIENI pentrua-si asigura protectia politica pentru a nu se
strica masina de bani.Anul trecut,acest "universoitar" de ultima spetza numit
Adrian Miroiu m-a cazut din razbunare la Master pe o parte din aceeasi lucrare
pe care tot el mi-a coordonat-o si a spus ca este buna.Adica e ca si cum ai da
10 pe o lucrare ,si dupa 7 luni dai 2 pe o cincime din lucrare,lucru unic in
Romania.Acest Adrian Miroiu ,care i-a dat diploma lui fi-sa lui Basescu are
dosar penal pentru abuz in serviciu in forma calificata,obstructionand cu buna
stiinta dreptul unuia la invatzatura.Iar acuma in
 calitate de sef al SNSPA ului pune SRI condus de un om din subordinea sa din
punct de vedere universitar sa ma terorizeze,bine alaturi de alte gunoaie
ordinare din scoala lui.Acest TZARAN PARVENIT dintr-un sat din Buzau (din
aceeasi zona provine si ideologul satanist Gabriel Andreescu si dementul Emil
Moise) care a pupat cu--l Partidului Comunist Roman (probabil ca a si turnat)
ca sa ajunga sef de promotie (era conditie obligatorie) ,fost ideolog si
filosof marxist de rang inferior inainte de Revolutie(ii scroia cartile lui
Ceausescu?) care i-a pupat in c-- si pe FSN ,apoi s-a dat cu liberalii pentru
ca apoi sa se alature gastii de LIBERALI RAZVRATITI care s-a dat cu Basescu.Si
care i-a croit DIPLOMA de MASTER lui fi-sa lui Basescu pentru a-si asigura
functia mult ravnita ,si anume Ministerul Educatiei,care a dorit-o si in
2004,dar liberalii din Alianta D.A.au renuntat la portofoliul Educatiei,lucru
care practic i-a luat tortul de la gura.Probabil ca dezvaluirile facute
 pe grup despre el (se stie ca teroriza studentii cu rahatul de Materie numita
Teoria Alegerii Rationala) i-au zadarnicit si acuma vrea sa se razbune pe
mine,bine alaturi de altii din scoala.Caci sunt destui "absolventi" carora li
s-au dat diploma GRATIS si care bineinteles ca au tot interesul sa ma elimine
de frica sa nu se descopere MAGARIILE,ca atunci cand unii care fac PLAY BACK si
se tem sa nu fie demascati,caci exista si o mafie si in acest domeniu (vezi
cazul Mili Vanilli).Probabil ca daca stateam la casa pe pamant saream de mult
in aer (datorita unei defectiuni facuta deliberat la conducta de gaze) sau imi
ardea casa datorita unui scurtcircuit ca exista metode de anihilare de acest
tip puse la cale de unele servicii secrete nemernice si represive precum cel
romanesc impotriva cetatenilor,asta ca instrumente in mana unora pentru
razbunare fatza de adversari.Probabil ca neputandu-ma anihila nici cu asta,ma
vor baga la puscarie si imi va pune mascatii in cap,avand
 grija sa ma declare TERORISTUL nr.1 al Romaniei.Dar in Romania,in special in
mandatul lui Basescu,folosirea institutiilor statului,in special a serviciilor
secrete impotriva cetatenilor si fabricarea de dosare si acuzatii la comanda e
foarte frecventa.Cotroceniul si MAFIA SNSPA se considera extrem de deranjata de
unele afirmatii care vizeaza pe fiica presedintelui ,care fara sa am nimic cu
ea, i s-a dat o diplomaca un clan interlop sa-si asigure protectia politica.A
,ca sa nu spun ca doctoritza de familie care ma stie de cand eram copil ii
spune lui maica-mea ca Politia a venit sa ceara informatie despre eventuale
INTERNARI sau TRATAMENTE PSIHIATRICE pe care le-as fi urmat in trecut,dar spre
dezamagirea lor nu au gasit nimic pentru ca eu nu am fost la nici un spital de
psihiatrie si nu am urmat nici un tratament.NU au gasit LOZUL cel MARE pentru a
ma compromite si ma discredita.NU le-a mers nici cu denunturile calomnioase la
Politie,asa ca singura solutie ramaneau
 Serviciile Secrete si inducerea unui sentiment de panica si teroare pentru a
ma distruge din interior,pentru ca pe viitor sa zica "Vai saracul MIRCEA POPA,a
innebunit,ei stiind ca ei au contribuit la asaceva",mai bine zis serviciile
secrete.Probabil ca daca nu le va reusi nici asta ,vor incerca eliminarea
fizica.Numai ca eu m-am prins de poanta cu lampile in ochi,ca fiind o tactica
de a ma anihila.De fapt am stat si am analizat pe toate partile.In nici o alta
parte ,mai bine zis etaj de bloc lumina nu bate exact in ochii mei decat in
incaperea unde stau.E incredibil dar adevarat.Incercati sa va imaginati un
spatiu tridimensional in care un om se afla la pozitia fixa data de punctul A
,iar punctele B si C ( reprezentand punctele luminoase) formeaza o dreapta
paralela in unghi drept cu punctul Aadica A,B si C formeaza o suprafata perfect
plana.Sau altfel spus daca tu stai intr-un bloc la etajul 5 si in alt bloc
paralel cu blocul tau cineva are o lumina puternica(de 5 ori mai
 multa cantitate de luxi) aflata la acelasi etaj sau la etajul 3 sau 4,care iti
vine in ochi atunci cand vrei sa te uiti pe geam,si brusc te dor ochii.
  V-am dat un exemplu de ce se poate intampla daca cineva are curajul sa
denunte AFACERILE NECURATE ale FRATIEI MAFIOTE si MASONICE UNIVERSITARE,mai
ales cand e vorba de fosta Stefan Gheorghiu,care este infratzita cu fosta
SECURITATE rebotezata de Magureanu in 1990 SRI ,care cateodata actioneaza la
comanda unora de la putere pentru anihilarea duismanilor.Mai ales ca Romania a
avut de departe cel mai represiv serviciu secret,poate doar KGB ul il intrecea
.in ceea ce priveste reprimarea propriilor cetateni.Din pacate,si in Romania ca
si in Rusia lui Putin,serviciile secrete sunt folosite de Putere pentru
anihilarea dusmanilor si adversarilor politici,mai ales in state autocratice
unde exista oligarhi in toate domeniile inclusiv Educatie,unde fostii securisti
si comunisti sunt mai puternici ca niciodata.Faptul ca au incercat sa ma
anihileze,mai ales acum cand este an electoral si le este frica ca fac
dezvaluiri despre mafia educatiei,mai bine zis cea a SNSPA.De curand am aflat
 ca un apropiat al clanmului Miroiu,care activeaza in ONG ul lui MIROIU
(CADI),desi nu are nici Masteratul,activeaza ca seminarist ,avand grija sa cada
in masa 50 de studenti unii si din ani terminali.Inmultiti cat este taxa de
restanta cu 50 si cu taxa suplimentara de repetare a anului si veti vedea ca
aceasta este suma suficienta pentru editarea unei carti,mai bine zis unei
maculaturi de trei lei.Asemenea tunuri sunt frecvente in scoala unde a absolvit
Elena T.Basescu si unde activeaza seful SRI ului.Nu ma mira disperarea unora de
a incerca cu orice pret sa ma anihileze.In ajun de alegeri ,la fiecare 4 ani se
produc arestari spectaculoase la comanda a unor personaje incomode care "stiu
si spun multe"pentru ca unii sa aiba "liniste" in timpul campaniei
electorale.SE pare ca MAFIA EDUCATIEI Si-a scos adanc coltii.
  Iata asadar un mail forwardat catre SRI prin care le-am spus sa ma lase-n
pace.Dar intr-un stil de BASCALIE,pentru ca stim ce nenorociti sunt noii
securisti care executa la comanda politica persoana indicata.Ar trebui ca
BLOGGERII care au curajul sa denunte MAGARIILE din sistemul de invatzamant sa
se gandeasca de doua ori cand scriu,deoarece facultatea pe care au absolvit-o
detzine date personale care pot ajunge la servicii secrete si la o adica ar
putea fi anihilati,putandu-se trezi cu simptome ciudate,o stare de aiureala
inexplicabila,cu un cutzit in spate ,un branci pe strada sau chiar sa le arda
sau explodeze casa ,asta daca stau la casa pe pamant.Meseria de BLOGGER politic
sau jurnalist de investigatie este riscanta intr-o tzara ca Romania unde
serviciile secrete sunt mana in mana cu infractorii romani,mafiotii
transnationali si temta si satanica IUDEOMASONERIE,despre care presa abunda in
articole si dezvaluiri senzationale.