GRUB po instalacji XP

2005-04-05 Thread NetOperek
Witam Wszystkich,

wróciłem niedawno do Debiana, na desktopie mam SID'a i wszystko śmiga
jak ta lala, no prawie wszystko ale to kwestia dopieszczania. Natomiast
natknąłem się na pewien problem po zainstalowaniu XP(niestety czasami
jeszcze jest mi potrzebny). 
Mianowicie, nie potrafię sobie poradzić z przywróceniem GRUB'a po
instalacji XP za pomocą płyty instalacyjnej od Sarge. Instalator chce
instalować BASE system i oczywiście krzyczy, że partycjie, na których ma
zainstalować BASE system zawierają dane. Oczywiście że zawierają
przecież mam już posadzony system :/ 
Niestety nie poradziłem sobie za pomocą płytki od Sarge, z pomocą
przyszedł Slackware 10.0; 
boot, chroot na podmontowaną partycję debiana i grub-install. 

Pytanie do bardziej obeznanych użytkowników Debiana:
Czy istnieje prosta metoda przywrócenia BootLoadera za pomocą
instalatora Sarge?

-- 
Pozdrawiam 
Netoperek


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Moi drodzy

2005-04-05 Thread Krzysztof Jastrzębski
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
Użytkownik Dariusz Skarbek napisał:
| Bóg jest wśród nas. Także w małych i prostych rzeczach, nawet w dobie
| komputerów, więc człowiek płakał:
| - Boże, potrzebuję Twojej pomocy !
| I oto dostał maila z dobrym słowem i słowami zachęty. Ale człowiek usunął
| go i kontynuował płacz
... a przedtem nacisnął Re: i skupił się na spamach, RBL'ach i własnym
profesjonaliźmie.
TAK.
Oczywiście.
Naturalnie, że Darek nierozsądnie zredagował nagłówki.
Tylko jakie to ma znaczenie w porównaniu z treścią listu ?
Jeśli głęboka prawda zostanie podana nieprofesjonalnie, z błędami i na
podartym skrawku papieru to czyni ją niewartą uwagi ?
Tekst (oraz reakcje nań) zwrócił mi uwagę, że rozmieniam czasem na
drobne rzeczy wagi zasadniczej oddając życie duperelom.
Dlatego:
- - przeczytałem list z uwagą starając się chwilę wyhamować
- - wyrażam autorowi wdzięczność, że dał mi okazję do autorefleksji
- - podeślę list kilku znajomym (choć oczywiście dbając by nie przysporzyć
im przy okazji kłopotu w sferze przyziemnej)
- --
Pozdrawiam
Krzysztof Jastrzębski <><
Jotka Usługi Informatyczne http://jotka.jastrzebscy.pl/
-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.2.6 (GNU/Linux)
Comment: Using GnuPG with Fedora - http://enigmail.mozdev.org
iD8DBQFCUxBMmvT0Ae5DtH4RAmbSAJ0RIFt0hNd7JbU38fcpRITNxyKqpgCePm85
d9XPtvebMXqA/qxdU0YUvEU=
=c314
-END PGP SIGNATURE-
--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]


Re: NVIDIA TV-OUT

2005-04-05 Thread Szymon Nieradka
cRoMo napisał(a):
Mi *to* się stało na laptopie. Prawdopodobieństwa analogicznej
sytuacji na kompie stacjonarnym  CRT jest minimalne - nic się nie bój.
   

He, he. Męczyłem ten problem ze sterownikami ATI i skończyło się
padem karty albo panela LCD (sam nie wiem - ekran czarny jak smoła)
   

Ekhdm, ekhm... obawiam sie, ze to zbieg okolicznosci. Wrecz
przeciwnie, to wlasnie monitor CRT przez nieodpowiednie modelines (i w
ogole tryby graficzne w danych czestotliwosciach) mozna uszkodzic, ale
LCD? Jakim cudem?
 

Może mam talent :)? Opowiem moją historię:
Jedynym powodem dla której 4GB miejsca na dysku
zajmowała mi winda był działający na niej sprawie
TV-OUT. W piątek przed świętami postanowiłem
rozwiązać problem ostatecznie. Zassałem odpowiednie
stery dla Radeon Mobile 9000 M ze strony producenta,
skompilowałem, skonfigurowałem i zrestartowałem X-y.
Komp w tym momencie pięknie się zawiesił i nie dał już
znaku życia (po power-off chodzą wiatraki i maszyna
czasem cienko popiskuje). Dalszy ciąg znacie.
Proponuję wrócić do głównego tematu tego wątku.
Jak już napisałem dałem tylko upust mojej frustracji
wynikające z braku kompa przez 3 świąteczne dni i tyle ;)
A Piotr czeka na odpowiedź.
--
Szymon Nieradka


Re: Moi drodzy

2005-04-05 Thread Wojciech Ziniewicz
On Apr 5, 2005 1:29 PM, Tomasz T. Ciaszczyk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Witam,
> 
> Dnia wto, kwi 05, 2005 at 12:33:53 CEST, Dariusz Skarbek napisał:
> 
> > Moi drodzy,
> > Wysyłam te słowa do wielu osób nie bacząc, czy ktoś jest wierzący czy
> > nie...  Dla mnie jest  to przesłanie do Wszystkich ..
> Nie baczac na netykiete rowniez..
> 
> Gratuluje pojawienia sie na listach RBL jako spamer.

albowiem powiedziane było "nie spamuj bo bo bo tak!"
co to w ogóle jest.. nie moge tego pojąć... jakiś zryw popapieski ?;/


-- 
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
Powered by google.com 
[EMAIL PROTECTED]
Visit #gore at irc.freenode.net



Powiadomienie o niedoręczeniu wiadomości.

2005-04-05 Thread System Antywirusowy
###
Wiadomość wysłana z adresu debian-user-polish@lists.debian.org do
[EMAIL PROTECTED] zawierała wirusa Worm.Mydoom.Gen-1
i NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA do nadawcy.
Prosimy sprawdzić komputer, z którego wysłano wiadomość,
aktualną wersją oprogramowania antywirusowego
i wysłać wiadomość ponownie.
Poniżej załączamy nagłówki SMTP zatrzymanej wiadomości. 

###
Received: from sezam.pl (azb86.neoplus.adsl.tpnet.pl [83.27.139.86])
by poczta.sezam.pl (Postfix) with ESMTP id 8454E209CD
for <[EMAIL PROTECTED]>; Tue,  5 Apr 2005 16:52:09 +0200 (CEST)
From: debian-user-polish@lists.debian.org
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: important letter
Date: Tue, 5 Apr 2005 16:56:01 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="=_NextPart_000_0016_7789.5C83"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Message-Id: <[EMAIL PROTECTED]>
--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]


Re: NVIDIA TV-OUT

2005-04-05 Thread Szymon Nieradka
Jaroslaw Bylina napisaÅ:
He he. Nie myÅlaÅem, Åe bÄdzie to aÅ tak ryzykowne :). Jestem ÅwieÅym 
Linux'owcem. Dzieki serdeczne za odpowiedÅ. Skoro mÃwisz, Åe lepiej 
nie ryzykowaÄ, bÄde musiaÅ rÄcznie zmieniaÄ plik config'a X'Ãw.

 

Przez pomyÅkÄ napisaÅem do Ciebie a nie ma grupÄ (nowy komp!!).
Nie chciaÅem CiÄ nastraszyÄ a tylko wyraziÄ swojÄ frustracjÄ :)
Mi *to* siÄ staÅo na laptopie. PrawdopodobieÅstwa analogicznej
sytuacji na kompie stacjonarnym  CRT jest minimalne - nic siÄ nie bÃj.
   

*CO* ci sie stalo, bo nie wiemy? :)
 

Fakt. Cytuje z listu do Piotra:

He, he. MÄczyÅem ten problem ze sterownikami ATI i skoÅczyÅo siÄ
padem karty albo panela LCD (sam nie wiem - ekran czarny jak smoÅa).
MÃj komp w warszawie a teraz siedzÄ przy czymÅ baaardzo dziwnym
(wyglÄda jak kompilacja panela LCD z UPSem).
ZastanÃw siÄ czy koniecznie musisz mieÄ ten obraz ... :D

--
Szymon Nieradka


Re: NVIDIA TV-OUT

2005-04-05 Thread Jaroslaw Bylina
> >He he. Nie myÅlaÅem, Åe bÄdzie to aÅ tak ryzykowne :). Jestem ÅwieÅym 
> >Linux'owcem. Dzieki serdeczne za odpowiedÅ. Skoro mÃwisz, Åe lepiej 
> >nie ryzykowaÄ, bÄde musiaÅ rÄcznie zmieniaÄ plik config'a X'Ãw.
> >
> Przez pomyÅkÄ napisaÅem do Ciebie a nie ma grupÄ (nowy komp!!).
> Nie chciaÅem CiÄ nastraszyÄ a tylko wyraziÄ swojÄ frustracjÄ :)
> Mi *to* siÄ staÅo na laptopie. PrawdopodobieÅstwa analogicznej
> sytuacji na kompie stacjonarnym  CRT jest minimalne - nic siÄ nie bÃj.

*CO* ci sie stalo, bo nie wiemy? :)

pzdr,
jmb


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Maciej startx

2005-04-05 Thread Marcin Owsiany
On Mon, Apr 04, 2005 at 11:33:12PM +0200, Maciej wrote:
> Dobra, ale do rzeczy idąc za poradą niektórych kolegów umieszczam moje 
> pliki XF86Config-4 i XFree.O.log na stronie, oto adres: 

(II) Loading sub module "fbdevhw"
(II) LoadModule: "fbdevhw"
(II) Loading /usr/X11R6/lib/modules/linux/libfbdevhw.a
(II) Module fbdevhw: vendor="The XFree86 Project"
compiled for 4.1.0.1, module version = 0.0.2
ABI class: XFree86 Video Driver, version 0.4
(II) UnloadModule: "nv"
(II) UnloadModule: "fbdevhw"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/linux/libfbdevhw.a
(II) UnloadModule: "vgahw"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/libvgahw.a
(II) UnloadModule: "int10"
(EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration.

Mnie to wygląda tak, jakby ładowanie modułu do obsługi Frame Buffera, wymuszone 
opcją:
Option  "UseFBDev"  "true"
powodowało usunięcie modułu nv, czyli sterownika karty graficznej. Proponuję:
dpkg-reconfigure xserver-xfree86
i wybranie "nie" na pytanie o to czy używać FB.

powodzenia

Marcin
-- 
Marcin Owsiany <[EMAIL PROTECTED]> http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: NVIDIA TV-OUT

2005-04-05 Thread Szymon Nieradka
Piotr Zawistowski napisał(a):
He he. Nie myślałem, że będzie to aż tak ryzykowne :). Jestem świeżym 
Linux'owcem. Dzieki serdeczne za odpowiedź. Skoro mówisz, że lepiej 
nie ryzykować, będe musiał ręcznie zmieniać plik config'a X'ów.

Przez pomyłkę napisałem do Ciebie a nie ma grupę (nowy komp!!).
Nie chciałem Cię nastraszyć a tylko wyrazić swoją frustrację :)
Mi *to* się stało na laptopie. Prawdopodobieństwa analogicznej
sytuacji na kompie stacjonarnym  CRT jest minimalne - nic się nie bój.
Powodzenia
--
Szymon Nieradka


NVIDIA TV-OUT

2005-04-05 Thread Piotr Zawistowski
Cześć mam problem z ustawieniem w Woody'm TV-OUT'u w GeForce 4 MX440. 
Nie mogę uzyskać obrazu i na TV i na monitorze. Oddzielnie a i owszem. 
Jest ktoś w stanie mi pomóc 

NazgulDeath
begin:vcard
fn:Piotr Zawistowski
n:Zawistowski;Piotr
org;quoted-printable:Meritus 2 J.Rzewuski, B.Winsztal Sp=C3=B3=C5=82ka Jawna;Serwis
adr:;;Ul. Kochanowskiego 47/44;Warszawa;mazowieckie;01-864;Polska
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
title:Informatyk - serwis
tel;work:0-22 424-02-02 do 04
tel;fax:0-22 669-02-58
tel;cell:506000368
note:NIP: 522-27-06-163
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.meritus.pl
version:2.1
end:vcard



---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
Przetestowano na: 2005-04-05 14:05:08
avast! - Copyright (c) 2000-2004 ALWIL Software.
http://www.avast.com





Re: Maciej startx

2005-04-05 Thread niewod
On Tue, 5 Apr 2005, Krzysztof Zubik wrote:

> Bartosz Gogel napisał.
> > Krzysztof Zubik wrote:
> > >Witam.
[...]
> Tak, to prawda i tu rzeczywiscie problem dla distro opartych na
> *.rpm 
Ja tam uzywam PLD i nie jest tak zle.
Co do Auroksa to przypominam, ze jest tam apt-get.


-- 
  Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
vel LarryNWWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php
   PhD student @JID: [EMAIL PROTECTED]
Wroclaw University of TechnologyTEL: +48(071)320-2894


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Moi drodzy

2005-04-05 Thread Tomasz T. Ciaszczyk
Witam,

Dnia wto, kwi 05, 2005 at 12:33:53 CEST, Dariusz Skarbek napisał:

> Moi drodzy,
> Wysyłam te słowa do wielu osób nie bacząc, czy ktoś jest wierzący czy
> nie...  Dla mnie jest  to przesłanie do Wszystkich ..
Nie baczac na netykiete rowniez.. 

Gratuluje pojawienia sie na listach RBL jako spamer.


Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk


-- 
.: ciachociacho.pl ciachojabber.org http://ciacho.pl :.
.:   "Z życiem jest jak z masłem. Od czasu do czasu trochę   :.
.:  chłodu utrzymuje je w świeżości" :.


pgpfo8ZFsTVnF.pgp
Description: PGP signature


Re: Moi drodzy

2005-04-05 Thread Bartosz Gogel
Dnia wtorek 5 kwietnia 2005 12:33, Dariusz Skarbek napisał:
Moi drodzy,
Wysyłam te słowa do wielu osób nie bacząc, czy ktoś jest wierzący czy
nie...  Dla mnie jest  to przesłanie do Wszystkich ..
 

Bartosz Gogel napisał(a):
Od kiedy Pismo Święte upoważnia Cię do beszczelnego wrzucania SPAMU na 
moje konto.
Mam nadzieję że to był pierwszy i ostatni raz. A jeśli masz ochotę 
uwidocznić swoją wiarę to się pomódl w ciszy i podumaj nad sensem 
istnienia,
a nie zawracaj dupy innym nie mając pojęcia jaki oni mają stosunek do 
Boga.
Zajmij się swoją wiarą a nie patrz na ręcę innych, bo każdy ma swój 
mózg i na swój sposób umie z niego korzystać.

Przepraszam za Spam.
Darek
H, nawyraźniej pomogło, mam nadzieję że na długo.
PS Nie mam zamiaru tym off-topiceim obrażać czyjejś wiary, po prostu nie 
widze sensu wysyłania czegos takiego drogą elektroniczną
a tym bardziej zmuszania kogokolwiek do zwrócenia uwagi na coś takiego. 
Jeśli ktoś moim listem poczuje się urażony - najmocniej przepraszam.

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel
mailto: [EMAIL PROTECTED]
Debian's (SID) close friend :P 
Sheeping sleep, erI meanSleeping sheep (no jumpin wool included)

--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]


Re: Maciej startx

2005-04-05 Thread Krzysztof Zubik
Bartosz Gogel napisał.
> Krzysztof Zubik wrote:
> >Witam.
> >Ciekawe co powiedziales. Co do rpm-ow i zaleznosci pomiedzy nimi
> >dodam, ze w zakresie pakietow bedacych na plytkach z Aurox-em
> >on bada zalznosci gedy uzyc narzedzia dodaj/usun programy.
> >Och zywcem od windozy wziete.
> Owszem bada, ale próbowałem kiedyś zazrzucić xavtv z rpmów na Auroxa,
> którego nie było na płytach,
> niestety nie pamiętach która to była wersja. Po tym jak zmieniłem wersje
> ok. 12 paczek i doszedłem do zależności na
> poziomie różnych wersji libów i gcc powierdziałem głośne k i
> wywaliłem ten system
Witam ponownie.
Tak, to prawda i tu rzeczywiscie problem dla distro opartych na
*.rpm POzatym te pakiety czescto choc nie zawsze sa oddzielnie
przygotoweywane dla kazdej distro. Ja niedawno zainstalowalem
Eagle (nazywam go Orlem do wykonywania schematow elektronicznycbh i
projektowania plytek drugowanych) Wzialem go od hrttp://www.cadsoft.de
jako *.rpm uniwersalny dla kardzej rpm-owej distro i on zainstalowal sie
bez problemow. Pomijam problem polagajacy na nadaniu praw zapisu dla
katalogu z binariami przy pierwszym uruchomieniu bodaje /usr/eagle/bin
Pozniej te prawo odebralem. No jedmak najpierw musialem dowiedziec
sie,ze 
tego jemu potrzeba.
-- 
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.

Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0
Krzysztof Zubik. | [EMAIL PROTECTED] | [EMAIL PROTECTED]
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Jabber. [EMAIL PROTECTED]


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Maciej startx

2005-04-05 Thread Bartosz Gogel
Krzysztof Zubik wrote:
Witam.
Ciekawe co powiedziales. Co do rpm-ow i zaleznosci pomiedzy nimi
dodam, ze w zakresie pakietow bedacych na plytkach z Aurox-em
on bada zalznosci gedy uzyc narzedzia dodaj/usun programy.
Och zywcem od windozy wziete.
 

Owszem bada, ale próbowałem kiedyś zazrzucić xavtv z rpmów na Auroxa, 
którego nie było na płytach,
niestety nie pamiętach która to była wersja. Po tym jak zmieniłem wersje 
ok. 12 paczek i doszedłem do zależności na
poziomie różnych wersji libów i gcc powierdziałem głośne k i 
wywaliłem ten system

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel
mailto: [EMAIL PROTECTED]
Debian's (SID) close friend :P 
Sheeping sleep, erI meanSleeping sheep (no jumpin wool included)

--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Maciej startx

2005-04-05 Thread Krzysztof Zubik
Bartosz Gogel napisał.
> Krzysztof Zubik wrote:
> >Moze nia byc i Aurox. Rowniez Linux. :) Debian i tak bedzie miec w
> >nim wlasne miejsce. Najwazniejsze, zeby Linux jako taki kiedys byl
> >najpopularniejszy. Oby jak najwczesniej.
> Z życia wzięte paru moich znajomych i mnie:
> Zaleta Auroxa, Mandaryny i im podobnych - małpowata instalacja, wszystko
> od razu gotowe pod użytkowniaka,
> i nawet nie musisz się przejnować konsoląale kto się bawił
> zależnościami pod rpm-ami wie że jak za pierwszym razem ci to
> wyprowadziło z równowagi to już za każdym razem będzie Cię wyprowadzać.
> Poza tym systemy te są zasobo-żerne.
> Co do Debiana - jakoś tak się zdarza że wybierają go zawsze ludzie,
> którzy chcą się pobawić, albo mieć pod ręką coś na czym
> da się wszystko zrobić w 5 sekund (chocież dziwnym trafem na ogół
> przeradza się to w 5 godzin). Zasadnicza różnica polega na tym, że tu
> jest w czym gmerać i zawsze jest jakaś droga wyjścia. A jak nie wydzie
> można się zająć czymś innym, wypić kawę i jeszcze raz przemyśleć
> problem. Mi osobiście
> "małpowate" Auroxy i Mandaryny nie dały takiej przyjemności jaką dał mi
> Debian. I o to chodzi, tylko jeszcze IRdy nie zawalczyłem pod Debiankiem,
> ale znajdę czas i nie będzie mocnych żebym tego nie zrobił.
> AVE DEBIAN
Witam.
Ciekawe co powiedziales. Co do rpm-ow i zaleznosci pomiedzy nimi
dodam, ze w zakresie pakietow bedacych na plytkach z Aurox-em
on bada zalznosci gedy uzyc narzedzia dodaj/usun programy.
Och zywcem od windozy wziete.
-- 
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.

Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0
Krzysztof Zubik. | [EMAIL PROTECTED] | [EMAIL PROTECTED]
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Jabber. [EMAIL PROTECTED]


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]



Re: Moi drodzy

2005-04-05 Thread Bartosz Gogel
Marcin Juszkiewicz wrote:
Biedni o Ci, których nierozważnie w polu "To:" umieściłeś aczbowiem adresy 
ichnie do baz spamowych trafiły przez co ich skrzynki zalew spamu cierpieć 
będą.
 

właśnie to coś odczuwam :/
--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel
mailto: [EMAIL PROTECTED]
Debian's (SID) close friend :P 
Sheeping sleep, erI meanSleeping sheep (no jumpin wool included)

--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]


Re: Moi drodzy

2005-04-05 Thread Marcin Juszkiewicz
Dnia wtorek 5 kwietnia 2005 12:33, Dariusz Skarbek napisał:
> Moi drodzy,
> Wysyłam te słowa do wielu osób nie bacząc, czy ktoś jest wierzący czy
> nie...  Dla mnie jest  to przesłanie do Wszystkich ..

Biedni o Ci, których nierozważnie w polu "To:" umieściłeś aczbowiem adresy 
ichnie do baz spamowych trafiły przez co ich skrzynki zalew spamu cierpieć 
będą.

PS - na przyszłość polecam pole Bcc:

-- 
JID: hrw-jabber.org
Sharp Zaurus SL-5500 (OZ 3.5.x)
OpenEmbedded/OpenZaurus developer

 Zwiędłe róże też kłują...



Re: Maciej startx

2005-04-05 Thread Bartosz Gogel
Krzysztof Zubik wrote:
Moze nia byc i Aurox. Rowniez Linux. :) Debian i tak bedzie miec w
nim wlasne miejsce. Najwazniejsze, zeby Linux jako taki kiedys byl
najpopularniejszy. Oby jak najwczesniej.
 

Z życia wzięte paru moich znajomych i mnie:
Zaleta Auroxa, Mandaryny i im podobnych - małpowata instalacja, wszystko 
od razu gotowe pod użytkowniaka,
i nawet nie musisz się przejnować konsoląale kto się bawił 
zależnościami pod rpm-ami wie że jak za pierwszym razem ci to
wyprowadziło z równowagi to już za każdym razem będzie Cię wyprowadzać. 
Poza tym systemy te są zasobo-żerne.
Co do Debiana - jakoś tak się zdarza że wybierają go zawsze ludzie, 
którzy chcą się pobawić, albo mieć pod ręką coś na czym
da się wszystko zrobić w 5 sekund (chocież dziwnym trafem na ogół 
przeradza się to w 5 godzin). Zasadnicza różnica polega na tym, że tu 
jest w czym gmerać i zawsze jest jakaś droga wyjścia. A jak nie wydzie 
można się zająć czymś innym, wypić kawę i jeszcze raz przemyśleć 
problem. Mi osobiście
"małpowate" Auroxy i Mandaryny nie dały takiej przyjemności jaką dał mi 
Debian. I o to chodzi, tylko jeszcze IRdy nie zawalczyłem pod Debiankiem,
ale znajdę czas i nie będzie mocnych żebym tego nie zrobił.
AVE DEBIAN

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel
mailto: [EMAIL PROTECTED]
Debian's (SID) close friend :P 
Sheeping sleep, erI meanSleeping sheep (no jumpin wool included)

--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]


Moi drodzy

2005-04-05 Thread Dariusz Skarbek
Moi drodzy,
Wysyłam te słowa do wielu osób nie bacząc, czy ktoś jest wierzący czy
nie...  Dla mnie jest  to przesłanie do Wszystkich ..
To dziwne, jak proste jest dla ludzi wyrzucić Boga, a potem dziwić
się,dlaczego świat zmierza do piekła.
To śmieszne, jak bardzo wierzymy w to, co napisane jest w gazetach, a
podajemy w wątpliwość to, co mówi Pismo Święte.
To dziwne, jak bardzo każdy chce iść do nieba pod warunkiem, że nie będzie
musiał wierzyć, myśleć, mówić ani też  robić czegokolwiek, co mówi Słowo
Boże.
To dziwne, jak ktoś może powiedzieć: "Wierzę w Boga" i nadal iść za
szatanem,który tak a propos również wierzy w Boga.
To dziwne, jak łatwo osądzamy, ale nie chcemy byc osądzeni.
To dziwne, jak możesz wysyłać tysiące "dowcipów" przez e-mail, które
rozprzestrzeniają się jak nieokiełznany ogień, ale kiedy wysyłasz
przesłania dotyczące Pana Boga, ludzie dwa razy zastanawiają się, czy
podzielić się nimi z innymi.
To dziwne, jak ktoś może być zapalony dla Chrystusa w niedzielę, a przez
resztę tygodnia jest niewidzialnym   chrześcijaninem.
To śmieszne, że kiedy przeczytasz tę wiadomość, nie wyślesz jej do zbyt
wielu osób z Twojej listy adresowej, ponieważ nie jesteś pewny, co pomyślą
o Tobie, kiedy im to wyślesz.
To śmieszne, jak bardzo mogę być przejęty tym, co inni ludzie pomyślą o
mnie, zamiast tym, do czego wzywa mnie Bóg !!!
Człowiek wyszeptał:
- Boże, przemów do mnie !
I oto słowik zaśpiewał.
Ale człowiek tego nie usłyszał, więc krzyknął:
- Boże, przemów do mnie !
I oto błyskawica przeszyła niebo... Ale człowiek tego nie dostrzegł, rzekł:
- Boże, pozwól mi się zobaczyć.
I oto gwiazda zamigotała jaśniej. Ale człowiek jej nie zauważył, więc
zawołał:
- Boże, uczyń cud !
I oto urodziło się dziecko. Ale człowiek tego nie spostrzegł.
Płacząc w rozpaczy, powiedział:
- Dotknij mnie, Boże, niech wiem, że jesteś tu.
Bóg schylił się więc i dotknął człowieka. Ale człowiek strzepnął motyla ze
swego ramienia i poszedł dalej.
Bóg jest wśród nas. Także w małych i prostych rzeczach, nawet w dobie
komputerów, więc człowiek płakał:
- Boże, potrzebuję Twojej pomocy !
I oto dostał maila z dobrym słowem i słowami zachęty. Ale człowiek usunął
go i kontynuował płacz
Moim zadaniem było wysłać tego maila do osób, którym chciałem, by Bóg im
pobłogosławił.
Wybrałem Ciebie.
Prześlij tego maila osobom, którym życzysz tego samego.
--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]


Re: freeS/WAN i Kernel 2.6

2005-04-05 Thread Łukasz Wójcik
Radosław Maliborski napisał(a):
Jak pewnie zauwazyles na stronie projekt freeswan nie jest juz
rozwijany. W miedzyczasie pojawila sie jednak ztcw. jego kontynuacja
na www.openswan.org. Nie mialem okazji sprawdzic jak to sie zachowuje
w warunkach polowych, ale jak widze, zrodla sa swieze, wiec pewnie z
obsluga kerneli 2.6 powinno byc lepiej.
dzięki za wskazanie nowszej wersji tego pakietu :)
teraz mi ipsec działa,
ale mam pytanie bo wyczytałem w dokumentacji informacje odnośnie 
połączenia 2 sieci, lub siec-komputer z linuxem
a jak bym chciał połączyć komputer z win2k lub z xp do mojej sieci to 
zrobie to tym pakietem ?
a jeśli tak to jak?
czytam obecnie http://www.tldp.org/HOWTO/VPN-Masquerade-HOWTO-2.html
czy ma ktoś może polsko języczną wersje tego howto? angielska może byc 
ale łatwiej mi się czyta po polsku :)
dzięki wielkie za odpowiedź i zainteresowanie


--
Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c 

--
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]


karta TV + PCMCIA + Debian

2005-04-05 Thread Piotr Kiebasinski
Witam!

Rozglądam się za jakąś kartą tv na pcmcia (ewentualnie usb). Ma ktoś z
Was jakieś doświadczenia z takim sprzętem pod Debianem?

Może ktoś zmusił do działania np. to:

http://www.avermedia.com/cgi-bin/products_tvtuner_avertvcardbus.asp

z góry dziękuję
pozdrawiam,

-- 
Piotr Kiebasinski


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]