Re: [Orasi] Δελτίο Τύπου ΕΟΤ και ΠΣΤ: Με μια μονοκοντυλιά ο Υπουργός Εσωτερικών οδηγεί τους τυφλούς στο σύγχρονο Καιάδα

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
ναι φίλε. ο Παπαδήμος για να μας ευχαριστήσει, θα μας δόσει μαζί με του Νοεμβρίου και του Ιανουαρίου. καλό δεν είναι για ανέκδοτο; - Original Message - From: Γιάννης Μουτάφης moutafis...@gmail.com To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 9:47 AM Subject:

[Orasi] Σε «Διαβητικό Χωριό» μετατρέπεται το Πεδίο του Άρεως

2011-11-11 ϑεμα mlaspas
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη (14 Νοεμβρίου) η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ.), στην προσπάθεια της να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει αλλά και να εκπαιδεύσει το κοινό απέναντι στη μάστιγα του αιώνα, διοργανώνει μία πρωτοποριακή σε

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
θα μπορούσε και να ορκιζόταν στις 11 αλλά κατά διαβολική συμπτωση ορκίζετε στις 2 το μεσυμέερι. - Original Message - From: stamatis mastoro...@freemail.gr To: orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 9:07 AM Subject: [Orasi] σημαδιακο το 11 Πολλά εντεκάρια! ο κυριοσ παπαδημοσ

Re: [Orasi] Δελτίο Τύπου ΕΟΤ και ΠΣΤ: Με μια μονοκοντυλιά ο Υπουργός Εσωτερικών οδηγεί τους τυφλούς στο σύγχρονο Καιάδα

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
Μπα σε καλό σου κέφια έχεις. Εγώ προβλέπω πάντως αύξηση των προνοιακών επιδομάτων βραχυπρόθεσμα κατα 60 τοις εκατο έτσι για να ευθυμησουμε και λίγο παραπάνω Πάντως αλήθεια. Συμφωνώ με κάτι που γράφτηκε παρακάτω. Στην Ελλάδα ισχύει το ουδέν μόνιμοτερο του προσωρινού. Από το iPhone μου

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
Νίκο κακός προφήτης γίνομαι αλλα όλα αυτα τα φαινόμενα μόνο επεκτατικές τάσεις μπορούν να έχουν Από το iPhone μου 11 Νοε 2011, 10:34, ο/η NXARITOS nxari...@freemail.gr έγραψε: όμως αυτό που γίνεται με αυτούς που έχουν μεσογιακή αναιμία είναι δίκαιο; προσωπικά, με φοβίζει η ερμηνεία και

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Πρόκειται για άνθρωπο επαρκή και πλήρη αλλά όμως αυτές που θα κριθούν είναι οι πολιτικές του. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: maria maniataki Sent: Friday, November 11, 2011 10:42 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] σημαδιακο το 11 Πάντως, πρέπει να τον μισούν για να τον

Re: [Orasi] συναντιση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Αύριο δεν βολευεί άστο σε εμένα θα το κανονίσουμε την επόμενη εβδομάδα, ήδη πάτησα το κουμπί ώστε να δρομολογηθεί η συνάντηση, ο τόπος και ο χρόνος της. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: stamatis Sent: Friday, November 11, 2011 11:33 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi]

[Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Αρνητική ψήφο στη νέα κυβέρνηση, αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών με εκλογές. Μετά από την διελκυστίνδα ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ, που εξάντλησε τις αντοχές της κοινωνίας, ενώ περιείχε και θεσμικές αποκλίσεις, επήλθε μεταξύ τους η συμφωνία στο πρόσωπο του πρωθυπουργού. Όλοι οι χειρισμοί που έγιναν

Re: [Orasi] συναντιση

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
Έτσι λισταρχε να όρισεις σύγκλιση των δυνάμεων του χώρου. Από το iPhone μου 11 Νοε 2011, 11:45, ο/η Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr έγραψε: Αύριο δεν βολευεί άστο σε εμένα θα το κανονίσουμε την επόμενη εβδομάδα, ήδη πάτησα το κουμπί ώστε να δρομολογηθεί η συνάντηση, ο τόπος και ο

Re: [Orasi] συναντιση

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
Μπράβο Σταμάτη. Ώρες ώρες με ξαφνιαζεις...,. Από το iPhone μου 11 Νοε 2011, 11:58, ο/η stamatis mastoro...@freemail.gr έγραψε: χερομε που η ιδεαμου επιασε τοπο σου εχω εμπιστοσινη κανωνισε και εδω ειμασται -- From: Kostas Theodoropoulos

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
Ας μη τρέφουμε αυταπάτες. Υποχοιριο είναι κι αυτός. Από το iPhone μου 11 Νοε 2011, 11:39, ο/η Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr έγραψε: Πρόκειται για άνθρωπο επαρκή και πλήρη αλλά όμως αυτές που θα κριθούν είναι οι πολιτικές του. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: maria

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
και τι είναι αυτό που φταίει; - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 11:37 AM Subject: Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας Νίκο ασφαλώς και είναι απαράδεκτο. Τα έχουμε

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
καλά. περίμενε η δημάρ ότι θα συμπεριληφθεί στη νέα κυβέρνηση; εγώ πάντος όχι. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 11:49 AM Subject: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ

Re: [Orasi] Καταχνιά

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
το μόνο που μπορείς, είναι να τα ψηφιοποιήσεις. εξιγχρονήσου λίγο φίλε. - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 12:12 PM Subject: Re: [Orasi] Καταχνιά τι να σου κάνω τα έχω όλα αυτά αλλά

[Orasi] html editor

2011-11-11 ϑεμα maria maniataki
Θα σας κάνω μια λίγο άκυρη ερώτηση: Υπάρχει μήπως κάποιο πρόγραμμα με το οποίο μπορεί κάποιος να ανεβάσει html κόδικα στο site ή στο blog του? Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε

Re: [Orasi] Καταχνιά

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
Κύριοι πολυπονη η ψηφιοποίηση δίσκων. Από το iPhone μου 11 Νοε 2011, 12:34, ο/η NXARITOS nxari...@freemail.gr έγραψε: το μόνο που μπορείς, είναι να τα ψηφιοποιήσεις. εξιγχρονήσου λίγο φίλε. - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: orasi mailing list

[Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Με νεώτερη απόφαση του το Υπουργείο Εσωτερικών με ημερομηνία υπογραφής 10/11/2011 επιχορηγεί τους δήμους με το υπολοιπόμενο ποσό και έτσι θα καταβληθεί κανονικά ολόκληρο το ποσό του ρονοιακού επιδόματος στους δικαιούχους. Παραθέτω το κείμενο της απόφασης ΑΔΑ: 45Β8Ν-ΣΘΒ table with 2 columns

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
η ανυπαρξία μιας στοιχειώδους κοινωνικής πολιτικής και οι οριζόντιες περικοπές. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: NXARITOS Sent: Friday, November 11, 2011 12:29 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας και τι είναι αυτό που φταίει; -

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Η δημαρ ούτε ζήτησε και πόσο μάλλον δεν περίμενε την συμμετοχή της στην κυβέρνηση που την απέρριψε με απόφαση της κεντρικής της επιτροπής στις 8/11. έχει δε τοποθετηθεί πως η μόνη έντιμη και καθαρή λύση είναι αυτή της διεξαγωγής εκλογών άμεσα. -Αρχικό μήνυμα- From: NXARITOS Sent:

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα Χρυσούλα Καραθύμιου
Ζυγός είναι και ο Μητσοτάκης. - Original Message - From: NXARITOS nxari...@freemail.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 10:32 AM Subject: Re: [Orasi] σημαδιακο το 11 μας τα χαλάει που γεννήθηκε στις 11 Οκτοβρίου και όχι στις 11 Νοεμβρίου. όμως

Re: [Orasi] Καταχνιά

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
είμαι σαν το παλιό καλό κρασί - Original Message - From: NXARITOS nxari...@freemail.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 12:34 PM Subject: Re: [Orasi] Καταχνιά το μόνο που μπορείς, είναι να τα ψηφιοποιήσεις. εξιγχρονήσου λίγο φίλε. -

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
άρα γιατί η λητουργικότητα να μη διαμορφωθεί σύμφωνα με τις οριζόντιες περικοπές; ποιος σου λέει εσένα ότι θα διστάσουν να το κάνουν; - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 12:44 PM

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
πάντως δηλώσεις του Κουβέλη που άκουσα προχθες, έλεγαν ότι είναι πιθανό η δημάρ να έδινε ψήφο εμπιστοσύνης στη νέα κυβέρνηση. τώρα τι περίμενε ακριβώς και τι τον χάλασε μετά, ομολογώ ότι δεν το καταλαβαίνω. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
το ξέρω. γι'αυτό και είναι ακόμα εν ζωή. εμείς οι ζυγοί, δε θα πεθάνουμε ποτέ. νομίζω σε βολεύει γιατί κι εσύ ζυγός είσαι. - Original Message - From: Χρυσούλα Καραθύμιου chris...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 1:29 PM Subject: Re:

Re: [Orasi] Καταχνιά

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
συμφωνώ. αρκεί να έχεις πικάπ να τα ακούς. - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 1:06 PM Subject: Re: [Orasi] Καταχνιά είμαι σαν το παλιό καλό κρασί - Original Message -

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Αν εσύ κρίνεις για παράδειγμα πως ένας τυφλός έχει τις ίδιες ανάγκες με έναν τυφλοκωφό οκ. Αυτό ακριβώς έρχεται να καθορίσει ορθά κατά την γνώμη μου η λειτουργικότητα. Το αν εμείς την εφαρμόζουμε όπως μας γουστάρει προφανώς και δεν φταίει αυτή. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From:

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Δεν υπήρξε νίκο τέτοια δήλωση. Ευχαρίστως υπόδειξε που να την αναζητήσω. Αυτό που έθεσε ο Κουβέλης και ίσως να σε μπέρδεψε είναι πως η δημαρ θα συζητούσε το ενδεχόμενο συμμετοχής της αν αυτό γίνοταν με όρους ενός συνολικού σχεδίου και με την συμμετοχή των περισσοτέρων κομμάτων και όχι ως μία

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Πωπω τι περιμένει τον καημένο τον Βαγγέλη. άσε που και η δικιά μου ζυγός είναι. -Αρχικό μήνυμα- From: NXARITOS Sent: Friday, November 11, 2011 1:50 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] σημαδιακο το 11 το ξέρω. γι'αυτό και είναι ακόμα εν ζωή. εμείς οι ζυγοί, δε θα πεθάνουμε

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
πιστεύεις εσύ ότι στην Ελλάδα θα ξιολογηθούν ποτέ οι αναπηρίες με ορθή κρίση; προσωπικά αμφιβάλω. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 2:07 PM Subject: Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
οκ, δεν επιμένω, πιθανών και να μπερδεύτηκα. όμως αν ο συνασπισμός και το κ κ ε, δε θα ήθελαν να συμετάσχουν, τι φταίνε τα δύο μεγάλα κόμματα; πως λοιπών θα καθόριζε τη στάση της η δημάρ; πάλι δεν καταλαβαίνω. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
τότε την πάτησες φίλε. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 2:13 PM Subject: Re: [Orasi] σημαδιακο το 11 Πωπω τι περιμένει τον καημένο τον Βαγγέλη. άσε που και η δικιά μου ζυγός

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα Χρυσούλα Καραθύμιου
βέβαία και είμαι ζυγός. Τα καλύτερα παιδιά είμαστε. Εξαιρούνται δυο τρεις. - Original Message - From: NXARITOS nxari...@freemail.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 1:50 PM Subject: Re: [Orasi] σημαδιακο το 11 το ξέρω. γι'αυτό και είναι ακόμα

Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
κι επειδή το οργανωμένο αναπηρικό κίνημα ενεργοποιήθηκε παίρνουμε το ποσό διαβάστε παρακάτω , Παρασκευή, 11 Νοέμβριος 2011 στις 12:41 μ.μ. Μετά από τις συντονισμένες ενέργειες και πιέσεις του οργανωμένου αναπηρικού κινήματος, το υπουργείο Εσωτερικών εξέδωσε νέα απόφαση στις 10 Νοεμβρίου,

Re: [Orasi] σημαδιακο το 11

2011-11-11 ϑεμα Χρυσούλα Καραθύμιου
Τον Βαγγέλη δεν τον περιμένει τίποτα γιατί και αυτός ζυγός είναι, όσο για σένα μια χαρά σας βλέπω, σαν κρυαράκι εσύ την φοβίζεις με τα κέρατά σου και όλα βαίνουν καλώς. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent:

[Orasi] Συμπληρωματική Υπουργική Απόφαση για Προνοιακά Επιδόματα.

2011-11-11 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Παιδιά χθες δημοσιοποιήθηκε καινούργια συμπληρωματική Υπουργική Απόφαση, σύμφωνα με την οποία τα προνοιακά επιδόματα θα καταβληθούν κανονικά από τους Δήμους. Κώστα την έλαβες στο e-mail σου σε Προσβάσιμη μορφή;;; http://static.diavgeia.gov.gr/doc/45%CE%928%CE%9D-%CE%A3%CE%98%CE%92

Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους

2011-11-11 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Με πρόλαβες...!! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!! Πωλίνα Π. Στις 11/11/2011 12:43 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Με νεώτερη απόφαση του το Υπουργείο Εσωτερικών με ημερομηνία υπογραφής 10/11/2011 επιχορηγεί τους δήμους με το υπολοιπόμενο ποσό και έτσι θα καταβληθεί κανονικά ολόκληρο

Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους

2011-11-11 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Καλέ είμαστε με τα καλά μας Αν δεν την έβρισκες εσύ Κώστα την Απόφαση κανείς/καμία δεν θα είχε κινητοποιηθεί σε επίπεδο δημοσιοποίησης... Συγγνώμη αλλά ο Κώστας με ενημέρωσε απ' ευθείας και τα Γκρουπ, στο Facebook, στα οποία είμαι Διαχειρίστρια ενημέρωσαν σχετικά... υπήρξαν τα πρώτα,

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Δηλαδή επειδή δεν μπορεί να γίνει ας μην το προσπαθήσουμε. Δεν συμφωνών. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: NXARITOS Sent: Friday, November 11, 2011 2:45 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας πιστεύεις εσύ ότι στην Ελλάδα θα ξιολογηθούν

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
όταν ξεκίνησε η διαδικασία τα δύο μεγάλα κόμματα θεώρησαν πως αποτελεί μία δική τους υπόθεση και δεν δέχτηκαν καμία διαπραγμάτευση. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: NXARITOS Sent: Friday, November 11, 2011 2:48 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής

Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους

2011-11-11 ϑεμα Χρυσούλα Καραθύμιου
Εσύ τι περίμενες βρε Πωλίνα μου? - Original Message - From: Pwlina Papanikolaou pwlin...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 3:27 PM Subject: Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους Καλέ είμαστε με

Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους

2011-11-11 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Σωστός Κώστα... ας κοιτάξουμε το αποτέλεσμα!! Πωλίνα Π. Στις 11/11/2011 3:54 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Το βασικό είναι που ο κόσμος θα πάρει κανονικά το επίδομα. Τα υπόλοιπα είναι για αυτούς που τους αφορούν. χαιρετισμούς θερμούς--Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Pwlina

Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
, thanks a lot. όσο ζει μαθαίνει κανείς. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Pwlina Papanikolaou Sent: Friday, November 11, 2011 4:02 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Κανονικά θα καταβληθούν τα προνοιακά επιδόματα στους δικαιούχους Με το Fine Reader το 10, όταν του

Re: [Orasi] συναντιση

2011-11-11 ϑεμα Nektarios Mallas
Κι εγώ μέσα είμαι. Νεκτάριος. On Nov 10, 2011, at 3:23 PM, Kostas Theodoropoulos wrote: Συμφωνώ, μπορούμε να το κάνουμε μέχρι το τέλος του μήνα να κανονίσουμε ένα κρασί και καλή παρέα. Ας το διαβουλευτούμε λοιπόν... --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: stamatis Sent: Thursday,

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
και γιατί ο Καρατζαφέρης συμετείχε; μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι; - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 3:37 PM Subject: Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την

[Orasi] Fwd: Το διακριτό ΟΧΙ του Κώστα Θεοδωρόπουλου στην κυβέρνηση Παπαδήμου

2011-11-11 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Αρχικό Μήνυμα Θέμα: Το διακριτό ΟΧΙ του Κώστα Θεοδωρόπουλου στην κυβέρνηση Παπαδήμου Ημερομηνία: Fri, 11 Nov 2011 17:10:08 +0200 Από:Pwlina Papanikolaou pwlin...@otenet.gr Προς: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr Το διακριτό ΟΧΙ του Κώστα Θεοδωρόπουλου στην

Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί.

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
συγχαριτήρια Γιώργο. η έκτη αίσθηση θα συνεχιστεί κανονικά; - Original Message - From: Giorgos Mpeliris gag...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 3:54 PM Subject: [Orasi] Άνθρωποι μαζί. Αγαπητοί φίλοι και φίλες, Την προηγούμενη

Re: [Orasi] συναντιση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
οκ, συμφωνώ μπορούμε να συνδυάσουμε και τα δύο. Και σίγουρα εσύ θα είσαι ένας από τους πρωταγωνιστές της βραδιάς μια και έχεις καλλιτεχνικό τάλαντο. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Nektarios Mallas Sent: Friday, November 11, 2011 4:25 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi]

[Orasi] Fw: Στην βουλή το άγριο «ψαλίδι» στα αναπηρικά επιδόματα

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Στην βουλή το άγριο «ψαλίδι» στα αναπηρικά επιδόματα Με ερώτησή τους προς τους υπουργούς εσωτερικών και οικονομικών οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Η. Διώτη και Μ. Κριτσωτάκης ζητούν εξηγήσεις για το “ψαλίδι” 60% στα προνοιακά επιδόματα. Στην ερώτηση επισημαίνεται ο “άδικος χαρακτήρας” και το

[Orasi] ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΣΤ ΣΤΙΣ 11/11/2011

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΣΤ ΣΤΙΣ 11/11/2011 Διαβάστε τον τηλεφωνητή της ΠΕΚΜ του ΠΣΤ, ο οποίος ακούγεται στο τηλέφωνο (2310) 250 111, εσωτερικό 122 Ημερομηνία καταγραφής μηνύματος: Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011. Ύστερα από την καταλυτική παρέμβαση

Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί.

2011-11-11 ϑεμα Giorgos Mpeliris
Ναι, η Έκτη αίσθηση, κάθε Σάββατο, στις 17:30 εκτός από αύριο που εκτάκτος θα είναι στις 18:30, πάντα στην Ετ-3. - Original Message - From: NXARITOS nxari...@freemail.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 5:34 PM Subject: Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί.

Re: [Orasi] κινητοποίηση σεαν στο υπουργείο εργασίας

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
αυτή είναι η δουλειά ενός υγειούς αναπηρικού κινήματος. δεν είναι να προασπίζετε το έτσι τα βρήκαμε ε΄τσι να μείνουν. γιατί αυτό λέει η εσκαμέα. - Original Message - From: NXARITOS nxari...@freemail.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 2:45 PM

Re: [Orasi] Fwd: Το διακριτό ΟΧΙ του Κώστα Θεοδωρόπουλου στην κυβέρνηση Παπαδήμου

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
τώρα μπερδεύτηκα ακόμα περισώτερο. τέλος πάντων. θα τα κουβεντιάσουμε μιά μέρα από κοντά. με τα γραφτά, η συζήτηση δυσκολεύει. - Original Message - From: Pwlina Papanikolaou pwlin...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 5:32 PM Subject:

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Ο καρατζαφέρης κλίθηκε όπως γνωρίζεις στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Η δημαρ, η δησυ και οι οικολόγοι δεν αναγνωρίζονται. Αρχικά τα δύο μεγάλα κόμματα δεν ήθελαν ούτε τον καρατζαφέρη για αυτό αυτός έδωσε και το σχετικό σόου το οποίο ορθά αποτυπώθηκε με δήλωση της Παπαρήγα. --Κώστας--

Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί.

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Καλή επιτυχία και σε αυτή την προσπάθεια είμαι βέβαιος για την ευόδωση της. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Giorgos Mpeliris Sent: Friday, November 11, 2011 3:54 PM To: orasi mailing list Subject: [Orasi] Άνθρωποι μαζί. Αγαπητοί φίλοι και φίλες, Την προηγούμενη Παρασκευή, ξεκίνησε

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
τι θα γινόταν Κώστα αν είχε κληθεί και η δημάρ; θα ήταν ποτέ δυνατών η νέα αυτή κυβέρνηση να γίνονταν στα θέλω της δημάρ; και κάτι άλο. μήπως ορθώς δεν κλήθηκε η δημάρ; μιας και δεν έχει εκλεγεί από το λαό ως δημάρ, όπως και το κόμμα της Μπακογιάννη, δημοκρατική συμαχία αν δεν κάνω λάθος. -

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
όπως σωστά είπε η αλέκα ο καρατζαφέρης είναι η συγκολιτική ουσία. όπιος δεν είδε αυτήν την δήλωση παπαρήγα να την αναζητήση. όλα τα λεφτά. ήταν κορυφέα. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11,

[Orasi] Τελικός Πίνακας Τοποθετήσεων των επιτυχόντων του Ν. 2643/98 για τις Περιφερειακές Δ/νσεις Πελοποννήσου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Τελικός Πίνακας Τοποθετήσεων των επιτυχόντων του Ν. 2643/98 για τις Περιφερειακές Δ/νσεις Πελοποννήσου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης Μετά από τις μεγάλες και επίπονες προσπάθειες του αναπηρικού κινήματος ανακοινώθηκε από τον ΟΑΕΔ ο τελικός πίνακας τοποθετήσεων των επιτυχόντων του Ν. 2643/98

[Orasi] Μια από τις πιο σημαντικές ημερομηνίες για το αναρχικό και το εργατικό κίνημα θεωρείται η 11/11, αφού σαν σήμερα το 1887 έρχονται

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
... Μια από τις πιο σημαντικές ημερομηνίες για το αναρχικό και το εργατικό κίνημα θεωρείται η 11/11, αφού σαν σήμερα το 1887 έρχονται αντιμέτωποι με τη θανατική ποινή οι τέσσερις αναρχικοί που είχαν κατηγορηθεί άδικα για το θάνατο ενός αστυνομικού από βόμβα στα επεισόδια του Haymarket ενάμιση

Re: [Orasi] Τελικός Πίνακας Τοποθετήσεων των επιτυχόντων του Ν. 2643/98 για τις Περιφερειακές Δ/νσεις Πελοποννήσου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

2011-11-11 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Και εδώ το Αναπηρικό Κίνημα Εντάξει σήμερα το έχει η ημέρα να τα χώνω Είχαν να βγάλουν Δελτίο Τύπου 3 μήνες και βάλε για το ζήτημα του παγώματος της διαδικασίας Τους ξέφυγε και μία διάταξη στον Νόμο περί Καλλικράτη και τρέχαμε Αλλά εντάξει εξαιρετικά επίπονες οι προσπάθειες

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
την άκουσα την ώρα που την έκανε. ομολογώ ότι γέλασα. στη δήλωση αυτή, τεριάζει γάντι νομίζω η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρόγεται κρίο. - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 6:58 PM

[Orasi] Γιάννης Ρίτσος: ο ποιητής των εργατικών αγώνων

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Γιάννης Ρίτσος: ο ποιητής των εργατικών αγώνων 09:11, 11 Νοε 2011 | tvxsteam tvxs.gr/node/36311 ... Σαν σήμερα, 11 Νοεμβρίου 1990, έφυγε από τη ζωή ο Γιάννης Ρίτσος. Ο ποιητής που έταξε την έμπνευσή του στην Αριστερά και συνδέθηκε όσο λίγοι με τους εργατικούς αγώνες, την εθνική αντίσταση

Re: [Orasi] συναντιση

2011-11-11 ϑεμα stamatis
εσυ να δισ μαυτα που μαθενω για,σενα χαχαχαχα -- From: Γιάννης Μουτάφης moutafis...@gmail.com Sent: Friday, November 11, 2011 12:04 PM To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Subject: Re: [Orasi] συναντιση Μπράβο Σταμάτη. Ώρες ώρες με

Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί.

2011-11-11 ϑεμα hatzishr
φίλε γιώργο και αυτη την φορά είμαι βέβαιος ότι θα επιτύχεις. συγχαρητήρια! -- From: Giorgos Mpeliris gag...@otenet.gr Sent: Friday, November 11, 2011 3:54 PM To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Subject: [Orasi] Άνθρωποι μαζί. Αγαπητοί φίλοι

[Orasi] Πρόσκληση ΕΟΤ και ΠΣΤ σε πορεία διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Πρόσκληση ΕΟΤ και ΠΣΤ σε πορεία διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011 Πρόσκληση τής Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών και τού Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών τής 10ης Νοεμβρίου 2011, σε πορεία διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011, εξαιτίας

Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί.

2011-11-11 ϑεμα Giorgos Mpeliris
Να είσαστε όλοι καλά! Ευχαριστώ, χρειαζόμαστε στήρηξη καθώς στο ραδιόφωνο είμαστε καινούριοι, φυσικά όπως είπα, θέλουμε σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις. - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11,

Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί.

2011-11-11 ϑεμα Giorgos Mpeliris
Να είσαι καλά φίλε, ευχαριστώ πολύ. - Original Message - From: hatzi...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 7:59 PM Subject: Re: [Orasi] Άνθρωποι μαζί. φίλε γιώργο και αυτη την φορά είμαι βέβαιος ότι θα επιτύχεις. συγχαρητήρια!

[Orasi] Ο Γιάννης Ρίτσος απαγγέλει (mp3)

2011-11-11 ϑεμα Ζώτος Χρήστος
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους και φίλες! Σαν σήμερα 11 Νοεμβρίου 1990 απεβίωσε ο μεγάλος ποιητής Γιάννης Ρίτσος. Τιμής ένεκεν θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποια ποιήματά του , που απαγγέλει ο ίδιος σε μορφή mp3. Η αφήγηση του, είναι καταπληκτική όπως καταπληκτική ήταν και όλη η κληρονομιά

Re: [Orasi] Πρόσκληση ΕΟΤ και ΠΣΤ σε πορεία διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
μου άρεσε αυτό. Συνάδελφοι, από τη διαμαρτυρία αυτή δεν δικαιούται να λείψει κανείς. δηλαδή αν λείψουμε τι θα γίνει; - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: οραση οραση orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 7:59 PM Subject: [Orasi] Πρόσκληση ΕΟΤ

Re: [Orasi] Πρόσκληση ΕΟΤ και ΠΣΤ σε πορεία διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Θα μαστιγωθείς και στην συνέχεια θα σε ρίξουν στα καζάνια της κολάσεως ζητόντας σου μάλιστα να γράφεις ποιήματα που θα εξυμνούνται οι εκπρόσωποι του χώρου. Ακούς εκεί να αναρωτιέται τι θα γίνει --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: NXARITOS Sent: Friday, November 11, 2011 10:35 PM To:

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα NXARITOS
απαντάω επάνω σου, γιατί δεν κράτησα το αρχικό μύνημα. η Αλέκα τουλάχιστον, ήταν ξεκάθαρη από την αρχή για τη νέα κυβέρνηση. αυτό που άκουσα όμως πριν λίγο από ραδιοφωνικό σταθμό, είναι ότι στην ψηφοφορία της κεντρικής επιτροπής της δημάρ που έγινε σήμερα, αποφασίστηκε με οριακή πλιοψηφία το

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Νίκο το αποτέλεσμα ήταν 40 κατά 24 παρόν και 4 λευκά. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: NXARITOS Sent: Friday, November 11, 2011 10:53 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση απαντάω επάνω

Re: [Orasi] Πρόσκληση ΕΟΤ και ΠΣΤ σε πορεία διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

2011-11-11 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
δεν πάη που δεν πάη κανής, θα τους αναγκάσης να βάλουν περισσότερα πούλμαν και τωρα δεν είναι εποχές για έξοδα... ... - Original Message - From: NXARITOS nxari...@freemail.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 10:35 PM Subject: Re: [Orasi] Πρόσκληση

Re: [Orasi] εληνοελληνικό λεξικό.

2011-11-11 ϑεμα john
Κώστα, με ενδιαφέρει και εμένα. Μου την στέλνεις, παρακαλώ? - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday, November 11, 2011 9:22 AM Subject: Re: [Orasi] εληνοελληνικό λεξικό. Θα σου ήμουν ευγνόμων. Θερμές

Re: [Orasi] Καταχνιά

2011-11-11 ϑεμα Nikos Demetriou
Γειά σας. Όπως υποσχέθηκα σας στέλνω τον σύνδεσμο για τον θεσαλικό κύκλο του Μαρκόπουλου. http://dl.dropbox.com/u/1989628/1974%20Thesalikos%20kyklos.zip Θα χρειαστεί περίπου κανένα μισάωρο να ανεβεί για αυτό αν δεν δουλέβει ο σύνδεσμος όταν δοκοιμάσετε δοκοιμάστε σε λίγα λεπτά και θα δουλέψει.

Re: [Orasi] Δελτίο Τύπου ΕΟΤ και ΠΣΤ: Με μια μονοκοντυλιά ο Υπουργός Εσωτερικών οδηγεί τους τυφλούς στο σύγχρονο Καιάδα

2011-11-11 ϑεμα john
Ρε σεις, δεν σας φτάνει που παίρνετε, αν βέβαια παρετε, το 40 τοις εκατό, θέλετε και ολόκληρο επίδομα? Αχάριστοι. Εδώ ο ανθρωππάκος θέλησε να βάλει 50 υπουργούς και το Δ Ν Τ δεν τον άφησε. Τίζητάτε τώρα εσείς? - Original Message - From: Γιάννης Μουτάφης moutafis...@gmail.com To:

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα P. Antonopoulos
Υποπτεύομαι ότι η δησυ δεν μπορούσε να κληθεί, εφ' όσον υπήρχε η παρουσία του Σαμαρά. Είχα την αίσθηση ότι ο Κουβέλης δηλαδή η δημαρ, θα στήριζε τη νέα κυβέρνηση που, κατά την άποψή μου, είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να έχει ο τόπος αυτή τη στιγμή (χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άνθρωποι

Re: [Orasi] Απόφαση της κεντρικής επιτροπής της δημαρ για την στάση της απέναντι στην νέα κυβέρνηση

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Καλημέρα Τάκη. Αν σου είναι εύκολο διαβάζοντας το άρθρο που έγραψα για το όχι με βάση την τοποθέτηση μου στην κε της δημαρ θα καταλάβεις πως μόνο αυτός ο προσανατολισμός δεν υπάρχει. Η μεγαλύτερη και ορθή ένσταση που υπάρχει για αυτή την κυβέρνηση είναι η διαχείριση της κρίσης υπέρ των

[Orasi] η συνάντηση μας.

2011-11-11 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Λοιπόν. Την τετάρτη στις 9 το βράδυ συναντιόμαστε στην ταβέρνα ραμόνα στην καλλιθέα. Βρίσκεται στην διεύθυνση μίνοος 13 είναι ένα στενό μεταξύ των δρόμων μενελάου και δημητρακοπούλου οριζόντια, σοφοκλέους και ανδρομάχης κάθετα. Το τηλέφωνο είναι 2109515952. Είναι χώρος άνετος δεν έχει μουσική

Re: [Orasi] Πρόσκληση ΕΟΤ και ΠΣΤ σε πορεία διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

2011-11-11 ϑεμα Γιάννης Μουτάφης
Και να έχει καμία βροχή πάλι... Θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να γίνει συγκέντρωση αλλα θα μας σωθεί η ευκαιρία να δούμε φίλους απο την επαρχία!!! Όσο για το γνωστό να μη λείψει κανείς υπάρχει σε όλες τις προσκλήσεις του πανελλήνιου απο εκδρομές κούπες πίτας μέχρι και συγκεντρώσεις. Από το