Re: [django-cs] Přejmenování objektů v ModelForm

2021-04-10 Thread Radim Novotny
Dá se využít i metoda label_from_instance v ModelChoiceField
https://docs.djangoproject.com/en/3.1/ref/forms/fields/#django.forms.ModelChoiceField.iterator

Stačí jednoduchý subclass ModelChoiceField jak je uvedeno v příkladu v
dokumentaci.

-- 
Radim



On Sat, Apr 10, 2021 at 10:29 PM Pavel Cisar  wrote:

> Zdravim,
> tak bych si predefinoval choices pro ten konretni field. Neco jako.
>
> *form.fields["coursedate"].queryset =
> CourseDate.objects.filter(id__in=seznam).order_by('date_start’)*
> *form.fields["coursedate"].widget.choices= [(d.id ,
> d.get_custom_name()) for d in  form.fields["coursedate"].queryset]*
>
> Nevim, jestli je field povinny, takze pripadne pridat jeste empty value.
> Mozna je neco elegantnejsiho, ale tohle by mela byt taky cesta.
>
> Hodne zdaru
>
> Pavel
>
>
>
> so 10. 4. 2021 v 21:30 odesílatel Stanislav Vasko <
> stanislav.va...@gmail.com> napsal:
>
>> Zdravím,
>>
>> asi už blbnu nebo prostě to nevidím, ale nemohu najít cestu, jak přetížit
>> reprezentaci __str__ v queryset. Konkrétně, mám forms.ModelForm ve kterém
>> mám i pole cizí klíč. Konkrétně pak tento cizí klíč omezuji:
>>
>> *form.fields["coursedate"].queryset =
>> CourseDate.objects.filter(id__in=seznam).order_by('date_start’)*
>>
>> Pokud výsledek této filtrace pustím přímo do generovaného formuláře, pak
>> jako výběr možností se nabídne __str__ z modelu CourseDate. Jenže já bych
>> potřeboval, pro toto konkrétní použití, přejmenovat jednotlivé objekty, aby
>> ve výběru vypadaly lépe než naše interní pojmenování. Ale nějak to nemohu
>> vyGooglovat ani přes debugger se tomu ne a ne dostat na kobylku. Poradíte
>> někdo?
>>
>> Díky předem, Standa
>>
>> --
>> --
>> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>> ---
>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAMD1ck8UuLs7M%3DShPD9wpYsDspEBRYza8vEsN%3D5PYWYWjxxmVQ%40mail.gmail.com
>> 
>> .
>>
> --
> --
> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> „django-cs“ ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAKtEf95iPLYMy7pPfWEYWGio3c-10iX%2BWfGvOnmMtvszvUyAag%40mail.gmail.com
> 
> .
>

-- 
-- 
E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
--- 
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs 
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete 
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte 
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CADDKcst1zCVy8dReVrRFht56hPGErqkZTYwkopP3E8ZEPXxpDw%40mail.gmail.com.


Re: [django-cs] Jak zjistit jméno projektu

2021-02-22 Thread Radim Novotny
Já mám součástí deploymentu (Ansible) nastavení environment var, která
obsahuje cestu, kam se to celé nainstalovalo.
Ostatní settings se odvozují od toho, takže třeba

PROJECT_ROOT = os.environ.get('DJANGO_PROJECT_ROOT')
STATIC_ROOT = os.path.join(PROJECT_ROOT, 'static')

Navíc tam je i kontrola, aby to fakt bylo nastavený, takže v settings.py
je
if not PROJECT_ROOT:
raise ImproperlyConfigured('Environment variable DJANGO_PROJECT_ROOT is
not defined.')

Neřeší se, kde je nainstalovaný samotný kód aplikace (python package),
jestli je to venv/src/ nebo venv/lib/python. To mne už samořejmě nezajímá.
Pokud by mne to zajímalo, použiju __file__.

Co se týká rozdělení settings, tak je fakt, že jich mám hodně a postupně se
importují. Deployment je zatím vždy na Debian a development je na Dockeru,
takže je to takový šroubovaný, ale všechno je to podchycené buď v Ansible
deploymentu a nebo v konfiguraci Dockeru.

Možná ale vlastně potřebuješ úplně něco jinýho :) Přiznávám se, že jsem se
v tom moc nezorientoval.

Radim

On Mon, Feb 22, 2021 at 4:04 PM Jakub Vysoky  wrote:

> Spis pouzij `__file__`
>
> V `settings.py` si z toho udelat `BASE_DIR` jak pises. `PROJECT_NAME` bych
> ja osobne spis napsal natvrdo, nez takhle magicky odvozoval.
>
> Na zorganizovani Django settings je vicero projektu a ja momentalne nejsem
> Django mega aktivni, takze nebudu konkretni doporucovat.
>
> On Mon, Feb 22, 2021 at 3:22 PM MirekZv  wrote:
>
>> Závěr: Nakonec jsem se příliš bál toho `os.getcwd()` a udělal jsem si
>> tuto funkci:
>> ```
>> import inspect
>> import os
>> from pathlib import Path
>>
>> def get_project_root():
>> for prg in inspect.stack()[::-1]:
>> prg = prg.filename
>> if '/wsgi.py' in prg or '/asgi.py' in prg:
>> return Path(prg).parent.parent
>> elif '/manage.py' in prg:
>> return Path(prg).parent
>> else:
>> return Path(os.getcwd())
>>
>> BASE_DIR = get_project_root()
>> PROJECT_NAME = BASE_DIR.name   # to make some settings portable
>> (DATABASES=..)
>> PROJECT_DIR = BASE_DIR / PROJECT_NAME
>> ```
>>
>> Dne pondělí 22. února 2021 v 15:18:01 UTC+1 uživatel MirekZv napsal:
>>
>>> @Honza, @starenka
>>>
>>> Ahoj chlapi, především díky za vlídné a věcné odpovědi, čekal jsem spíš,
>>> že po této otázce už na mě někdo vlítne a pěkně mi vynadá.
>>>
>>> Jo, máte přesně pravdu, bylo by to asi lepší (získat to v umístění
>>> projektu a předat to nějakým parametrem), než účelu nepřiměřené úsilí, co
>>> se s tím snažím dělat.
>>>
>>> Přidám nějakou story, jak jsem se do té situace dostal, snad z toho bude
>>> něco jasnější, i když osobně jsem nad svým postupem dost na rozpacích:
>>>
>>> 1. Nejdřív jsem copy/pastoval ze starého projektu pro vytvoření nového,
>>> jak se to asi běžně dělá.
>>> 2. Pak jsem začal myslet na nějaký reuse, tak jsem si udělal jednu
>>> django aplikaci na věci, které by asi byly potřebné ve 2+ projektech.
>>> 3. Pak mě začalo štvát, že tu aplikaci mám pod jednotlivými projekty,
>>> takže když ji někde změním, neměl bych zapomenout jít i do těch ostatních
>>> projektů a udělat v ní stejné změny i tam.
>>> 4. Pak jsem tu django aplikaci obecností odkopíroval do adresáře mimo,
>>> udělal jí vlastní git repozitář, a instaluji ji nějak jako `poetry add
>>> ../../obecna`
>>> 5. Pak mě začalo štvát, že běžná django settings mají tak 200 řádek
>>> kódu, stejně jsou vždycky skoro stejná, a když tam něco vylepším, tak zas
>>> abych šel po projektech a implementoval vylepšení i do ostatních (a nebo v
>>> tom měl chaos).
>>> 6. Pak jsem si zkusil jakési django-split-settings, rozdělil ten
>>> mega-file na 10 malých (vypadá to dobře, ale o vhodnosti tohoto mám velké
>>> pochyby, protože to už jsme možná trochu u zacházení s jmennými prostory
>>> jako ve Web2py).
>>> 7. Pak jsem většinu nastavení přepsal tak, aby byla obecná, bez
>>> závislostí na projektu. Příklad: Nemám důvod, proč by se moje postgres
>>> databáze neměla jmenovat stejně jako projekt. Tak proč psát do nastavení
>>> natvrdo jméno databáze? - toto je další věc, kterou na Djangu nemám rád, že
>>> když dělá startproject, tak rozkopíruje po x souborech na y míst jméno
>>> projektu jako string.
>>> 8. Pak jsem (ze stejných důvodů jako výše) to odsunul mimo ty mé
>>> projekty.
>>>
>>> Takže: mohl bych si to nastavit v projektech a předat jako parametr. Ale
>>> čím míň toho zůstane customizovaného pro projekty, tím lépe.
>>> Navíc to django-split-settings se volá pomocí jakýchsi funkcí include()
>>> a optional() a nejsem si tak úplně jistý, jak snadno tam jdou parametry
>>> předávat.
>>>
>>> Dne pondělí 22. února 2021 v 14:58:03 UTC+1 uživatel MirekZv napsal:
>>>
 @John

 Jo, zase jsem horlivější než je vhodné.
 Nemyslel jsem to tak, že já sám chci mít na stagingu/produkci/.. různá
 prostředí.
 Myslel jsem to tak, že kdyby se to někdy z nějakých nyní neznámých
 důvodů ocitlo pod jiným prostředím (např. na různých cloudech), aby to
 chodilo.
 Čili přehnaná 

Re: [django-cs] Bug URLField?

2021-02-19 Thread Radim Novotny
Pravda, já hlupák jsem nezkusil Edit v Django adminu, tam bych to viděl.

Pokazí se to až v Adminu, kde AdminURLFieldWidget upraví href takto:
context['widget']['href'] = smart_urlquote(context['widget']['value']) if
value else ''

No, a to smart_urlquote s tím provede to co s tím provede. Viz
https://github.com/django/django/blob/3.1.6/django/utils/html.py#L221

(Pdb) value
'
https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy=14.3997275=49.8658414=14=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrC=coor=stre=stre=stre=coor=coor==5184552=5184960=5185096
'
(Pdb) smart_urlquote(value)
'
https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy==14.3997275=49.8658414=14=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrC=coor=stre=stre=stre=coor=coor==5184552=5184960=5185096
'

Řešením by mohlo být použít ModelAdmin.formfield_overrides a pro URLField
si udělat subclass AdminURLFieldWidget, který by to href neupravoval
a nebo se zahloubat do specifikace a vymyslet, jestli je chyba v
Django smart_urlquote nebo urllib.parse.urlencode nebo jestli mají mapy.cz
používají URL v rozporu se standardy :)

Radim


On Fri, Feb 19, 2021 at 11:01 AM MirekZv  wrote:

> Díky, Radime.
> Já se renderováním (zatím) nijak nezabývám. Je to standardní widget pro
> URLField ve standardním adminu.
>
>
>
> Dne čtvrtek 18. února 2021 v 7:14:09 UTC+1 uživatel novotn...@gmail.com
> napsal:
>
>> URLField validuje (upravuje) strukturu odkazu (scheme, host, port, path,
>> fragment, query,) ale nevaliduje obsah  jednotlivých částí, takže URL je z
>> tohoto pohledu validní
>> >>> urlsplit('scheme://blah:34787654/?query#frgmnt')
>> SplitResult(scheme='scheme', netloc='blah:34787654', path='/',
>> query='query', fragment='frgmnt')
>>
>> Ten problém je tedy někde v renderování. Zkusil jsem si to, ale
>> nepodařilo se mi to zopakovat.
>>
>> Jak to renderuješ? Nemůže být problém někde tam? Tohle se ve standardním
>> Django templates vyrenderuje stejně, jak je to v DB.
>>
>> {{ obj.url }}
>>
>> Radim
>>
>> On Wed, Feb 17, 2021 at 10:29 PM MirekZv  wrote:
>>
>>> @novotn
>>>
>>> PS: Ještě bych pochopil (i když potěšilo by mě to ještě míň), že by
>>> Django neumožnilo pomocí validace toho URLFieldu tu chybnou hodnotu uložit.
>>> Ale ono ji uloží a v databázi je ta správná (i když tedy zřejmě nevalidní).
>>> Pokroutí ji až při renderování href=..
>>>
>>> Dne středa 17. února 2021 v 17:32:12 UTC+1 uživatel novotn...@gmail.com
>>> napsal:
>>>
 Já bych tomu rozuměl tak, že to za otazníkem jsou parametry (query
 string). Parametr má název a hodnotu. Hodnota je nepovinná, takže
 ?param1==9 je ok. Pokud je to ve formátu ?param1=9 tak
 se to zřejmě někde  normalizuje do toho ?param1==9 a param1
 sice existuje, ale nemá hodnotu. Proto ta poznámka, že = nic nedělá.

 Přijde mi, že mapy.cz to používají nějak nestandardně.

 URLField s tím evidentně nedělá žádný vopičárny. Udělá něco jako
 urlunsplit(urlsplit(value)) aby to bylo validní. Podíval bych se co je
 opravdu v databázi a jestli se to nepomate někde jinde.

 Radim

 On Wed, Feb 17, 2021 at 4:49 PM MirekZv  wrote:

> No, jestli myslíš "nic nedělá" ve smyslu že "nezobrazí tu trasu", tak
> to máš pravdu.
> Mimochodem můžete přijít na výlet, zítra Čt 9:05 ze Smíchovského
> nádraží 338 do Štěchovic.
>
> Dne středa 17. února 2021 v 16:46:31 UTC+1 uživatel starenka napsal:
>
>> tak to = tam fakt nic nedela, jak rika Vladimir...
>>
>> ---
>> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
>> you did it. Six months later, neither can you. | print
>> 'aknerats'[::-1]
>>
>> On Wed, Feb 17, 2021 at 4:44 PM MirekZv  wrote:
>>
>>> @Starenka: No jo. Aktuálně: https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy=x=14.3997275y=49.8658414z=14rc=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrCrs=coorrs=strers=strers=strers=coorrs=coorri=ri=5184552ri=5184960ri=5185096ri=ri=mrp=%7B%22c%22%3A131%7Dxc=%5B%5D
>>> 
>>> ">
>>> https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasyx=14.3997275y=49.8658414z=14rc=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrCrs=coorrs=strers=strers=strers=coorrs=coorri=ri=5184552ri=5184960ri=5185096ri=ri=mrp=%7B%22c%22%3A131%7Dxc=%5B%5D
>>> 
>>>
>>> @Ing.Vladimír: Jak nevadí  Proč si asi ukládáš linky? Aby někam
>>> vedly, né ???
>>>
>>>
>>> Dne středa 17. února 2021 v 14:39:14 UTC+1 uživatel Ing. Vladimir
>>> napsal:
>>>
 navic to asi nicemu nevadi? to = navic

 On Wed, Feb 17, 2021 at 2:18 PM starenka . 
 wrote:

> Jen pro sichr, do zdrojaku toho html ses dival, ze to tam fakt je
> (tj, ze browserum nehrabe...)?
> ---
> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand
> how you did it. Six 

Re: [django-cs] Bug URLField?

2021-02-17 Thread Radim Novotny
URLField validuje (upravuje) strukturu odkazu (scheme, host, port, path,
fragment, query,) ale nevaliduje obsah  jednotlivých částí, takže URL je z
tohoto pohledu validní
>>> urlsplit('scheme://blah:34787654/?query#frgmnt')
SplitResult(scheme='scheme', netloc='blah:34787654', path='/',
query='query', fragment='frgmnt')

Ten problém je tedy někde v renderování. Zkusil jsem si to, ale nepodařilo
se mi to zopakovat.

Jak to renderuješ? Nemůže být problém někde tam? Tohle se ve standardním
Django templates vyrenderuje stejně, jak je to v DB.

{{ obj.url }}

Radim

On Wed, Feb 17, 2021 at 10:29 PM MirekZv  wrote:

> @novotn
>
> PS: Ještě bych pochopil (i když potěšilo by mě to ještě míň), že by Django
> neumožnilo pomocí validace toho URLFieldu tu chybnou hodnotu uložit. Ale
> ono ji uloží a v databázi je ta správná (i když tedy zřejmě nevalidní).
> Pokroutí ji až při renderování href=..
>
> Dne středa 17. února 2021 v 17:32:12 UTC+1 uživatel novotn...@gmail.com
> napsal:
>
>> Já bych tomu rozuměl tak, že to za otazníkem jsou parametry (query
>> string). Parametr má název a hodnotu. Hodnota je nepovinná, takže
>> ?param1==9 je ok. Pokud je to ve formátu ?param1=9 tak se
>> to zřejmě někde  normalizuje do toho ?param1==9 a param1 sice
>> existuje, ale nemá hodnotu. Proto ta poznámka, že = nic nedělá.
>>
>> Přijde mi, že mapy.cz to používají nějak nestandardně.
>>
>> URLField s tím evidentně nedělá žádný vopičárny. Udělá něco jako
>> urlunsplit(urlsplit(value)) aby to bylo validní. Podíval bych se co je
>> opravdu v databázi a jestli se to nepomate někde jinde.
>>
>> Radim
>>
>> On Wed, Feb 17, 2021 at 4:49 PM MirekZv  wrote:
>>
>>> No, jestli myslíš "nic nedělá" ve smyslu že "nezobrazí tu trasu", tak to
>>> máš pravdu.
>>> Mimochodem můžete přijít na výlet, zítra Čt 9:05 ze Smíchovského nádraží
>>> 338 do Štěchovic.
>>>
>>> Dne středa 17. února 2021 v 16:46:31 UTC+1 uživatel starenka napsal:
>>>
 tak to = tam fakt nic nedela, jak rika Vladimir...

 ---
 In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
 you did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]

 On Wed, Feb 17, 2021 at 4:44 PM MirekZv  wrote:

> @Starenka: No jo. Aktuálně: https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy=x=14.3997275y=49.8658414z=14rc=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrCrs=coorrs=strers=strers=strers=coorrs=coorri=ri=5184552ri=5184960ri=5185096ri=ri=mrp=%7B%22c%22%3A131%7Dxc=%5B%5D
> 
> ">
> https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasyx=14.3997275y=49.8658414z=14rc=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrCrs=coorrs=strers=strers=strers=coorrs=coorri=ri=5184552ri=5184960ri=5185096ri=ri=mrp=%7B%22c%22%3A131%7Dxc=%5B%5D
> 
>
> @Ing.Vladimír: Jak nevadí  Proč si asi ukládáš linky? Aby někam
> vedly, né ???
>
>
> Dne středa 17. února 2021 v 14:39:14 UTC+1 uživatel Ing. Vladimir
> napsal:
>
>> navic to asi nicemu nevadi? to = navic
>>
>> On Wed, Feb 17, 2021 at 2:18 PM starenka .  wrote:
>>
>>> Jen pro sichr, do zdrojaku toho html ses dival, ze to tam fakt je
>>> (tj, ze browserum nehrabe...)?
>>> ---
>>> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand
>>> how you did it. Six months later, neither can you. | print
>>> 'aknerats'[::-1]
>>>
>>>
>>> On Wed, Feb 17, 2021 at 2:09 PM MirekZv  wrote:
>>>
 Narazil jste někdo na toto chování?
 Pastnuté URL je v pořádku, ale při sledování odkazu přibyde v místě
 kurzoru "=" navíc (jak je vidět dole).
 Debian 10 Testing KDE, Py 3.9.1, Dj 3.1.6, Chrome i Firefox[image:
 bug_urlfield.png]

 --
 --
 E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
 Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
 ---
 Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
 „django-cs“ ve Skupinách Google.
 Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze
 skupiny, zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
 Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
 https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/0a4427a7-46c8-443b-a8f2-339034a178f3n%40googlegroups.com
 
 .

>>> --
>>> --
>>> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
>>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>>> ---
>>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze
>>> skupiny, zašlete e-mail na 

Re: [django-cs] Bug URLField?

2021-02-17 Thread Radim Novotny
Já bych tomu rozuměl tak, že to za otazníkem jsou parametry (query string).
Parametr má název a hodnotu. Hodnota je nepovinná, takže ?param1==9
je ok. Pokud je to ve formátu ?param1=9 tak se to zřejmě někde
normalizuje do toho ?param1==9 a param1 sice existuje, ale nemá
hodnotu. Proto ta poznámka, že = nic nedělá.

Přijde mi, že mapy.cz to používají nějak nestandardně.

URLField s tím evidentně nedělá žádný vopičárny. Udělá něco jako
urlunsplit(urlsplit(value)) aby to bylo validní. Podíval bych se co je
opravdu v databázi a jestli se to nepomate někde jinde.

Radim

On Wed, Feb 17, 2021 at 4:49 PM MirekZv  wrote:

> No, jestli myslíš "nic nedělá" ve smyslu že "nezobrazí tu trasu", tak to
> máš pravdu.
> Mimochodem můžete přijít na výlet, zítra Čt 9:05 ze Smíchovského nádraží
> 338 do Štěchovic.
>
> Dne středa 17. února 2021 v 16:46:31 UTC+1 uživatel starenka napsal:
>
>> tak to = tam fakt nic nedela, jak rika Vladimir...
>>
>> ---
>> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
>> did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]
>>
>> On Wed, Feb 17, 2021 at 4:44 PM MirekZv  wrote:
>>
>>> @Starenka: No jo. Aktuálně: https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy=x=14.3997275y=49.8658414z=14rc=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrCrs=coorrs=strers=strers=strers=coorrs=coorri=ri=5184552ri=5184960ri=5185096ri=ri=mrp=%7B%22c%22%3A131%7Dxc=%5B%5D
>>> 
>>> ">
>>> https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasyx=14.3997275y=49.8658414z=14rc=9gzb-xWeX3h.ihoDdqEirpfDOiZIfdm5x-iZLdrCrs=coorrs=strers=strers=strers=coorrs=coorri=ri=5184552ri=5184960ri=5185096ri=ri=mrp=%7B%22c%22%3A131%7Dxc=%5B%5D
>>> 
>>>
>>> @Ing.Vladimír: Jak nevadí  Proč si asi ukládáš linky? Aby někam
>>> vedly, né ???
>>>
>>>
>>> Dne středa 17. února 2021 v 14:39:14 UTC+1 uživatel Ing. Vladimir napsal:
>>>
 navic to asi nicemu nevadi? to = navic

 On Wed, Feb 17, 2021 at 2:18 PM starenka .  wrote:

> Jen pro sichr, do zdrojaku toho html ses dival, ze to tam fakt je (tj,
> ze browserum nehrabe...)?
> ---
> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
> you did it. Six months later, neither can you. | print
> 'aknerats'[::-1]
>
>
> On Wed, Feb 17, 2021 at 2:09 PM MirekZv  wrote:
>
>> Narazil jste někdo na toto chování?
>> Pastnuté URL je v pořádku, ale při sledování odkazu přibyde v místě
>> kurzoru "=" navíc (jak je vidět dole).
>> Debian 10 Testing KDE, Py 3.9.1, Dj 3.1.6, Chrome i Firefox[image:
>> bug_urlfield.png]
>>
>> --
>> --
>> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>> ---
>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>> zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/0a4427a7-46c8-443b-a8f2-339034a178f3n%40googlegroups.com
>> 
>> .
>>
> --
> --
> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> „django-cs“ ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
>
 Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CA%2B7MNVo0WRfmiknrf%3DdhOJuXiwwof0yQ9%3Dp9OC%3D3tWpD6G_i6w%40mail.gmail.com
> 
> .
>
 --
>>> --
>>> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
>>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>>> ---
>>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>>> zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
>>>
>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/d34d76ed-e2aa-4dbe-80c8-164879c25d57n%40googlegroups.com
>>> 
>>> .
>>>
>> --
> --
> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
> Správa: 

Re: [django-cs] Distnanční výuka Pythonu - jak na to

2020-09-25 Thread Radim Novotny
Ahoj, možná by šlo použít VS Code Live share.

https://code.visualstudio.com/blogs/2017/11/15/live-share

Radim

On Fri, Sep 25, 2020 at 12:48 PM Jethro  wrote:

> Ahoj,
> učím na přírodovědě UK úvod do programování podle Nauč se Python,
> protože mi to příjde jako skvělé materiály, díky za ně.
> V souvislosti s distanční výukou ale řeším, jak na to vzdáleně.
> Obvykle vysvětlím nějaký základní koncept a pak dám příklad a obcházím
> studenty a dívám se, jak jim to jde a případně jim radím.
>
> Odpřednášet část přes videoplatformu umím, ale potřeboval bych něco,
> kde budu vidět, co student píše (ideálně abych mu mohl ukázat na místo
> v kódu, ale objedu se i bez toho) a může si to i spustit a podívat se,
> co jeho program dělá. Protože jsou to úplné základy Pythonu,
> představoval jsem si to jako nějaké webové IDE, kde všichni, co mají
> odkaz, vidí stejný kód a tento kód si můžou spustit.
>
> Díval jsem se na nějaké nástroje pro párové programování, ale žádný mi
> nepřišel jako nástroj první volby. Budu rád jak za zkušenosti s
> konkrétními platformami, tak i za nevyzkoušené nápady, rád se na ně
> podívám a prozkoumám možnosti.
>
> Případně pokud máte nějaké osvědčené způsoby distanční výuky
> programování úplných začátečníků, tak také budu rád.
>
> Díky
> Tomáš 'Jethro' Pokorný
>
> --
> --
> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> django-cs ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK9o-AxSHBC%3Dsmuj5eyAxMiR33V8wcPR-a3%3DLP%3DRoEU6ooyb-Q%40mail.gmail.com
> .
>

-- 
-- 
E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
--- 
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs 
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete 
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte 
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CADDKcssBx449H%3DTqxLEimaCpzM6zJZRiiS1J8mErFUVHVB%3DwKA%40mail.gmail.com.


Re: [django-cs] Dotaz začátečníka

2020-01-15 Thread Radim Novotny
Indentation error znamená, že je špatně odsazení. Ten if blok nemá být
odsazen.

kl = "deravec"
name = input ("Zadej klic: ")
if name == kl:
print("Dobre")
else:
name = input ("Zadej klic: ")

--
Radim

On Wed, Jan 15, 2020 at 3:52 PM Pavel Bechyne  wrote:

> Dobrý den,
>
> nevíte prosím proč to stále nefunguje?
>
>
>
>
> kl = "deravec"
> name = input ("Zadej klic: ")
> if name == kl:
> print("Dobre")
> else:
> name = input ("Zadej klic: ")
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> if name == kl:
> ^
> IndentationError: unexpected indent
>
> --
> --
> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> „django-cs“ ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/82df445b-c5d4-4b73-889b-45fbdf30bf1c%40googlegroups.com
> 
> .
>

-- 
-- 
E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
--- 
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs 
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete 
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte 
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CADDKcsu6Y-YQRSBLH0Wa%2B%2B9qwesshOV-qCEu7soEcPWGzWDJgg%40mail.gmail.com.


Re: [django-cs] Dotaz

2019-11-26 Thread Radim Novotny
chybí ti tam "print", takže

print("Ahoj světe!")

a bude to dělat to, co potřebuješ.

Radim

On Tue, Nov 26, 2019 at 10:57 AM Ivan Strakoš 
wrote:

> Radime,
>
> Posílám co je v souboru ahoj.py
>
> Dne út 26. lis 2019 10:46 uživatel Radim Novotny 
> napsal:
>
>> Tak ještě pošli obsah souboru ahoj.py. Takhle to vypadá v pořádku,
>> program se spustil bez chyb, ale nedává žádný výstup.
>>
>> Radim
>>
>> On Tue, Nov 26, 2019 at 10:43 AM Ivan Strakoš 
>> wrote:
>>
>>> Ahoj,
>>>
>>> Tady je foto jak to vypadá když dám ten příkaz. Když chci ten soubor kde
>>> je text napsaný spustit jen ze složky tak to nejde, je viditelný a dá se v
>>> něm pracovat jen pokud otevřu notepad.
>>>
>>> Dne út 26. lis 2019 4:09 uživatel Petr Messner 
>>> napsal:
>>>
>>>> Ahoj,
>>>>
>>>> můžeš poslat screenshot, co to dělá/nedělá, když to spouštíš?
>>>>
>>>> Petr Messner
>>>>
>>>> 25. 11. 2019 v 21:37, Ivan Strakoš :
>>>>
>>>> 
>>>> Dobrý den,
>>>>
>>>> dle návodu jsem nainstaloval python, notepad a vše jsem nastavil dle
>>>> instrukcí.
>>>> Bohužel již ve 2 lekci(1 kapitola)  jsem narazil na problém a to ten že
>>>> se mi nezobrazuje po příkazu python ahoj.py text co jsem uložil přes
>>>> notepad  ale pouze zobrazí se mi jen C:\Users\python ...takže to nic neděla
>>>> místo toho aby mi to otevřelo ten text
>>>> Dle instrukci jsem se díval zda mam vše nastavené jak má být a ano
>>>> ,takže se obracím na někoho zkušenějšího.
>>>>
>>>> Děkuji za případnou pomoc
>>>>
>>>> --
>>>> --
>>>> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
>>>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>>>> ---
>>>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>>>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>>>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>>>> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
>>>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>>>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/1a12971f-c26e-4a94-b3bb-5d1a8b088cd0%40googlegroups.com
>>>> <https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/1a12971f-c26e-4a94-b3bb-5d1a8b088cd0%40googlegroups.com?utm_medium=email_source=footer>
>>>> .
>>>>
>>>> --
>>>> --
>>>> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
>>>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>>>> ---
>>>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>>>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>>>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>>>> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
>>>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>>>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/A91F9580-E4D4-42A2-848B-86FB0136B344%40gmail.com
>>>> <https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/A91F9580-E4D4-42A2-848B-86FB0136B344%40gmail.com?utm_medium=email_source=footer>
>>>> .
>>>>
>>> --
>>> --
>>> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
>>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>>> ---
>>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>>> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
>>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CACY1Brbz-mpcjg-Q5HDS2S0v3JVmY7QEqNdhUtkiyyJ2L0wgwg%40mail.gmail.com
>>> <https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CACY1Brbz-mpcjg-Q5HDS2S0v3JVmY7QEqNdhUtkiyyJ2L0wgwg%40mail.gmail.com?utm_medium=email_source=footer>
>>> .
>>>
>> --
>> --
>> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>> ---
>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs

Re: [django-cs] Dotaz

2019-11-26 Thread Radim Novotny
Tak ještě pošli obsah souboru ahoj.py. Takhle to vypadá v pořádku, program
se spustil bez chyb, ale nedává žádný výstup.

Radim

On Tue, Nov 26, 2019 at 10:43 AM Ivan Strakoš 
wrote:

> Ahoj,
>
> Tady je foto jak to vypadá když dám ten příkaz. Když chci ten soubor kde
> je text napsaný spustit jen ze složky tak to nejde, je viditelný a dá se v
> něm pracovat jen pokud otevřu notepad.
>
> Dne út 26. lis 2019 4:09 uživatel Petr Messner 
> napsal:
>
>> Ahoj,
>>
>> můžeš poslat screenshot, co to dělá/nedělá, když to spouštíš?
>>
>> Petr Messner
>>
>> 25. 11. 2019 v 21:37, Ivan Strakoš :
>>
>> 
>> Dobrý den,
>>
>> dle návodu jsem nainstaloval python, notepad a vše jsem nastavil dle
>> instrukcí.
>> Bohužel již ve 2 lekci(1 kapitola)  jsem narazil na problém a to ten že
>> se mi nezobrazuje po příkazu python ahoj.py text co jsem uložil přes
>> notepad  ale pouze zobrazí se mi jen C:\Users\python ...takže to nic neděla
>> místo toho aby mi to otevřelo ten text
>> Dle instrukci jsem se díval zda mam vše nastavené jak má být a ano ,takže
>> se obracím na někoho zkušenějšího.
>>
>> Děkuji za případnou pomoc
>>
>> --
>> --
>> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>> ---
>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/1a12971f-c26e-4a94-b3bb-5d1a8b088cd0%40googlegroups.com
>> 
>> .
>>
>> --
>> --
>> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
>> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>> ---
>> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
>> „django-cs“ ve Skupinách Google.
>> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
>> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
>> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
>> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/A91F9580-E4D4-42A2-848B-86FB0136B344%40gmail.com
>> 
>> .
>>
> --
> --
> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> „django-cs“ ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CACY1Brbz-mpcjg-Q5HDS2S0v3JVmY7QEqNdhUtkiyyJ2L0wgwg%40mail.gmail.com
> 
> .
>

-- 
-- 
E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
--- 
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs 
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete 
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte 
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CADDKcssMqHBT0UCO14PDq%2B%3D1JT59LWu_79hFmvM-7JKnU3dFcQ%40mail.gmail.com.


Re: [django-cs] Volba databáze a její možnosti

2018-11-30 Thread Radim Novotny
Pokud jde o "mezitabulky" tak by mohly pomoct SQL View

-- 
Radim

On Fri, Nov 30, 2018 at 10:37 AM starenka .  wrote:

> Nevim jesli to tady zaznelo, ale postgres ma JSON field (podpora i v
> djangu), kterej se da rozumne indexovat...
>
> https://www.postgresql.org/docs/10/datatype-json.html
>
> https://docs.djangoproject.com/en/2.1/ref/contrib/postgres/fields/#jsonfield
> ---
> In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
> did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]
>
>
> On Fri, Nov 30, 2018 at 10:34 AM Stanislav Vasko <
> stanislav.va...@gmail.com> wrote:
>
>> V mezičase jsem si napsal miniaplikaci, která natahala nějaká data z
>> Heureky a pak jsem skriptem začal soubor dat duplikovat. Aktuálně mám v
>> SQLite asi 3 milióny řádků vše běží, jen tedy vyhledat data s jedinou WHERE
>> podmínkou a sortem je cca 10s (45000 výsledků), s limitem na 10 pak cca
>> 6,5s. Zkusil jsem MySQL a tam jsou reakce lepší, ale hlavně pokud zapisuji
>> do DB mohu z ní v pohodě číst. Což asi bude to hlavní důvod, proč SQLite
>> nebude možné použít, neboť budu potřebovat umět současně zapisovat i číst.
>> Robot pořízující nová data může běžet taky 15-30 minut a nemohu po tuto
>> dobu aplikaci odstavit či házet errory.
>>
>> Nevíte o nějakém prakticky pojatém článku o tom jak si v MySQL či PSQL
>> ušetřit čas a nervy využitím nějakých robotů/automatiky pro zpracování dat
>> do mezitabulek, virtuálních dat apod.? Myslím, že využití a vytahání dat z
>> miliónů řádek pro dashboard apod. by měl robot v DB umět určitě lépe než
>> cokoliv co spáchám já :)
>>
>> Díky!
>>
>> On Thursday, 29 November 2018 22:17:08 UTC+1, Vítek Pliska wrote:
>>>
>>> Určitě scrapy může i v tomto případě pomoct např. s tím jak pracuje s
>>> concurrent requests a třebas autothrottle - to záleží na pravidlech toho
>>> API které se bude konzumovat, co je dovoleno/jaké jsou limity. Pokud není
>>> dovoleno dělat víc požadavků najednou tak bych tam asi scrapy ani netahal…
>>>
>>> Vítek
>>>
>>> 29. 11. 2018 v 22:09, Honza Javorek :
>>>
>>> Já bych řekl, že se specializuje na těžení a že má dost věci, které ti
>>> to těžení usnadní, pokud jde o HTML. Pokud jde o JSON, nic usnadňovat
>>> nepotrebujes, mas json.loads(), a pak ale pořad stavis na tom těžení.
>>>
>>> HJ
>>>
>>> On Thu, 29 Nov 2018 at 21:05, Petr Messner  wrote:
>>>
 Ahoj,

 myslel jsem, že scrapy se specializuje na těžení dat z HTML. Říkáš, že
 se hodí i na JSON API?

 Petr

 čt 29. 11. 2018 v 20:47 odesílatel Honza Javorek 
 napsal:

> Ahoj,
>
> mirne offtopic, ale pokud muzu komentovat tu cast kde budes
> bombardovat to API, tak bych zvazil https://scrapy.org/ On si clovek
> casto nemysli ze neco takovyho potrebuje, az kdyz do toho zabredne a trva
> to misto tri dnu mesic, tak si uvedomi, ze misto requests mohl pouzit
> nejaky framework.
>
> Honza
>
> On Thu, Nov 29, 2018 at 8:19 PM Stanislav Vasko 
> wrote:
>
>> Díky za info. Jen zopakuji, že počet dotazů je pro Heureku skoro nic,
>> proti jiným partnerům. Současné scrapování mám nejen povolené, ale hlavně
>> tuto novou aplikaci budu napojovat (základní skripty jsou už hotové) přes
>> API, které Heureka nedávno uvolnila, zpoplatnila přístup a je na toto 
>> přímo
>> postaveno.
>>
>> JSON soubory mně také napadly, vlastně bych mohl ukládat přímo
>> odpovědi z API (je to JSON RPC), ale nevím jak praktické to je pro další
>> zpracování. Musel bych pravidelně robotem tahat aktuální data denně
>> vypočítat pak dlouhodobé statistiky, ale něco takového mně u DB řešení 
>> čeká
>> asi také. Ještě mně napadlo, zda by nebylo efektivnější pro tyto účely
>> využít nějaký skripty přímo v DB, tuším, že některé mají přímo "udělátka"
>> na vypočítání dat, virtuálních tabulek apod. To by mi možná ušetřilo 
>> práci
>> a vyřešilo nutnost neustále o data nějak pečovat.
>>
>> Kibana vypadá zajímavě, ale přiznám se, že o ní slyším poprvé a vůbec
>> nevím jak to v tomto pojetí uchopit. Zkusím si něco nastudovat, ale 
>> raději
>> bych se držel něčeho co zná každý a kdokoliv případně i poradí.
>>
>> Díky!
>>
>> On Thursday, 29 November 2018 20:05:21 UTC+1, Messa wrote:
>>>
>>> Ahoj,
>>>
>>> tohle scrapování určitě vidí Heureka strašně ráda. Ale to je tvůj
>>> boj :)
>>>
>>> 60 tisíc záznamů denně? Hm, na to by stačil i JSON soubor. Paradoxně
>>> by jeho zpracování mohlo být i rychlejší, než ze špatně navržené 
>>> databáze.
>>>
>>> Což ostatně není špatný nápad, si ta data vylít a zpracovávat mimo.
>>> Je to celkem častý postup (oddělení analytické db od transakční).
>>> Koneckonců i ten Dashboard může být generovaná statická webovka.
>>>
>>> Honzovo tip s Kibanou se mi taky líbí.
>>>
>>> Zkratka, podle mě tento objem ještě nijak neomezuje výběr
>>> 

Re: [django-cs] Nekdo na Plone?

2014-02-12 Thread Radim Novotny
Plone Django nepoužívá. Společné to má akorát to, že to používá Python. S
Plone dělám asi 10 let, tak bych možná mohl pomoci. Jedná se o přepracování
webu do Plone, z Plone nebo o upgrade?

-- 
Radim Novotný


2014-02-12 8:13 GMT+01:00 Filip Kratochvil :

> Zdravim,
>
> prosba - je tady nekdo se zkusenosti s redakcnim systemem Plone?
> Kazdopadne asi to nepouziva framework Django (ale nejsem si jisty). Chceme
> se uchazet o vyberove rizeni a cast ze zadani je prepracovani jednoho webu
> a nasledna rocni podpora (s tou podporou to nebude tak horke). Bohuzel ale
> na Plone/Python nikoho nemame (zabyvame se hlavne Javou a redakcnim
> systemem OpenCms)... Kdyztak dejte vedet.
>
> Kdyby to byl offtopic tak se omlouvam.
>
> Diky, Filip
>
> --
> --
> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
>
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> django-cs ve Skupinách Google.
> Pokud chcete zrušit odběr skupiny, aby vám z ní již nechodily e-maily,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
> Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/groups/opt_out.
>

-- 
-- 
E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs

--- 
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs 
ve Skupinách Google.
Pokud chcete zrušit odběr skupiny, aby vám z ní již nechodily e-maily, zašlete 
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/groups/opt_out.