Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-03-01 Tema obsahu Tomas Brabenec

.NET nebo VB, pro me je to vsechno M$ ;-)

Tomas


Dne 26.2.2009 20:01, calis.mar...@seznam.cz napsal(a):

Ne, IronPython je pro .NET...
http://lmgtfy.com/?q=visual+basic+python tady to najdes...
Není to špatná myšlenka propojit Visual Basic (který je snad dobrý 
jenom na crackování woknousu) s Pythonem..



 Původní zpráva 
Od: Tomas Brabenec 
Předmět: Re: [python] Python a VisualBasic 5
Datum: 25.2.2009 18:47:08

Nesouvisi to s IronPython ?
http://www.codeplex.com/Wiki/View.aspx?ProjectName=IronPython

Tomas


Dne 25.2.2009 17:15, martin jirasek napsal(a):
> Dobrý den,
>
> kdesi jsem se dočetl že Visual Basic v mem případě 5, ale na tom 
asi nezáleží,
dokáže volat objekty z Python scriptů. Zajímalo by mne, jak na to. 
Obyčejný
základ, zbytek snad dohledám. Nevím zda jde o speciální knihovny pro 
Python

script nebo ve Visual Basic pro umožnění těchto operací.
>
>
> Děkuji předem Martin Jirásek
> ___
> Python mailing list
> Python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python




___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


[python] Python a VisualBasic 5

2009-02-27 Tema obsahu martin jirasek
Takove hádky.

Já zrovna multiplatformovost nevyzaduji, to bych rozhodne do VB nesel. 
To propojeni jsem nasel pomoci COM, takze jsem zkusil vytvorit server v pythonu 
a pak VB na nej pripojit funguje to a tak snad zatim vyreseno. Je to celkem 
nenarocne reseni. Uvidim, jak se osvedci po vetsim testu. 
Rychlost, zde zminovanou, neni treba moc resit, nejde o nic v cem by bylo nutne 
ji moc resit.

Dekuji za vsechny komentare a postrehy. 
Martin Jirásek 
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-27 Tema obsahu slush
>
>
> A uz konec OT
>

Taky mi to neda.

a) Kdyz mi nekdo bude tvrdit, ze "M$ smrdí", hned si ho zařadím mezi tzv
"rulezzzáky" a veškeré další argumenty, ač mohou být výsledkem mnohaletých
zkušeností, už prostě nemůžu brát vážně.

b) Když někdo tvrdí, že je Java pomalá, aniž by upřesnil souvislosti, tak
buď to pouze vyčetl někde na blogu nebo pracoval s hodně starou verzí JVM.

Osobně nemám rád ani Microsoft ani Javu, ale necpu to ostatním a chápu, že
různé případy vyžadují odlišné přístupy.

Tímto bych Vás chtěl poprosit, abyste v diskuzích odložili dogmatismus a
předsudky. Nikomu tím nepomůžete a maximálně se sami shodíte před ostatními.

Z mé strany je to také konec OT.

Marek
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-27 Tema obsahu Dan Pressl
Tak ted uz to neda ani me, ale musim "vyvratit" tvrzeni, ze java je
strasne pomala. Ve skole sme testovali rychlost zakladnich operaci nad
maticemi 10k x 10k (transpozice, inverzni matice, soucet a nasobeni 2
matic)a Java 1.6 se svoji rychlosti velmi blizila casum pro ANSI C
(pouzity kompilator gcc). Cili Java mozna pomala je, ale "jak na co".
A to tohle pisu, ac Java je pro me skoro "sprosty" slovo:)

A uz konec OT

2009/2/27 ehmo :
> Ai,
> java mozno multiplatformova je, ale je stale strasne pomala a je to
> moloch. do toho neist, neist, neist. :) asi tak, ale tuto diskusiu
> skutocne netreba viest, iba odpoved na polozenu otazku. mne to vsak uz
> nedalo, musel som nieco napisat, tak ma prosim nezabite
>
>  [who cares?]
> http://blog.synopsi.com
> ---
>
> Calis wrote,
>> Když myslíš, narážím na to že Visual Basic není úplně
>> multiplatformní.. Kdežto java je multiplatformní (běží i na mikrovlnce :))
>> btw: radím v rámci volby ;)
>> Nevím co ti vadí na tom že říkám že M$ smrdí (či naopak)...
>
>>> ---- Původní zpráva 
>>> Od: David Michal 
>>> Předmět: Re: [python] Python a VisualBasic 5
>>> Datum: 27.2.2009 18:25:31
>>> 
>>> A ja bych pri vsim respektu neremcal lidem do toho co maji zvolit a snazil 
>>> se
>>> jim poradit v ramci jejich volby.
>>> Sorry vadila mi tam ta vlozka smrdi M$.
>>> David
>>>
>>> -Original Message-
>>> From: python-boun...@py.cz [mailto:python-boun...@py.cz] On Behalf Of
>>> calis.mar...@seznam.cz
>>> Sent: 27 February 2009 16:34
>>> To: Konference PyCZ
>>> Subject: Re: [python] Python a VisualBasic 5
>>>
>>> To mě teda python nepřijde pomalý ale Visual Basic bych nevolil (smrdí M$..)
>>> spíš bych zvolil jython ten je výrazně rychlejší (slyšel jsem)..
>>>
>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> Python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>>
>>>
>> ___
>> Python mailing list
>> Python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> ___
> Python mailing list
> Python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>



-- 
^nu.friX
aka Dan Pressl
Reality is useless & F4Q DMNC!!!
Every syntax creates code. And code is poetry.
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-27 Tema obsahu ehmo
Ai,
java mozno multiplatformova je, ale je stale strasne pomala a je to
moloch. do toho neist, neist, neist. :) asi tak, ale tuto diskusiu
skutocne netreba viest, iba odpoved na polozenu otazku. mne to vsak uz
nedalo, musel som nieco napisat, tak ma prosim nezabite

 [who cares?]
http://blog.synopsi.com
---

Calis wrote,
> Když myslíš, narážím na to že Visual Basic není úplně
> multiplatformní.. Kdežto java je multiplatformní (běží i na mikrovlnce :))
> btw: radím v rámci volby ;)
> Nevím co ti vadí na tom že říkám že M$ smrdí (či naopak)...

>>  Původní zpráva 
>> Od: David Michal 
>> Předmět: Re: [python] Python a VisualBasic 5
>> Datum: 27.2.2009 18:25:31
>> 
>> A ja bych pri vsim respektu neremcal lidem do toho co maji zvolit a snazil se
>> jim poradit v ramci jejich volby.
>> Sorry vadila mi tam ta vlozka smrdi M$.
>> David
>> 
>> -Original Message-
>> From: python-boun...@py.cz [mailto:python-boun...@py.cz] On Behalf Of
>> calis.mar...@seznam.cz
>> Sent: 27 February 2009 16:34
>> To: Konference PyCZ
>> Subject: Re: [python] Python a VisualBasic 5
>> 
>> To mě teda python nepřijde pomalý ale Visual Basic bych nevolil (smrdí M$..)
>> spíš bych zvolil jython ten je výrazně rychlejší (slyšel jsem)..
>> 
>> 
>> ___
>> Python mailing list
>> Python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>> 
>> 
>> 
> ___
> Python mailing list
> Python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-27 Tema obsahu Calis . martin
Když myslíš, narážím na to že Visual Basic není úplně multiplatformní.. Kdežto 
java je multiplatformní (běží i na mikrovlnce :))
btw: radím v rámci volby ;)
Nevím co ti vadí na tom že říkám že M$ smrdí (či naopak)...

>  Původní zpráva 
> Od: David Michal 
> Předmět: Re: [python] Python a VisualBasic 5
> Datum: 27.2.2009 18:25:31
> 
> A ja bych pri vsim respektu neremcal lidem do toho co maji zvolit a snazil se
> jim poradit v ramci jejich volby.
> Sorry vadila mi tam ta vlozka smrdi M$.
> David
> 
> -Original Message-
> From: python-boun...@py.cz [mailto:python-boun...@py.cz] On Behalf Of
> calis.mar...@seznam.cz
> Sent: 27 February 2009 16:34
> To: Konference PyCZ
> Subject: Re: [python] Python a VisualBasic 5
> 
> To mě teda python nepřijde pomalý ale Visual Basic bych nevolil (smrdí M$..)
> spíš bych zvolil jython ten je výrazně rychlejší (slyšel jsem)..
> 
> 
> ___
> Python mailing list
> Python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> 
> 
> 
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-27 Tema obsahu David Michal
A ja bych pri vsim respektu neremcal lidem do toho co maji zvolit a snazil se 
jim poradit v ramci jejich volby.
Sorry vadila mi tam ta vlozka smrdi M$.
David

-Original Message-
From: python-boun...@py.cz [mailto:python-boun...@py.cz] On Behalf Of 
calis.mar...@seznam.cz
Sent: 27 February 2009 16:34
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python] Python a VisualBasic 5

To mě teda python nepřijde pomalý ale Visual Basic bych nevolil (smrdí M$..) 
spíš bych zvolil jython ten je výrazně rychlejší (slyšel jsem)..


___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-27 Tema obsahu Calis . martin
To mě teda python nepřijde pomalý ale Visual Basic bych nevolil (smrdí M$..) 
spíš bych zvolil jython ten je výrazně rychlejší (slyšel jsem)..

>  Původní zpráva 
> Od: Jan Bednařík 
> Předmět: Re: [python] Python a VisualBasic 5
> Datum: 26.2.2009 22:55:29
> 
> Otázka je jaký toolkit používáš, možností je spousta. Stačí si jen
> vybrat, co ti bude vyhovovat - Tk, PyGTK, PyQt, wxPython,... Pokud
> chceš vyloženě navrhovat GUI v GUI, koukni např. na PyGlade.
> 
> Honza
> 
> 2009/2/26 martin jirasek :
> >
> > Ja to propojeni potrebuju z duvodu zbytecne sloziteho vytvareni GUI v
> > pythonu. Vytvarim aplikace kde se vyuziva velkeho nnozstvi vstupu vystupu a
> > takze python je v tomto pro mne dost neohrabany.
> >
> ___
> Python mailing list
> Python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
> 
> 
> 
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-26 Tema obsahu Jan Bednařík
Otázka je jaký toolkit používáš, možností je spousta. Stačí si jen
vybrat, co ti bude vyhovovat - Tk, PyGTK, PyQt, wxPython,... Pokud
chceš vyloženě navrhovat GUI v GUI, koukni např. na PyGlade.

Honza

2009/2/26 martin jirasek :
>
> Ja to propojeni potrebuju z duvodu zbytecne sloziteho vytvareni GUI v
> pythonu. Vytvarim aplikace kde se vyuziva velkeho nnozstvi vstupu vystupu a
> takze python je v tomto pro mne dost neohrabany.
>
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


[python] Python a VisualBasic 5

2009-02-26 Tema obsahu martin jirasek


<   Původní zpráva 
<  Od:  
<  Předmět: Re: [python] Python a VisualBasic 5
<  Datum: 26.2.2009 20:01:59
<  
<  Ne, IronPython je pro .NET... 
<  
<  http://lmgtfy.com/?q=visual+basic+python tady to najdes... 
<  
<  Není to špatná myšlenka propojit Visual Basic (který je snad dobrý jenom na

<  crackování woknousu) s Pythonem..

Ja to propojeni potrebuju z duvodu zbytecne sloziteho vytvareni GUI v pythonu. 
Vytvarim aplikace kde se vyuziva velkeho nnozstvi vstupu vystupu a takze python 
je v tomto pro mne dost neohrabany.
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-26 Tema obsahu Calis . martin
Ne, IronPython je pro .NET... 

http://lmgtfy.com/?q=visual+basic+python tady to najdes... 


Není to špatná myšlenka propojit Visual Basic (který je snad dobrý jenom na 
crackování woknousu) s Pythonem..


 Původní zpráva 
Od: Tomas Brabenec 
Předmět: Re: [python] Python a VisualBasic 5
Datum: 25.2.2009 18:47:08

Nesouvisi to s IronPython ?
http://www.codeplex.com/Wiki/View.aspx?ProjectName=IronPython

Tomas


Dne 25.2.2009 17:15, martin jirasek napsal(a):
> Dobrý den,
>
> kdesi jsem se dočetl že Visual Basic v mem případě 5, ale na tom asi nezáleží,
dokáže volat objekty z Python scriptů. Zajímalo by mne, jak na to. Obyčejný
základ, zbytek snad dohledám. Nevím zda jde o speciální knihovny pro Python
script nebo ve Visual Basic pro umožnění těchto operací.
>
>
> Děkuji předem Martin Jirásek
> ___
> Python mailing list
> Python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
___

Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python




___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


Re: [python] Python a VisualBasic 5

2009-02-25 Tema obsahu Tomas Brabenec

Nesouvisi to s IronPython ?
http://www.codeplex.com/Wiki/View.aspx?ProjectName=IronPython

Tomas


Dne 25.2.2009 17:15, martin jirasek napsal(a):

Dobrý den,

kdesi jsem se dočetl že Visual Basic v mem případě 5, ale na tom asi nezáleží, 
dokáže volat objekty z Python scriptů. Zajímalo by mne, jak na to. Obyčejný 
základ, zbytek snad dohledám. Nevím zda jde o speciální knihovny pro Python 
script nebo ve Visual Basic pro umožnění těchto operací.


Děkuji předem Martin Jirásek
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
   

___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python


[python] Python a VisualBasic 5

2009-02-25 Tema obsahu martin jirasek
Dobrý den,

kdesi jsem se dočetl že Visual Basic v mem případě 5, ale na tom asi nezáleží, 
dokáže volat objekty z Python scriptů. Zajímalo by mne, jak na to. Obyčejný 
základ, zbytek snad dohledám. Nevím zda jde o speciální knihovny pro Python 
script nebo ve Visual Basic pro umožnění těchto operací. 


Děkuji předem Martin Jirásek
___
Python mailing list
Python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python