Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-27 Conversa Benjamí Villoslada
El Monday 25 August 2008 09:50:50 Orestes Mas va escriure:
 No, no ens hi hem trobat... encara n'hi ha que som més frikis i fem servir
 una cosa estrafolària que es diu KDE.

En realitat tot és per estalviar-nos instal·lar el cups-pdf només per a tenir 
impressora PDF a tot l'escriptori :-P

-- 
Benjamí
http://blog.bitassa.cat



.


--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-27 Conversa Lluis
El Wed, Aug 27, 2008 at 12:31:04PM +0200, Benjamí Villoslada ens deleit� amb 
les seg�ents paraules:
 El Monday 25 August 2008 09:50:50 Orestes Mas va escriure:
 No, no ens hi hem trobat... encara n'hi ha que som més frikis i fem servir 
 una cosa estrafolària que es diu KDE.
 
 En realitat tot és per estalviar-nos instal·lar el cups-pdf només per a tenir 
 impressora PDF a tot l'escriptori :-P

uuu... aixo m'ha tocat la fibra... la relacio gnome/kde es 
problematica... ho dic pq qualsevol funcionalitat cool que apareix en un 
costat quan a l'altre no hi es, es queda de per vida com a estigma del 
rival

En aquest cas ho dic pq gnome fa molt de temps que te ja la opcio 
d'imprimir a un fitxer pdf/ps, pero el comentari el faig de forma mes 
general :)

Em fi, de totes maneres crec que el pitjor problema de tots dos es que el 
software evoluciona amb fes funcionalitats cada vegada, pero el hardware on 
l'utilitzo no XD

Tant es aixi que estic plantejant-me passar a awesome [1], no nomes pq 
sigui mes lleuger, sino pq hi he vist cristalitzades les possibilitats per 
fer coses que m'han dut emprenyant des que vaig passar a gnome, i que no 
sembla que vagin a acceptar mai com a features del sistema (reconec que no 
tenen molta utilitat per a la majoria, pero a mi em salven la vida! :))

El problema? Que t'ho has de configurar tot a ma, incloent les 
funcionalitats :P I amb LUA, que a mi em sembla el cosi pobre de python.  
Pero ep, com a minim ho podre fer :)

Per cert, es nota que la gent ja ha tornat de les vacances :)

[1] http://awesome.naquadah.org/

-- 
 And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer.
 -- The Princess of Pure Reason, as told by Norton Juster in The Phantom
 Tollbooth
 
 Listening: The Gathering (Paradise Garage Lisbon (Live)) - 5. Analog Park


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-25 Conversa Orestes Mas
A Sunday 24 August 2008, xavi va escriure:
 Hola, Lluis ...

 deies, el 24 de Aug de 2008, a les 03:33 +0200:
  El Sun, Aug 24, 2008 at 02:01:26PM +0200, xavi ens deleit? amb les 
seg?ents paraules:
   Hola, Lluis ...
 
  bones :)
 
   M'acaba de trucar un amic que a ell també li ha petat el gnome, sobre
   una etch. Em pensava que només ens havia passat als de testing, però
   trobo que que això passi a Etch és una mica fort...
 
  mmm... m'extranya... si el problema li ha vingut del libxml2 sera
  possiblement pq tingui algun repositori amb backports per al gnome o be
  una mescla de branques.
 
  A [1], la versio afectada es diferent a la disponible per etch a [2] :)
 
  [1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125
  [2]
  http://packages.debian.org/search?keywords=libxml2searchon=namessuite=a
 llsection=all
 
  apa!

 Mmmm... A veure, és una persona de confiança, de fet tu el coneixes, és
 el Pinto. A [1], al missatge 39 del fil, un tal Walter explica que a ell
 li estava passant això mateix sobre una Etch. Pot ser coincidència, però
 jo diria que no ho és.

 Jo repeteixo la pregunta, ja sé que és agost i que tots sou uns frikis
 que feu servir twm o blackbox com a window-manager, però hi haurà més
 gent que faci servir habitualment el gnome que digui si s'han trobat amb
 aquest problema :)

No, no ens hi hem trobat... encara n'hi ha que som més frikis i fem servir una 
cosa estrafolària que es diu KDE.

Orestes.


--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-25 Conversa xavi
Hola, Orestes ...

deies, el 25 de Aug de 2008, a les 09:50 +0200:
 
 No, no ens hi hem trobat... encara n'hi ha que som més frikis i fem servir 
 una 
 cosa estrafolària que es diu KDE.
 
 Orestes.
 

Sorry, me n'havia oblidat de vosaltres. Però sempre us quedarà la
íntima satisfacció de veure com ens estem barallant contra el gnome :)

Vaig seguint el fil del bug i confirmat que també peten alguns
ordinadors amb etch i sospiten que l'error no està tant a la libxml2 com en 
algun programa (a determinar) relacionat amb ella. De totes maneres
downgradejant libxml2 a la versió immediatament anterior la cosa sembla
que funciona. 

-- 

xavi lorajoler*paranoici.org


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-25 Conversa Marc.furtia
El dl 25 de 08 de 2008 a les 09:50 +0200, en/na Orestes Mas va escriure:
 A Sunday 24 August 2008, xavi va escriure:
  Hola, Lluis ...
 
  deies, el 24 de Aug de 2008, a les 03:33 +0200:
   El Sun, Aug 24, 2008 at 02:01:26PM +0200, xavi ens deleit? amb les 
 seg?ents paraules:
Hola, Lluis ...
  
   bones :)
  
M'acaba de trucar un amic que a ell també li ha petat el gnome, sobre
una etch. Em pensava que només ens havia passat als de testing, però
trobo que que això passi a Etch és una mica fort...
  
   mmm... m'extranya... si el problema li ha vingut del libxml2 sera
   possiblement pq tingui algun repositori amb backports per al gnome o be
   una mescla de branques.
  
   A [1], la versio afectada es diferent a la disponible per etch a [2] :)
  
   [1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125
   [2]
   http://packages.debian.org/search?keywords=libxml2searchon=namessuite=a
  llsection=all
  
   apa!
 
  Mmmm... A veure, és una persona de confiança, de fet tu el coneixes, és
  el Pinto. A [1], al missatge 39 del fil, un tal Walter explica que a ell
  li estava passant això mateix sobre una Etch. Pot ser coincidència, però
  jo diria que no ho és.
 
  Jo repeteixo la pregunta, ja sé que és agost i que tots sou uns frikis
  que feu servir twm o blackbox com a window-manager, però hi haurà més
  gent que faci servir habitualment el gnome que digui si s'han trobat amb
  aquest problema :)
 
 No, no ens hi hem trobat... encara n'hi ha que som més frikis i fem servir 
 una 
 cosa estrafolària que es diu KDE.
 
bromaOn hi hagi un enlightenment 17, que surti la resta .../broma
;)
 Orestes.
Marc Furtià
 
 


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-25 Conversa xavi
Hola, Marc.furtia ...

deies, el 25 de Aug de 2008, a les 09:01 +0200:

  
  No, no ens hi hem trobat... encara n'hi ha que som més frikis i fem servir 
  una 
  cosa estrafolària que es diu KDE.
  
 bromaOn hi hagi un enlightenment 17, que surti la resta .../broma
 ;)

A mi no em va convèncer, vaig instal·lar-m'ho i vaig estar potinejant
una estona i no em va convèncer gens. 3/4 del mateix que amb el KDE, que
vaig estar aprfotiant per jugar una estona amb ell. 

Ara bé, us reconec a tots dos que no em van acabar de fer per pijadetes
meves, suposso que si m'haguès estat més estona i me'ls hagués currat
més probablement els hi hauria trobat el sentit, les coses com siguin.


  Orestes.
 Marc Furtià
 

-- 

xavi lorajoler*paranoici.org


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-24 Conversa xavi
Hola, Lluis ...

deies, el 24 de Aug de 2008, a les 03:14 +0200:
 
  Perdo per no respondre al mail original, pero estic en una altra maquina :)
  
  El cas: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125
  
  Si encara no heu actualitzat, doncs millor no ho feu. Si el mal ja esta 
  fet, se que hi ha un repositori amb els paquets vells de debian per a 
  casos com aquests.
  
  De totes maneres, per casos com aquests, va be el apt-listbugs (si no erro 
  el nom).
 
 Jo ho he arreglat downgradejant libxml2 a la versió immediatament
 anterior amb un simple dpkg -i. Menys mal :) que maco és el gnome.

M'acaba de trucar un amic que a ell també li ha petat el gnome, sobre
una etch. Em pensava que només ens havia passat als de testing, però
trobo que que això passi a Etch és una mica fort...



-- 

xavi lorajoler*paranoici.org


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-24 Conversa Lluis
El Sun, Aug 24, 2008 at 02:01:26PM +0200, xavi ens deleit� amb les seg�ents 
paraules:
 Hola, Lluis ...

bones :)

 M'acaba de trucar un amic que a ell també li ha petat el gnome, sobre 
 una etch. Em pensava que només ens havia passat als de testing, però 
 trobo que que això passi a Etch és una mica fort...

mmm... m'extranya... si el problema li ha vingut del libxml2 sera 
possiblement pq tingui algun repositori amb backports per al gnome o be una 
mescla de branques.

A [1], la versio afectada es diferent a la disponible per etch a [2] :)

[1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125
[2] 
http://packages.debian.org/search?keywords=libxml2searchon=namessuite=allsection=all

apa!

-- 
 And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer.
 -- The Princess of Pure Reason, as told by Norton Juster in The Phantom
 Tollbooth
 
 Listening: The Gathering (Souvenirs) - 3. Broken Glass


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-24 Conversa xavi
Hola, Lluis ...

deies, el 24 de Aug de 2008, a les 03:33 +0200:

 El Sun, Aug 24, 2008 at 02:01:26PM +0200, xavi ens deleit? amb les seg?ents 
 paraules:
  Hola, Lluis ...
 
 bones :)
 
  M'acaba de trucar un amic que a ell també li ha petat el gnome, sobre 
  una etch. Em pensava que només ens havia passat als de testing, però 
  trobo que que això passi a Etch és una mica fort...
 
 mmm... m'extranya... si el problema li ha vingut del libxml2 sera 
 possiblement pq tingui algun repositori amb backports per al gnome o be una 
 mescla de branques.
 
 A [1], la versio afectada es diferent a la disponible per etch a [2] :)
 
 [1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125
 [2] 
 http://packages.debian.org/search?keywords=libxml2searchon=namessuite=allsection=all
 
 apa!

Mmmm... A veure, és una persona de confiança, de fet tu el coneixes, és
el Pinto. A [1], al missatge 39 del fil, un tal Walter explica que a ell
li estava passant això mateix sobre una Etch. Pot ser coincidència, però
jo diria que no ho és. 

Jo repeteixo la pregunta, ja sé que és agost i que tots sou uns frikis
que feu servir twm o blackbox com a window-manager, però hi haurà més
gent que faci servir habitualment el gnome que digui si s'han trobat amb
aquest problema :)

No sé, no sé...



 
-- 

xavi lorajoler*paranoici.org


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Ja se pq gnome no arranca

2008-08-23 Conversa Lluis
Perdo per no respondre al mail original, pero estic en una altra maquina :)

El cas: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125

Si encara no heu actualitzat, doncs millor no ho feu. Si el mal ja esta 
fet, se que hi ha un repositori amb els paquets vells de debian per a 
casos com aquests.

De totes maneres, per casos com aquests, va be el apt-listbugs (si no erro 
el nom).

apa!

-- 
 And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer.
 -- The Princess of Pure Reason, as told by Norton Juster in The Phantom
 Tollbooth
 
 Listening: Opeth (Blackwater Park) - 8. Blackwater Park


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Ja se pq gnome no arranca

2008-08-23 Conversa xavi
Hola, Lluis ...

deies, el 23 de Aug de 2008, a les 10:17 +0200:

 Perdo per no respondre al mail original, pero estic en una altra maquina :)
 
 El cas: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=496125
 
 Si encara no heu actualitzat, doncs millor no ho feu. Si el mal ja esta 
 fet, se que hi ha un repositori amb els paquets vells de debian per a 
 casos com aquests.
 
 De totes maneres, per casos com aquests, va be el apt-listbugs (si no erro 
 el nom).

Jo ho he arreglat downgradejant libxml2 a la versió immediatament
anterior amb un simple dpkg -i. Menys mal :) que maco és el gnome.

Tot i que aquet breu parèntesi  sense gnome m'ha servit per experimentar
amb xfce4 i e17 i adonar-me de lo maco que és gnome...

Records mozo...





 
 apa!
 
  
  Listening: Opeth (Blackwater Park) - 8. Blackwater Park
 
 
Aquest script teu no deixa mai de sorprendre'm...


 -- 
 To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
 with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]
 

-- 

xavi lorajoler*paranoici.org


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of unsubscribe. Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]