Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-04-17 Conversa Daniel
Hola a tots:

A la fi, m'he decidit a passar al squeeze. Després d'algun reintent per 
aturades en la baixada de fitxers, he pogut actualitzar tots els paquets. Ah, 
però: es veu que el squeeze m'ha canviat el nom dels discos 
de /dev/sda, /dev/sdb, etc. a /dv/hda, /dev/hdb, y así sucesivamente.

Evidentment, me n'he adonat quan el sistema no s'ha engegat i s'ha quedat amb 
el prompt del initramfs: sort que ja m'havia passat una vegada i fent memòria 
i amb el cul apretat, he pogut 

a) muntar el directori rel des del initramfs: mount -t /dev/hdb2 /mnt/hdb2
b) editar amb el vi el (/mnt/hdb2)/etc/fstab canviant les s dels /dev/sdb per 
h
c) editar amb el vi el (/mnt/hdb2)/boot/grub/menu.lst fent el mateix canvi.

He reiniciat el sistema i funciona! (la meva suor freda m'ha costat)

Gràcies a tots pels vostres consells

El Thursday 16 April 2009 18:08:27 Ricard Pradell va escriure:
 Jo visc feliçment a testing en tots els meus ordinadors d'escriptori,
 portàtils, eeepc, etc. Apart del moviment que hi ha actualment,

 El 16 / abril / 2009 15:44, Joan joan.sen...@gmail.com ha escrit:
  Home , jo el downgrade tampoc l'aconsellaria .
 
  Al meu parer Debian testing es molt mes estable que la versio stable de
  altres distros,
  especialment ubuntu . I resalto lo de al meu parer, no ho dic amb anim
  de polemitzar .

 
  El 16 / abril / 2009 14:40, Jordi Funollet jord...@ati.es ha escrit:
  Daniel dixit:
   Sí, tens raó, els canvis al sources.list els vaig fer en diferents
   ocasions
   per a carregar paquets que m'interessaven. Per exemple, el Denemo, que
   vaig
   baixar de la web del Denemo i em va demanar actualitzar alguna
   llibreria (si mal no recordo, la libaubio i alguna altra) i així
   d'altres.
  
   Adjunto el fitxer amb els paquets newer than version in archive.
 
  Doncs si ens guiem pel primer de la llista,
 
   acpi 1.3-1 newer than version in archive
 




-- 

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-04-16 Conversa Jordi Funollet
Daniel dixit:
 Sí, tens raó, els canvis al sources.list els vaig fer en diferents ocasions
 per a carregar paquets que m'interessaven. Per exemple, el Denemo, que vaig
 baixar de la web del Denemo i em va demanar actualitzar alguna llibreria
 (si mal no recordo, la libaubio i alguna altra) i així d'altres.

 Adjunto el fitxer amb els paquets newer than version in archive.

Doncs si ens guiem pel primer de la llista,

  acpi 1.3-1 newer than version in archive

i ho comparem amb els paquets que hi ha a http://packages.debian.org,

  lenny (stable)  1.1-2
  squeeze (testing)   1.4-1
  sid (unstable)  1.4-1

suposo que, en algun moment, vas instal·lar paquets de la 'testing'. 
Conscientment o no, més de 500 paquets es van actualitzar a 'testing' 
(acostuma a passar per les dependències). Però segueixes tenint 'stable' en el 
'/etc/apt/sources.list'.

Com seguir? Jo et desaconsello fer un downgrade. És una aventura, ningú ho 
recomana i tens força punts de quedar-te a mitges. Preu per preu, prefereixo 
reinstal·lar.

També pots quedar-te a viure en 'testing'. Hi ha força gent de la llista que 
hi té els seus PCs d'escriptori i n'estan contents. No és el meu cas, no 
m'agrada viure en 'testing' i per això tinc Ubuntu als escriptoris, però segur 
que hi ha gent a la llista que et pot aconsellar.

Si tires cap aquí, corregeix el teu '/etc/apt/sources.list' a 'squeeze' i fes 
un upgrade.

-- 
##
### Jordi Funollet
### http://www.terraquis.net


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-04-16 Conversa Joan
Home , jo el downgrade tampoc l'aconsellaria .

Al meu parer Debian testing es molt mes estable que la versio stable de
altres distros,
especialment ubuntu . I resalto lo de al meu parer, no ho dic amb anim de
polemitzar .

Viure a sid o experimental si que pot esser mes dificil amb paquets trencats
i cosses que
deixen de funcionar , pero testing fins i tot avorrit pels que ens agrada
trastejar .

Salutacions

El 16 / abril / 2009 14:40, Jordi Funollet jord...@ati.es ha escrit:

 Daniel dixit:
  Sí, tens raó, els canvis al sources.list els vaig fer en diferents
 ocasions
  per a carregar paquets que m'interessaven. Per exemple, el Denemo, que
 vaig
  baixar de la web del Denemo i em va demanar actualitzar alguna llibreria
  (si mal no recordo, la libaubio i alguna altra) i així d'altres.
 
  Adjunto el fitxer amb els paquets newer than version in archive.

 Doncs si ens guiem pel primer de la llista,

  acpi 1.3-1 newer than version in archive

 i ho comparem amb els paquets que hi ha a http://packages.debian.org,

  lenny (stable)  1.1-2
  squeeze (testing)   1.4-1
  sid (unstable)  1.4-1

 suposo que, en algun moment, vas instal·lar paquets de la 'testing'.
 Conscientment o no, més de 500 paquets es van actualitzar a 'testing'
 (acostuma a passar per les dependències). Però segueixes tenint 'stable' en
 el
 '/etc/apt/sources.list'.

 Com seguir? Jo et desaconsello fer un downgrade. És una aventura, ningú ho
 recomana i tens força punts de quedar-te a mitges. Preu per preu,
 prefereixo
 reinstal·lar.

 També pots quedar-te a viure en 'testing'. Hi ha força gent de la llista
 que
 hi té els seus PCs d'escriptori i n'estan contents. No és el meu cas, no
 m'agrada viure en 'testing' i per això tinc Ubuntu als escriptoris, però
 segur
 que hi ha gent a la llista que et pot aconsellar.

 Si tires cap aquí, corregeix el teu '/etc/apt/sources.list' a 'squeeze' i
 fes
 un upgrade.

 --
 ##
 ### Jordi Funollet
 ### http://www.terraquis.net


 --
 To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
 with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact
 listmas...@lists.debian.org




Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-04-16 Conversa Ricard Pradell
Jo visc feliçment a testing en tots els meus ordinadors d'escriptori,
portàtils, eeepc, etc. Apart del moviment que hi ha actualment,
imagino que per la sortida de lenny, no hi ha gairebé cap problema
mai, i quan n'hi ha, són menors; opino igual que el Joan que
l'estabilitat de testing és a la par (si no millor) que moltes
estables de altres distribucions. No tens els cobriments de cor de
sid, i tens paquets en general molt actuals. Per mi, ideal. Això si,
als servidors, estable sempre.

Ricard

El 16 / abril / 2009 15:44, Joan joan.sen...@gmail.com ha escrit:
 Home , jo el downgrade tampoc l'aconsellaria .

 Al meu parer Debian testing es molt mes estable que la versio stable de
 altres distros,
 especialment ubuntu . I resalto lo de al meu parer, no ho dic amb anim de
 polemitzar .

 Viure a sid o experimental si que pot esser mes dificil amb paquets trencats
 i cosses que
 deixen de funcionar , pero testing fins i tot avorrit pels que ens agrada
 trastejar .

 Salutacions

 El 16 / abril / 2009 14:40, Jordi Funollet jord...@ati.es ha escrit:

 Daniel dixit:
  Sí, tens raó, els canvis al sources.list els vaig fer en diferents
  ocasions
  per a carregar paquets que m'interessaven. Per exemple, el Denemo, que
  vaig
  baixar de la web del Denemo i em va demanar actualitzar alguna llibreria
  (si mal no recordo, la libaubio i alguna altra) i així d'altres.
 
  Adjunto el fitxer amb els paquets newer than version in archive.

 Doncs si ens guiem pel primer de la llista,

  acpi 1.3-1 newer than version in archive

 i ho comparem amb els paquets que hi ha a http://packages.debian.org,

  lenny (stable)      1.1-2
  squeeze (testing)   1.4-1
  sid (unstable)      1.4-1

 suposo que, en algun moment, vas instal·lar paquets de la 'testing'.
 Conscientment o no, més de 500 paquets es van actualitzar a 'testing'
 (acostuma a passar per les dependències). Però segueixes tenint 'stable'
 en el
 '/etc/apt/sources.list'.

 Com seguir? Jo et desaconsello fer un downgrade. És una aventura, ningú ho
 recomana i tens força punts de quedar-te a mitges. Preu per preu,
 prefereixo
 reinstal·lar.

 També pots quedar-te a viure en 'testing'. Hi ha força gent de la llista
 que
 hi té els seus PCs d'escriptori i n'estan contents. No és el meu cas, no
 m'agrada viure en 'testing' i per això tinc Ubuntu als escriptoris, però
 segur
 que hi ha gent a la llista que et pot aconsellar.

 Si tires cap aquí, corregeix el teu '/etc/apt/sources.list' a 'squeeze' i
 fes
 un upgrade.

 --
 ##
 ### Jordi Funollet
 ### http://www.terraquis.net


 --
 To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
 with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact
 listmas...@lists.debian.org





--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-27 Conversa Pere Nubiola Radigales
potser en comtes de fer un apt-get et caldria fer un aptitude safe-upgrade.
Diuen que el aptitude es mes fi que el apt-get.




-- 
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere.nubi...@gmail.com
  pnubi...@fsfe.org
  p...@nubiola.cat

Abans de imprimir aquest correu pensa si et cal fer-ho. El medi-ambient es
cosa de tots


Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-27 Conversa Daniel
El Friday 27 March 2009 08:42:19 Pere Nubiola Radigales va escriure:
 potser en comtes de fer un apt-get et caldria fer un aptitude safe-upgrade.
 Diuen que el aptitude es mes fi que el apt-get.

També l'he fet i passa exactament el mateix. 0 fitxers a baixar, 0 a instalar, 
0 a treure, etc. etc.

-- 

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-27 Conversa Jordi Funollet
Daniel dixit:
 Ara començo a entendre alguna cosa. Abans sí que hi havia un apt-get
 downgrade (surt pels fòrums) però ara ja no hi és. Si jo tenia algun paquet
 del sid, vol dir que ara deu haver quedat com a sid (o squeeze? No m'he
 aclarit mai amb les nomenclatures Debiàniques).

Home, si dius que tens instal·lats paquets de diferents versions, hauries de 
saber de quines versions els has instal·lat. El sources.list el deus haver 
modificat per alguna raó, no?

En tot cas, està explicat de sobres: http://www.debian.org/

Amb 'apt-show-versions' veuràs les versions de tots els paquets instal·lats. 
Si algun és d'una versió superior a la 'lenny' t'apareixerà un newer than 
version in archive.

A veure quina pinta fa.

-- 
##
### Jordi Funollet
### http://www.terraquis.net


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-27 Conversa Daniel
Tens raó, sí que el vaig veure però em pensava que ja l'havia respost. No tinc 
cap fitxer que es digui /etc/apt/preferences.

El Friday 27 March 2009 13:38:06 Jordi Funollet va escriure:
 Daniel, has vist aquest missatge de'n hubble? Això s'està tornant una mica
 engorrós.
 --
 ##
 ### Jordi Funollet
 ### http://www.terraquis.net

  que és el que surt amb:
 
  $ cat /etc/apt/preferences
 
  ??
 
 
 
  --
   _
  / gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
  \_ /
   \
\  (__)  _   _ _ _
   (\/) | |__  _   _| |__ | |__ | | ___
/---\/  | '_ \| | | | '_ \| '_ \| |/ _ \
   / | 666 ||   | | | | |_| | |_) | |_) | |  __/
  *  ||||   |_| |_|\__,_|_.__/|_.__/|_|\___|
 ~~~~
 Registered user num. 368051
 and did not take anything above.
  --
  1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d



-- 

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-27 Conversa Lluis
El Fri, Mar 27, 2009 at 01:43:18PM +0100, Jordi Funollet ens deleit� amb les 
seg�ents paraules:
 Amb 'apt-show-versions' veuràs les versions de tots els paquets instal·lats. 
 Si algun és d'una versió superior a la 'lenny' t'apareixerà un newer than 
 version in archive.

No he estat seguint el fil, pero pots veure quines son totes les versions
disponibles de un paquet concret amb 'apt-cache policy', veuras que et diu per a
cada versio, de quina URL del sources.list ve, aixi com el numero de prioritat
que te assignat (sempre s'intenta estar en la prioritat mes alta, i dins de la
mateixa prioritat, la versio mes nova [*]).

Ah, i una cosa que a mi m'ha resultat forc,a util es configurar com l'aptitude
mostra la informacio dels paquets:

Opcions - Preferencies - Format de visualitzacio per a les vistes de 
paquets
( aptitude::UI::Package-Display-Format al /root/.aptitude/config )

%c%a%M%S %p #%D #%Z (%t) #%15v - %15V

Veuras que aixo sempre et mostra en el GUI de l'aptitude, de quina branca prove
cada paquet/versio (stable, testing, etc).

[*] per aixo el apt pinning (/at/apt/preferences) juga amb aquests numeros

apa!

-- 
 And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer.
 -- The Princess of Pure Reason, as told by Norton Juster in The Phantom
 Tollbooth


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-27 Conversa hubble
El Fri, 27 Mar 2009 13:48:27 +0100
Daniel daniel.el...@gigamail.cat va dir:

 Tens raó, sí que el vaig veure però em pensava que ja l'havia respost. No 
 tinc 
 cap fitxer que es digui /etc/apt/preferences.
 
 El Friday 27 March 2009 13:38:06 Jordi Funollet va escriure:
  Daniel, has vist aquest missatge de'n hubble? Això s'està tornant una mica
  engorrós.
  --
  ##
  ### Jordi Funollet
  ### http://www.terraquis.net
 
   que és el que surt amb:
  
   $ cat /etc/apt/preferences
  
   ??
  
  
Be, per provar jo faria:

1.- crear el fitxer /etc/apt/preferences (usuari root)

2.- escriure a dins (per exemple per a testing):

Package: *
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 1001

(a vegades dona algun error i és per que es deixen espais a on no hi ha d'haver)


3.- apt-get update  apt-get dist-upgrade

amb això hauria de fer coses bones :) segons les teves intencions. Però si hi 
haguès cap paquet que et donès problemes per desintalar-se per dependencies i 
tal el punt 4:

4.- dpkg --force-depends -r 

apa, a veure si sona la flauta :)

sort.


-- 
 _
/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_ /
 \
  \  (__)  _   _ _ _ 
 (\/) | |__  _   _| |__ | |__ | | ___ 
  /---\/  | '_ \| | | | '_ \| '_ \| |/ _ \
 / | 666 ||   | | | | |_| | |_) | |_) | |  __/
*  ||||   |_| |_|\__,_|_.__/|_.__/|_|\___| 
   ~~~~   
   Registered user num. 368051 
   and did not take anything above.
--
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d



-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-26 Conversa Jordi Funollet
A aquestes alçades ja no tinc clar si estàs a etch o a lenny. Jo començaria 
per posar un sources.list endreçat i fer upgrade per deixar tots els paquets a 
la versió que toca. Assumint que estiguis a lenny, seria una cosa així:

---
deb http://ftp.caliu.cat/debian/ lenny main contrib non-free
deb http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free
#
# deb http://www.debian-multimedia.org lenny main
# deb http://people.debian.org/~andreas/debian wine main
# deb file:/home/daniel/Desktop/Descàrregues lenny/updates main
---

Si això et deixa el sistema en condicions, després ja aniràs afegint 
repositoris extres.

Per cert: no sé que és el lenny-proposed-updates que tens a la teva 
configuració, suposo que no cal però si a algú li sona, que avisi.

-- 
##
### Jordi Funollet
### http://www.terraquis.net



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-26 Conversa hubble
El Thu, 26 Mar 2009 18:10:23 +0100
Jordi Funollet jord...@ati.es va dir:

 A aquestes alçades ja no tinc clar si estàs a etch o a lenny. Jo començaria 
 per posar un sources.list endreçat i fer upgrade per deixar tots els paquets 
 a 
 la versió que toca. Assumint que estiguis a lenny, seria una cosa així:
 
 ---
 deb http://ftp.caliu.cat/debian/ lenny main contrib non-free
 deb http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free
 #
 # deb http://www.debian-multimedia.org lenny main
 # deb http://people.debian.org/~andreas/debian wine main
 # deb file:/home/daniel/Desktop/Descàrregues lenny/updates main
 ---
 
 Si això et deixa el sistema en condicions, després ja aniràs afegint 
 repositoris extres.
 
 Per cert: no sé que és el lenny-proposed-updates que tens a la teva 
 configuració, suposo que no cal però si a algú li sona, que avisi.

http://www.debian.org/releases/stable/hppa/release-notes/ch-whats-new.ca.html#proposed-updates-intro

 
 -- 
 ##
 ### Jordi Funollet
 ### http://www.terraquis.net
 
 


-- 
 _
/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_ /
 \
  \  (__)  _   _ _ _ 
 (\/) | |__  _   _| |__ | |__ | | ___ 
  /---\/  | '_ \| | | | '_ \| '_ \| |/ _ \
 / | 666 ||   | | | | |_| | |_) | |_) | |  __/
*  ||||   |_| |_|\__,_|_.__/|_.__/|_|\___| 
   ~~~~   
   Registered user num. 368051 
   and did not take anything above.
--
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d



-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-26 Conversa Daniel
He revisat el sources.list deixant-lo tal com dius, he fet un apt-get update, 
després he fet un apt-get upgrade i no m'ha fet cap canvi. Això deu voler dir 
que estic a lenny, suposo.




El Thursday 26 March 2009 18:10:23 Jordi Funollet va escriure:
 deb http://ftp.caliu.cat/debian/ lenny main contrib non-free
 deb http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free



-- 

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-26 Conversa Cubells


En/na Daniel ha escrit:
 He revisat el sources.list deixant-lo tal com dius, he fet un apt-get update, 
 després he fet un apt-get upgrade i no m'ha fet cap canvi. Això deu voler dir 
 que estic a lenny, suposo.
   

No.

corregiu-me si m'equivoque, però si tens instal·lats uns paquets de
versions superiors a la de la distribució i fas un update i upgrade no
fas cap downgrade sinó que et quedes com estàs, fins que els paquets que
tingues necessiten actualitzar-se, la qual cosa pot passar a la propera
versió estable.

Salut!


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-26 Conversa Daniel
Ara començo a entendre alguna cosa. Abans sí que hi havia un apt-get downgrade 
(surt pels fòrums) però ara ja no hi és. Si jo tenia algun paquet del sid, 
vol dir que ara deu haver quedat com a sid (o squeeze? No m'he aclarit mai 
amb les nomenclatures Debiàniques).


El Thursday 26 March 2009 19:52:57 Cubells va escriure:
 En/na Daniel ha escrit:
  He revisat el sources.list deixant-lo tal com dius, he fet un apt-get
  update, després he fet un apt-get upgrade i no m'ha fet cap canvi. Això
  deu voler dir que estic a lenny, suposo.

 No.

 corregiu-me si m'equivoque, però si tens instal·lats uns paquets de
 versions superiors a la de la distribució i fas un update i upgrade no
 fas cap downgrade sinó que et quedes com estàs, fins que els paquets que
 tingues necessiten actualitzar-se, la qual cosa pot passar a la propera
 versió estable.

 Salut!



-- 

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-26 Conversa hubble
El Thu, 26 Mar 2009 20:04:12 +0100
Daniel daniel.el...@gigamail.cat va dir:

 Ara començo a entendre alguna cosa. Abans sí que hi havia un apt-get 
 downgrade 
 (surt pels fòrums) però ara ja no hi és. Si jo tenia algun paquet del sid, 
 vol dir que ara deu haver quedat com a sid (o squeeze? No m'he aclarit mai 
 amb les nomenclatures Debiàniques).
 
 
 El Thursday 26 March 2009 19:52:57 Cubells va escriure:
  En/na Daniel ha escrit:
   He revisat el sources.list deixant-lo tal com dius, he fet un apt-get
   update, després he fet un apt-get upgrade i no m'ha fet cap canvi. Això
   deu voler dir que estic a lenny, suposo.
 
  No.
 
  corregiu-me si m'equivoque, però si tens instal·lats uns paquets de
  versions superiors a la de la distribució i fas un update i upgrade no
  fas cap downgrade sinó que et quedes com estàs, fins que els paquets que
  tingues necessiten actualitzar-se, la qual cosa pot passar a la propera
  versió estable.
 
  Salut!

que és el que surt amb:

$ cat /etc/apt/preferences

??



-- 
 _
/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_ /
 \
  \  (__)  _   _ _ _ 
 (\/) | |__  _   _| |__ | |__ | | ___ 
  /---\/  | '_ \| | | | '_ \| '_ \| |/ _ \
 / | 666 ||   | | | | |_| | |_) | |_) | |  __/
*  ||||   |_| |_|\__,_|_.__/|_.__/|_|\___| 
   ~~~~   
   Registered user num. 368051 
   and did not take anything above.
--
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d



-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-25 Conversa Daniel
Ara he pogut comprovar que el gestor d'actualitzacions ja funciona. De mica en 
mica s'omple la pica...

El Monday 23 March 2009 22:37:28 Daniel va escriure:
 He reinstal·lat el gconf2, se m'han esborrat una pila de paquets, els he
 tornat a instal·lar i no sembla que hagi millorat gran cosa. He creat un
 nou usuari i aparentment, els problemes són els mateixos.

 Començo a estar mosquejat. He provat també de editar el sources.list
 deixant-lo tot a stable, he fet el apt-get update, el apt-get dist-upgrade
 i el apt-get upgrade i no sembla que s'arregli res.

 Una cosa: al /etc/debian_version, em surten les versions squeeze i sid. Pot
 significar alguna cosa estranya?



-- 

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-25 Conversa Jordi Funollet
Daniel dixit:
 He reinstal·lat el gconf2, se m'han esborrat una pila de paquets, els he
 tornat a instal·lar i no sembla que hagi millorat gran cosa. He creat un
 nou usuari i aparentment, els problemes són els mateixos.

 Començo a estar mosquejat. He provat també de editar el sources.list
 deixant-lo tot a stable, he fet el apt-get update, el apt-get dist-upgrade
 i el apt-get upgrade i no sembla que s'arregli res.

 Una cosa: al /etc/debian_version, em surten les versions squeeze i sid. Pot
 significar alguna cosa estranya?

Fer molts canvis no ajuda a aclarir els problemes. :-)

Tinc una sospita: ensenya'ns el '/etc/apt/sources.list' i el que hi hagi dins 
de '/etc/apt/sources.d/'.

-- 
##
### Jordi Funollet
### http://www.terraquis.net



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-25 Conversa Daniel
El Wednesday 25 March 2009 15:56:34 Jordi Funollet va escriure:
 Daniel dixit:
  He reinstal·lat el gconf2, se m'han esborrat una pila de paquets, els he
  tornat a instal·lar i no sembla que hagi millorat gran cosa. He creat un
  nou usuari i aparentment, els problemes són els mateixos.
 
  Començo a estar mosquejat. He provat també de editar el sources.list
  deixant-lo tot a stable, he fet el apt-get update, el apt-get
  dist-upgrade i el apt-get upgrade i no sembla que s'arregli res.
 
  Una cosa: al /etc/debian_version, em surten les versions squeeze i sid.
  Pot significar alguna cosa estranya?

 Fer molts canvis no ajuda a aclarir els problemes. :-)

 Tinc una sospita: ensenya'ns el '/etc/apt/sources.list' i el que hi hagi
 dins de '/etc/apt/sources.d/'.

Aquí va el sources.list:

el...@daniel-debian:/etc/apt$ pg sources.list
#
deb cdrom:[Debian GNU/Linux 4.0 r0 _Etch_ - Official i386 DVD Binary-1 
20070407-11:40]/ etch contrib main
deb cdrom:[Debian GNU/Linux 4.0 r0 _Etch_ - Official i386 DVD Binary-3 
20070407-11:40]/ etch contrib main
deb cdrom:[Debian GNU/Linux 4.0 r0 _Etch_ - Official i386 DVD Binary-2 
20070407-11:40]/ etch contrib main
# Line commented out by installer because it failed to verify:
deb http://security.debian.org/ stable/updates main contrib
# Line commented out by installer because it failed to verify:
# deb-src http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib
deb http://http.us.debian.org/debian stable main contrib non-free
deb http://security.debian.org stable/updates main contrib non-free
# deb http://people.debian.org/~andreas/debian wine main
# deb file:/home/daniel/Desktop/Descàrregues lenny/updates main
# Línies afegides el 02-05-2008
deb-src http://http.us.debian.org/debian stable main contrib non-free
# deb-src http://non-us.debian.org/debian-non-US lenny/non-US main contrib 
non-free
deb http://http.us.debian.org/debian/ stable main
deb http://ftp.es.debian.org/debian/ stable main
# Línia afegida el 04-05-2008
deb http://www.debian-multimedia.org stable main
deb http://http.us.debian.org/debian/ lenny-proposed-updates main  
deb http://security.debian.org/ lenny/updates main
# Línia afegida el 15-01-2009

Dins del /etc/apt/sources.list.d no hi ha res (el /etc/apt/sources.d no 
existeix)


-- 

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-23 Conversa Daniel
He reinstal·lat el gconf2, se m'han esborrat una pila de paquets, els he 
tornat a instal·lar i no sembla que hagi millorat gran cosa. He creat un nou 
usuari i aparentment, els problemes són els mateixos.

Començo a estar mosquejat. He provat també de editar el sources.list 
deixant-lo tot a stable, he fet el apt-get update, el apt-get dist-upgrade i 
el apt-get upgrade i no sembla que s'arregli res.

Una cosa: al /etc/debian_version, em surten les versions squeeze i sid. Pot 
significar alguna cosa estranya?

El Sunday 22 March 2009 20:29:26 Cubells va escriure:
 En/na Daniel ha escrit:
  Començo a al·lucinar mandarines. Primera: el paquet gconf no el tinc
  instal·lat. El gconf2 sí, i el gconf-editor també; ara bé, el gconf2 no
  el puc reinstal·lar, he d'esborrar-lo i tornar-lo a instal·lar, i llavors
  m'esborra també la tira de programes (que faig servir la majoria, per
  altra banda). O sigui que no.
 
  El gconf-editor sí que l'he pogut reinstal·lar.
 
  Intento instal·lar el gconf, i em va donant errors que m'impideixen
  instal·lar-lo, i que he anat copiant a fitxers perquè els puguis veure.
  No sé si és que el gconf i el gconf2 són incompatibles...

 Hola Daniel:

 No sé quina versió de Debian tens, però a la meua no apareix el gconf
 solament. A més, mira el que tinc jo:

 $  aptitude  search  |  grep  ^i
 i   compizconfig-backend-gconf  - Compiz Fusion configuration system
 - gconf
 i A gconf-editor- An editor for the GConf
 configuration syst
 i A gconf2  - GNOME configuration database
 system (suppo
 i A gconf2-common   - GNOME configuration database
 system (commo
 i A libgconf2-4 - GNOME configuration database
 system (share
 i A libgconfmm-2.6-1c2  - C++ wrappers for GConf (shared
 library)
 i A pulseaudio-module-gconf - GConf module for PulseAudio sound
 server
 i A python-gconf- Python bindings for the GConf
 configuratio

 Jo miraria de reinstal·lar el gconf2. Això almenys és el que faria jo.
 Baixa't el paquet deb de la teva Debian (http://packages.debian.org/) i
 reinstal·la'l a mà amb un dpkg si cal forçant i tot. Assegura't que és
 la versió del teu Debian.

 Una altra cosa que provaria seria a crear un nou usuari a veure si els
 blocats són del sistema o solament del teu usuari.

 Salut!



--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-22 Conversa Cubells


En/na Daniel ha escrit:
 Començo a al·lucinar mandarines. Primera: el paquet gconf no el tinc 
 instal·lat. El gconf2 sí, i el gconf-editor també; ara bé, el gconf2 no el 
 puc reinstal·lar, he d'esborrar-lo i tornar-lo a instal·lar, i llavors 
 m'esborra també la tira de programes (que faig servir la majoria, per altra 
 banda). O sigui que no.

 El gconf-editor sí que l'he pogut reinstal·lar.

 Intento instal·lar el gconf, i em va donant errors que m'impideixen 
 instal·lar-lo, i que he anat copiant a fitxers perquè els puguis veure. No sé 
 si és que el gconf i el gconf2 són incompatibles...
   

Hola Daniel:

No sé quina versió de Debian tens, però a la meua no apareix el gconf
solament. A més, mira el que tinc jo:

$  aptitude  search  |  grep  ^i
i   compizconfig-backend-gconf  - Compiz Fusion configuration system
- gconf
i A gconf-editor- An editor for the GConf
configuration syst
i A gconf2  - GNOME configuration database
system (suppo
i A gconf2-common   - GNOME configuration database
system (commo
i A libgconf2-4 - GNOME configuration database
system (share
i A libgconfmm-2.6-1c2  - C++ wrappers for GConf (shared
library)  
i A pulseaudio-module-gconf - GConf module for PulseAudio sound
server 
i A python-gconf- Python bindings for the GConf
configuratio

Jo miraria de reinstal·lar el gconf2. Això almenys és el que faria jo.
Baixa't el paquet deb de la teva Debian (http://packages.debian.org/) i
reinstal·la'l a mà amb un dpkg si cal forçant i tot. Assegura't que és
la versió del teu Debian.

Una altra cosa que provaria seria a crear un nou usuari a veure si els
blocats són del sistema o solament del teu usuari.

Salut!


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-21 Conversa Cubells


En/na Daniel ha escrit:
 La sortida l'he posat en un fitxer perquè era massa llarga. Apart del fitxer 
 que adjunto, dóna l'error següent:

 el...@daniel-debian:~$ ls -lR $HOME | grep root  sortida_ls
 ls: no s’ha pogut obrir el 
 directori /home/elias/Desktop/Descàrregues/hplip-2.8.9: S'ha denegat el 
 permís
 el...@daniel-debian:~$ 
   

Si reinstal·les els paquets gconf i gconf-editor et segueix passant??

Salut!


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-19 Conversa Cubells


En/na Daniel ha escrit:
 Adjunto un fitxer amb la sortida de les comandes. 
   

Doncs sembla que no era correcta la meua teoria, perquè encara tens
problemes, veritat?

Anem a veure si és problema de permisos en tallar-se l'actualització
famosa...

$  ls  -lR  $HOME  |  grep  root

Què et dóna això?


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-18 Conversa Jordi Funollet
Daniel dixit:
 De totes maneres,  alguna cosa no acaba de quadrar. El soft de gestió
 d'usuaris (users-admin) funciona, però abans d'engegar treu una pantalla
 rara (annex_1) que no em deixa triar el Debian GNU/Linux, però que si li
 dic D'acord sobre algun dels programes no marcats amb el triangulet
 continua i permet gestionar usuaris.

Això vol dir que el 'update-manager' ja et funciona?

-- 
##
### Jordi Funollet
### http://www.terraquis.net



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-18 Conversa Daniel
El Wednesday 18 March 2009 13:37:59 Jordi Funollet va escriure:
 Daniel dixit:
  De totes maneres,  alguna cosa no acaba de quadrar. El soft de gestió
  d'usuaris (users-admin) funciona, però abans d'engegar treu una pantalla
  rara (annex_1) que no em deixa triar el Debian GNU/Linux, però que si li
  dic D'acord sobre algun dels programes no marcats amb el triangulet
  continua i permet gestionar usuaris.

 Això vol dir que el 'update-manager' ja et funciona?

De moment, sí, però com que no hi han hagut actualitzacions, només presenta la 
pantalla i diu que el sistema està actualitzat (cosa que no feia abans). No 
sé què farà quan hi hagi alguna actualització...




--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org



Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-18 Conversa Daniel
Adjunto un fitxer amb la sortida de les comandes. 

El Wednesday 18 March 2009 22:27:02 Cubells va escriure:
 En/na Daniel ha escrit:
   Podria ser la causa això dels blocatges NFS expirats a causa d'una
   fallada del sistema?

 Jo crec que tens a mig instal·lar el sistema, és a dir, que no el tens
 acabat de configurar i per això et dóna aquest problema.

 Veiem si la meua teoria és bona. Ensenya'ns la sortida de les comandes:

 $  aptitude  show  gconf2
 $  sudo aptitude -f install
 $  sudo dpkg-reconfigure -a
 $  sudo dpkg  --configure -a

 Salut!


el...@daniel-debian:~$ aptitude show gconf2
Paquet: gconf2
Estat: instal·lat
Instal·lat automàticament: sí
Versió: 2.24.0-7
Prioritat: opcional
Secció: libs
Mantenidor: Josselin Mouette j...@debian.org
Mida descomprimit: 303k
Depèn: libc6 (= 2.7-1), libgconf2-4 (= 2.23.2), libglib2.0-0 (= 2.18.0),
libxml2 (= 2.6.27), gconf2-common (= 2.24), gconf2-common ( 2.25),
psmisc, dbus-x11, python
Recomana: libgtk2.0-0
Suggereix: gconf-defaults-service
Entra en conflicte: libgconf2-4 ( 2.12.0-2)
Descripció: GNOME configuration database system (support tools)
 GConf is a configuration database system for storing application preferences.
 It supports default or mandatory settings set by the administrator, and changes
 to the database are instantly applied to all running applications. It is
 written for the GNOME desktop but doesn't require it. 
 
 This package contains the command line tools: gconftool and gconf-merge-tree.
Homepage: http://www.gnome.org/projects/gconf/

el...@daniel-debian:~$ sudo aptitude -f install
S'està llegint la llista de paquets... Fet 
S'està construint l'arbre de dependències   
S'està llegint la informació de l'estat... Fet
S'està llegint la informació d'estat estesa  
S'estan inicialitzant els estats dels paquets... Fet
S'està escrivint la informació d'estat estesa... Fet
S'estan llegint les descripcions de les tasques... Fet
Els paquets següents contenen errors.
  adobe-flashplugin gimp gimp-print 
Els paquets nous següents s'instal·laran:
  flashplugin-nonfree 
Els paquets següents se suprimiran:
  csound{u} csound-gui{u} csound-utils{u} dia-common{u} dia-gnome{u} 
  dia-libs{u} faad{u} jackd{u} lame{u} libaubio2{u} libavcodec0d{u} 
  libclthreads2{u} libclxclient3{u} libcsound64-5.1{u} libglib1.2{u} 
  liblo0ldbl{u} liblrdf0{u} libmono-cairo2.0-cil{u} libogg-dev{u} 
  libportaudio0{u} libportmidi0{u} libraptor1{u} libvorbis-dev{u} 
  lilypond{u} lilypond-data{u} lilypond-doc{u} python-ctypes{u} 
  python-opengl{u} qjackctl{u} raptor-utils{u} sndfile-programs{u} stops{u} 
Els paquets següents són RECOMANATS però NO s'instal·laran:
  xfs 
0 paquets actualitzats, 2 instal·lats, 32 a suprimir i 0 a no actualitzar.
Es necessita obtenir 0B/129kB d'arxius. Després del desempaquetat s'alliberaran 
140MB.
No s'han trobat les dependències del paquets següents:
  gimp-print: Depén: libgutenprintui2-1 (= 5.0.0) però no es pot instal·lar.
  adobe-flashplugin: Entra en conflicte: flashplugin-nonfree però el 9.0.31.0.1 
està per instal·lar.
  gimp: Entra en conflicte: gimp-print (= 5.0.1-3) però el 5.0.0-3 està per 
instal·lar.
Les accions següents resoldran les dependències:

Suprimeix els següents paquets:
adobe-flashplugin

Instal·la els següents paquets:
xfs [1:1.0.8-2.1 (stable, stable, now)]

Mantín la versió actual dels següents paquets:
gimp-print [No instal·lat]

La puntuació és 179

Accepteu la solució? [Y/n/q/?]  Y
Els paquets nous següents s'instal·laran:
  flashplugin-nonfree xfs{a} 
Els paquets següents se suprimiran:
  adobe-flashplugin{a} csound{u} csound-gui{u} csound-utils{u} 
  dia-common{u} dia-gnome{u} dia-libs{u} faad{u} jackd{u} lame{u} 
  libaubio2{u} libavcodec0d{u} libclthreads2{u} libclxclient3{u} 
  libcsound64-5.1{u} libglib1.2{u} liblo0ldbl{u} liblrdf0{u} 
  libmono-cairo2.0-cil{u} libogg-dev{u} libportaudio0{u} libportmidi0{u} 
  libraptor1{u} libvorbis-dev{u} lilypond{u} lilypond-data{u} 
  lilypond-doc{u} python-ctypes{u} python-opengl{u} qjackctl{u} 
  raptor-utils{u} sndfile-programs{u} stops{u} 
0 paquets actualitzats, 2 instal·lats, 33 a suprimir i 0 a no actualitzar.
Es necessita obtenir 91,1kB/104kB d'arxius. Després del desempaquetat 
s'alliberaran 150MB.
Esteu segur de voler continuar? [Y/n/?] Y
S'està escrivint la informació d'estat estesa... Fet
Canvi del medi: introduïu el disc amb l'etiqueta «Debian GNU/Linux 4.0 r0 
_Etch_ - Official i386 DVD Binary-1 20070407-11:40» a la unitat «/cdrom/» i feu 
clic en [Retorn].

Obté:1 http://http.us.debian.org lenny/main xfs 1:1.0.8-2.1 [91,1kB]
S'han obtingut 91,1kB en 44s (2053B/s)
S'estan preconfigurant els paquets...
(S'està llegint la base de dades ... 
dpkg: avís important: falta el fitxer de la llista de fitxers del paquet 
«catix-doc», s'assumirà que el paquet no té cap fitxer actualment instal·lat.

dpkg: avís important: falta el fitxer de la llista de fitxers del paquet 
«linux-headers-2.6.21-586-catix», s'assumirà que el paquet 

Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

2009-03-17 Conversa Daniel
Sembla que ara s'ha arreglat alguna cosa ja. A l'engegar l'ordinador en un 
determinat moment, m'ha fet el xequeig del disc principal(suposo que perquè 
tocava); s'hi ha estat una bona estona, i a partir d'aquí he pogut començar a 
fer coses que no podia fer de cap manera, com el dpkg-configure -a o el 
update-manager. Potser el problema estava en algun desastre del disc dur, 
causat pel crash que vaig tenir, i el xequeig ho ha apedaçat.

De totes maneres,  alguna cosa no acaba de quadrar. El soft de gestió 
d'usuaris (users-admin) funciona, però abans d'engegar treu una pantalla rara 
(annex_1) que no em deixa triar el Debian GNU/Linux, però que si li 
dic D'acord sobre algun dels programes no marcats amb el triangulet 
continua i permet gestionar usuaris.

Sort que el Linux no té tanta afició a penjar-se com el Finestres del Senyor 
Portes!





El Tuesday 17 March 2009 16:10:05 Jordi Funollet va escriure:
 Daniel dixit:
  eu rebut aquest missatge? M'estranya que tot i els dies que fa que el
  vaig enviar, ningú me n'hagi dit res.
 
  Un altre problema: ara no em funciona el gestor d'usuaris (users-admin).
  Diu que aquesta eina no funciona en la plataforma on l'esteu executant.
 
  Alguna cosa ha passat en el meu sistema. Com ho puc fer per reinstalar el
  Debian, sense que es perdin els programes que tinc instalats i les
  configuracions?

 En Lluís et va contestar el dia 6 i, com a mínim jo, no he rebut la teva
 resposta al que ell et proposava (reconeixo que no ho he verificat als
 arxius de la llista, potser s'ho ha menjat el meu monstre de l'spam).

 Reinstal·lar vol dir, justament, tornar a començar amb els programes i
 generar configuracions fiables (noves). Potser val més que vagis mirant de
 resoldre els problemes un per un.



--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-catalan-requ...@lists.debian.org
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact listmas...@lists.debian.org