Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-18 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Γεια σου Χρυσέλα. Το πρόβλημα είναι πως γίνεται συζήτηση όχι πάνω σε 
πραγματικές δηλώσεις που κάνει ένας πολιτικός αλλά σε ένα άθλιο δημιούργημα 
προπαγανδιστικών μηχανισμών. Από αυτή την άποψη για μένα δεν υπάρχει 
αντικείμενο συζήτησης για κάτι που δεν ειπώθηκε.


χαιρετισμούς
--Κώστας--


-Original Message- 
From: Chrysella Lagaria

Sent: Tuesday, September 18, 2018 12:49 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

Μα,
επειδή δεν έχουμε κρίση εμείς ως πολίτες έχουμε πολιτικούς σαν την 
συγκεκριμένη!

Επειδή κάτι που δεν μας θήγει άμεσα, δεν μας νοιάζει!
Επειδή δεν έχουμε ενσυναίσθηση και όλα τα μετατρέπουμε στο εγώ!
Επειδή ξεχνάμε γρήγορα.
Επειδή θυμώνουμε εύκολα, και ξεχνάμε εύκολα!
Με αυτές τις συνθήκες, που να μας μείνει και χρόνος να εξετάσουμε τα 
γεγονότα στην πραγματική τους διάσταση, ανεξάρτητα βρε παιδί μου από το αν 
θα αλλάζαμε τελικά άποψη για αυτά ή όχι!


μιλάμε για τα δικά μας επιδόματα, γράφουμε διθυράμβους για το άτομο μας, ή 
περιγράφουμε εντελώς γλαφυρά τις δυσκολίες μας, δε γράφουμε πουθενά όμως, 
ότι εκτός από εμάς, λαμβάνουν επιδόματα οικογένειες πολύτεκνες, Μονογονεϊκές 
οικογένειες, άνεργοι κλπ.

Αυτός δεν βρίσκουμε χρόνο να τους υποστηρίξουμε;

Και τελικά  καταλήγουμε να δώσουμε αξία σε μια πολιτικό που δεν την έχει 
κερδίσει  με κανένα τρόπο μόνη της όλα αυτά τα χρόνια, και είναι η επιτομή 
του ρουσφετιού και του ανθρώπου που μόνο σ’ αυτή τη θέση δε  θα έπρεπε να 
βρισκόταν, Μόνο και μόνο από φόβο για τα κεκτημένα μας.
Και δεν λέει κανείς επίσης, δεν αναρωτιέται και δε ζητά ευθύνη από 
κυβέρνήσεις παλιότερες και τωρινή, τι έκαναν έτσι ώστε να βοηθήσουν στο να 
μην παίρνουμε, και να μη στερούμαι από αυτούς που πραγματικά μπορεί να τα 
είχαν ανάγκη τα επιδόματα;
Κανείς δεν αναρωτιέται, Με ποιο τρόπο στηρίχθηκαν οι άνθρωποι με αναπηρία 
στο να έχουν Αξιοπρεπής και πολλές δουλειές;
Δεν πειράζει όμως, σημασία έχει που στείλαμε τα βιογραφικά μας στην 
βουλεύτρια!




Χρυσέλλα Λαγαρία

17 Σεπ 2018, 20:47, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos 
» έγραψε:


Καλησπέρα. Ανάρτησα την πραγματική δήλωση απομαγνητοφωνημένη της ΚΑιλή 
καθώς και το σχετικό βίντεο.
Επειδή εκτός από τους πολιτικούς και εμείς ως πολίτες οφείλουμε να έχουμε 
κρίση καλό θα είναι όταν διαβάζουμε μία είδηση να την διασταυρώνουμε για 
να μην πέφτουμε θύματα των προπαγανδιστικών μηχανισμών.

--Κώστας--


-Original Message- From: Chrysella Lagaria
Sent: Monday, September 17, 2018 8:29 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

Καλησπέρα!
Σπύρο, όλοι όσοι, όπως εσύ συστηματικά παρακολουθούμε τα πολιτικά 
τεκταινόμενα και όχι αποσπασματικά όταν γίνεται κάτι που μας θήγει, 
ξέρουμε πολύ καλά πως τα πυρά της Καηλή Ήταν αντιπολιτευτικά με στόχο τον 
ΣυΡιζΑ.
Νομίζω πρέπει όμως να συμφωνήσουμε πως αναλογικά βέβαια και με την έως 
τώρα πολιτική της πορεία, ήταν πάρα πολύ άστοχο να πει κάτι τέτοιο, Ήταν 
βασικά ένα ηλίθιος σχόλιο από αυτά που θα έστελναν τους επικοινωνιολόγους 
στον ψυχίατρο σε σχέση με το πόσα λίγα μαθαίνουν οι  εκπαιδευόμενοι τους! 
Αυτό πάντως, που  πάρα πολύς κόσμος πρώτα ακούει για μια είδηση, μετά 
κάπου την διαβάζει και πολύ πιο μετά την πετυχαίνει κάπου και την βλέπει – 
ακούει από τον άνθρωπο που την έκανε;

Είναι μία νέα μάστιγα που  αντιμετωπίζουμε και δε μας κάνει καλό!



Χρυσέλλα Λαγαρία

16 Σεπ 2018, 21:35, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
έγραψε:


Δημήτρη πράγματι αυτό είναι το σωστό απόσπασμα. Ηθελα και εγώ να το 
στείλω αλλά δεν /πορούσα για τεχνικούς λόγους. Σπύρος


16 Σεπ 2018, 20:53, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis » 
έγραψε:



  Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.

Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί 
ήταν εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους 
αυτούς με τα παχουλά επιδώματα?


Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
χρόνια.


Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν 
εξεθρέφαμε τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.


Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα 
επιδώματα τα παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το 
γενικεύει, χωρίς να εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.


Εδώ και το σχετικό link:

https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI


Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.


Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
αναπηρικά επιδόματα;;;



Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
έγραψε:



Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος

15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ 
» έγραψε:



Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
σημειώσεις, καμιά φορά

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-17 ϑεμα Chrysella Lagaria
Μα,
επειδή δεν έχουμε κρίση εμείς ως πολίτες έχουμε πολιτικούς σαν την συγκεκριμένη!
Επειδή κάτι που δεν μας θήγει άμεσα, δεν μας νοιάζει!
Επειδή δεν έχουμε ενσυναίσθηση και όλα τα μετατρέπουμε στο εγώ!
Επειδή ξεχνάμε γρήγορα.
Επειδή θυμώνουμε εύκολα, και ξεχνάμε εύκολα!
Με αυτές τις συνθήκες, που να μας μείνει και χρόνος να εξετάσουμε τα γεγονότα 
στην πραγματική τους διάσταση, ανεξάρτητα βρε παιδί μου από το αν θα αλλάζαμε 
τελικά άποψη για αυτά ή όχι!

μιλάμε για τα δικά μας επιδόματα, γράφουμε διθυράμβους για το άτομο μας, ή 
περιγράφουμε εντελώς γλαφυρά τις δυσκολίες μας, δε γράφουμε πουθενά όμως, ότι 
εκτός από εμάς, λαμβάνουν επιδόματα οικογένειες πολύτεκνες, Μονογονεϊκές 
οικογένειες, άνεργοι κλπ.
Αυτός δεν βρίσκουμε χρόνο να τους υποστηρίξουμε;

Και τελικά  καταλήγουμε να δώσουμε αξία σε μια πολιτικό που δεν την έχει 
κερδίσει  με κανένα τρόπο μόνη της όλα αυτά τα χρόνια, και είναι η επιτομή του 
ρουσφετιού και του ανθρώπου που μόνο σ’ αυτή τη θέση δε  θα έπρεπε να 
βρισκόταν, Μόνο και μόνο από φόβο για τα κεκτημένα μας.
Και δεν λέει κανείς επίσης, δεν αναρωτιέται και δε ζητά ευθύνη από κυβέρνήσεις 
παλιότερες και τωρινή, τι έκαναν έτσι ώστε να βοηθήσουν στο να μην παίρνουμε, 
και να μη στερούμαι από αυτούς που πραγματικά μπορεί να τα είχαν ανάγκη τα 
επιδόματα;
Κανείς δεν αναρωτιέται, Με ποιο τρόπο στηρίχθηκαν οι άνθρωποι με αναπηρία στο 
να έχουν Αξιοπρεπής και πολλές δουλειές;
Δεν πειράζει όμως, σημασία έχει που στείλαμε τα βιογραφικά μας στην βουλεύτρια!



Χρυσέλλα Λαγαρία

17 Σεπ 2018, 20:47, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos » 
έγραψε:

> Καλησπέρα. Ανάρτησα την πραγματική δήλωση απομαγνητοφωνημένη της ΚΑιλή καθώς 
> και το σχετικό βίντεο.
> Επειδή εκτός από τους πολιτικούς και εμείς ως πολίτες οφείλουμε να έχουμε 
> κρίση καλό θα είναι όταν διαβάζουμε μία είδηση να την διασταυρώνουμε για να 
> μην πέφτουμε θύματα των προπαγανδιστικών μηχανισμών.
> --Κώστας--
> 
> 
> -Original Message- From: Chrysella Lagaria
> Sent: Monday, September 17, 2018 8:29 PM
> To: orasi mailing list
> Subject: Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.
> 
> Καλησπέρα!
> Σπύρο, όλοι όσοι, όπως εσύ συστηματικά παρακολουθούμε τα πολιτικά 
> τεκταινόμενα και όχι αποσπασματικά όταν γίνεται κάτι που μας θήγει, ξέρουμε 
> πολύ καλά πως τα πυρά της Καηλή Ήταν αντιπολιτευτικά με στόχο τον ΣυΡιζΑ.
> Νομίζω πρέπει όμως να συμφωνήσουμε πως αναλογικά βέβαια και με την έως τώρα 
> πολιτική της πορεία, ήταν πάρα πολύ άστοχο να πει κάτι τέτοιο, Ήταν βασικά 
> ένα ηλίθιος σχόλιο από αυτά που θα έστελναν τους επικοινωνιολόγους στον 
> ψυχίατρο σε σχέση με το πόσα λίγα μαθαίνουν οι  εκπαιδευόμενοι τους! Αυτό 
> πάντως, που  πάρα πολύς κόσμος πρώτα ακούει για μια είδηση, μετά κάπου την 
> διαβάζει και πολύ πιο μετά την πετυχαίνει κάπου και την βλέπει – ακούει από 
> τον άνθρωπο που την έκανε;
> Είναι μία νέα μάστιγα που  αντιμετωπίζουμε και δε μας κάνει καλό!
> 
> 
> 
> Χρυσέλλα Λαγαρία
> 
> 16 Σεπ 2018, 21:35, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » έγραψε:
> 
>> Δημήτρη πράγματι αυτό είναι το σωστό απόσπασμα. Ηθελα και εγώ να το στείλω 
>> αλλά δεν /πορούσα για τεχνικούς λόγους. Σπύρος
>> 
>> 16 Σεπ 2018, 20:53, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis » 
>> έγραψε:
>> 
>>>   Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.
>>> 
>>> Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί ήταν 
>>> εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους αυτούς με 
>>> τα παχουλά επιδώματα?
>>> 
>>> Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
>>> χρόνια.
>>> 
>>> Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν 
>>> εξεθρέφαμε τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.
>>> 
>>> Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα επιδώματα 
>>> τα παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το γενικεύει, χωρίς να 
>>> εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.
>>> 
>>> Εδώ και το σχετικό link:
>>> 
>>> https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI
>>> 
>>> 
>>> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
>>> 
>>> 
>>> Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
>>>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>>>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>>>> 
>>>> 
>>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>>> 
>>>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>>>> έγραψε:
>>>> 
>>>>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>>>>> 
>>>>> 15 Σεπ 201

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-17 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Καλησπέρα. Ανάρτησα την πραγματική δήλωση απομαγνητοφωνημένη της ΚΑιλή καθώς 
και το σχετικό βίντεο.
Επειδή εκτός από τους πολιτικούς και εμείς ως πολίτες οφείλουμε να έχουμε 
κρίση καλό θα είναι όταν διαβάζουμε μία είδηση να την διασταυρώνουμε για να 
μην πέφτουμε θύματα των προπαγανδιστικών μηχανισμών.

--Κώστας--


-Original Message- 
From: Chrysella Lagaria

Sent: Monday, September 17, 2018 8:29 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

Καλησπέρα!
Σπύρο, όλοι όσοι, όπως εσύ συστηματικά παρακολουθούμε τα πολιτικά 
τεκταινόμενα και όχι αποσπασματικά όταν γίνεται κάτι που μας θήγει, ξέρουμε 
πολύ καλά πως τα πυρά της Καηλή Ήταν αντιπολιτευτικά με στόχο τον ΣυΡιζΑ.
Νομίζω πρέπει όμως να συμφωνήσουμε πως αναλογικά βέβαια και με την έως τώρα 
πολιτική της πορεία, ήταν πάρα πολύ άστοχο να πει κάτι τέτοιο, Ήταν βασικά 
ένα ηλίθιος σχόλιο από αυτά που θα έστελναν τους επικοινωνιολόγους στον 
ψυχίατρο σε σχέση με το πόσα λίγα μαθαίνουν οι  εκπαιδευόμενοι τους! Αυτό 
πάντως, που  πάρα πολύς κόσμος πρώτα ακούει για μια είδηση, μετά κάπου την 
διαβάζει και πολύ πιο μετά την πετυχαίνει κάπου και την βλέπει – ακούει από 
τον άνθρωπο που την έκανε;

Είναι μία νέα μάστιγα που  αντιμετωπίζουμε και δε μας κάνει καλό!



Χρυσέλλα Λαγαρία

16 Σεπ 2018, 21:35, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
έγραψε:


Δημήτρη πράγματι αυτό είναι το σωστό απόσπασμα. Ηθελα και εγώ να το στείλω 
αλλά δεν /πορούσα για τεχνικούς λόγους. Σπύρος


16 Σεπ 2018, 20:53, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis » 
έγραψε:



   Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.

Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί 
ήταν εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους 
αυτούς με τα παχουλά επιδώματα?


Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
χρόνια.


Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν 
εξεθρέφαμε τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.


Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα 
επιδώματα τα παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το 
γενικεύει, χωρίς να εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.


Εδώ και το σχετικό link:

https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI


Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.


Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
αναπηρικά επιδόματα;;;



Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
έγραψε:



Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος

15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ 
» έγραψε:



Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!


Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ 
να βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος 
θα θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα 
θέλει να την προσλάβει;


Και ακούστε τώρα…

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα 
καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για 
να το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!


Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και 
ανικανότητας μιλάμε!


Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των 
ελληνικών δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και 
μηχανάκια παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης 
τυφλών, τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, 
όπως τώρα έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική 
ακεραιότητα, ακόμη και τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και 
λιγάκι να αλλάζω πορεία και εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και 
όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ 
με κωλοτούμπες στον αέρα και κασκαντεριλίκια!


Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς 
ανελκυστήρα, επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα 
μπορεί να φανταστεί πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε 
να με οδηγήσει στον όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, 
που δε θα μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!


Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα 
οποία δε θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή 
κανείς δε θα μπει στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη 
οθόνης στον υπολογιστή που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα 
τυπώσει σε braille!


Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-17 ϑεμα Chrysella Lagaria
Καλησπέρα!
Σπύρο, όλοι όσοι, όπως εσύ συστηματικά παρακολουθούμε τα πολιτικά τεκταινόμενα 
και όχι αποσπασματικά όταν γίνεται κάτι που μας θήγει, ξέρουμε πολύ καλά πως τα 
πυρά της Καηλή Ήταν αντιπολιτευτικά με στόχο τον ΣυΡιζΑ.
Νομίζω πρέπει όμως να συμφωνήσουμε πως αναλογικά βέβαια και με την έως τώρα 
πολιτική της πορεία, ήταν πάρα πολύ άστοχο να πει κάτι τέτοιο, Ήταν βασικά  ένα 
ηλίθιος σχόλιο από αυτά που θα έστελναν τους επικοινωνιολόγους στον ψυχίατρο σε 
σχέση με το πόσα λίγα μαθαίνουν οι  εκπαιδευόμενοι τους! Αυτό πάντως, που  πάρα 
πολύς κόσμος πρώτα ακούει για μια είδηση, μετά κάπου την διαβάζει και πολύ πιο 
μετά την πετυχαίνει κάπου και την βλέπει – ακούει από τον άνθρωπο που την έκανε;
Είναι μία νέα μάστιγα που  αντιμετωπίζουμε και δε μας κάνει καλό!



Χρυσέλλα Λαγαρία

16 Σεπ 2018, 21:35, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » έγραψε:

> Δημήτρη πράγματι αυτό είναι το σωστό απόσπασμα. Ηθελα και εγώ να το στείλω 
> αλλά δεν /πορούσα για τεχνικούς λόγους. Σπύρος
> 
> 16 Σεπ 2018, 20:53, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis » 
> έγραψε:
> 
>>Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.
>> 
>> Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί ήταν 
>> εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους αυτούς με τα 
>> παχουλά επιδώματα?
>> 
>> Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
>> χρόνια.
>> 
>> Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν εξεθρέφαμε 
>> τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.
>> 
>> Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα επιδώματα 
>> τα παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το γενικεύει, χωρίς να 
>> εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.
>> 
>> Εδώ και το σχετικό link:
>> 
>> https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI
>> 
>> 
>> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
>> 
>> 
>> Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
>>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>>> 
>>> 
>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>> 
>>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>>> έγραψε:
>>> 
 Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
 
 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
 έγραψε:
 
> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
> μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
> εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
> βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
> αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα 
> θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει 
> να την προσλάβει;
> 
> Και ακούστε τώρα…
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα 
> καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να 
> το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!
> 
> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
> μιλάμε!
> 
> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των 
> ελληνικών δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και 
> μηχανάκια παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
> τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
> έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και 
> τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και 
> εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά 
> και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και 
> κασκαντεριλίκια!
> 
> Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
> είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς 
> ανελκυστήρα, επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί 
> να φανταστεί πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με 
> οδηγήσει στον όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα 
> μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!
> 
> Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία 
> δε θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα 
> μπει στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον 
> υπολογιστή που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
> 
> Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
> κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου 
> και που 

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-17 ϑεμα Γρηγόρης Αργυρόπουλος
Η κυρία Κ. Καηλή Κατά την ταπεινή μου άποψη, Είναι μια όμορφη γυναίκα! Που 
εξαργύρωση αυτήν Της την ιδιότητα με τον καλύτερο τρόπο, Όσο για την πολιτική 
διαδρομή, Της  Εν λόγω κυρίας Θυμάται κανείς να μας πει μια της πολιτική πράξη; 
Και  με την λογική οτι  Τα επιδόματα πηγαίνουν σε  τεμπέληδες, Τότε, υπάρχουν 
και πόλοί  στην ευρωβουλή Που είναι Έχουν το παραπάνω χάρισμα,  αλλά  δεν το 
κάνουμε θέμα!

Τελευταίο μου σχόλιο  γι' αυτό το Ζήτημα, Μιας Και  την όσοι Φεα ουσία διαθέτω  
δεν της την χαλαλίζω! Γρηγόρης  Στάλθηκε από το iPhone μου

16 Σεπ 2018, 8:53 μμ, ο/η Dimitrios Tsakiridis  έγραψε:

> Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.
> 
> Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί ήταν 
> εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους αυτούς με τα 
> παχουλά επιδώματα?
> 
> Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
> χρόνια.
> 
> Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν εξεθρέφαμε 
> τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.
> 
> Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα επιδώματα τα 
> παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το γενικεύει, χωρίς να 
> εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.
> 
> Εδώ και το σχετικό link:
> 
> https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI
> 
> 
> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
> 
> 
> Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>> 
>> 
>> Χριστίνα Σαρρή,
>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>> 
>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>> έγραψε:
>> 
>>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>>> 
>>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>>> έγραψε:
>>> 
 Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
 πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
 σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
 μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
 εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
 βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
 αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα 
 θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει 
 να την προσλάβει;
 
 Και ακούστε τώρα…
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω 
 να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω 
 η αδικημένη της υπόθεσης!
 
 Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
 μιλάμε!
 
 Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
 δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια 
 παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
 τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
 έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη 
 ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και 
 εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά 
 και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και 
 κασκαντεριλίκια!
 
 Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
 είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, 
 επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί 
 πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον 
 όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον 
 κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!
 
 Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε 
 θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει 
 στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή 
 που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
 
 Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
 κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου 
 και που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε 
 ένα κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να 
 παράξω έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, 
 θα πρέπει να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, 
 επειδή, διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν 
 τεμπέλα και ανίκανη!
 
 Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να 
 μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!
 
 
>>

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ
Και πάλι, τώρα που παρατήρησα τα ακριβή της λόγια, δεν άλλαξε η άποψή μου. Λέει:

«Κλείνουν επιχειρήσεις. Άρα τι κάνουμε; Δίνουμε επιδόματα. Σε ποιους δίνουμε 
επιδόματα; Σε τύπους σαν τον Καρανίκα που είναι τεμπέληδες, φυτοζωούν και δεν 
θέλουν να δουλέψουν και μπλα, μπλα, μπλα!»

Επομένως, αν η επιχείρηση στην οποία δούλευα έκλεισε, εγώ παίρνω επίδομα 
ανεργίας επειδή είμαι τεμπέλα; Όχι επειδή είμαι άνεργη και έχασα τη δουλειά μου;


Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

16 Σεπ 2018, 22:55, ο χρήστης «Μαρια Μανιατακη » 
έγραψε:

> Σπύρο Όποιο κομμάτι της συνέντευξης και αν άκουσα, το νόημα είναι το ίδιο. 
> Αυτοί που παίρνουν τα επιδόματα είναι τεμπέληδες και ανίκανοι. Προσωπικά 
> εμένα δεν με ενδιαφέρει το αν η κουδούνα χτυπάει για τον Καρανίκα και για 
> όλους τους άλλους Καρρά νίκες που έχουν προκύψει, αλλά, γενίκευση και το 
> τσουβάλιασμα όλων  στην ίδια κατηγορία. το να μην εξαιρεί πουθενά τα 
> αναπηρικά επιδόματα, είναι φάουλ από τη μεριά της, και εμένα που είμαι 
> καχύποπτη με κάνει να σκέφτομαι Ότι η δήλωση της συγκεκριμένης κυρίας, 
> εκφράζει την νεοφιλελεύθερη πολιτική της αιματηρής λιτώτητας και συρίκνωσης 
> του κοινωνικού κράτους,αλλά ίσως έμεσα και την επιθυμία του κόμματος που 
> υπηρετεί, για κατάργηση των επιδομάτων. 
> 
> Στάλθηκε από το iPhone μου
> 
> 16 Σεπ 2018, 8:53 μμ, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis » 
> έγραψε:
> 
>>Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.
>> 
>> Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί ήταν 
>> εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους αυτούς με τα 
>> παχουλά επιδώματα?
>> 
>> Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
>> χρόνια.
>> 
>> Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν εξεθρέφαμε 
>> τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.
>> 
>> Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα επιδώματα 
>> τα παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το γενικεύει, χωρίς να 
>> εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.
>> 
>> Εδώ και το σχετικό link:
>> 
>> https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI
>> 
>> 
>> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
>> 
>> 
>> Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
>>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>>> 
>>> 
>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>> 
>>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>>> έγραψε:
>>> 
 Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
 
 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
 έγραψε:
 
> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
> μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
> εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
> βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
> αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα 
> θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει 
> να την προσλάβει;
> 
> Και ακούστε τώρα…
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα 
> καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να 
> το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!
> 
> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
> μιλάμε!
> 
> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των 
> ελληνικών δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και 
> μηχανάκια παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
> τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
> έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και 
> τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και 
> εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά 
> και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και 
> κασκαντεριλίκια!
> 
> Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
> είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς 
> ανελκυστήρα, επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί 
> να φανταστεί πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με 
> οδηγήσει στον όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα 
> μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!
> 
> Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία 
> δε θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κ

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Μαρια Μανιατακη
Σπύρο Όποιο κομμάτι της συνέντευξης και αν άκουσα, το νόημα είναι το ίδιο. 
Αυτοί που παίρνουν τα επιδόματα είναι τεμπέληδες και ανίκανοι. Προσωπικά εμένα 
δεν με ενδιαφέρει το αν η κουδούνα χτυπάει για τον Καρανίκα και για όλους τους 
άλλους Καρρά νίκες που έχουν προκύψει, αλλά, γενίκευση και το τσουβάλιασμα όλων 
 στην ίδια κατηγορία. το να μην εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδόματα, είναι 
φάουλ από τη μεριά της, και εμένα που είμαι καχύποπτη με κάνει να σκέφτομαι Ότι 
η δήλωση της συγκεκριμένης κυρίας, εκφράζει την νεοφιλελεύθερη πολιτική της 
αιματηρής λιτώτητας και συρίκνωσης του κοινωνικού κράτους,αλλά ίσως έμεσα και 
την επιθυμία του κόμματος που υπηρετεί, για κατάργηση των επιδομάτων. 

Στάλθηκε από το iPhone μου

16 Σεπ 2018, 8:53 μμ, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis » 
έγραψε:

> Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.
> 
> Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί ήταν 
> εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους αυτούς με τα 
> παχουλά επιδώματα?
> 
> Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
> χρόνια.
> 
> Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν εξεθρέφαμε 
> τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.
> 
> Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα επιδώματα τα 
> παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το γενικεύει, χωρίς να 
> εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.
> 
> Εδώ και το σχετικό link:
> 
> https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI
> 
> 
> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
> 
> 
> Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>> 
>> 
>> Χριστίνα Σαρρή,
>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>> 
>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>> έγραψε:
>> 
>>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>>> 
>>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>>> έγραψε:
>>> 
 Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
 πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
 σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
 μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
 εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
 βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
 αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα 
 θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει 
 να την προσλάβει;
 
 Και ακούστε τώρα…
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω 
 να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω 
 η αδικημένη της υπόθεσης!
 
 Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
 μιλάμε!
 
 Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
 δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια 
 παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
 τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
 έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη 
 ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και 
 εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά 
 και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και 
 κασκαντεριλίκια!
 
 Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
 είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, 
 επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί 
 πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον 
 όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον 
 κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!
 
 Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε 
 θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει 
 στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή 
 που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
 
 Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
 κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου 
 και που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε 
 ένα κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να 
 παράξω έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, 
 θα πρέπει να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, 
 επειδή, διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, 

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Δημήτρη πράγματι αυτό είναι το σωστό απόσπασμα. Ηθελα και εγώ να το στείλω αλλά 
δεν /πορούσα για τεχνικούς λόγους. Σπύρος

16 Σεπ 2018, 20:53, ο χρήστης «Dimitrios Tsakiridis » έγραψε:

> Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.
> 
> Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί ήταν 
> εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους αυτούς με τα 
> παχουλά επιδώματα?
> 
> Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
> χρόνια.
> 
> Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν εξεθρέφαμε 
> τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.
> 
> Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα επιδώματα τα 
> παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το γενικεύει, χωρίς να 
> εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.
> 
> Εδώ και το σχετικό link:
> 
> https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI
> 
> 
> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
> 
> 
> Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:
>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>> 
>> 
>> Χριστίνα Σαρρή,
>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>> 
>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>> έγραψε:
>> 
>>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>>> 
>>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>>> έγραψε:
>>> 
 Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
 πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
 σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
 μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
 εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
 βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
 αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα 
 θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει 
 να την προσλάβει;
 
 Και ακούστε τώρα…
 
 Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω 
 να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω 
 η αδικημένη της υπόθεσης!
 
 Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
 μιλάμε!
 
 Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
 δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια 
 παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
 τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
 έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη 
 ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και 
 εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά 
 και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και 
 κασκαντεριλίκια!
 
 Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
 είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, 
 επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί 
 πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον 
 όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον 
 κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!
 
 Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε 
 θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει 
 στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή 
 που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
 
 Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
 κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου 
 και που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε 
 ένα κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να 
 παράξω έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, 
 θα πρέπει να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, 
 επειδή, διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν 
 τεμπέλα και ανίκανη!
 
 Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να 
 μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!
 
 
 Χριστίνα Σαρρή,
 συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
 
 
 Orasi mailing list
 για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
 orasi-requ...@hostvis.net
 και στο θέμα γράψτε unsubscribe
 
 Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
 λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
 Orasi@hostvis.net
 

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Επαναλαμβάνω και σεσένα το ερώτημα που έκανα στην χριστίνα. Πιό κομάτι της 
συζήτησης άκουσες. Των 30 δευτερολέπτων η του ενός λεπτού και 8 δευτερολέπτων. 
Σπύρος

16 Σεπ 2018, 19:49, ο χρήστης «Μαρια Μανιατακη » 
έγραψε:

> Όταν η ευρωβουλευτής  αναφέρεται  στα επιδόματα, ενοεί όλα τα επιδόματα. 
> 
> 
> Στάλθηκε από το iPhone μου
> 
> 16 Σεπ 2018, 7:20 μμ, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
> έγραψε:
> 
>> Φυσικά πρέπει να προσέχουν αυτά που λένε γιατί το πληρώνουν. Τα παραδείγματα 
>> όμως που ανέφερες είναι για κάτι που είπαν. Στο συγκεκριμένο απο μία 
>> κουβέντα δεν ξέρουμε πόσης ώρας τα συριζοσάητ πήραν μία φράση. Και απο την 
>> φράση η χριστίνα εξαπολήει μύδρους για κάτι που δεν είπε. Καταπλικτικό. 
>> Σπύρος
>> 
>> 16 Σεπ 2018, 17:28, ο χρήστης «Θανάσης Κατσαγάννης 
>> » έγραψε:
>> 
>>> 
>>> Οι πολητικοί πρέπει να προσέχουν τι λένε.
>>> Αν δέν προσέχουν συνίθως το πληρώνουν.
>>> Όπως αυτό ισχήει για τον Τσίπρα και τον Κουρουμπλή,
>>> το ίδιο πρέπει να ισχίει για την Καιλή και τον Πινοσέτ.
>>> 
>>> Θανάσης.
>>> ----------------------
>>> From: "Σκορδίλης Σπύρος" 
>>> Sent: Sunday, September 16, 2018 5:20 PM
>>> To: "orasi mailing list" 
>>> Subject: Re: [Orasi]  Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.
>>> 
>>>> Το πρώτο που έχω να σου πώ είναι πώς επί της αρχής ποτέ μα ποτέ και αυτό 
>>>> θα το δείς απο την δημόσια παρουσία μου δεν βγάζω συμπεράσματα απο μία 
>>>> δήλωση ακόμα και αν είναι πλήρης. Οταν λέω βέβεα δήλωση ενοώ κομάι μιάς 
>>>> κουβέντας όπως εδώ. Γιατί φυσικά οι πολιτικοί κάνουν και δηλώσεις με 
>>>> συγκεκεκριμένη στόχευση. Στο προκίμενο όμως. Μέσα απο μιά ολόκληρη 
>>>> συζήτηση που το μόνο που δεν αφορούσε ήταν τα αναπηρικά επιδόματαμ, κόπηκε 
>>>> μία φράση και την έπεξαν τα συριζοσάητ για να δημιουργήσουν θέμα.απο εκεί 
>>>> και πέρα εγώ κρίνω για όσα ακούω και διαβάζω. Αλοίμονο αν σε μία κουβέντα 
>>>> που κάνει έναςπολιτικός προκιμένου ο κάθένας να μήν διαστρευλώση αυτά που 
>>>> είπε, θα πρέπει να προβεί πρώτα σε διευκρινήσεις στο τι εξερεί. Το 
>>>> συμπέρασμα βγένει επαναλαμβάνω και πάλι απο το σύνολο της κουβέντας. 
>>>> Φιλικά. Σπύρος
>>>> 
>>>> 16 Σεπ 2018, 16:30, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>>>> έγραψε:
>>>> 
>>>>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>>>>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>>>> 
>>>>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>>>>> έγραψε:
>>>>> 
>>>>>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>>>>>> 
>>>>>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ 
>>>>>> » έγραψε:
>>>>>> 
>>>>>>> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
>>>>>>> 
>>>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
>>>>>>> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
>>>>>>> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
>>>>>>> μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
>>>>>>> εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
>>>>>>> 
>>>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ 
>>>>>>> να βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
>>>>>>> αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος 
>>>>>>> θα θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα 
>>>>>>> θέλει να την προσλάβει;
>>>>>>> 
>>>>>>> Και ακούστε τώρα…
>>>>>>> 
>>>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα 
>>>>>>> καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για 
>>>>>>> να το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!
>>>>>>> 
>>>>>>> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
>>>>>>> μιλάμε!
>>>>>>> 
>>>>>>> Βγαίνοντας από το σπίτι θα 

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Dimitrios Tsakiridis

    Το θέμα είναι ότι δεν εξαιρεί πουθενά τα αναπηρικά επιδώματα.

Επίσης, δε μας είπε, τα τελευταία χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, ποιοί 
ήταν εκείνοι που εξέθρεψαν τόσο τους ανάπηρους μαημού, όσο και όλους 
αυτούς με τα παχουλά επιδώματα?


Ας μας πεί η κυρία Καηλή τί ρόλο έπαιξε το κόμα που υπηρεεί όλα αυτά τα 
χρόνια.


Αλλά βέβαια, τότε χρειαζόμασταν τους ψήφους και δε μας πείραζε αν 
εξεθρέφαμε τεμπέλιδες κατα την κυρία Καηλή.


Σε ότι αφορά αυτό που ακούγεται στη συνέντευξη της, είναι ότι τα 
επιδώματα τα παίρνυν τεμπέλιδες, τύπου Καρανίκα, βέβαια μετά το 
γενικεύει, χωρίς να εξαιρεί τα άτομα με αναπηρία.


Εδώ και το σχετικό link:

https://www.youtube.com/watch?v=uioCZCxzZeI


Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.


Στις 16/9/2018 4:30 μμ, ο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ έγραψε:

Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
αναπηρικά επιδόματα;;;


Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » έγραψε:


Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος

15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
έγραψε:


Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο πανεπιστήμιο! 
Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και σημειώσεις, καμιά φορά 
και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να 
χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να βρω 
δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και αντιμετωπίζει 
ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα θέλει να πάει σε 
μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει να την προσλάβει;

Και ακούστε τώρα…

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω να 
βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω η 
αδικημένη της υπόθεσης!

Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας μιλάμε!

Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια παρκαρισμένα 
σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε 
όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο 
την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και 
λιγάκι να αλλάζω πορεία και εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά 
γιατί, από τεμπελιά και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον 
αέρα και κασκαντεριλίκια!

Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα είμαι σε 
θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, επειδή το 
μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί πιο από όλα τα 
πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον όροφό μου! Και 
εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ τις 
σκάλες!

Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε θα 
έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει στη 
διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή που θα 
χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!

Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα κράτος 
που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου και που ποτέ 
δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε ένα κράτος που δε 
μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να παράξω έργο, να 
αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, θα πρέπει να εργαστώ 
δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, επειδή, διαφορετικά, κάποιοι 
σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν τεμπέλα και ανίκανη!

Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να μην 
κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!


Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…


Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
orasi-requ...@hostvis.net
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
Orasi@hostvis.net

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/
Εναλλακτικό αρχείο:
http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
_
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών




Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή τη

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Μαρια Μανιατακη
Όταν η ευρωβουλευτής  αναφέρεται  στα επιδόματα, ενοεί όλα τα επιδόματα. 


Στάλθηκε από το iPhone μου

16 Σεπ 2018, 7:20 μμ, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » έγραψε:

> Φυσικά πρέπει να προσέχουν αυτά που λένε γιατί το πληρώνουν. Τα παραδείγματα 
> όμως που ανέφερες είναι για κάτι που είπαν. Στο συγκεκριμένο απο μία κουβέντα 
> δεν ξέρουμε πόσης ώρας τα συριζοσάητ πήραν μία φράση. Και απο την φράση η 
> χριστίνα εξαπολήει μύδρους για κάτι που δεν είπε. Καταπλικτικό. Σπύρος
> 
> 16 Σεπ 2018, 17:28, ο χρήστης «Θανάσης Κατσαγάννης » 
> έγραψε:
> 
>> 
>> Οι πολητικοί πρέπει να προσέχουν τι λένε.
>> Αν δέν προσέχουν συνίθως το πληρώνουν.
>> Όπως αυτό ισχήει για τον Τσίπρα και τον Κουρουμπλή,
>> το ίδιο πρέπει να ισχίει για την Καιλή και τον Πινοσέτ.
>> 
>> Θανάσης.
>> --
>> From: "Σκορδίλης Σπύρος" 
>> Sent: Sunday, September 16, 2018 5:20 PM
>> To: "orasi mailing list" 
>> Subject: Re: [Orasi]  Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.
>> 
>>> Το πρώτο που έχω να σου πώ είναι πώς επί της αρχής ποτέ μα ποτέ και αυτό θα 
>>> το δείς απο την δημόσια παρουσία μου δεν βγάζω συμπεράσματα απο μία δήλωση 
>>> ακόμα και αν είναι πλήρης. Οταν λέω βέβεα δήλωση ενοώ κομάι μιάς κουβέντας 
>>> όπως εδώ. Γιατί φυσικά οι πολιτικοί κάνουν και δηλώσεις με συγκεκεκριμένη 
>>> στόχευση. Στο προκίμενο όμως. Μέσα απο μιά ολόκληρη συζήτηση που το μόνο 
>>> που δεν αφορούσε ήταν τα αναπηρικά επιδόματαμ, κόπηκε μία φράση και την 
>>> έπεξαν τα συριζοσάητ για να δημιουργήσουν θέμα.απο εκεί και πέρα εγώ κρίνω 
>>> για όσα ακούω και διαβάζω. Αλοίμονο αν σε μία κουβέντα που κάνει 
>>> έναςπολιτικός προκιμένου ο κάθένας να μήν διαστρευλώση αυτά που είπε, θα 
>>> πρέπει να προβεί πρώτα σε διευκρινήσεις στο τι εξερεί. Το συμπέρασμα βγένει 
>>> επαναλαμβάνω και πάλι απο το σύνολο της κουβέντας. Φιλικά. Σπύρος
>>> 
>>> 16 Σεπ 2018, 16:30, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>>> έγραψε:
>>> 
>>>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>>>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>>>> 
>>>> 
>>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>>> 
>>>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>>>> έγραψε:
>>>> 
>>>>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>>>>> 
>>>>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>>>>> έγραψε:
>>>>> 
>>>>>> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
>>>>>> 
>>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
>>>>>> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
>>>>>> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
>>>>>> μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
>>>>>> εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
>>>>>> 
>>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ 
>>>>>> να βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
>>>>>> αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος 
>>>>>> θα θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα 
>>>>>> θέλει να την προσλάβει;
>>>>>> 
>>>>>> Και ακούστε τώρα…
>>>>>> 
>>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα 
>>>>>> καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για 
>>>>>> να το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!
>>>>>> 
>>>>>> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
>>>>>> μιλάμε!
>>>>>> 
>>>>>> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των 
>>>>>> ελληνικών δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και 
>>>>>> μηχανάκια παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
>>>>>> τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
>>>>>> έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και 
>>>>>> τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και 
>>>>>> εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και ό

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Φυσικά πρέπει να προσέχουν αυτά που λένε γιατί το πληρώνουν. Τα παραδείγματα 
όμως που ανέφερες είναι για κάτι που είπαν. Στο συγκεκριμένο απο μία κουβέντα 
δεν ξέρουμε πόσης ώρας τα συριζοσάητ πήραν μία φράση. Και απο την φράση η 
χριστίνα εξαπολήει μύδρους για κάτι που δεν είπε. Καταπλικτικό. Σπύρος

16 Σεπ 2018, 17:28, ο χρήστης «Θανάσης Κατσαγάννης » 
έγραψε:

> 
> Οι πολητικοί πρέπει να προσέχουν τι λένε.
> Αν δέν προσέχουν συνίθως το πληρώνουν.
> Όπως αυτό ισχήει για τον Τσίπρα και τον Κουρουμπλή,
> το ίδιο πρέπει να ισχίει για την Καιλή και τον Πινοσέτ.
> 
> Θανάσης.
> --
> From: "Σκορδίλης Σπύρος" 
> Sent: Sunday, September 16, 2018 5:20 PM
> To: "orasi mailing list" 
> Subject: Re: [Orasi]  Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.
> 
>> Το πρώτο που έχω να σου πώ είναι πώς επί της αρχής ποτέ μα ποτέ και αυτό θα 
>> το δείς απο την δημόσια παρουσία μου δεν βγάζω συμπεράσματα απο μία δήλωση 
>> ακόμα και αν είναι πλήρης. Οταν λέω βέβεα δήλωση ενοώ κομάι μιάς κουβέντας 
>> όπως εδώ. Γιατί φυσικά οι πολιτικοί κάνουν και δηλώσεις με συγκεκεκριμένη 
>> στόχευση. Στο προκίμενο όμως. Μέσα απο μιά ολόκληρη συζήτηση που το μόνο που 
>> δεν αφορούσε ήταν τα αναπηρικά επιδόματαμ, κόπηκε μία φράση και την έπεξαν 
>> τα συριζοσάητ για να δημιουργήσουν θέμα.απο εκεί και πέρα εγώ κρίνω για όσα 
>> ακούω και διαβάζω. Αλοίμονο αν σε μία κουβέντα που κάνει έναςπολιτικός 
>> προκιμένου ο κάθένας να μήν διαστρευλώση αυτά που είπε, θα πρέπει να προβεί 
>> πρώτα σε διευκρινήσεις στο τι εξερεί. Το συμπέρασμα βγένει επαναλαμβάνω και 
>> πάλι απο το σύνολο της κουβέντας. Φιλικά. Σπύρος
>> 
>> 16 Σεπ 2018, 16:30, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>> έγραψε:
>> 
>>> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
>>> αναπηρικά επιδόματα;;;
>>> 
>>> 
>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>> 
>>> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
>>> έγραψε:
>>> 
>>>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>>>> 
>>>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>>>> έγραψε:
>>>> 
>>>>> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
>>>>> 
>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
>>>>> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
>>>>> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
>>>>> μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
>>>>> εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
>>>>> 
>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
>>>>> βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
>>>>> αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα 
>>>>> θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει 
>>>>> να την προσλάβει;
>>>>> 
>>>>> Και ακούστε τώρα…
>>>>> 
>>>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα 
>>>>> καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να 
>>>>> το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!
>>>>> 
>>>>> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
>>>>> μιλάμε!
>>>>> 
>>>>> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των 
>>>>> ελληνικών δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και 
>>>>> μηχανάκια παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
>>>>> τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
>>>>> έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και 
>>>>> τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και 
>>>>> εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά 
>>>>> και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και 
>>>>> κασκαντεριλίκια!
>>>>> 
>>>>> Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
>>>>> είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς 
>>>>> ανελκυστήρα, επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί 
>>>>> να φανταστεί πιο από όλα

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Θανάσης Κατσαγάννης


Οι πολητικοί πρέπει να προσέχουν τι λένε.
Αν δέν προσέχουν συνίθως το πληρώνουν.
Όπως αυτό ισχήει για τον Τσίπρα και τον Κουρουμπλή,
το ίδιο πρέπει να ισχίει για την Καιλή και τον Πινοσέτ.

Θανάσης.
--
From: "Σκορδίλης Σπύρος" 
Sent: Sunday, September 16, 2018 5:20 PM
To: "orasi mailing list" 
Subject: Re: [Orasi]  Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

Το πρώτο που έχω να σου πώ είναι πώς επί της αρχής ποτέ μα ποτέ και αυτό 
θα το δείς απο την δημόσια παρουσία μου δεν βγάζω συμπεράσματα απο μία 
δήλωση ακόμα και αν είναι πλήρης. Οταν λέω βέβεα δήλωση ενοώ κομάι μιάς 
κουβέντας όπως εδώ. Γιατί φυσικά οι πολιτικοί κάνουν και δηλώσεις με 
συγκεκεκριμένη στόχευση. Στο προκίμενο όμως. Μέσα απο μιά ολόκληρη 
συζήτηση που το μόνο που δεν αφορούσε ήταν τα αναπηρικά επιδόματαμ, κόπηκε 
μία φράση και την έπεξαν τα συριζοσάητ για να δημιουργήσουν θέμα.απο εκεί 
και πέρα εγώ κρίνω για όσα ακούω και διαβάζω. Αλοίμονο αν σε μία κουβέντα 
που κάνει έναςπολιτικός προκιμένου ο κάθένας να μήν διαστρευλώση αυτά που 
είπε, θα πρέπει να προβεί πρώτα σε διευκρινήσεις στο τι εξερεί. Το 
συμπέρασμα βγένει επαναλαμβάνω και πάλι απο το σύνολο της κουβέντας. 
Φιλικά. Σπύρος


16 Σεπ 2018, 16:30, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
έγραψε:


Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
αναπηρικά επιδόματα;;;



Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » 
έγραψε:



Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος

15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ 
» έγραψε:



Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!


Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ 
να βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και 
αντιμετωπίζει ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος 
θα θέλει να πάει σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα 
θέλει να την προσλάβει;


Και ακούστε τώρα…

Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα 
καταφέρω να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για 
να το παίξω η αδικημένη της υπόθεσης!


Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
μιλάμε!


Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των 
ελληνικών δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και 
μηχανάκια παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης 
τυφλών, τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, 
όπως τώρα έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, 
ακόμη και τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω 
πορεία και εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, 
από τεμπελιά και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες 
στον αέρα και κασκαντεριλίκια!


Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα 
είμαι σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς 
ανελκυστήρα, επειδή το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί 
να φανταστεί πιο από όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με 
οδηγήσει στον όροφό μου! Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε 
θα μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ τις σκάλες!


Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία 
δε θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα 
μπει στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον 
υπολογιστή που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε 
braille!


Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε 
ένα κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την 
αξία μου και που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους 
πολίτες! Ζω σε ένα κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη 
δυνατότητα να προσφέρω, να παράξω έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, 
καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, θα πρέπει να εργαστώ δέκα φορές πιο 
σκληρά από τους συναδέλφους μου, επειδή, διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, 
κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν τεμπέλα και ανίκανη!


Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να 
μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!



Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…


Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
orasi-requ...@hostvis.net
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
λίστας στείλτε email στην διεύθυνση

Orasi@hostvis.net

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.ne

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Επείσης δεν μου απάντησες αν βρήκε και άκουσες την δήλωση του ενός λεπτού και 8 
δευτερολέπτων η έμεινες στα 30 δευτερόλεπτα που είχαν συγκεκριμένη στόχευση. 
Φιλικά σπύρος

16 Σεπ 2018, 16:30, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
έγραψε:

> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
> αναπηρικά επιδόματα;;;
> 
> 
> Χριστίνα Σαρρή,
> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
> 
> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » έγραψε:
> 
>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>> 
>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>> έγραψε:
>> 
>>> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
>>> 
>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
>>> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
>>> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
>>> μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
>>> εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
>>> 
>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
>>> βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και αντιμετωπίζει 
>>> ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα θέλει να πάει 
>>> σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει να την 
>>> προσλάβει;
>>> 
>>> Και ακούστε τώρα…
>>> 
>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω 
>>> να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω η 
>>> αδικημένη της υπόθεσης!
>>> 
>>> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
>>> μιλάμε!
>>> 
>>> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
>>> δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια 
>>> παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
>>> τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
>>> έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη 
>>> ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και εντέλει 
>>> να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά και μόνο, 
>>> δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και κασκαντεριλίκια!
>>> 
>>> Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα είμαι 
>>> σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, επειδή 
>>> το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί πιο από 
>>> όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον όροφό μου! 
>>> Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον κόπο να 
>>> χρησιμοποιώ τις σκάλες!
>>> 
>>> Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε 
>>> θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει 
>>> στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή 
>>> που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
>>> 
>>> Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
>>> κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου 
>>> και που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε 
>>> ένα κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να 
>>> παράξω έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, θα 
>>> πρέπει να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, επειδή, 
>>> διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν τεμπέλα και 
>>> ανίκανη!
>>> 
>>> Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να μην 
>>> κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!
>>> 
>>> 
>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>> 
>>> 
>>> Orasi mailing list
>>> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
>>> orasi-requ...@hostvis.net
>>> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>>> 
>>> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
>>> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
>>> Orasi@hostvis.net
>>> 
>>> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
>>> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
>>> 
>>> Για το αρχείο της λίστας
>>> http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/
>>> Εναλλακτικό αρχείο:
>>> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
>>> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
>>> http://www.freelists.org/archives/orasi
>>> __
>>> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
>>> http://www.nvda-project.org/
>>> _
>>> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
>>> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
>>> 
>> 
>> 
>> Orasi mailing list
>> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
>> orasi-requ...@hostvis.net
>> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>> 
>> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Το πρώτο που έχω να σου πώ είναι πώς επί της αρχής ποτέ μα ποτέ και αυτό θα το 
δείς απο την δημόσια παρουσία μου δεν βγάζω συμπεράσματα απο μία δήλωση ακόμα 
και αν είναι πλήρης. Οταν λέω βέβεα δήλωση ενοώ κομάι μιάς κουβέντας όπως εδώ. 
Γιατί φυσικά οι πολιτικοί κάνουν και δηλώσεις με συγκεκεκριμένη στόχευση. Στο 
προκίμενο όμως. Μέσα απο μιά ολόκληρη συζήτηση που το μόνο που δεν αφορούσε 
ήταν τα αναπηρικά επιδόματαμ, κόπηκε μία φράση και την έπεξαν τα συριζοσάητ για 
να δημιουργήσουν θέμα.απο εκεί και πέρα εγώ κρίνω για όσα ακούω και διαβάζω. 
Αλοίμονο αν σε μία κουβέντα που κάνει έναςπολιτικός προκιμένου ο κάθένας να μήν 
διαστρευλώση αυτά που είπε, θα πρέπει να προβεί πρώτα σε διευκρινήσεις στο τι 
εξερεί. Το συμπέρασμα βγένει επαναλαμβάνω και πάλι απο το σύνολο της κουβέντας. 
Φιλικά. Σπύρος

16 Σεπ 2018, 16:30, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
έγραψε:

> Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
> αναπηρικά επιδόματα;;;
> 
> 
> Χριστίνα Σαρρή,
> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
> 
> 15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » έγραψε:
> 
>> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
>> 
>> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
>> έγραψε:
>> 
>>> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
>>> 
>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
>>> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
>>> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα 
>>> μαθήματά μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις 
>>> εξεταστικές, είναι άλλο θέμα!
>>> 
>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
>>> βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και αντιμετωπίζει 
>>> ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα θέλει να πάει 
>>> σε μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει να την 
>>> προσλάβει;
>>> 
>>> Και ακούστε τώρα…
>>> 
>>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω 
>>> να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω η 
>>> αδικημένη της υπόθεσης!
>>> 
>>> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
>>> μιλάμε!
>>> 
>>> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
>>> δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια 
>>> παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
>>> τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα 
>>> έτσι και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη 
>>> ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και εντέλει 
>>> να καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά και μόνο, 
>>> δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και κασκαντεριλίκια!
>>> 
>>> Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα είμαι 
>>> σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, επειδή 
>>> το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί πιο από 
>>> όλα τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον όροφό μου! 
>>> Και εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον κόπο να 
>>> χρησιμοποιώ τις σκάλες!
>>> 
>>> Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε 
>>> θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει 
>>> στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή 
>>> που θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
>>> 
>>> Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
>>> κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου 
>>> και που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε 
>>> ένα κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να 
>>> παράξω έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, θα 
>>> πρέπει να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, επειδή, 
>>> διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν τεμπέλα και 
>>> ανίκανη!
>>> 
>>> Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να μην 
>>> κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!
>>> 
>>> 
>>> Χριστίνα Σαρρή,
>>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>>> 
>>> 
>>> Orasi mailing list
>>> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
>>> orasi-requ...@hostvis.net
>>> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>>> 
>>> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
>>> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
>>> Orasi@hostvis.net
>>> 
>>> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
>>> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
>>> 
>>> Για το αρχείο της λίστας
>>> http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/
>>> Εναλλακτικό αρχείο:
>>> http://hostvis.net/pipermail/

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-16 ϑεμα ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ
Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο ακριβώς σημείο η ευρωβουλευτής εξαιρεί τα 
αναπηρικά επιδόματα;;;


Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

15 Σεπ 2018, 20:52, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος » έγραψε:

> Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος
> 
> 15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
> έγραψε:
> 
>> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
>> 
>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
>> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
>> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα μαθήματά 
>> μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις εξεταστικές, 
>> είναι άλλο θέμα!
>> 
>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να 
>> βρω δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και αντιμετωπίζει 
>> ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα θέλει να πάει σε 
>> μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει να την προσλάβει;
>> 
>> Και ακούστε τώρα…
>> 
>> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω 
>> να βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω η 
>> αδικημένη της υπόθεσης!
>> 
>> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
>> μιλάμε!
>> 
>> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
>> δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια 
>> παρκαρισμένα σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, 
>> τραπεζοκαθίσματα απλωμένα σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα έτσι 
>> και τότε, θα θέτουν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη ζωή 
>> μου, θα με αναγκάζουν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και εντέλει να 
>> καθυστερώ στη δουλειά μου!  Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά και μόνο, δεν 
>> έχω μάθει να τα προσπερνώ με κωλοτούμπες στον αέρα και κασκαντεριλίκια!
>> 
>> Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα είμαι 
>> σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, επειδή 
>> το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί πιο από όλα 
>> τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον όροφό μου! Και 
>> εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ 
>> τις σκάλες!
>> 
>> Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε 
>> θα έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει 
>> στη διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή που 
>> θα χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
>> 
>> Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
>> κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου και 
>> που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε ένα 
>> κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να παράξω 
>> έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, θα πρέπει 
>> να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, επειδή, 
>> διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν τεμπέλα και 
>> ανίκανη!
>> 
>> Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να μην 
>> κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!
>> 
>> 
>> Χριστίνα Σαρρή,
>> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
>> 
>> 
>> Orasi mailing list
>> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
>> orasi-requ...@hostvis.net
>> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
>> 
>> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της 
>> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση
>> Orasi@hostvis.net
>> 
>> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
>> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
>> 
>> Για το αρχείο της λίστας
>> http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/
>> Εναλλακτικό αρχείο:
>> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
>> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
>> http://www.freelists.org/archives/orasi
>> __
>> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
>> http://www.nvda-project.org/
>> _
>> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
>> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
>> 
> 
> 
> Orasi mailing list
> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
> orasi-requ...@hostvis.net
> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
> 
> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
> στείλτε email στην διεύθυνση
> Orasi@hostvis.net
> 
> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
> 
> Για το αρχείο της λίστας
> http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/
> Εναλλακτικό αρχείο:
> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/

Re: [Orasi] Η απάντησή μου στην κυρία Καϊλή από το προφίλ μου.

2018-09-15 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Καλογραμένο μέν. Εκτός του συζτούμενου θέματος δέ. Φιλικά. Σπύρος

15 Σεπ 2018, 00:59, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ » 
έγραψε:

> Ναι, κυρία Καϊλή, είμαι τεμπέλα κι ανίκανη και παίρνω επίδομα!
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που θα αργήσω να πάρω το πτυχίο μου στο 
> πανεπιστήμιο! Το ότι σπουδάζω χωρίς προσβάσιμα για μένα βιβλία, και 
> σημειώσεις, καμιά φορά και σημεία του κτιρίου στο οποίο γίνονται τα μαθήματά 
> μου, με αποτέλεσμα να χάνω κάποια από αυτά τα μαθήματα στις εξεταστικές, 
> είναι άλλο θέμα!
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη που τελειώνοντας τις σπουδές μου δε θα μπορώ να βρω 
> δουλειά! Άλλο που η κοινωνία μας είναι ανεκπαίδευτοι  και αντιμετωπίζει 
> ρατσιστικά και στιγματιστικά τα άτομα με αναπηρία! Ποιος θα θέλει να πάει σε 
> μία τυφλή ψυχολόγο; Και, εδώ που τα λέμε, ποιος θα θέλει να την προσλάβει;
> 
> Και ακούστε τώρα…
> 
> Είμαι τεμπέλα και ανίκανη επειδή, ακόμη και στην περίπτωση που θα καταφέρω να 
> βρω εργασία, θα επινοήσω πάλι χίλιες δυο δικαιολογίες, για να το παίξω η 
> αδικημένη της υπόθεσης!
> 
> Κι εξηγούμαι, για να καταλάβετε για τι βαθμό τεμπελιάς και ανικανότητας 
> μιλάμε!
> 
> Βγαίνοντας από το σπίτι θα έχω να αντιμετωπίσω την κατάσταση των ελληνικών 
> δρόμων! Βιαστικοί και παράνομοι οδηγοί, αυτοκίνητα και μηχανάκια παρκαρισμένα 
> σε ράμπες αναπήρων και σε οδηγούς όδευσης τυφλών, τραπεζοκαθίσματα απλωμένα 
> σε όλο το πεζοδρόμιο… Πράγματα που, όπως τώρα έτσι και τότε, θα θέτουν σε 
> κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και τη ζωή μου, θα με αναγκάζουν κάθε 
> λίγο και λιγάκι να αλλάζω πορεία και εντέλει να καθυστερώ στη δουλειά μου!  
> Και όλα αυτά γιατί, από τεμπελιά και μόνο, δεν έχω μάθει να τα προσπερνώ με 
> κωλοτούμπες στον αέρα και κασκαντεριλίκια!
> 
> Φτάνοντας στο κτίριο όπου θα εργάζομαι, το πιθανότερο είναι πως δε θα είμαι 
> σε θέση να χρησιμοποιήσω Το μη προσβάσιμο   για τυφλούς ανελκυστήρα, επειδή 
> το μυαλό μου θα είναι τόσο ανίκανο που δε θα μπορεί να φανταστεί πιο από όλα 
> τα πλήκτρα θα είναι το κατάλληλο, ώστε να με οδηγήσει στον όροφό μου! Και 
> εννοείται πως είμαι τόσο τεμπέλα, που δε θα μπαίνω στον κόπο να χρησιμοποιώ 
> τις σκάλες!
> 
> Δουλεύοντας, θα έρθω σε επαφή με κείμενα, ψηφιακά και έντυπα, στα οποία δε θα 
> έχω πρόσβαση! Θα είμαι ανίκανη να τα διαβάσω, επειδή κανείς δε θα μπει στη 
> διαδικασία να μου εγκαταστήσει έναν αναγνώστη οθόνης στον υπολογιστή που θα 
> χρησιμοποιώ, και κανείς δε θα μου τα τυπώσει σε braille!
> 
> Παίρνω επίδομα τεμπελιάς και ανικανότητας, κυρία Καϊλή, επειδή ζω σε ένα 
> κράτος που ποτέ δε θα με σεβαστεί, που ποτέ δε θα εκτιμήσει την αξία μου και 
> που ποτέ δε θα με θεωρήσει ισότιμη με τους υπόλοιπους πολίτες! Ζω σε ένα 
> κράτος που δε μου δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσφέρω, να παράξω 
> έργο, να αποδώσω! Που όταν, και αν, καταφέρω ποτέ να βρω δουλειά, θα πρέπει 
> να εργαστώ δέκα φορές πιο σκληρά από τους συναδέλφους μου, επειδή, 
> διαφορετικά, κάποιοι σαν εσάς, κυρία Καϊλή, θα με θεωρήσουν τεμπέλα και 
> ανίκανη!
> 
> Καλό θα ήταν να σκέφτεστε λίγο προτού ξεστομίσετε κάτι τέτοιο και... να μην 
> κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!
> 
> 
> Χριστίνα Σαρρή,
> συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…
> 
> 
> Orasi mailing list
> για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
> orasi-requ...@hostvis.net
> και στο θέμα γράψτε unsubscribe
> 
> Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
> στείλτε email στην διεύθυνση
> Orasi@hostvis.net
> 
> διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
> http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net
> 
> Για το αρχείο της λίστας
> http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/
> Εναλλακτικό αρχείο:
> http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
> παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
> http://www.freelists.org/archives/orasi
> __
> NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
> http://www.nvda-project.org/
> _
> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
> προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
> 
 

Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
orasi-requ...@hostvis.net
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
Orasi@hostvis.net

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/
Εναλλακτικό αρχείο:
http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
_
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών