Bismillah irRahman irRaheem
In the Name of Allah, The Most Gracious, The Most Kind

Rabbi awzi'nii an asykura ni'matal latii an'amta 'alayya wa 'alaa waalidayya
wa an 'a'mala shaalihan tardhaahu wa ashlih lii fii dzurriyyatii innii tubtu
ilayka wa innii minal muslimiina.

Ya Tuhanku, berilah aku kemampuan untuk mensyukuri ni'mat-Mu yang telah
Engkau berikan kepadaku dan kepada ibu bapakku. Dan supaya aku berbuat amal
kebaikan yang Engkau ridhai, berikanlah kebaikan kepadaku dengan memberi
kebaikan kepada anak cucuku. Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan
sesungguhnya aku termasuk orang-orang yang berserah diri. (Al Ahqaf: 15)