> Hi Jaap,
>
> Zie dat je ned bent, dus ik vervolg in het ned.

Prima!

> Het gewenste proces is als volgt.
>
> 1)Gebruiker logt in
> 2)Zoekt in zoekbox op vertrek en aankomst + datum (bijv amst -
> barcelona, 22 maart 2010)
> 3)Waarde van de zoekbox (search[params] moeten worden doorgegeven aan
> externe-url (partner)

Heb je dit al geïmplementeerd? Anders is het mij niet geheel
duidelijk. Wil je een remote call maken naar een andere website of
moet de gebruiker doorgestuurd worden naar een andere website?

> 3)De zoekcriteria opslaan zodat men later kan zien wat men heeft
> gezocht. (gekoppeld aan user_id)

Dat kan dus op bovenstaande manier. Je maakt gewoon een model "search"
waarin je elke zoekopdracht opslaat. De attributen blijken wel uit
mijn voorgaande reactie. Het enige attribuut dat je niet uit de
parameters haalt is de user_id en ik denk dat je die ergens in een
sessie hebt opgeslagen, nietwaar?