Re: [ LUGOS ] Named.conf napaka?

2001-06-07 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Jun 07, 2001 at 05:47:52PM +0200, Davor Guttierrez wrote:

> Jun  7 17:43:07 terminator named[705]: /etc/named.conf:1: syntax error near
> '^M'

Ne vem, ce je bilo to odlocilno, ampak ta named.conf si ti napisal v
windows, ne? Tam se uporablja drugacen end of line znak. Ce odpres datoteko
v joe, bos to videl. :) 

-- 
Andraz Hvalica  |   fear computers.  I fear the
[EMAIL PROTECTED] |   lack of them.  - Isaac Asimov



Re: [ LUGOS ] 3com / USRobotics isdn pro ta @ 64.000

2001-06-02 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

On Sat, Jun 02, 2001 at 07:44:10PM +0200, Ziga Dolhar wrote:

> (SuSE 7.1 pro, kernel 2.4, dialer "kinternet") poveze z eno samo linijo in ne 

z ukazom H0*PPP=, ki ga moras imeti v init stringu. Ce nastavis vrednost 2,
bos dosegel cilj. H0*PPP=2 torej. Za ostale opcije poglej 3Comov PDF z
dokumentacijo (je bolj pregledno kot tista trapasta HTML dokumentacija s
CDja).
 
> Je mogoca tudi kaksna varianta, da bi sam nadzoroval priklop in odklop 
> drugega kanala?

He, AT ukaz bi moral nekako vnesti, ampak kako bi pa to ratalo pa ne vem ker
ti pppd zasede TA, niti nisem poskusal nikoli. :)

P.S.: ko sme se uporabljal ISDN za priklop na net, sem uporabljal tole
(string je wvdialov, razen zadnjega parametra):

Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 &C1 &D2 S11=55 H0*PPP=2

lp,

-- 
Andraz Hvalica  |   The best way to accelerate a
[EMAIL PROTECTED] |   Mac is at 9.8 m / sec^2



[ LUGOS ] smtp auth

2001-06-02 Прати разговор Andraz Hvalica

Ahoy,

trudim se uredit sasl podporo za postfix; no, pravzaprav ze deluje, sodec po
izpisu pri telnetu, ampak vseeno se mi ne uspe prijaviti :(

250-PIPELINING
250-SIZE 1024
250-ETRN
250-AUTH PLAIN DIGEST-MD5 CRAM-MD5
250 8BITMIME

Sodec po predzadnji vrsitici sasl podpora *je* prevedena, ampak prijava
izgleda pa takole:

AUTH PLAIN dGVzdAB0ZXN0AHRlc3RwYXNz
535 Error: authentication failed

Niz pri AUTH PLAIN je v taki obliki kot pise v SASL_README - za tesitranje
sem naredil enakega uporabnika kot je v primeru. S samim SASL uporabnikom ni
nic narobe:

+OK ripley Cyrus POP3 v1.6.24 server ready
USER test
+OK Name is a valid mailbox
PASS testpass
+OK Maildrop locked and ready

Cyrus fino shaja z njim ...

Kar se main.cf tice ... notri je tisto, kar pise v taistem SASL_README:

smtpd_sasl_auth_enable = yes
smtpd_sasl_security_options = noanonymous
smtpd_sasl_local_domain = $mydomain
smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks, check_relay_domains, permit_sa 
sl_authenticated

Kaj bi lahko bilo narobre - se je kdo s tem ukvarjal?

lp,

-- 
Andraz Hvalica  |   Never forget: 2 + 2 = 5 for
[EMAIL PROTECTED] |   extremely large values of 2.



Re: [ LUGOS ] Knjiga Linux z namizjem KDE

2001-05-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, May 23, 2001 at 09:13:38PM +0200, Rok Papez wrote:

> > Verjetno se ne motim :)
> 
> IMO se Motiš. Kakor vem se knjigi dopolnjujeta.
> Jaz sem imel priložnost prelistati knjigo Linux z namizjem KDE in mi je
> bila všeč. Torej jo seveda priporočam.

Res?

Potem te bo - avtorje pa se posebej - zanimalo, da je na Pasadeninem stantu
na LiFe v NM govorilo tocno to, clovek od Pasadene. :) Povedal je, da ce
kupi debelejso one tanjse pravzaprav ne potrebuje ... :>

Ce oni ne vedo kaj prodajajo je pa ze kriza ;]

-- 
Andraz Hvalica  |   Never forget: 2 + 2 = 5 for
[EMAIL PROTECTED] |   extremely large values of 2.



Re: [ LUGOS ] Knjiga Linux z namizjem KDE

2001-05-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, May 23, 2001 at 03:01:07PM +0200, Mario wrote:

> Pa jo priporocas??

No, tezava je, da opisuje starejso distribucijo, tako da je od tebe odvisno,
koliko te bo to begalo in koliko bos od tega odnesel. Knjiga pa je dobro
napisana.

Zdi se mi pametno opozoriti, da ne bos nasel neke univerzalne knjige, kjer bo
notri vse, kar bos potreboval. Za zacetek, da se bos znasel bo pa ok. :)

Utegne ti koristiti http://www.lugos.si/arhiv/prispevki/pcm0103/ .
Prebiranje /usr/doc/ ti pa tako ali ako ne uide, potrebujes samo nekaj, da
bos "splaval" in se sam znasel v sisemu. :) 

-- 
Andraz Hvalica  |   Artificial Intelligence is no
[EMAIL PROTECTED] |   match for natural stupidity.



Re: [ LUGOS ] Knjiga Linux z namizjem KDE

2001-05-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, May 23, 2001 at 02:42:32PM +0200, Mario wrote:

> veze)! Zato pa me zanima, katero knjigo priporočate za začetek učenja? A
> je mogoča Namestimo Linux dobra (skupaj s knjigo Linux z namizjem KDE)?

Ce kupis knjigo Linux z namizjem KDE, ne potrebujes se "Namestimo Linux",
ker je slednja samo skrajsana prva knjiga.

Verjetno se ne motim :)

-- 
Andraz Hvalica  |   What happens if you get scared
[EMAIL PROTECTED] |   half to death twice?



Re: [ LUGOS ] Prevajanje jedra!

2001-04-22 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sun, Apr 22, 2001 at 11:59:44PM +0200, Tomaz Toplak wrote:

> Ke obstaja kdo, ki ima zunanji isdn vmesnik in bi mi poslal datoteko z
> podatki on nastavitvah kernela?

Obstaja. Zunanji ISDN TA-ji se obnasajo kot navaden modem, znajo AT ukaze in
ni z njimi nobenih cirkusov. Verjetno gre za 3Comov ISDN TA? Dela brez
komplikacij.
Ce ti dela navaden modem, ti bo delalo tudi to, skripte in navodila za
modeme imas pa na http://borut.rulz.org/PPP/ , navodila pa veselo cakajo v
/usr/doc, ce si si jih le namestil ...

-- 
Andraz Hvalica  |   I love NT administrators. They
[EMAIL PROTECTED] |   taste like chicken.



Re: [ LUGOS ] dosemu

2001-03-31 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sat, Mar 31, 2001 at 07:08:26PM +0200, David Klasinc wrote:

> > ERROR: general protection at 0x25def: 66
> > ERROR: SIGSEGV, protected insn...exiting!

> Meni je uspelo poganati marsikatero aplikacijo napisano v Clipperju. In to
> tako aplikacijo, ki se je povezovala na Netware server in dol jemala
> podatke. :)

OK, sam jaz ne bi poganjal glavnih knjig, jaz bi kako staro igro igrla hehe.
Recimo, ne vem kaj pomeni zgornji naslov, da bi vsaj vedel, kje iskat
napako. Mogoce multimedia, kaj vem ... :-\

-- 
Andraz Hvalica  |   Daddy, why doesn't this magnet
[EMAIL PROTECTED] |   pick up this floppy disk?



[ LUGOS ] dosemu

2001-03-31 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

ima kdo kake zelo pozitivne izkusnje z dosemu? Meni zadeva *naceloma* dela,
ce se omejim na ukaze iz command.com, v cemer ne vidim pravega smisla ...

Nekoc sem prebral, da se z dosemu da celo zapletene programa alias igre tipa
DukeNukem 3D poganjat, jaz imam pa tu se precej starejse igre, pustolovscine
LucasArtsa, zaradi starosti ne bi smelo bit kakih problemov - ce drzi
trditev, da DukeNukem 3D deluje.

V konzoli, kjer zazenem xdos, dobim po zagonu namestitvenega .BAT tole:
ERROR: general protection at 0x25def: 66
ERROR: SIGSEGV, protected insn...exiting!

Zdaj bi pa rad na privat, da ne bomo smetili liste, config datoteke za
dosemu, kjer dela se kaj drugega kot "dir", da primerjam nastavitve s
svojimi. 

Ce ma kdo ... hvala :)

-- 
Andraz Hvalica  |   WARNING! Do not look into the
[EMAIL PROTECTED] |   laser with the remaining eye!



Re: LUGOS Kylix ! Cena !!!

2001-03-13 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Mar 13, 2001 at 09:17:41AM +0100, Rok Krulec wrote:

> 999$ za desktop in 1999$ za server

> Aaa-ji so kriki zmedenega cloveka

Nekaksna studentska razlicica je "samo" 230k :) Tale cenovna politika je
napaca. :))

-- 
Andraz Hvalica  |   I love cats...they taste just
[EMAIL PROTECTED] |   like chicken.



Re: [LUGOS ] marand in Kylix

2001-03-11 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sun, Mar 11, 2001 at 09:44:33PM +0100, Stojan Rancic wrote:

> na skupscini je bilo govora, da se da na Marandovo predstavitev
> prijaviti tudi online.. mogoce kdo ve kje ? Ker na njihovi spletni
> strani ni nobenega relevantnega linka..

Res ga ni, razen ce je iskanje le-tega del kake nagradne igre. :P Po mojem
je en zamesal glagolski cas - se *bo* dalo prijaviti. :)

-- 
Andraz Hvalica  |   Guns don't kill people, postal
[EMAIL PROTECTED] |   workers do.



Re: [ LUGOS ] WM v debianu

2001-02-22 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Feb 22, 2001 at 01:06:03PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Jebi ga, to dobis, ce hoces, da se aplikacije, ki jih namestis, avtomatsko
> pojabijo v menu-jih.

Ja vem, saj to samo po sebi sploh ni slaba stvar. ;)
 
> /usr/share/doc//README.Debian.gz

Morda bom pa kar ostal pri taki organizaciji. ;>
 
> Sicer pa si oglej tudi paketek menu.

? Z apt-cache search sem gledal pakete, pa nisem nic takega nasel - kateri
paket si imel v mislih?

-- 
Andraz Hvalica  |   All computers run at the same
[EMAIL PROTECTED] |   speed...with the power off.




Re: [ LUGOS ] WM v debianu

2001-02-22 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Feb 22, 2001 at 01:28:37PM +0100, Andraz Hvalica wrote:

> ? Z apt-cache search sem gledal pakete, pa nisem nic takega nasel - kateri
> paket si imel v mislih?

Nevermind, ze mam, sem mislil da gre za kako rec, ki se nanasa na Window
Maker in prevec grepal. :)

Hvala.

-- 
Andraz Hvalica  |   What happens if you get scared
[EMAIL PROTECTED] |   half to death twice?




[ LUGOS ] WM v debianu

2001-02-22 Прати разговор Andraz Hvalica

Ahoy,

a se je kdo kolikor toliko poglobil v nastavljanje Window Makerja v debianu?
Pa ne namescenega lepo iz sourcea, pac pa .deb

WMRootMenu, recimo, je foobar. Moj vsebuje natanko tole:

"menu.hook"

?!?

Obstaja pa /usr/share/applnk/debian_menu, kjer je dejanska struktura menija
... no, saj tisti ki to imate poznate zadevo. Ampak katera rec tiste filete
sproducira v WM razumljiv meni??
Jaz sem na tem, da WM vrzem dol in ga namestim kot v starih dobrih casih iz
tarballa, da bom lepo na znanem terenu. :P

Zaradi te spremembe odpade urejanje menijev z WPrefs ali wmakerconf, da ne
govorim o tem, da ni normalnega WMRootMEnu, ki bi ga na roke popravil ...

-- 
Andraz Hvalica  |   Computers make very fast, very
[EMAIL PROTECTED] |   accurate mistakes.




Re: [ LUGOS ] gpmctl

2001-02-14 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, Feb 14, 2001 at 03:29:21PM +0100, GM wrote:
> katera naprava je /dev/gpmctl  ?

Tista s - po navadi - tremi gumbki, kroglico in repkom ...

gpm ima to ... :)

-- 
Andraz Hvalica  |   "Build a watch in 179 easy
[EMAIL PROTECTED] |   steps" by C. Forsberg.




Re: [ LUGOS ] Dinamicni DNS

2001-01-31 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Jan 30, 2001 at 08:49:51PM +0100, Jure Pecar wrote:

> iz moje prakse: eyep.net, sprememba v 2min, dhs.org sprememba v 14h ...
> tko da pomoje lahko eyep.net oprostimo, da so 3/4 baze zgubili se ne
> tako dolgo nazaj :)

Cakaj no hehe, eno je *.dhs.org, drugo pa *.dyn.dhs.org. Jaz zdaj one
skripte za dhs sploh nimam v ip-up, vedno pozabim ... morda bom zdajle dal
hehe, no, sam parkrat sem probal, pa je bila sprememba v veliko manj kot
minuti, vedno. :) Za *.dyn.dhs.org, ... *.dhs.org je pa staticna zadeva
itak. :)

-- 
Andraz Hvalica  |   A)bort, R)etry, I)nfluence
[EMAIL PROTECTED] |   with large hammer.




Re: [ LUGOS ] Dinamicni DNS

2001-01-30 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Jan 30, 2001 at 08:19:44AM -0500, Lego Andy wrote:

> Kako bi naredil da bi nek DNS ves cas kazal name?

A servis kot je www.dhs.org ni dober? Saj to je kar znana stvar; so se
drugi, eyep.net se mi zdi, ampak ta je preobremnjen, dhs.org pa izredno
hitro spremeni IP.

-- 
Andraz Hvalica  |   Is reading in the bathroom
[EMAIL PROTECTED] |   considered Multi-Tasking?




Re: [ LUGOS ] Soundblaster AWE64 - instalacija

2001-01-24 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, Jan 24, 2001 at 05:15:09PM +0100, AMIS.net wrote:

> >  A je mozno, da mas v mixerju (ala kmix) volume na 0.
> Ne, .MP3ja mi sploh ne zacne predvajati(tam ko kaze koliko sekund je bilo ze
> predvajanega ostane 00:00)...

Poskusi raje mpg123, ce se ne motim izpise bolj podrobne komentarje ... no,
lahko da se motim.

Za zacetek preveri kaksna so dovoljenja za /dev/dsp - a kot root dela
slucajno? 

Tisti uporabnik, ki bi rad kaj poslusal, mora imeti pravice za pisanje v
/dev/dsp.

-- 
Andraz Hvalica  |   .signature not found!
[EMAIL PROTECTED] |   reformat hard drive? [Yn]




Re: [ LUGOS ] format diska

2001-01-24 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, Jan 24, 2001 at 08:02:21AM +0100, Jure Koren wrote:

> Druga rec ki jo moram omeniti pa je, da ni nujno da je na particiji
> ext2 datotecni sistem: priporoca se tudi reiserfs, vec o njem gotovo
> lahko najdes, ce reiserfs vpises v search form na http://freshmeat.net

Kar se tice reiserfs in priporocanja - z bugtraqa se spomnim, da je bilo
govora o "serious bugs" pri reiserfs. Ne vem tocno vec kaj je bilo, sem samo
preletel mail, ker me pac ne zadeva, imam ext2, lahko pogledam ce kdo zeli.

Sicer pa - ti to zanesljivo beres, arhiv mora bit pa na netu tudi. :)

-- 
Andraz Hvalica  |   WinErr: 001 Windows loaded -
[EMAIL PROTECTED] |   System in danger




Re: [ LUGOS ] OT: google in latin2 znaki

2001-01-21 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sat, Jan 20, 2001 at 04:04:23PM +0100, Gregor Pirnaver wrote:

> Ne:
> http://www.google.com/search?q=andra%BE

Ne vem no, jaz sem dal svoje ime in priimek, namesto "z-ja sem videl v
Netscapeu 3/4, pa med zadetki se je ta 3/4 se kar vlekel, je pa rec nasla
neko stramasto seminarsko nalogo, ki se nahaja na fmf-jevemu serverju. In
tisto je bilo latin-2, rec je imela sumnike, torej je zadevo nasla. In ni
bil slucaj, ime in priimek sta bila v krepki pisavi, kot iskani niz pac. :)

-- 
Andraz Hvalica  |   A bug in the code is worth two
[EMAIL PROTECTED] |   in the documentation.




Re: [ LUGOS ] OT: google in latin2 znaki

2001-01-20 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sat, Jan 20, 2001 at 02:16:00PM +0100, Gregor Pirnaver wrote:

> Je mogoče < http://www.google.com/ > prepričati, da bi pri 
> iskanju upošteval šumnike?

Kaj te muci, pa saj jih? :-) Ko zadevo vpises v vnosno polje recimo
Netscapea, bos videl kvake, ker latin-2 tam ne dela, uposteva se pa pravilen
znak, veckrat preverjeno.

-- 
Andraz Hvalica  |   The secret of the universe is
[EMAIL PROTECTED] |   @*^^^&# NO CARRIER




Re: [ LUGOS ] obvescanje o stanju serverja

2001-01-19 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, Jan 19, 2001 at 02:39:56PM +0100, kreit wrote:

> Se to: gre izklucno za preverjanje web serverja, nothing more.

Ah, samo web server? Ni problema, zadosca enostaven shell skript. Z wgetom
potegnes s serverja eno datotko, recimo index.html, nato pa s testom
preveris ali je dolzina pobrane datoteke vecja od nic.

Recimo

wget -T 15 -t 1 -O /home/user/httpd.test www.s-problemi.si
if [ ! -s /home/user/httpd.test ]; then
nekaj reci, ki naj se izvedejo ...
fi

Notri lahko mirne duse vrzes 
echo "httpd se je sesul ob `date`"|mail -s 'httpd crash' -b [EMAIL PROTECTED] 
[EMAIL PROTECTED]

Dobljeno skripto pa v cron vrzes na poljuben interval.

Sam kak smisel ma to? Se nisem dozivel sesutja apacheja, jaz to potrebujem
za Lotus Domino, s tem je bolj zoprno. :P

-- 
Andraz Hvalica  |   I love NT administrators. They
[EMAIL PROTECTED] |   taste like chicken.




Re: [ LUGOS ] Mozen vdor

2001-01-19 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, Jan 19, 2001 at 11:35:34AM +0100, UroX Gruber wrote:

> A lahko kdo pove kje dobit source ali binary za staticno linkan ls in
> ps. Imam slack 7.1

Saj staticno zlinkan program nima cisto nic drugacne izvorne kode ...

Je pa ls del fileutils, source bo nekje na www.slackware.com, v man gcc je
pa tole:

   Linker Options
  -llibrary -nostartfiles -nostdlib -static -shared
  -symbolic -Xlinker option -Wl,option -u symbol

-static bo verjetno tisto pravo. :]

-- 
Andraz Hvalica  |   We don't care. We don't have
[EMAIL PROTECTED] |   to. We're The Phone Company.




Re: [ LUGOS ] 3com modem v linuxu?

2001-01-14 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sun, Jan 14, 2001 at 06:54:47PM +0100, Bojan Puschner wrote:

> Sem popoln začetnik v linuxu in me zanima če je možno v linuxu 
> uporabljati 3Comov (US Robotics) 55.6 interni modem (winmodem)?

Dopuscam sicer moznost, da se je na tem podrocju kaj zacelo dogajat - ce se
je, naj me kdo popravi - ampak ko je bilo to se zame aktualno, je veljala
tale stran:

http://www.kcdata.com/~gromitkc/winmodem.html

Ko si ze povedal, da gre za t.i. "winmodem"; te reci potrebujejo gonilnike
in nisem zasledil, da bi jih kdo lahko sel sploh delat, zaradi neobjavljenih
tehnicnih podatkov (c) in (r) znakcev na skatli z modemom. ;)
 
-- 
Andraz Hvalica  |   .signature not found!
[EMAIL PROTECTED] |   reformat hard drive? [YY]




Re: [ LUGOS ] ISDN help!!

2001-01-05 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, Jan 05, 2001 at 10:42:19PM +0100, Mitja Podgajski wrote:

> Imam USR ISDN Pro TA Externi ISDN "modem" ... priklopljen je na COM2

COM2 ... torej /dev/ttyS1

> Ta modem hocem usposobit v RH7.. baje se da usposobit kot navaden modem,
> tako da se mi nebi trebalo ubadati z temi isdn nastavitvami, ampak bi

Ne samo "baje" - z isdn gonilniki, ki jih lahko das v kernel, 3Com TA nima
kaj poceti. Pozna AT ukaze in ga torej uporabljas na enak nacin kot 3Com
Sportster 56K, na primer. ;)

> delal kot navaden modem (s KPPPjem)...

KPPP pusti lepo pri miru, najprej se loti minicom-a in poskusi vpisati kak
AT ukaz. Recimo ATD 4797000 - ocitno uporabljas Arnesza dostop ... 

> ukaz: ln -s /dev/ttyS0 /dev/modem ne pomaga...

Preden se cesarkoli lotis, pa popravi, da bo /dev/modem kazal na /dev/ttyS1,
ce je TA res an COM2. Sicer pa - z minicomu poskusi oboje, pa bos ze videl,
koliko je ura. ;-)
 
> Mi ve kdo povedat, kaj naj naredim, da bo zadeva delala?:)

Predvsem se pa ne obremenjuj s PPPjem, kjer je lahko cuda napak, preden
sploh ves, da imas pravilno namescen isdn vmesnik.

Koristna navodila so se vedno na voljo na http://borut.rulz.org/PPP/

-- 
Andraz Hvalica  |   WinErr: 019 User error - Not
[EMAIL PROTECTED] |   our fault. Is Not! Is Not!




Re: [ LUGOS ] Hmmm...?

2000-12-26 Прати разговор andraz . hvalica

On Tue, 26 Dec 2000, Blaz Podrzaj wrote:

> Ce mi kdo pokaze, da se da tudi z RedHat rescue disketo kaj pametnega
> naredit bom tega zelo vesel.

Pametnega malo, za zacetek gres pa lahko po rescue bootu kar z mknod delat
/dev/hd?? oz. /dev/sd?? >:)

Pozdrav,

Andraz






Re: [ LUGOS ] Hmmm...?

2000-12-26 Прати разговор andraz . hvalica

On Tue, 26 Dec 2000 [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Torej, predlagam slackov boot disk, bare.i bo verjetno kar dober, vsaj za

Pozabil sem omenit, da bo treba bare.i dobit na kakem mirrorju, ker
www.slackware.com po napadu h4x0rjev se vedno ne dela ...

Na prvi pogled po google.com bo
http://archiv.leo.org/pub/comp/os/unix/linux/slackware/slackware-7.1/bootdsks.144/
kar ok. :)

Pozdrav,

Andraz





Re: [ LUGOS ] Hmmm...?

2000-12-26 Прати разговор andraz . hvalica

On Tue, 26 Dec 2000, Stojan Rancic wrote:

> Ce stisnes Alt-F2 bos padel v konzolo.. tam moras potem za zacetek
> mountati linux particijo in potem pognati lilo

Ena varjanta je, da takoj na zacetku izbere "rescue boot", vsaj 6.2 je to
se imel.
 
> Ce si zacetnik bo lazje, da enostavno pozenes "Upgrade" , ki ga imas
> poleg instalacije, pa bos med tem instaliral tudi Lilo.

Vprasanje pa je, koliko bi mu to pomagalo, ker ima ocitno probleme ze s
tem, kako priti do ukazne vrstice ... Upgrade pa se mi zdi prevec boleca
zadeva ...

Kar bom predlagal, bo vsec predvsem slackverasem, ki se te dni kregajo in
razlagajo, zakaj ne marajo apt-geta. :)

Torej, predlagam slackov boot disk, bare.i bo verjetno kar dober, vsaj za
vecino ljudi je. Windows mu ocitno delujejo, uporabi naj rawrite.exe, kako
disketo bo pa ze se nasel prazno in brez slabih sektorjev. :)
Vedeti mora samo, kje ima tisti nesrecni RH7, pa prebrati mora prvo stran,
ki se mu bo izpisala po zagonu s tem boot diskom in ne kar takoj usekati
enter, ker potem bo hotel imet se slackov CD. ;-)

Cisto tako po spominu se mi zdi, da mora vpisati mount root=/dev/hd??,
sicer pa saj vse pise. :)

P.S.: verjetno je odvec razlagati, da mora v biosu nastavit A za primary
boot device, ce je prej s CDja bootal. :)

Pozdrav,

Andraz





Re: [ LUGOS ] Debian paketi - archive

2000-12-24 Прати разговор andraz . hvalica

On Sun, 24 Dec 2000, Andraz Sraka wrote:

> uporabil (apt-cdrom in apt-get) in prihranil ure in ure downloadaja
> preko interneta.

A ce si .deb datoteke shranis in jih na poljubni masini z dpkg instaliras
ni dovolj dobro?

Pozdrav,

Andraz






Re: [ LUGOS ] gnapster

2000-11-24 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, Nov 24, 2000 at 03:38:31PM +0100, Alesh Mustar wrote:

> verzijo na lugos listo in tudi sam poglej na freshmeat katera verzija je
> latest in ce nimas latest, upgrade!

Kaj sem pa jaz rekel? :)

V glavnem, stari clienti *ne* delajo, zaradi vseh tozb so protokol
spremenili, ce sem prav obvescen rec sploh ni vec anonimna oz. se logira
vse. Lahko pa da sem napacno obvescen. :P

-- 
Andraz Hvalica  |   Is reading in the bathroom
[EMAIL PROTECTED] |   considered Multi-Tasking?




Re: [ LUGOS ] gnapster

2000-11-24 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, Nov 24, 2000 at 01:38:51PM +0100, Mitja Podgajski wrote:

> Kaj naj naredim, da bo zadeva funkcionirala:> ??

Napster client zelo verjetno prestar, ker so protokol spremenili, dobodi
novega.

-- 
Andraz Hvalica  |   'Calm down -- it's only ones
[EMAIL PROTECTED] |   and zeros.'




Re: [ LUGOS ] instalacija RH 6.2

2000-11-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Nov 23, 2000 at 06:27:35PM +0100, Borut Kurnik wrote:

> To je tvoj boot disk, ce nimas na rac. BIOSa, ki bi ga preprical, da dvigne
> sistem s CD-ja

Pozabil si mu povedati, da je to bootdisk, s katerim bo lahko povozil
wintnedo na pentiumu, da bo clovek si naredil posten FTP server, da bo prek
njega (in drugacnega boot diska) lahko instaliral linux na oni 486. :)

Druga varjanta je se, da vzame iz pentium kiste CDROM in ga zacasno vgradi v
486 kisto. :)

-- 
Andraz Hvalica  |   Backup not found!  A)bort,
[EMAIL PROTECTED] |   R)etry or P)anic?




Re: [ LUGOS ] sslwrap

2000-11-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Nov 23, 2000 at 02:34:15PM +0100, Borut Mrak wrote:
> > /usr/local/ssl/certs/server.pem -port110 -without_pid
>  
> Kaj ce bi napisal -port 110 namesto -port110 ?

Saj v inetd.conf je, tole je samo nerodno pasteanje. :)

> Zakaj hudica nisi tega napisal v inetd.conf?! Mogoce bi pa delalo.

8-| Kar brez vseh dodatnih parametrov? Da vidim. :P

-- 
Andraz Hvalica  |   Cahn's Axiom: When all else
[EMAIL PROTECTED] |   fails, read the instructions.




Re: [ LUGOS ] udf

2000-11-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, Nov 22, 2000 at 11:23:27PM +0100, LabHor wrote:

> progs, ki bi pisal in bral na CD-RW je???

S cdrecord lahko na CD-RW pises kot navaden CDR, seveda pa lahko vsebino
samo naenkrat zbrises. No ja, tudi to bi lahko bilo uporabno.

-- 
Andraz Hvalica  |   I'll live forever, or at least
[EMAIL PROTECTED] |   die trying...




Re: [ LUGOS ] instalacija RH 6.2

2000-11-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, Nov 22, 2000 at 06:37:20PM +0100, Nejc Novak wrote:

> Kako naj nalozim na DX2 linux RH 6.2, ce ga imam samo na cdju? Vem da

Poskrbi, da bo vsebina CDja dosegljiva prek ftp streznika. Za masino kjer
bos instaliral pa izberes boot disk za instalacijo prek mreze.

> se z neko disketo boota, to je pa tudi vse. Nisem se nikoli pocel
> tega.

Saj jaz tudi ne. :)

-- 
Andraz Hvalica  |   A professor is one who talks
[EMAIL PROTECTED] |   in someone else's sleep.




Re: [ LUGOS ] sslwrap

2000-11-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Nov 23, 2000 at 11:38:55AM +0100, David Klasinc wrote:

> Probaj raje ze netscape-om... Ali cem drugim sposobnim SSL imapa.

Netscape? :> Ne bi jaz se netscapea semle mesal. ;>>
 
> Tale openssl s_client mi ne zveni pravilno... Ceprav mogoce bi moralo... :)

Saj dela ... ssl problem se je prelevil v inetd problem. 

Dokler ne razjasnim napake bo sslwrap pac laufal kot daemon iz rc.local :)
 
-- 
Andraz Hvalica  |   Press any key... no, no, no,
[EMAIL PROTECTED] |   NOT THAT ONE!




Re: [ LUGOS ] sslwrap

2000-11-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Nov 23, 2000 at 11:02:16AM +0100, Andraz Hvalica wrote:

> 
> Problem remains ... :(

No ja ... z openssl je vse OK, pac pa mora biti v temle nekaj narobe:

pop3s stream tcp nowait sslwrap /usr/sbin/tcpd /usr/local/sbin/sslwrap -cert
/usr/local/ssl/certs/server.pem -port110 -without_pid

Ker ce rec zazenem sam ... dela. Kot root. Kar je v bistvu logicno, za porte
pod 1024 moras biti root.

[root@ripley log]#/usr/local/sbin/sslwrap -cert
/usr/local/ssl/certs/server.pem -port 110 -accept 995 &
[1] 11568

... dela krasno ... pravkar je fetchmail prek SSL pobral e-mail s serverja.

Sam zdaj bi rad imel razcisceno, zakaj na debianu ni treba imeti userja
sslwrap (na slacku se inetd pritozi ...) in nadlajne zakaj sslwrap lepo iz
inetd dela - na debianu. 
Aja ... zadeva ne dela iz inetd niti ce dam "pop3s stream tcp nowait root
...".

Kaka razlaga? :)

-- 
Andraz Hvalica  |   WinErr: 019 User error - Not
[EMAIL PROTECTED] |   our fault. Is Not! Is Not!




Re: [ LUGOS ] sslwrap

2000-11-23 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Nov 23, 2000 at 09:02:20AM +0100, David Klasinc wrote:

> > ln -s server.pem /usr/local/ssl/bin/x509 -noout -hash < server.pem.0
> 
> Zgodaj je se, kaj bi rad s tem linkom dosegel?!

V bistvu je to pobrano iz man sslwrap ... ampak ta ukaz je itak foobar. :)

> > write:errno=104
> 
> Kdaj dobil tole?

Ob priklopu - oz. bolje: poskusu priklopa na 995, kjer cepi sslwrap za
pop3s.
 
> > S tem da ko nisem se imel userja "sslwrap", je bilo sporocilo tako:
> 
> Userja moras imet. oz vsaj zdravo je :)

To sem mislil tudi sam, zato sem ga tudi naredil. :)
 
> Podoben, ali enak?

V bistvu samo podoben, ker za del procedure ne morem vedeti, ker se pri
namestitvi sslwrapa na debianu se automagically certifikat naredi. Vsekakor
se pa ujema vrstica v inetd.conf.
 
> openssl imas opcijo test, s katero stestiras certifikat.

[root@ripley andraz]#/usr/local/ssl/bin/openssl verify /usr/local/ssl/certs/server.pem 
/usr/local/ssl/certs/server.pem: OK

Je to to? Hm.
 
> chown sslwrap.user allthecerts.pem

[root@ripley andraz]#chown sslwrap.users /usr/local/ssl/certs/*
[root@ripley andraz]#ls -l /usr/local/ssl/certs/
total 4
lrwxrwxrwx   1 sslwrap  users  10 Nov 22 23:55 3627ba8f.0 -> server.pem
-rw-r--r--   1 sslwrap  users2136 Nov 22 23:54 server.pem

Tako ... :)

[root@ripley andraz]#/usr/local/ssl/bin/openssl s_client -host localhost
-port 995
CONNECTED(0003)
write:errno=104

Problem remains ... :(

Aja ... openssl je 0.9.5a, pri prevajanju pa, vidim, nisem nicesar posebej
dolocil ... samo --prefix.  

-- 
Andraz Hvalica  |   .signature not found!
[EMAIL PROTECTED] |   reformat hard drive? [Yn]




[ LUGOS ] sslwrap

2000-11-22 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

s sslwrap imam tezave ... na slacku 7 je vse skupaj, delal sem pa po
prilozenih navodilih:

/usr/local/ssl/bin/req -new -x509 -nodes -out server.pem -keyout server.pem
-days 365
ln -s server.pem /usr/local/ssl/bin/x509 -noout -hash < server.pem.0

In naredil ustrezno vrstico v inetd.conf ... dobim pa tole:

[root@ripley ssl]#/usr/local/ssl/bin/openssl s_client -host localhost -port 995
CONNECTED(0003)
write:errno=104

V inetd.conf je tole:
pop3s stream tcp nowait sslwrap /usr/sbin/tcpd /usr/local/sbin/sslwrap -cert
/usr/local/ssl/certs/server.pem -port 110 -without_pid

S tem da ko nisem se imel userja "sslwrap", je bilo sporocilo tako:
CONNECTED(0003)
5501:error:140790E5:SSL routines:SSL23_WRITE:ssl handshake
failure:s23_lib.c:203:

Na domacem racunalniku z debianom tezav ni, podoben postopek deluje.

Bojim se, da je kaj z openssl narobe. :( Na kak nacin bi preveril delovanje
samo openssl? Tu imam se en kup drugih reci, od katerih je vse skupaj
odvisno ...

sslwrap mislim pa za cyrusa imet. ;-]

-- 
Andraz Hvalica  |   Computers make very fast, very
[EMAIL PROTECTED] |   accurate mistakes.




[ LUGOS ] Cyrus s SSL in APOP podporo

2000-11-22 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

v arhivu lugos-list je ze kar nekaj pisanja na to temo bilo, sem videl. Zal
ni bilo napisano dosti konkretnega. Razbrati se samo da, da "je" in
"podpira".

In zdaj, ko sem ze dodobra precesal google.com in tisto, kolikor je sploh
dokumentacije za cyrusa - to se pravi - kolikor sem je uspel napraskati - me
ze res firbec matra, kako je s to podporo za APOP in SSL pri cyrus
imapd/pop3d.

Da "je" ze vem, ker sem rec prevedel z --with-openssl=/ ...

To daje slutit, da ni vec potrebna uporaba uporaba sslwrapa? Cemu bi imel
wrapper za nekaj kar si ze pri prevajanju omogocil ... 

S podporo APOP je pa tako, da eni trdijo, da podpora je, drugi pa da je ni.
Kake dokumentacije o tem pa nekako ni. Se najvecji kos je navodilo za
namestitev, ki pa se s pordobnostmi ne ukvarja.
To, da ni kake temeljite dokumentacije je se toliko bolj cudno, ker naj bi
se dalo s cyrusom narediti cuda reci. Prva, ki mi pride na misel, je orodje
s katerim lahko userji nastavijo svoj password ... po moznosti prek weba ...
saj ne da bi to potreboval, cudno pa je, ker ni nikjer omenjeno. :)

Na cyrusovem web pageu je en fin FAQ; zal je za 1.5.x ...

-- 
Andraz Hvalica  |   This message transmitted on
[EMAIL PROTECTED] |   100% recycled electrons.




Re: [ LUGOS ] postfix-smtp

2000-11-21 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Nov 21, 2000 at 08:23:17AM +0100, Matej Golob wrote:

> pine-om). Kot pop3 pa zadeva vredu deluje (sprejema in tudi 
> forwardira maile).

Err .. ocitno premalo spim. Crtaj v mislih drugi mail. :P Ce ti mail
sprejema, smtp lepo deluje ...

Pojdi brat loge in razcisti kaj ne dela, posiljanje od kod in kam itd. :)

-- 
Andraz Hvalica  |   Very funny, Scotty.  Now beam
[EMAIL PROTECTED] |   down my clothes.




Re: [ LUGOS ] postfix-smtp

2000-11-20 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Nov 21, 2000 at 08:23:17AM +0100, Matej Golob wrote:

> da bi ga uporabljal kot smtp streznik (niti lokalno - poskusam 
> pine-om).  

Vsekakor pusti pine pri miru in poskusi s telnet localhost 25 (na
racunalniku, kjer naj bi delal postfix), pa bos videl, ce je rec sploh gor.

Nekaj takega bi moral dobiti:

andraz@cyclist:~$ telnet localhost 25
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
220 cyclist.dyn.dhs.org ESMTP Postfix

-- 
Andraz Hvalica  |   'Calm down -- it's only ones
[EMAIL PROTECTED] |   and zeros.'




Re: [ LUGOS ] postfix-smtp

2000-11-20 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Nov 21, 2000 at 08:23:17AM +0100, Matej Golob wrote:

> pine-om). Kot pop3 pa zadeva vredu deluje (sprejema in tudi 
> forwardira maile).
> 
> Kolikor sem gledal dokumentacijo, bi se naj sprejem mailov 

Ce bi bral dokumentacijo, bi vedel, da postfix nima nic s POP3.

Sicer pa sploh ni nikakrsnega opisa napake - v logih ti mora tocno pisati,
kaj mu "ni vsec".

-- 
Andraz Hvalica  |   What happens if you get scared
[EMAIL PROTECTED] |   half to death twice?




Re: [ LUGOS ] force umount

2000-11-20 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, Nov 20, 2000 at 11:05:04PM +0100, Branko F. GraXner wrote:

> se da na kakšen način forsirati umount? seveda brez reboota?

Nisem nikoli poskusil ... ampak a -f ne pomaga?

-f Force  unmount  (in case of an unreachable NFS sys­
   tem).  (Requires kernel 2.1.116 or later.)

-- 
Andraz Hvalica  |   Warning: Dates in Calendar are
[EMAIL PROTECTED] |   closer than they appear.




Re: [ LUGOS ] Dva kanala

2000-11-12 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sat, Nov 11, 2000 at 04:55:27PM +0100, kreit wrote:

> Poglej si AT ukaze od modema. Fora je v init stringu. Jaz imam v
> wvdial.conf dva init-a,
> za 64 in 128k. Enega imam vedno zakomentiranega. Aja pa baud nastavi
> dovolj visoko.

Pa saj ni treba init stringov zakomentirat, imej pac notri "dva" ISPja,
vsakemu lahko dolocis svoj init string. Ce gre pa za istega ISPja, ni nic
narobe. :)

Pri meni se je drugi kanal dvigoval "po potrebi", kar mi je slo na zivce; s
temle sem mu izrecno dopovedal, naj ostane na enem samem kanalu:

Init2 = ATQ0 V1 E1 &C1 &D2 S11=55 H0*PPP=2

H0*PPP=2 torej ... pri tebi (oz. tistemu, ki je prvi vprasal) bo to podobno,
vrednost bo pac druga; katero vrednost moras vzeti, pa mora pisati v
navodilih ISDN TA.
Zgornji init string je za 3Comov ISDN Pro TA; ja tista telekomova zadeva ...
verjetno je pri drugih vmesnikih enako.

-- 
Andraz Hvalica  |   We don't care. We don't have
[EMAIL PROTECTED] |   to. We're The Phone Company.




Re: [ LUGOS ] hitrost prek ttyS1 ?

2000-11-12 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sun, Nov 12, 2000 at 04:00:17PM +0100, Metod Kozelj wrote:

> hitrosti. V konfiguracijski datoteki za pppd recimo dodas vrstico
> 115200

Hvala, nisem pomislil na to. In ze vidim tezavo - wvdial.conf je "cuden".
Oz. sem nekaj zamocil. ;>>
Notri imam sicer Baud = 115200, ampak to ocitno ni splosna nastavitev, pac
pa samo za eno od nastavitev za ISPje, ki jih imam notri. Evo, arnes vlece
8KB/s. :]
Ce bodo pa slucajno tezave z wvdial, bom pa delujoce uiverzalne skripte s
slacka vzel.

Hvala za idejo.

-- 
Andraz Hvalica  |   Fiat: Feeble Italian Attempt
[EMAIL PROTECTED] |   at Transportation




Re: [ LUGOS ] hitrost prek ttyS1 ?

2000-11-12 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sat, Nov 11, 2000 at 10:08:41AM +0100, Jure Krasovic wrote:

> spd_hi na 56KB ali setserial /dev/ttyS0 spd_vhi na 115KB. Nekatere kartice
> omogocajo se visje hitrosti. Upam, da je tvoja resitev v tem.

Tudi jaz, zal imam se vedno tezave. 38400 vseeno ni, verjetno je ta moja
omejitev pri 57600, sploh ker v minicomu vidim tole:

CTRL-A Z for help | 57600 8N1 | NOR | Minicom 1.82.1 | VT102 |  Offline

57600 torej, ampak to je po tem, ko sem popravil serial.conf:

/dev/ttyS0 uart 16550A port 0x03f8 irq 4 baud_base 115200 spd_normal skip_test
/dev/ttyS1 uart 16550A port 0x02f8 irq 3 baud_base 115200 spd_vhi skip_test

je na koncu, druga vrstica je imela prvotno "spd_normal".

cyclist:~# setserial /dev/ttyS1
/dev/ttyS1, UART: 16550A, Port: 0x02f8, IRQ: 3, Flags: spd_vhi

spd_vhi, ha? Morda pa wmppp napacne podatke kaze? S cim bi se dalo tocno
spremljati pretok podatkov?

-- 
Andraz Hvalica  |   A)bort, R)etry, I)nfluence
[EMAIL PROTECTED] |   with large hammer.




Re: [ LUGOS ] Instalacija modema

2000-11-11 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sat, Nov 11, 2000 at 11:29:54PM +0100, Gasper Znidarsic wrote:

> Imam instalirano Suse 7.0 evaluation verzijo pa bi rad instaliral se moj
> modem(USR 56k Int V90 PCI) in graficno kartico(Guillemont 3D Prophet MX

Izvrstno!

Aja, pa modem ne bo delal, ker je "winmodem", vkolikor se situacija ni
spremenila. Verjetno se ni. www.google.com -> "winmodems are not modems" in
klikni na "I'm feeling lucky".

-- 
Andraz Hvalica  |   WARNING! Do not look into the
[EMAIL PROTECTED] |   laser with the remaining eye!




[ LUGOS ] hitrost prek ttyS1 ?

2000-11-11 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

ze pred dnevi sem opazil, da mi ISDN vmesnik nikakor v debianu ne gre nad
6KB/s, drzi se priblizno 5.8KB/s; ISP ni problem, mi je prej, se v slacku,
vedno slo 8KB/s. No, vsekakor se je to hitrost dosegalo.
Nekje sem bral - se mi zdi, da je bila dokumentacija nekega programa za
povezavo palma z linuxom - da je potrebno hitrosti nad 57600 posebej
omogociti. Ali je pisalo 38400; ne vem, ne eno ne drugo se mi ne ujema s
trenutno navidezno mejo, pa vendar - je mozno, da bi bila v slacku dovoljena
neka visja hitrost, v debianu pa je to treba sele urediti?

Prej omenjena dokumentacija se je nanasala na /etc/inittab, pa tu ne najdem
nic takega, kar bi bilo drugace kot v slacku.

-- 
Andraz Hvalica  |   Energizer Bunny arrested -
[EMAIL PROTECTED] |   charged with battery.




Re: [ LUGOS ] Midnight Commander

2000-11-03 Прати разговор andraz . hvalica

On Fri, 3 Nov 2000, [iso-8859-1] Dušan Prapotnik wrote:

> Pogledal sem v /etc/mc/, nimam nicesar !!

Kako pa izgleda to "zmrzovanje"? Ne morem sicer reci, da mc stalno
uporabljam, ampak povsem dovolj, da bi se sesul, ce bi bila kaka resna
napaka. In zadnje case imam debiana ...

Si se kaj z /etc/termcap igral? :>

Pozdrav,

Andraz





Re: [ LUGOS ] ide-scsi

2000-10-28 Прати разговор andraz . hvalica

On Sat, 28 Oct 2000, Borut Mrak wrote:

> Ojej, ojej. Kaj ce bi si ti kupil se en IDE krmilnik...sej ne stane vec

Saj ne rge za ceno; nekdo, se mi zdi da Trenz, me je opozoril, da precej
IDE krmilnikov, ki so na locenih karticah, ni podprtih. Ce se prav
spomnim, svana spletni strani neke slovenske racunalniske firme gledala en
krmilnik, pa je bil baje te sorte, da so bile nekatere podrazlicice
nepodprte v linuxu. :) 
Poleg tega pa ... saj ni prave potrebe, saj dela. Ko se mi bo zdelo, da
potrebujem nov racunalnik bom cdr itak ven vzel in problem bo resen.
Hitrost krmilnika ni pomembna, s cdroma se vecinoma berejo mp3ji. :) 

> podobnega... to pise (cd me spomin ne vara) v cd-writing howto.

Saj zdaj rec dela; kakor se spomnim, mi danes zjutraj, ko sem bil se doma,
niti onih sporocil ni izpisovalo; delalo je pa itak ze prej.

Na privat sem dobil namig, da so z mojim LILOtom tezave, bom preveril
doma.

Pozdrav,

Andraz





Re: [ LUGOS ] ide-scsi

2000-10-27 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, Oct 27, 2000 at 03:17:14PM +0200, Borut Mrak wrote:

> Potem pa vzemi tisti kernel in poizkusi z njim.

Tocno tistega nisem mogel, ker je v /dev/null, ampak ok, prevedel 2.2.16 -
ista tezava. :-|

---
cyclist:~# lilo
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
Added GNU/Linux-2.2 *
---

No, situacija je pa taka; hda, hdc in hdd so diski, hdb je rcd, hdg (na ide
krmilniku zvocne kartice :) pa je cdrom.

Kaj ima lilo s hdb mi kajpada ni jasno. Ne, hdb v lilo.conf ni omenjen. :)

Pravkar preveril na linuxdoc ce kaj novega (CD-Writing HOWTO), pa ni ... res 
je, da nisem naredil modula ide-cd in nisem vklopil "Enable vendor-specific", 
ampak tudi zdaj ni sprememb.

Takole zgleda priklop CDROMa:
---
cyclist:~# mount -t iso9660 /dev/scd1 /cdrom/
Detected scsi CD-ROM sr0 at scsi0, channel 0, id 0, lun 0
Detected scsi CD-ROM sr1 at scsi0, channel 0, id 1, lun 0
sr0: scsi3-mmc drive: 8x/8x writer cd/rw xa/form2 cdda tray
sr1: scsi3-mmc drive: 32x/32x cd/rw xa/form2 cdda tray
mount: block device /dev/scd1 is write-protected, mounting read-only
---

Nekaj sanja o writerju in cd/rw, je pa navaden reader ...

---
cyclist:~# mount -t iso9660 /dev/scd0 /mnt/cdr/
mount: block device /dev/scd0 is write-protected, mounting read-only
---

Tole je pa RCD, pravzaprav /dev/hdb kot ide naprava, o katerem sanja lilo.
Ampak napak ni pa tu za spremembo nobenih.

Jaz tega ne stekam. :)


-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
   Bug?  That's not a bug, that's a feature.   -T. John Wendel




[ LUGOS ] ide-scsi

2000-10-27 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

slack sem zamenjal z debianom in to potegne za seboj nastavljanje sistemskih
reci na novo. Prevedel sem si 2.2.17 in dobivam take zanimive reci:

cyclist:~# lilo
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
Added GNU/Linux-2.2 *
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
Added debian

GNU/Linux-2.2 se vseeno boota brez tezav, ampak s temi napakami nekaj ni v
redu ...

cyclist:~# mount -t iso9660 /dev/scd1 /cdrom/
Detected scsi CD-ROM sr0 at scsi0, channel 0, id 0, lun 0
Detected scsi CD-ROM sr1 at scsi0, channel 0, id 1, lun 0
sr0: scsi3-mmc drive: 8x/8x writer cd/rw xa/form2 cdda tray
sr1: scsi3-mmc drive: 32x/32x cd/rw xa/form2 cdda tray
mount: block device /dev/scd1 is write-protected, mounting read-only

V kernelu imam pa za SCSI tole:

 SCSI support
--- SCSI support type (disk, tape, CD-ROM)   
 SCSI disk support
< > SCSI tape support
 SCSI CD-ROM support  
[ ]   Enable vendor-specific extensions (for SCSI CDROM) 
 SCSI generic support 
--- Some SCSI devices (e.g. CD jukebox) support multiple LUNs
[ ] Probe all LUNs on each SCSI device   
[ ] Verbose SCSI error reporting (kernel size +=12K) 
[ ] SCSI logging facility
SCSI low-level drivers  ---> 

SCSI generic, torej, za ide cdrom in rcd. Sprva sem imel po pomoti oznaceno
tudi "Probe all LUNs" in "Verbose SCSI error reporting", ampak po make
mrproper tega ne bi smelo vec biti. :)

Debian s tem ne more imeti nic, pac pa 2.2.17; je kdo dobil kaj podobnega?
Na istem HW in vsaj na tem mestu identicne nastavitve kernela, je delalo -
na 2.2.16 v slacku 7.1.

Aja ... ko sem "Verbose SCSI error reporting" je bil kernel se vedno 430KB
velik ... ni bil 12K manjsi; zato sem sprva sumil, da imam rec se vedno v
kernelu, ampak make mrproper kolikor vem zbrise vse. :-|

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is,
never try.




Re: [ LUGOS ] bedenje nad servisi in ukrepi

2000-10-06 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

On Fri, Oct 06, 2000 at 09:24:42AM +0200, Simon Golicnik wrote:

> if ! wget -T 1 -t 1 -q -O /dev/null tvoj.host:port
> then
> restartaj server
> fi

Tole mora biti zelo blizu, hvala za nasvet. Sicer zdajle rec testiram
takole:

#!/bin/bash
if [ ! 'wget -T 15 -t 1 -q -O /dev/null cyclist.dyn.dhs.org:8080/' ];
then
echo bla
fi


In 8080 zamenjam z 80; tam je apache, na 8080 pa na mojem racunalniku nic.
Rezultat je enak, ne dobim "bla".

Bom med vikendom prebral man bash v celoti in mi bo upam uspelo.

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not
sure about the universe.




Re: [ LUGOS ] bedenje nad servisi in ukrepi

2000-10-05 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, Oct 06, 2000 at 07:52:17AM +0200, Andraz Hvalica wrote:

> > Ce server ob zagonu preveri port in exita ce je port zaseden, potem ga daj v
> > cron... ;>
> 
> H ... morda bo pa delalo, bom preveri. :)

Wrong. Pozabil sem, da po sesutju rec veselo ostane na portu in jo je treba
fentat. :) Da bi ga pa vsakih 10 minut fental in ponovno zagnal ... :))

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
 WinErr: 013 Unexpected error - Huh ?




Re: [ LUGOS ] bedenje nad servisi in ukrepi

2000-10-05 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Oct 05, 2000 at 11:17:05PM +0200, David Klasinc wrote:

> Ce server ob zagonu preveri port in exita ce je port zaseden, potem ga daj v
> cron... ;>

H ... morda bo pa delalo, bom preveri. :)
 
> Drugace pa napisi script s pomocjo expect ukaza in telneta na port 8080
> ali kjerkoli ze laufa server.

Ja ... ampak tako enostavno le ni - ko se telnetas, namrec nicesar ne vrne:

Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.

In zdajle zadeva dela ... s telnetom si torej ne morem pomagati ... ali pac?
:] Lahko da se motim, ker pac s cim podobnim se nimam izkusenj, ampak potrebujem 
http odjemalca. Torej npr. lynx in expect. Ceprav se tudi meni zdi to malo
trceno hehe ... :)

Jernej omenja "nc" - a je to okrajsava za kako daljse ime? Ker na freshmeatu
ni nic takega, iskani niz je pa tako kratek, da dobim polno napacnih
zadetkov, tudi ce ugibam in mu dolocim kategorijo programa. :-\

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
A psychiatrist is a person who will give you expensive answers that
your wife will give you for free.




[ LUGOS ] bedenje nad servisi in ukrepi

2000-10-05 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,


imam zacasno neresljivo tezavo - lotus domino. Problem je med drugim v
pogostem sesuvanju tega krepa, in ker ni na meni, da bi rec lepo zbrisal, bi
rad vse skupaj vsaj omilil.
Rec se je se vedno sesula tako, da je vseh 161+ procesov ostalo, ampak na
8080, kjer cepi http server, se pa ne odziva, netscape npr. pise v statusno
vrstico "waiting for reply".

Zadevo se potem fenta z ze narejenim skriptom, ki ga je - heh - prakticno
vedno treba dvakrat ali trikrat zagnat. :) Nato pa ponovno zagnat ta
crapware.

Sprva sem mislil, da bi naredil svoj bash skript, si pomagal z lynxom (da se
mu timeout nastavit) in v primeru, da se server ne bi odzival, zagnal ene
petkrat tisti nsd -kill, zatem pa se zagnal ponovno zadevo.

Jernej Horvat mi je omenil nocol ... rec je cisto splosna, koristna za
kakega ISPja, zame, ki potrebujem kontrolo nad enim samim portom, je prevec.
OK, pa saj to ni tezava, zal pa zna rec samo poslati opozorilo po e-mailu.
Po vrhu vsega tega nocola sploh ne morem testirati in se mi niti ne sanja, a
dela ali ne - domino se sesuva ravno dovolj poredko, da s cakanjem na
sesutje nikamor ne pridem. :)

A ima kdo kako ze narejeno resitev ...? Preden zacnem poskusat "popravit"
nocol tako, da bi poleg posiljanja maila morda se kak skript zagnal. >:)

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Genetics explains why you look like your father, and if you don't, why
you should.




[ LUGOS-LIST ] omejitev stevila procesov na uporabnika?

2000-09-28 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

tole sem nasel:

The current version of the kernel, 2.2.16, only supports 256 processes per
user.

A je to res? Se da to kako resit ze z 2.2.x, 2.4.x bojda te omejitve ne bodo
imeli ...

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is,
never try.




Re: [ LUGOS-LIST ] Re: [ LUGOS ] cdrecord napaka

2000-09-28 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Sep 28, 2000 at 07:45:12AM +0200, Darko Koruga wrote:

> Mislim da ti je tole javil po koncu snemanja ko je poskusal
> zapreti session. Meni se je enkrat to zgodilo ampak sem potem
> samo zaprl CD. Ce je tako poskusi:
> cdrecord -v dev=0,x,0 -fix
> Lahko je pa tudi da s tvojim recorderjem ne dela lepo v dummy nacinu.

Dela ze, vsaj svoj cas je ... ampak necesa drugega sem se spomnil: obakrat,
ko sem dobil tako napako, sem iso naredil kar z dd - naredil kopijo
obstojecega CDROMa; pa saj to bi moralo biti OK? :-|

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Artificial Intelligence:  Making computers behave like they do in the
movies.




[ LUGOS ] cdrecord napaka

2000-09-27 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

ze pred casom sem dobil sumljivo sporocilo od cdrecorda (po upgradeu na
slack 7.1), zato sem zdajle v dummy modeu "zapekel" en CD, da bi prisel
stvari do dna ...

Starting to write CD/DVD at speed 4 in dummy mode for single session.
Last chance to quit, starting dummy write in 1 seconds.
Track 01: Total bytes read/written: 674105344/674105344 (329153 sectors).
cdrecord: Input/output error. mode select g1: scsi sendcmd: retryable error
CDB:  55 10 00 00 00 00 00 00 10 00
status: 0x2 (CHECK CONDITION)
Sense Bytes: 70 00 05 00 00 00 00 06 00 00 00 00 26 00 00 00
Sense Key: 0x5 Illegal Request, Segment 0
Sense Code: 0x26 Qual 0x00 (invalid field in parameter list) Fru 0x0
Sense flags: Blk 0 (not valid)
cmd finished after 0.005s timeout 40s

Tole rece cdrecord; a je kdo dobil kdaj kaj podobnega? Tisti CD, pri katerem
sem prvic tole opazil, pa je bil cisto OK, nisem opazil da bi bilo z njim
kaj narobe. 

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
The generation of random numbers is too important to be left to
chance.



Re: [ LUGOS ] PPP-Slack

2000-09-07 Прати разговор Andraz Hvalica

Zivjo,

On Thu, Sep 07, 2000 at 11:30:11PM +0200, Janez Vratanar wrote:

> Login:
> Password:
> 
> Jas sem nastimal da je skripta pozorna na Login  in poda username in na
> Password, ki ga tudi poda. Ko pozenem ppp-go mi cez nekaj casa napise
> Connection script failed.

Na http://home.amis.net/ahvalica/ppp-skripti.tar.gz imas ze pripravljene
skripte, prav za slackware. Skripte in navodila se za druge distribucije so
trenutno nedosegljive, ko pa so, so na borut.rulz.org/PPP/ (slisis, Borut,
vklopi directory listing ali pa naredi index.html-je v ustreznih
poddirektorijih ;-).


-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
  God is my co-pilot, but the Devil is my bombardier.



Re: [ LUGOS ] spartanske distribucije

2000-09-05 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Sep 05, 2000 at 05:53:01PM +0200, Borut Mrak wrote:

> Slackware je spartanski samo v odnosu do uporabnika...nikakor pa ne recimo
> po prostoru na disku, ki ga zasede. Razen seveda, ce "na roke" pobrises vse,
> kar je odvec.

Ali pa, se raje, ne instaliras reci, ki jih ne potrebujes? ;) Seveda ... ce
pa instaliras Gnome & KDE, pa se vse ostalo po spisku, to pa zasede, ja.

Edino, ce mislis na to, da so pri slacku nekatere reci zdruzene v paketu in
je le-teh posledicno manj kot drugje (ali pa sem samo tak vtis dobil).

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
The generation of random numbers is too important to be left to
chance.



[andraz.hvalica@amis.net: Re: [ LUGOS ] Nadlezni 'izreki']

2000-08-30 Прати разговор Andraz Hvalica

Odkar spet doma uporabljam mutt namesto pine na shellih, sem nenavadno
nagnjen k pisanju privat poste ... :P

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
 bash: erm: command not found


On Wed, Aug 30, 2000 at 09:45:13PM +0200, Rok wrote:
> Lep pozdrav, zanima me ce kdo ve kako se odstrani izreke ki se ti
> outputajo pri login-u, npr.:

> Political speeches are like steer horns.  A point
> here, a point there, and a lot of bull inbetween.
> -- Alfred E. Neuman

Ce mislis z "nadleznimi izreki" tole zgoraj, se to imenuje "fortune", je del
paketa bsdgames. Ce ti gre zelo na jetra ga odstrani, lahko pa samo
zakomentiras nastavitev, ki ti ta fortune klice ob loginu - to imas v
profile.d.

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
WinErr: 019 User error - Not our fault. Is Not! Is Not!




Re: [ LUGOS ] nic vec ne dela

2000-07-29 Прати разговор andraz . hvalica

Ahoy,

On Sat, 29 Jul 2000 15:34:50 +0200, kreit wrote:
> Se vceraj je bilo vse OK, danes pa nic vec ne dela. Skonekta je lepo

> Jul 29 17:02:51 fast pppd[775]: remote IP address 213.250.6.1
> Kaksen predlog ?

Ne. Po tem, kar si poslal iz /var/log/messages je vidno samo to, da se ti TA res lepo 
priklopi. Domnevna napaka bi morala slediti temu, kar si poslal. ;-)

Poslji se komentar, zaradi cesar se TA odklopi. Ce se, sploh. Kaj rece ping ..

Pozdrav,

Andraz



Re: [ LUGOS ] 3com ta adapter

2000-06-27 Прати разговор Andraz Hvalica

Pozdravljen,

On Tue, Jun 27, 2000 at 08:44:11PM +0200, [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Problem:  Nikakor mi ne uspe pravilno instalirati tega
> modema, da bi se lahko povezoval na Internet.

Zal nisi povedal, kje tocno se ti je ustavilo, tako da ti lahko dam le
naslov, kjer dobis tocne informacije:

http://borut.rulz.org/PPP/

Tam imas za RH 5.2 prikazano s slikami, kako uredis PPP povezavo v
linuxconfigu, koristiti ti utegne tudi del, ki je naceloma za distribucijo 
Slackware, so pa tam tudi skrajsana navodila in ze narejene skripte - samo 
uporabnisko ime, geslo in telefonsko stevilko ponudnika interneta vstavis 
vanje.

Deluje pa rec kot navaden modem, povsem brez tezav (modem pa to ni).

Ce se ti pa kje ustavi, pa spet pisi - in ni se ti treba opravicevati. 0:-)

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Emacs is a nice operating system, but I prefer UNIX.  - Tom
Christiansen



Re: [ LUGOS ] mars, samba

2000-06-19 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Jun 20, 2000 at 08:09:22AM +0200, Marko Cuk wrote:

>   UP BROADCAST RUNNING PROMISC MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
 ^^^

Ti to namenoma ...??

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
   Relax, it's only ONES and ZEROS!



Re: [ LUGOS ] mutt

2000-06-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Jun 15, 2000 at 09:15:13AM +0200, Jernej Horvat wrote:

> Kako bi lahko v gledal sporocila, ki imajo zastavico "DELETED" (D) ?
> Sedaj mi jih gladko preskoci

Kmalu postane zanimivo vtipkavanje stirimestnih stevil. :P

Tisto kar sem prejle pisal .. ce je vec e-mailov oznacenih z D skupaj - ne
dela.

Jernej, a imas kako avtomatiko za to nastavljeno, da jih ze mutt oznaci z D?

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
Enter any 11-digit prime number to continue...



Re: [ LUGOS ] mutt

2000-06-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Jun 15, 2000 at 09:15:13AM +0200, Jernej Horvat wrote:

> Kako bi lahko v gledal sporocila, ki imajo zastavico "DELETED" (D) ?
> Sedaj mi jih gladko preskoci

Pritisnes "u" kot undelete-message. S tem se D se ne odstrani, pac pa te
postavi na e-mail in z  si ga lahko ogledas. Ko gres ven, je D se
vedno tu - dokler ne grez iz mailboxa, pol ni tega pisma vec. ;-)

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
   A celebrity is a person who is well known for his well-knownness.



Re: [ LUGOS ] split datotek

2000-06-06 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, Jun 07, 2000 at 07:47:58AM +0200, Metod Novak wrote:

> Kako  datoteke razdeljene s splotom zdruzim nazaj skupaj?

cat del1 del2 ... deln > celota

Oz. si naredis za vecje kolicine kako skripto za te namene ...

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
   A)bort, R)etry, I)gnore, V)alium?



Re: [ LUGOS ] mreza

2000-06-06 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, Jun 06, 2000 at 08:46:22AM +0200, Tilen Kranjc wrote:

> Ce se hocem telnetat iz ostalih racunalnikov v mrezi se sploh ne morem
> povezat. Niti ping ne dela. Ce pa uporabljam RH mi vse dela vredu.

Ce ne maras sam vpisovati vrednosti v rc.inetd1, uporabi netconfig. Drugace
pa ifconfig & route. ;)

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
Kids, just because I don't care doesn't mean I'm not listening.



Re: [ LUGOS ] cd-burning

2000-06-05 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, Jun 05, 2000 at 09:48:15PM +0200, Tilen Kranjc wrote:

> cdrecord -v speed=2 dev= /dev/sr0:0,0,0  -data  cd_image

Daj cdrecord -scanbus, bos najprej videl naprave. Pri meni takole:

Using libscg version 'schily-0.1'
scsibus0:
0,0,0 0) 'MITSUMI ' 'CR-4802TE   ' '1.4D' Removable CD-ROM
0,1,0 1) 'TEAC' 'CD-532E-B   ' '1.0A' Removable CD-ROM

V mojem primeru, dam v ukaz dev=0,0,0
 
> Drugace pa lahko berem navadne cdje preko te naprave (/dev/sr0)

sr? Pri meni je scd[0-15] ?

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz
-
Kids, just because I don't care doesn't mean I'm not listening.



Re: [ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

2000-05-26 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, May 26, 2000 at 11:18:10AM +, Zelezen E. Egon wrote:

> 1.) Za starega macka, ki je nekje v mejah Linux-a na 50-50 % znanja
> Linux-a, katero distribucijo  naj vzame v roke in polozi v CD-R ?

Stari macek bo se sam dobro vedel, kaj bo izbral ...
 
> 2.) Kako distribucijo naj priporocam zacetniku ki ima PC 486-DX4-100Mhz
> z 32M ram-a in 
> 500M HD (ali je 32M Ram-a dovolj za Xwindowse z Netscape itd?)?

Spet je to odvisno samo in samo od okusa omenjenega zacetnika - kaj bo
izbral. Saj ne gre za to, da bi bila katera distribucija bolj ali manj
hardversko zahtevna, odvisno je pac od tega, kaj vse uporabljas (res pa je,
da nekatere distribucije med instalacijo zahtevajo vec pomnilnika, vendar bo
32MB dovolj za vsako). 

Izbrati WindowMaker na npr. Debianu in imeti na Red Hatu Enlightenment, nato
pa govoriti, da je Debian hitrejsi, je neumno ...

32MB - za Xe bo ze, Netscape bo pa verjetno jamral, delati bi pa vseeno
moralo.  

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Double your drive space...delete Windows!



Re: [ LUGOS ] daemon openssh-ja

2000-05-16 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, May 16, 2000 at 08:27:44AM +0200, David Klasinc wrote:

> ja, slack 7 ima md5 crypt... Bom se jaz probal zadevo... Pa me zanima kako
> se bo obnesla...

Za zacetek kar iz izpisa configure skripta zgrepaj "md5" da bomo videli, ce
tebi to cudo od md5_crypt najde. C:)

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
Backups?  We doan *NEED* no steenking baX%^~,VbKxNO CARRIER



Re: [ LUGOS ] KDE 1.90 - sl i18n

2000-05-16 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, May 16, 2000 at 10:09:41AM +0200, Roman Maurer wrote:

> Pritožbe nam pomagajo izboljšati prevode, zato so zelo dobrodošle!
> Ne plašite nam beta-testerjev, prosim!  Bolje glasna pritožba kot
> hahljanje v monitor.  :-)

Ko dobim nazaj svoj disk (upam kmalu) za eksperimentiranje, bom se jaz sel
za beta testerja. :)

> Gašper, ker KDE 1.90 še nisem namestil, te prosim za tvoj predlog
> prevoda "Marble theme".  Morda "Marmornati slog"?

Ce prevajate "theme" kot slog .. ja, meni se zdi ustrezno.

-- 
-- 
Pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
"I caught our network printer one night last week trying to surf the
web!" --  Peter Unk, NT sysadmin



Re: [ LUGOS ] daemon openssh-ja

2000-05-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, May 15, 2000 at 05:59:26PM +0200, Rok Papez wrote:

> Predvidevam, da uporabljas RedHat:
> Si prekopiral ~/src/openssh-1.2.3/contrib/redhat/sshd.pam v
> /etc/pam.d/sshd ?

Naka, dal sem --without-pam, ker imam skackware. :)

Zacasno sem rec resil tako, da imam ssh2 za daemon (dela tudi za ssh1),
openssh imam pa za "odjemalca". :) Ko bo kdo zacel mahat s stroki cesna in
podobno kramo in razjansil, zakaj so na slacku tezave, bom pa se na
strezniski strani zamenjal sshd ... verjetno ne bom imel casa sam tega
raziskovat, sploh ker ne bi rad prevec sraufal po sistemu. :)

ssh2 dela ... don't fix it if it ain't broken. :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Anarchy may not be the best form of government, but it's better than
no government at all.



Re: [ LUGOS ] daemon openssh-ja

2000-05-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, May 15, 2000 at 03:52:42PM +0200, David Klasinc wrote:
 
> Kaj pa kak shadow support? -lcrypt ali kaj podobnega... 100% je ena taka
> fora... :)

--
[root@nostromo openssh-2.1.0]#./configure --without-pam
--with-ssl-dir=/usr/local/programi/openssl/
--prefix=/usr/local/programi/openssh |grep no
checking whether the C compiler (gcc  ) is a cross-compiler... no
checking for main in -lsocket... (cached) no
checking for bstring.h... (cached) no
checking for login.h... (cached) no
checking for maillock.h... (cached) no
checking for netgroup.h... (cached) no
checking for security/pam_appl.h... (cached) no
checking for sys/bsdtty.h... (cached) no
checking for sys/ttcompat.h... (cached) no
checking for util.h... (cached) no
checking for arc4random... (cached) no
checking for b64_ntop... (cached) no
checking for bindresvport_af... (cached) no
checking for md5_crypt... (cached) no
checking for mkdtemp... (cached) no
checking for rresvport_af... (cached) no
checking for setlogin... (cached) no
checking for setproctitle... (cached) no
checking for strlcat... (cached) no
checking for strlcpy... (cached) no
checking for _getpty... (cached) no
checking for __b64_ntop... (cached) no
checking for ss_family field in struct sockaddr_storage... (cached) no
checking for xauth... no
checking for /dev/ptc... (cached) no
---


Mene tisti md5_crypt skrbi ... ceprav slack 7 ga bojda ima. mp5sum imam,
verjetno je to iz istega tgzja. :)


-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
   .signature not found!  reformat hard drive? [Yn]



Re: [ LUGOS ] daemon openssh-ja

2000-05-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, May 15, 2000 at 02:19:08PM +0200, MadDave wrote:

> probaj konfigurirat z:
> 
> ./configure --without-pam

Se mi je zdela smiselna resitev, sem dal, zal ni bilo zeljenega efekta. V
bistvu je cisto tako kot prej. :(

Itak pa pise, da je PAM opcija. Je pa res, da ga Slack nima.

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
"There is no reason anyone would want a computer in their home." --Ken
Olson, president, chairman, and founder of Digital Equipment Corp.,
1977



Re: [ LUGOS ] daemon openssh-ja

2000-05-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, May 15, 2000 at 12:59:20PM +0200, Andraz Hvalica wrote:
 
> V /var/log/messages so takale sporocila:
> 
> May 15 12:43:59 nostromo sshd[270]: Generating new 768 bit RSA key.

Malo odgovarjam na svoje maile ...

ssh -d (debug) sem dal in dobil takle izpis:

[root@nostromo andraz]#/usr/local/programi/openssh/sbin/sshd -d
debug: sshd version OpenSSH-2.1
debug: Seeding random number generator
debug: read DSA private key done
debug: Seeding random number generator
debug: Bind to port 22 on 0.0.0.0.
Server listening on 0.0.0.0 port 22.
Generating 768 bit RSA key.
debug: Seeding random number generator
debug: Seeding random number generator
RSA key generation complete.
debug: Server will not fork when running in debugging mode.
Connection from 192.168.1.1 port 1136
debug: Client protocol version 1.5; client software version OpenSSH-2.1
debug: Local version string SSH-1.99-OpenSSH-2.1
debug: Sent 768 bit public key and 1024 bit host key.
debug: Encryption type: 3des
debug: Received session key; encryption turned on.
debug: Installing crc compensation attack detector.
debug: Attempting authentication for andraz.
Failed password for andraz from 192.168.1.1 port 1136
Failed password for andraz from 192.168.1.1 port 1136
Failed password for andraz from 192.168.1.1 port 1136
Connection closed by 192.168.1.1
debug: Calling cleanup 0x805b950(0x0)


Vrstice "debug: Installing crc compensation attack detector." ne zastopim,
ampak tako ali tako mi ni pri vsem skupaj nic vec jasno.

Kaka ideja?

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Anarchy may not be the best form of government, but it's better than
no government at all.



Re: [ LUGOS ] daemon openssh-ja

2000-05-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, May 15, 2000 at 12:02:23PM +0200, Andraz Hvalica wrote:

> sshd se zazene brez pripomb (ce je kaj narobe s kljuci, to tudi pove);
> naredil sem kljuce na obeh racunalnikih, "priklop" pa izgleda takole:

V /var/log/messages so takale sporocila:

May 15 12:43:59 nostromo sshd[270]: Generating new 768 bit RSA key.
May 15 12:44:01 nostromo sshd[270]: RSA key generation complete.
May 15 12:50:57 nostromo sshd[416]: Failed password for andraz from 192.168.1.1 port 
1109
May 15 12:51:02 nostromo last message repeated 2 times
May 15 12:51:02 nostromo sshd[416]: Connection closed by 192.168.1.1

... lepo. Gesla so seveda "pravilna" oz. so taista, ki jih drugace vpisem pri 
telnetu (in ne, *nimam* CAPS LOCKa! :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
The generation of random numbers is too important to be left to
chance.



[ LUGOS ] daemon openssh-ja

2000-05-15 Прати разговор Andraz Hvalica

Ahoy,

zamenjal sem ssh z openssh, odjemalec mi lepo dela, daemon pa nikakor.
Zavraca mi pravilna gesla. :(

sshd se zazene brez pripomb (ce je kaj narobe s kljuci, to tudi pove);
naredil sem kljuce na obeh racunalnikih, "priklop" pa izgleda takole:

[andraz@cyclist andraz]#ssh -P -l andraz nostromo.pobuda.si
[EMAIL PROTECTED]'s password:
Permission denied, please try again.
[EMAIL PROTECTED]'s password:

 - in sicer v obe smeri.

?!?! ssh1 mi je delal, ssh2 tudi - a ima openssh kake svoje trike? :-|

Sodec po navodilih ne ... Javnih kljucev za ssh2 nisem sel prenasati, rad bi
ssh1 protokol, tam do sedaj ni bilo treba drugega kot narediti host key na
ciljnem racunalniku, kjer je sshd, s ssh pa se priklopis nanj in vzames
kljuc v dobri veri ... teoreticno.

Ce komu to dela, naj mi pove, kaj je naredil. :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked
something.



Re: [ LUGOS ] polnoc

2000-05-11 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, May 11, 2000 at 12:14:06PM +0200, kesl (my mailing lists) wrote:

> moj linux zacne vsako noc ob 0:00 mleti kot ponorel... to traja kake 3

Skoraj zanesljivo updatedb, le da na slacku tece ob 4:40 zjutraj vak dan (da
te zbudi :)). Tece pa kot nobody v crond ... /var/spool/cron/crontabs/ -
vsaj na slacku.

Nastavi si drug cas/interval, ce te moti, ali pa ukini. :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
Citroen: Crap Interior Terrible Road-holding Owned Entirely by Nutters



Re: [ LUGOS ] CAD

2000-05-11 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Jan 23, 1997 at 08:25:29AM +0100, David Drofenik wrote:

> Poklici podjetje Geoin d.o.o. na tel 062/223 384 ki so zastopnik za paket
> Microstation mogoce bi se dalo kaj dobiti

U, hudica!! Dobro se skrivajo, jaz sem ISKAL ce je kak zastopnik v
Sloveniji; na www.bentley.com ni ne duha ne sluha, najblizji zastopnik je v
Nemciji ali Ceski, se ne spominjam.

Se bom pozanimal - za linux imajo akademsko razlicico, malo starejso sicer -
95, ampak vseeno nekje na nivoju nad AutoCADom baje. :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is,
never try.



Re: [ LUGOS ] porti

2000-05-08 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, May 08, 2000 at 02:02:01PM +0100, Damir Horvat wrote:

> Rad bi mel recimo samo ssh al pa telnet (ftp)..Skratka, rad bi mel 
> popoln nadzor nad odprtimi porti.
> 
> Kaksen how-to, guide,URL ali man page...vse je dobrodoslo :))

Tocnega odgovora ti ne znam dati, tudi mene zanima kako bi npr. printer
ukinil, ... ma sej bom ze nasel.

Jaz sem (zacasno?) rec resil tako, da sem z ipchains saro lepo na ven
pozaprl. Ce me kdo od zunaj portscanna, mu napise namesto "open" "filtered".
Baje je to ok. ;-)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
   Energizer Bunny arrested - charged with battery.



Re: [ LUGOS ] server

2000-05-03 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, May 03, 2000 at 09:51:28PM +0200, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> zamima me ce obstaja kasen kratek how-to o postavitvi streznika 
> na red hat linuxu (httpd, sendmail...)

Materiala je toliko, da se zdalec ne gre za en sam HOWTO spis, se manj pa bi
kak HOWTO obstajal samo za eno distribucijo; take reci so itak skupne vsem
distribucijam, vec ali manj, edino ce bi rad v linuxconfu klikal, kar pa ti
odsvetujem.

Loti se /usr/doc/*HOWTO*/*, kar ni ravno "3Dfx-HOWTO" bo kar v redu, pac
odvisno od potreb.

Aja - "kratek" - pozabi ... sicer lahko vklopis malo morje servisov,
ampak dobljena rec bo vse prej kot varna. Branje celotnih HOWTO spisov ti ne
uide.

P.S.: reci, ki si jih nastel, ti tako ali tako ze "delujejo", apache, smtp
(ne vem ce ravno sendmail), POP3. Cakal te bo obraten problem: kako odvecno
saro izklopiti (vsaj izven omrezja). ;-)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
The generation of random numbers is too important to be left to
chance.



Re: [ LUGOS ] scd0 == scd1 ?!? (x-files 1/2)

2000-04-16 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sun, Apr 16, 2000 at 09:53:43PM +0200, Andraz Hvalica wrote:
> No, v modules.conf je med drugim tole:

> options ide-cd ignore=hdb# RCD na primary slave

Premalo sem pasteal, tudi tole je notri:
options ide-cd ignore=hdg# CDROM na SB IDE kanalu

Komentar:
 cyclist options ide-cd ignore=hdg ? g
 ups
 premalo pasteal
 der_Alte imam ze to...
 aja
 vudu međik
 :)
 ja... sej lej subject hehe

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
   A mathematician is a machine for converting coffee into theorems.



[ LUGOS ] Firewall (x-files 2/2)

2000-04-16 Прати разговор Andraz Hvalica

Se pozarni zid mi dela probleme ... (ja, sem bral HOWTOje, ja :)

Imam dva racunalnika, na temle, ki je hkrati gateway za drugega, je tudi
pozarni zid. IPja sta 192.168.1.1 in 192.168.1.2, na 192.168.1.1 pa se
priklopim na net, dialup (torej ppp0).

Pozarni zid ima eno napako - predober je. Tako dober je, da se sam ne morem
ven. :)

Maskarada dela ok:

/sbin/ipchains -P forward DENY
/sbin/ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ

Zdaj pa firewall del:
/sbin/ipchains -P input DENY
/sbin/ipchains -A input -s 192.168.1.0/255.255.255.0 -d 192.168.1.0/24 -j ACCEPT
/sbin/ipchains -A input -s 0.0.0.0/0 -d 0.0.0.0/0 21 -p tcp -i ppp0 -j ACCEPT
/sbin/ipchains -A input -s 0.0.0.0/0 -d 0.0.0.0/0 22 -p tcp -i ppp0 -j ACCEPT
/sbin/ipchains -A input -s 0.0.0.0/0 -d 0.0.0.0/0 80 -p tcp -i ppp0 -j ACCEPT
/sbin/ipchains -A input -s 0.0.0.0/0 -d 0.0.0.0/0 1023 -p tcp -i ppp0 -j ACCEPT
/sbin/ipchains -A input -s 0.0.0.0/0 -d 0.0.0.0/0 -p udp -i ppp0 -j ACCEPT

Morda izhajam iz napacnega stalisca - namrec, da je lazje (ali pa vsaj bolj
varno) odpreti reci, ki jih potrebujem, kot pa zapirati vse mogoce porte.
Tako imam odprt ftp (21), ssh2 (22) in http (80), 1023 je ... hm ... za
kiblin shell potrebujem ssh, pa se mi vrze na 1023. :) Zadnja vrstica naj bi
omogocila DNS, sodec po tem, da mi nslookup deluje, to tudi omogoci.

Problem? Nekako se ne da srfat, dokler ne dam /sbin/ipchains -P input
ACCEPT. Sam rec s tem nekako izgubi smisel. :(

Aja tocno, se ftp ... no, to bo naslednji bonus mail. :)

Drugace pa ... od ljudi, ki imate postavljene firewalle, bi rad izvedel, kaj
vse je se treba odpreti - nekaj mi ocitno manjka. In - ce si jaz to prav
razlagam, to so samo omejitve za vhodne paketke, kar pomeni, da ce se
spomnim uporabit npr. napsterja, tezav ne bi smelo bit? Saj na ven nisem nicesar
zaprl. :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
"There is no reason anyone would want a computer in their home." --Ken
Olson, president, chairman, and founder of Digital Equipment Corp.,
1977



[ LUGOS ] scd0 == scd1 ?!? (x-files 1/2)

2000-04-16 Прати разговор Andraz Hvalica


Ahoy,

cudne reci se mi dogajajo s kernelom 2.2.14. Sledi nekaj jamranja, morda
brez kake hude povezave, ampak ne morem pomagat - tole mi ni jasno ...

Imam RCD (hdb) in CDROM (hdg); slednji je priklopljen na IDE od zvocne
kartice, ker mam 3 ide diske. :)

Oboje imam z generic scsi urejeno, cdrecord rece tole:

scsibus0:
0,0,0 0) 'MITSUMI ' 'CR-4802TE   ' '1.4D' Removable CD-ROM
0,1,0 1) 'TEAC' 'CD-532E-B   ' '1.0A' Removable CD-ROM

Clovek bi pricakoval, da z ukazom mount /dev/scd1 priklopi Teacov CDROM,
kajne? Natanko to se zgodi v 2.2.13, v 2.214 pa tole:

[root@cyclist /]#mount /dev/scd1
[root@cyclist /]#ls /cdrom/
CoCreate/  linux.gif*  welcome_cocreate.htm*

Fino? Sploh ne!

[root@cyclist /]#mount /dev/scd0
[root@cyclist /]#mount
...
/dev/scd1 on /cdrom type iso9660 (ro)
/dev/scd0 on /mnt/rcd type iso9660 (ro)
[root@cyclist /]#ls /mnt/rcd/
CoCreate/  linux.gif*  welcome_cocreate.htm*

Ne, nimam dveh enakih CDjev ... Mountan je CDROM z ME10, ki je v RCDju, v
CDROMu je pa en drug CD. Isti CD mi mounta cez dve napravi ...?! Ce je RCD
prazen se ne mounta sploh nic.

No, v modules.conf je med drugim tole:
alias   scd0 sr_mod  # load sr_mod upon access of scd0
alias   scd1 sr_mod  # load sr_mod upon access of scd1
alias   scsi_hostadaptor ide-scsi# SCSI host adaptor emulation
options ide-cd ignore=hdb# RCD na primary slave

Vem, nekaj mora biti narobe, konec koncev moram pred priklopom sam dati
ide-scsi v kernel, pa naj bi za to skrbel en daemon ... ampak v 2.2.13 mi
mounta pravi CD v pravi napravi kamor je treba.

Trenz mi je svetoval, naj se enkrat prevedem kernel. Pa sem ga ze najmanj
trikrat, se veliko veckrat pa sem preveril, da so, kar se scsi, ide in
cdromov tice, enake nastavitve. 

:)

In zdaj bi rad kak dober namig, kazalec na RTFM, karkoli uporabnega.
Izganjalce duhov na dom? :)


P.S.: ce bo kdo prisel na dan s predlogom, naj pogledam, ce ni scd1 morda
sym link na scd0:
brw-r-   1 root disk  11,   0 Jul 18  1994 /dev/scd0
brw-r-   1 root disk  11,   1 Jul 18  1994 /dev/scd1

Ni ... :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
   A)bort, R)etry or S)elf-destruct?



Re: [ LUGOS ] sivi Netscape

2000-04-16 Прати разговор Andraz Hvalica

On Sun, Apr 16, 2000 at 05:35:24PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:
 
> > A se morda da v Netscapeu kako nastaviti drugacno ozadje? Ta siva barva
 
> Se da...
> Netscape*XmForm.background:

Da ne govorimo o eni bolj razumni varjanti: edit > preferences > colors
;-)
Saj .. to je ozadje ... ali si mislil kaj drugega? Ali pa bi rad kar
XMMS-like skin imel? >:)


-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Emacs is a nice operating system, but I prefer UNIX.  - Tom
Christiansen



Re: [ LUGOS ] Mail server, FTP server

2000-04-13 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Apr 13, 2000 at 11:02:35PM +0200, Dejan Klancar wrote:

> Malo sem gledal po HOWTOjih, vendar nikjer ne najdem navodila za pravilno namestitev 
>in konfiguracijo zgornjih dveh serverjev (od kreiranje mail serverja, do dodajnje 
>userjev itd).
> 
> Če kdo ve za kvaliteten dokument ga lepo prosim, da mi odpiše, lahko pa tudi pošlje. 
> 

"mail server"? Hja, SMTP, POP3? Kar se SMTP tice - imas vec moznosti,
odvisno od distribucije. Slack, na primer, ima sendmail (imajo ga tudi vse
ostale distribucije, vendar ne kot dejansko glavni program za posiljanje).
In na www.sendmail.org imas cuda dokumentacije ... druge moznosti so
postfix, qmail ...
Postfix je baje dokaj enostavno za nastavit - za razliko od sendmaila (ki je
po vrhu vsega se pocasen, to se pozna pri zelo veliki kolicini e-mailov :).

POP3, IMAP:

man ipopd, imapd

ftp:
man ftpd ... in notri je se tole:

SEE ALSO
   ftp(1), getusershell(3), syslogd(8), ftpaccess(5), xferlog(5),
umask(2)

 

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
 A)bort, R)etry, I)nfluence with large hammer.



Re: [ LUGOS ] ASF

2000-04-13 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Apr 13, 2000 at 08:09:24AM +0200, Janez Trenz wrote:
> Če bi radi gledali .asf (ms format) ga pozna samo RealPlayer verzija 7
> za Linux. Nažalost še vedno samo beta verzija, ampak važno je da dela ;)

Ja??? >:)) To grem pa prec probat hehehe.

Ce to drzi, je novica zlata vredna. :)

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
The English are not very spiritual people, so they invented cricket to
give them some idea of eternity. - George Bernard Shaw



Re: [ LUGOS ] ASF

2000-04-13 Прати разговор Andraz Hvalica

On Thu, Apr 13, 2000 at 08:09:24AM +0200, Janez Trenz wrote:

> Če bi radi gledali .asf (ms format) ga pozna samo RealPlayer verzija 7
> za Linux. Nažalost še vedno samo beta verzija, ampak važno je da dela ;)

Sporoci prosim tocno katero beta razlicico imas in kje si jo snel. Moj
RealPlayer 7.0.0.171 (Beta) noce o .asf nicesar slisati. :((

Grrr sem se ze veselil, da bom lahko si ogledal Clockwork Orange, od Cha0Sa
... ;-) 

-- 
-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Emacs is a nice operating system, but I prefer UNIX.  - Tom
Christiansen



RE: [ LUGOS ] newcomer

2000-03-31 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, 31 Mar 2000, Boris Škraban wrote:

> Ej, to pomeni 1 teden cakanja. :-) Do takrat je lahko ze vse postimano.
> Torej?

Spravi se na www.linuxdoc.org - tam je podrocje "Guides", kjer so cisto
prave knjige v elektronski obliki. Ce te torej moti dobivanje informacij
"po kosckih" iz man in HOWTO spisov, ti utegne biti to vsec, ...

Ce si pa prelen da bi bral prirocnike ... ne vem kaj se silis s linuxom. V
tem primeru:


 WINDOWS 2000 Professional

Getting Started
Click an icon twice quickly (double-click) to open a file, folder,
program, or drive.
 (*lpa* slikica) //nazorna slika misi z oznako, kateri gumb je
levi. >:)


>:)

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
  I cna ytpe 300 wrods pre mniuet!!!




Re: [ LUGOS ] se enkrat vec vprasanj

2000-03-17 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, 17 Mar 2000, Borut Mrak wrote:

> http://borut.rulz.org/PPP/
> 
> Tam so navodila za redhat 5.2. Ce me spomin ne vara, se procedura ni bistveno
> spremenila od takrat. Ce pa se je, bi se priporocal za popravke in po
> moznosti tudi screenshote.

Sploh se ni nic spremenilo; ko sem dal tisti RH 6.1 na eno particijo za
test, sem bil v dveh minutah na ircu ... vse je ostalo enako. V najslabsem
primeru se ni spremenilo nic bistvenega.

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica   

"There is no reason anyone would want a computer in their home." --Ken
Olson, president, chairman, and founder of Digital Equipment Corp.,
1977



Re: [ LUGOS ] PLAKATIRANJE!!!!

2000-03-15 Прати разговор Andraz Hvalica

On Wed, 15 Mar 2000, Miha Tomšič wrote:


> Od Komunale Novo mesto d.o.o. smo dobili racun za 20.159,00 Sit za
> stiri ure odstranjevanja plakatov za LF6 z javnih obvestilnih mest. 

Koliko plkatov so uspeli odstraniti v 4 urah??
 
> Da ne bi se kdo ponovil podobne neumnosti!

Emm... baje je na Bledu nekaj podobnega, se ne sme lepit plakatov ... :-\
Dva ali tri plakate sem dal kolegu z Bleda. A mu recem naj ne lepi al
kako? :-(
 
> Ko smo lani obesali plakate v NM smo opazili, da imajo vsi obeseni plakati
> zig, kjer je dolocen cas trajanja oglasevanja prireditve. Zato smo na

Swasta.

> plakate prilepili z drugih plakatov odtrgane zige za trajanje
> plakatiranja. Mogoce se nam letos mascujejo...

>:))

> Zdaj se ne spomnim vec, ali morda na tistih tablah pise plakatiranje
> prepovedano? Ce ne, se bomo zbunili!

20k SIT ... za 4 ure => odstranjevanje plakatov je ultimativno
visokozahtevno strokovno delo ... Mah ...

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica   

"There is no reason anyone would want a computer in their home." --Ken
Olson, president, chairman, and founder of Digital Equipment Corp.,
1977



Re: [ LUGOS ] Problem s particijo...

2000-03-07 Прати разговор Andraz Hvalica

On Tue, 7 Mar 2000, Nejc Skoberne wrote:

> Tako. Disk sem usposobil, da deluje tudi na LBA modu, naredil sem kot si velel,
> zbrisal, reboot, naredil, reboot. In sedaj je lepo v fdisku kot mora biti.
> Cilindrov pod 1024, prostora 1.2GB. A se vedno, ko napisem "mount /dev/hdc1
> /home2" in ko napisem "df", mi vrze ven, da je particija /dev/hdc1 velika okoli
> 500MB. Zelo sumim mount. Ima se kdo kako idejo?

To pomeni, da je particija dejansko velika 500MB; tocno to je meni delal
fdisk, le da je pri meni reboot po brisanju pomagal. 8-\

Dokaz:
/dev/hda1  2456528   1061032   1270708  46% /mnt/razno

;-)

Si probal cfdisk? V bistvu je to fdisk z meniji, ne vem pa, ce je ostala
koda enaka kot pri fdisku. Pravzaprav se mi zdi, da sem particijo pravilne
velikosti dobil s cfdiskom, ceprav je problem, kot pravi David, 
hardverski.

Kaj pa tista particija, ki jo imas, ko jo brises - je mountana? Unmountaj
in potem ta postopek s fdiskom? Ma ne vem, precej carovnisko se mi tole
zdi. :-/

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
  Windows NT - Neanderthal Technology



Re: [ LUGOS ] Problem s particijo...

2000-03-06 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, 6 Mar 2000, Nejc Skoberne wrote:


> napise, da je particija velika samo nekaj cez 500MB, namesto 1.2GB. Ima kdo
> kaksno idejo kaj bi bilo narobe? Je to zato, ker ni LBA?

Zbrisi particijo, resetiraj, pozeni fdisk, naredi particijo, ponovno
resetiraj ... to se je tudi meni zgodilo, reset pomaga. :)

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica   

"There is no reason anyone would want a computer in their home." --Ken
Olson, president, chairman, and founder of Digital Equipment Corp.,
1977



Re: [ LUGOS ] Particioniranje

2000-03-06 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, 6 Mar 2000, Alen Loncaric wrote:

> / =100mb
> /boot = 200mb
> in tako dalje

Zakaj bi pa rad imel malo morje mini particij? 2GB ni tako hudo veliko -
odvisno pac od namembnosti. Ampak ce bos tisti dve particiji tako razkosal
... rezultat bo ta, da nobena ne bo polna, prostora pa vseeno ne bos imel
prida, ker bo na vsaki vsaj kakih 100MB slo v nic. oz. bodo neizkorisceni.

200MB za boot. :)) A bos imel 250 jeder al kako? Se vec jih gre gor
... :) 

Imej eno za 1GB (za polno instalacijo) za /, ostalo razdeli na /home in
/usr/local. Ce bi dal namesto /usr/local posebej cel /usr, je lahko /
seveda manjsa. Edino smiselno bi se bilo, da bi dal /var posebej, s tem bi
dosegel, da se vsebina / ne bi povecevala.
/boot posebej je smiselen po mojem mnenju samo v primeru, da imas disk
velik, particije za linux pa nad 1024. cilindrom, kar onemogoca zagon. V
tem primeru si das pac jedra kam na zacetek diska, ... 

Aja, pa tega ti ni treba brati, ker nisem "zelo izkusen linuxas". :)))

Drugace pa na netu lahko najdes nekaj knjig, na LDP (Linux Documentation
Project), med njimi Install Guide; ni vrag, da tam notri ne bi kaj pisalo
... tisto pisejo "zelo izkuseni linuxasi". :))

P.S.: ce bi ze rad imel vsak direktorij na svoji particiji - vsaj /lib
pusti na /. >;->

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
--
Genetics explains why you look like your father, and if you don't, why
you should.




Re: [ LUGOS ] Date: Sat, 4 Mar 2000 20:44:54 +0100

2000-03-03 Прати разговор Andraz Hvalica

On Fri, 3 Mar 2000, kreit wrote:


> Kako pa vem da ni v linuxu takih stranskih vrat, ce instaliram
> binarno distribucijo?

Hehe, stranska vrata za koga in komu na cast? :))

No, enostavno, ti vzemi izvorno kodo, jo skrbno preglej in sam vse
prevedi, stranskih vrat zanesljivo ne bo. :))

Tako ne bos imel stranskih vrat, pa se sam se bos preprical ... lahko pa
nam verjames, da jih ni. :) Linux je tako siroko zastavljena zadeva, da ce
bi ze kdo prisel na tako idejo o nekih kljucih za NSA, ostali nekako ne bi
bili za to. Itak pa je Torvalds finski Sved, cemu bi Americanom sel na
roke... :)

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
   The secret of the universe is @*^^^&# NO CARRIER



Re: [ LUGOS ] s5.net in inet

2000-02-14 Прати разговор Andraz Hvalica

On Mon, 14 Feb 2000, Davor Guttierrez wrote:

> Btw.> katerega ISPja priporocate?
> 
> POMAGAJTE

V bistvu bo tole izzvenelo kot reklama (kar na nek nacin tudi je :). No, z
Amis.netom nimam prav nobenih tezav, ravno nasprotno - sem zelo
zadovoljen.

Uporabljajo *BSD, kar pomeni unix, ne strasijo s kakimi NTji, njihove
skripte mas na webu, delajo. Po njihovih skriptih so narejeni tudi "moji",
t.j. predelani za vec ISPjev, dobijo se na borut.rulz.org in na moji
domaci strani.

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica
-
  Press any key... no, no, no, NOT THAT ONE!



[ LUGOS ] SB - resitev. Razlog?!?

2000-02-14 Прати разговор Andraz Hvalica

Ahoj,

nisem vceraj nic caral s pnptools. SB sem ven vzel, zbootal Slackware,
kjer ni delala zvocna kartica, nato pa kartico dal nazaj not in spet
zbootal slackware. Racunalnik je bil med tem kajpak ugasnjen. :)

No, rec  dela fino, tako kot prej, rad bi pa slisal kako logicno razlago,
zakaj se mi je to sploh pripetilo. :)

-- 
Spletni pozdrav,

Andraz - '|Cyc|'
-
  I don't have a license to kill. I have a learner's permit.



  1   2   3   >