Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
http://www.youtube.com/watch?v=ojRqgw3Nw8I -Αρχικό μήνυμα- From: moutafis...@gmail.com Sent: Monday, April 07, 2014 9:42 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα Βλέπω το κάπνισμα να επιτρέ

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα aggelos aslanoglou
κκαλημέρα μιχάλη!!! δεν αντιλέγο σε όλα αυτά που λές. και μακριά από εμένα η ναζηστηκές αντιλήψης. απλά είμαι δίσπητος με όλους αυτούς που διαχηρηζονται της τύχες αυτήσ της πανέμορφης χώρας μας. καλημέρες και καλή εβδομάδα σε όλους. -- From: "mlasp

Re: [Orasi] Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
να αντιπαρατηρήσω τα εξής. σαφώς και ξεκαθαρίζουμε τον σεβασμό στην σεξοαλική προτίμηση του κάθε ανθρώπου. όμως στο πρώτο που αναφέρης, τα ζευγάρια που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν για διάφορους λόγους και υοθετούν παραμένουν ζευγάρια κατά το κοινονικώς αποδεκτό. ΄το δεύτερο σαφώς και απο ζευγά

Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα moutafisnet
Βλέπω το κάπνισμα να επιτρέπεται καθ απασα την επικράτεια. Αφού Ι περιβόητος αντικαπνιστικος νομός δεν απέφερε τα αναμενόμενα έσοδα στον κρατικό κορβανά. Γιάννης Μουτάφης Zopo Zp990+ -Original Message- From: "Kostas D. Theodoropoulos" To: orasi mailing list Sent: Δευ, 07 Απρ 2014 9:39

Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
κάψτον βρε γιάνη κάψτονα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: moutafis...@gmail.com Sent: Monday, April 07, 2014 9:37 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα Πάτα τον Κώστα πάτα τον... Καλή

Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα moutafisnet
Πάτα τον Κώστα πάτα τον... Καλή βδομάδα Γιάννης Μουτάφης Zopo Zp990+ -Original Message- From: "Kostas D. Theodoropoulos" To: orasi mailing list Sent: Δευ, 07 Απρ 2014 9:34 Subject: Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα Γι

Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Για ετοιμάστε τους ναργιλέδες και τις φωτιές. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, April 07, 2014 7:06 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα αυτά είναι! φαντάζεσ

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
για να απορής απο κοινού άρα συμφωνής. σπύρος - Original Message - From: "Νίκος Χαρίτος" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 11:14 PM Subject: Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο καλησπέρα Νατάσσα! την ίδια απορία έχω κι εγώ. βλέπεις; έχουμε κ

Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα Θανάσης Κατσαγάννης
Μπράβο ρε Μπάμπη. φευγω αμέσος για το χωριό να αναβιώσω την παράδωση. Για όσους δεν ξέρουν, κατάγομε απο την μεχρι πριν λίγα χρόνια, καπνοπαραγογό αιτολοακαρνανία. Θα φιτέψω καπνό, θα καπνίζω τα φύλλα και θα τρόω τα λουλούδια. Θανάσης. -Αρχικό μήνυμα- From: mpampis tokatlidis Sent: Mo

Re: [Orasi] Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων

2014-04-06 ϑεμα Θανάσης Κατσαγάννης
Δύο επισημάνσεις καλοί μου φίλοι, για να συμβάλω στον προβλιματησμό σας. Καταρχήν ομοφηλόφιλοι δεν είναι μόνο οι ξεφονημένες αδερφάρες των μ.μ.ε. Είναι συνηθισμένοι ανθρωποι, που λογο της σεξουαλικής ιδιετερότητας τους, κρίβοντε φοβουμενοι τις αντιδράσεις της συντιριτηκής κοινωνίας μας. Όσο για τ

Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα mpampis tokatlidis
Να καπνίζεις στο αεροπλάνο, στο νοσοκομείο στην εκκλησία, με ιατρική εντολή επειδή ανήκεις σε ομάδα υψηλού κινδύνου. Τα πάνω κάτω. "Θέλεις να ζήσης απαλλαγμένος απο το φόβο του καρκίνου, κάπνιζε, κάπνιζε σαν φουγάρο. Μη το σβήνεις ούτε στον ύπνο. Καπνιστική εκστρατεία. - Original Message

Re: [Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αυτά είναι! φαντάζεσαι την επόμενη δεκααιτία, ο γιατρός να μας λέει, καπνίστε, διαφορετικά θα πάθετε καρκίνο; Νίκος. Στις 7/4/2014 12:25 πμ, ο/η mpampis tokatlidis έγραψε: Αν και πολέμιος του καπνίσματος, θα αναθεωρήσω την άποψη μου εφόσον η παρακάτω είδηση επαληθευτεί, μετά τις κλινικές έρευνε

[Orasi] Γρηγόρης Μπιθικώτσης

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Γρηγόρης Μπιθικώτσης Γρηγόρης Μπιθικώτσης: Λαϊκός τραγουδιστής και συνθέτης. Ο «σερ» του ελληνικού πενταγράμμου, όπως χαρακτηρίστηκε, γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου του 1922 στο Περιστέρι... Γρηγόρης Μπιθικώτσης Ο σερ του ελληνικού πενταγράμμου, όπως χαρακτηρίστηκε, γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρί

[Orasi] Άκης Πάνου

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Άκης Πάνου Άκης Πάνου: Διακεκριμένος λαϊκός συνθέτης και στιχουργός. Γεννήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου του 1933 στην Καλλιθέα... Άκης Πάνου Διακεκριμένος λαϊκός συνθέτης και στιχουργός. Γεννήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου του 1933 στην Καλλιθέα και το πλήρες όνομά του ήταν Αθανάσιος - Δημήτριος Πάνου.

[Orasi] Μελισσάνθη

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Μελισσάνθη Μελισσάνθη: Ελληνίδα ποιήτρια, από τις πιο αντιπροσωπευτικές φωνές της υπαρξιακής ποίησης στην Ελλάδα. Μελισσάνθη Ελληνίδα ποιήτρια, από τις πιο αντιπροσωπευτικές φωνές της υπαρξιακής ποίησης στην Ελλάδα. Η Ήβη Κούγια, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε στις 7 Απριλίου

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Maria Georgakarakou
Σ’ ευχαριστούμε Αλέξανδρε για το κείμενο που δημοσίευσες. Ζούμε σε μια Ελλάδα όλο και πιο επικίνδυνη ως προς την αντιμετώπιση των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ούτε οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποί μας στη βουλή δε βοηθούν αφού και τους ίδιους τους βολεύει να τους αντιμετωπίζουν οι υπόλοιποι άνθρωποι ως

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Natasa Brenta
και πού να γνωριζόμασταν κιόλας από κοντά!χαχαχα! Φιλικά Νατάσα - Original Message - From: "Νίκος Χαρίτος" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 11:14 PM Subject: Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο καλησπέρα Νατάσσα! την ίδια απορία έχω κι

[Orasi] Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού μπορεί να σκοτώσει τα καρκινικά κύτταρα

2014-04-06 ϑεμα mpampis tokatlidis
Αν και πολέμιος του καπνίσματος, θα αναθεωρήσω την άποψη μου εφόσον η παρακάτω είδηση επαληθευτεί, μετά τις κλινικές έρευνες. Γεγονός είναι ότι η μητέρα φύση έχει πολλά μυστικά κριμένα μέσα στις πολύπλοκες δομές των ζωντανών οργανισμών. Ο φυσικός μηχανισμός άμυνας του φυτού του καπνού θα μπορούσ

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
και φυσικά αν γκουγκλάρης πατώντας προγραμμα τ4 θα βρεις και άλλες λεπτομέρειες. αλέξανδρος -- From: "Natasa Brenta" Sent: Sunday, April 06, 2014 11:08 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδ

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
θα είναι οι εκλεκτοί σκουπάδες και βουρτσάδες. αλέξανδρος -- From: "Natasa Brenta" Sent: Sunday, April 06, 2014 11:08 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο Πραγματικά συγκλονιστικό! Αναρωτ

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
σσουσσ!η σιωπή είναι χρυσος. αλέξανδρος-- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Sunday, April 06, 2014 10:41 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο πραγματικά συγκλονιστικό! μην πέσει όμως στα χέρια

Re: [Orasi] Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
συμφωνώ με την αποψή σου έτσι ακριβώς το βλέπω, βέβαια υπαρχουν κάποιες διαφορετικές απόψεις που πολλες φορές έχουν μια λογική βάση συζήτησης. αλέξανδρος -- From: "Σκορδίλης Σπύρος" Sent: Sunday, April 06, 2014 10:40 PM To: "orasi mailing list"

[Orasi] Μικρά ανεκδοτάκια

2014-04-06 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Μην τσακώνεστε ποτέ σε ανοιχτό χώρο. Φεύγοντας δεν υπάρχει μια πόρτα να κοπανήσεις για γκραντ φινάλε... Πάντως καλό θα ήταν οι φοροτεχνικοί να ξέρουν και δυο πράγματα για πρώτες βοήθειες. - Ναι, γεια σας, θα ήθελα 2 πίτες απ' όλα, απ' αυτές που δεν παχαίνουν. - Δεν έχουμε τέτοιο

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλησπέρα Νατάσσα! την ίδια απορία έχω κι εγώ. βλέπεις; έχουμε κι άλλο κοινό. εκτώς από το να συμφωνούμε, να απορούμε κιόλας χαχα. Νίκος. Στις 6/4/2014 11:08 μμ, ο/η Natasa Brenta έγραψε: Πραγματικά συγκλονιστικό! Αναρωτιέμαι λοιπόν με ποιό σκεπτικό κάποιοι ανάπηροι υποστηρίζουν παρατάξεις που ε

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Natasa Brenta
Πραγματικά συγκλονιστικό! Αναρωτιέμαι λοιπόν με ποιό σκεπτικό κάποιοι ανάπηροι υποστηρίζουν παρατάξεις που είναι φορείς αυτής της ιδεολογίας;! ή μήπως θα είναι από τους λεγόμενους... εκλεκτούς; Φιλικά Νατάσα - Original Message - From: "Νίκος Χαρίτος" To: "orasi mailing list" Sent: Sun

Re: [Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πραγματικά συγκλονιστικό! μην πέσει όμως στα χέρια του Άδονη γιατί τη βάψαμε. Νίκος. Στις 6/4/2014 8:12 μμ, ο/η Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: Διότι η τόνωση της ιστορικής μνήμης είναι κοινωνική ασπίδα Στην πραγματική ζωή, οι κυρίαρχες πολιτικές προθέσεις και συνακόλουθες επιλογές, εξωθ

Re: [Orasi] Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
ο γάμος η η ελεύθερη συμβίωση δεν με ενοχλή και τελικά δεν μου πέφτη και λόγος. το θέμα όμως των παιδιών απο την στιγμή που δεν είναι καρπός της σχέσις τους δεν σας κρύβω ότι με προβληματίζη αρκετά. τι πρότυπα θα έχη αυτό το παιδί σε σχέσι με την οικογένεια όπως τουλάχιστον εμείς την έχουμε κλη

Re: [Orasi] Στοιχεία για τον Τεύκρο Ανθία

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
και εγώ με την ποίηση δεν έχω τις καλύτερες των σχέσεων. ο τρόπος όμως που τα παρουσιάζη ο σαραντάκοςμε φέρνη πιό κοντά. σπύρος - Original Message - From: "Νίκος Χαρίτος" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 10:16 PM Subject: Re: [Orasi] Στοιχεία για τον Τεύκρο Ανθία

Re: [Orasi] Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πές τα Γιώργη! μαζί σου. προσωπικά ο γάμος δε με ενοχλεί, μιας και θα πρέπει να διασφαλίζουν και τα περιουσιακά τους. με την υιοθεσία όμως, διαφωνώ καθέτως. ενοείται, ο γάμος να είναι πολιτικός. Νίκος. Στις 6/4/2014 9:53 μμ, ο/η κονδυλης έγραψε: δεν ειμαι αντιθετος με την βαπτιση του βρεφους ειμ

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ναι! έβγαλε ο Κασηδιάρης εκτακτο παράρτημα χαχα. Νίκος. Στις 6/4/2014 9:18 μμ, ο/η Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: ωχ! αυτος του μανιαδάκη κυκλοφορεί ακόμα; λες να την πάτησα; χαχα. αλέξανδρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Sunday, April 06, 201

Re: [Orasi] Στοιχεία για τον Τεύκρο Ανθία

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
σε ευχαριστώ φίλε. σήμερα έμαθα κάτι που δε γνώριζα. πολύ χρήσιμο το άρθρο. φοβερός ο Ανθίας. τώρα θα ψάξω ποιήματά του να διαβάσω. Νίκος. Στις 6/4/2014 4:57 μμ, ο/η Spiros Skordilis έγραψε: Στοιχεία για τον Τεύκρο Ανθία Στο σημερινό φιλολογικό μας σημείωμα θα παρουσιάσω τον Κύπριο ποιητή Τεύ

Re: [Orasi] openarchives.gr: Η ελληνική πύλη πρόσβασης σε περιεχόμενο επιστήμης - πολιτισμού

2014-04-06 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Δεν είναι καν σε pdf και ούτε μπορείς να τις κάνεις download. Εμφανίζονται μέσω ενός viewer, που φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανοιχτού βιβλίου, που το ξεφυλλίζεις. Πωλίνα Π. Στις 6/4/2014 8:15 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: δυστυχώς σίγουρα θα είναι σε pdf. δεν μετατρέποντε όμως? σπύρος --

Re: [Orasi] Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων

2014-04-06 ϑεμα κονδυλης
δεν ειμαι αντιθετος με την βαπτιση του βρεφους ειμαι ομως σφοδρα αντιθετος με την ιοθεσία απο ομοφιλόφιλους ειναι η απολοιτη ξεφτιλα και κατάντια να μεγαλονουν παιδια μαζι με ατομα του ίδιου φιλου. η ανθρωπινη κοινωνια εδω και δεκαδες χιλιαδες χρονια ξερει οτι ερχετε στον κοσμο απο ατομα διαφο

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
ωχ! αυτος του μανιαδάκη κυκλοφορεί ακόμα; λες να την πάτησα; χαχα. αλέξανδρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Sunday, April 06, 2014 8:57 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης πιος απ 'όλους; αυτός του κ κ ε, ή ο

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πιος απ 'όλους; αυτός του κ κ ε, ή ο άλος του Μανιαδάκη; γιατί υπήρξε και τέτιος χαχα. εκτώς κι αν είναι παραμύθι και αυτό. Νίκος. Στις 6/4/2014 8:48 μμ, ο/η Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: πάντως η δικιά μου πηγή είναι ο ριζοσπάστης. αλέξανδρος ---

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
στον ριζοσπάστη υπαρχουν και τα τρία γράμματα του ζαχαριάδη, με το ιστορικό τους και αναφέρουν αυτά που γράφει και ο στόχος , φυσικά εδώ αποκρύπτει το πρώτο και δημοσιεύει αποσπάσματα απο το δευτερο και το τρίτοαλλά άλλο να τα διαβάζεις αποσπασματικά και άλλο ολοκληρα που καταλαβαίνεις και την

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
πάντως η δικιά μου πηγή είναι ο ριζοσπάστης. αλέξανδρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Sunday, April 06, 2014 8:31 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης του Αλέξανδρου πλαστό, το δικό σου γνήσιο. ας είναι. Νίκο

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
α μάλιστα! πες το ρε παιδί μου ότι πηγάζει από κει! Νίκος. Στις 6/4/2014 4:24 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: α... ξέχασα τα έχει πει και ο ναζιστικός στόχος http://www.stoxos.gr/2013/08/40.html και κλείνω το θέμα από την πλευρά μου. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Kostas D.

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
καλησπέρα μιχάλη, προσωπικά θεωρώ πως οι κύπριοι, εχουν κάνει καλυτερες επιλογες απο εμάς, οι πολιτικοί τους ηγέτες ήταν πολύ καλύτεροι απο τους δικούς μας, σίγουρα κάποιοα στοιχεία δεν αμφισβητούνται και δεν έχω να πω κάτι για τους πολλούς και καλούς πολιτικούς ηγέτες που έγραψες, τον κύριο

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
του Αλέξανδρου πλαστό, το δικό σου γνήσιο. ας είναι. Νίκος. Στις 6/4/2014 12:49 μμ, ο/η mpampis tokatlidis έγραψε: Αυτό είναι πλαστό. - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: "orasi" Sent: Sunday, April 06, 2014 2:06 AM Subject: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης επε

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
εντάξει νικόλ, εντάξει. αλέξανδρος -- From: "Nickoletta Bakopanos" Sent: Sunday, April 06, 2014 6:36 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός Πολύ καλή ιδέα,

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
χοχοχο. αλέξανδρος -- From: "Σκορδίλης Σπύρος" Sent: Sunday, April 06, 2014 6:33 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός αυτόν θα τον βάλουμε μόνο να πληρώση

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
καλά αν είναι έτσι, υποκύπτω, στα αλαβάστινα χέρια της νικόλ. αλέξανδρος -- From: "Nickoletta Bakopanos" Sent: Sunday, April 06, 2014 6:30 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την

Re: [Orasi] openarchives.gr: Η ελληνική πύλη πρόσβασης σε περιεχόμενο επιστήμης - πολιτισμού

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
δυστυχώς σίγουρα θα είναι σε pdf. δεν μετατρέποντε όμως? σπύρος - Original Message - From: "Pwlina Papanikolaou" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 7:58 PM Subject: Re: [Orasi] openarchives.gr: Η ελληνική πύλη πρόσβασης σε περιεχόμενο επιστήμης - πολιτισμού Οι Δι

[Orasi] η αντιμετώπιση των αμεα στην ναζιστική περίοδο

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
Διότι η τόνωση της ιστορικής μνήμης είναι κοινωνική ασπίδα Στην πραγματική ζωή, οι κυρίαρχες πολιτικές προθέσεις και συνακόλουθες επιλογές, εξωθούν την συντριπτική πλειοψηφία των ΑμεΑ στην περιθωριοποίηση και τον αποκλεισμό. Στην εικονική ζωή, τα κυρίαρχα τηλε-ΜΜΕ σε κάθε ευκαιρία ανακηρύσσ

Re: [Orasi] openarchives.gr: Η ελληνική πύλη πρόσβασης σε περιεχόμενο επιστήμης - πολιτισμού

2014-04-06 ϑεμα Pwlina Papanikolaou
Οι Διατριβές δεν είναι προσβάσιμεςμε τους Αναγνώστες Οθόνης πάντως δυστυχώς! Πωλίνα Π. 6 Απρ 2014, 10:08 π.μ., ο/η Spiros Skordilis έγραψε: > openarchives.gr: Η ελληνική πύλη πρόσβασης σε περιεχόμενο επιστήμης - > πολιτισμού > > > Δελτίο Τύπου: Το openarchives.gr, η μεγαλύτερη διαδικτυακή πύ

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα mpampis tokatlidis
Συγγνώμη Σπύρο, Δεν το είχα εκλάβει ως χιούμορ. Μπάμπης - Original Message - From: "Σκορδίλης Σπύρος" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 5:40 PM Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης μπάμπη το θέμα ε΄χη κλείση κατά τον καλύτερο τρόπο πιστεύω. έκλεισε με την

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα mlaspas
Γειά σου Αλέξανδρε Ο καθένας μας έχει την άποψή του. Υπάρχουν όμως και αντικειμενικά ιστορικά στοιχεία που δεν αμφισβητούνται από κανέναν. Μετά την τουρκική εισβολή η Κύπρος είχε 200.000 πρόσφυγεςΤο 1/4 του πληθυσμού της. Η οικονομία ήταν κατεστραμένη όπως και η χώρα διαμελισμένη. Η τότε κυβέ

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Nickoletta Bakopanos
Πολύ καλή ιδέα, συμφωνώ! Με εκφράζει απολύτως… Νικολέττα Μπακοπάνου -Original Message- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Sunday, April 06, 2014 6:33 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός αυτόν θα τον β

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
αυτόν θα τον βάλουμε μόνο να πληρώση. σπύρος - Original Message - From: "Nickoletta Bakopanos" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 6:30 PM Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός Πολύ γενναιόδωρος και θυσια

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Nickoletta Bakopanos
Πολύ καλό!!!... Νικολέττα Μπακοπάνου -Original Message- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Sunday, April 06, 2014 5:45 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός μάλον σε καμιά τραπεζική θυρίδα θα το βάλουμ

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Nickoletta Bakopanos
Πολύ γενναιόδωρος και θυσιαστικός ο Πατρινός! Μόνο που μια τέτοια κομψή συσκευή θέλει γυναικεία χέρια, να σαν και τα δικά μου. Νικολέττα Μπακοπάνου -Original Message- From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος Sent: Sunday, April 06, 2014 5:23 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi]Tag He

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
μάλον σε καμιά τραπεζική θυρίδα θα το βάλουμε και θα πηγένουμε εκεί για καφέ. σπύροσ - Original Message - From: "Nickoletta Bakopanos" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 4:31 PM Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
μπάμπη το θέμα ε΄χη κλείση κατά τον καλύτερο τρόπο πιστεύω. έκλεισε με την καταγραφή της διαφωνίας μας. δεν πάυω όμως να έχω άποψη για τις συγκεκριμένες αναρτήσεις, όπως και εσύ για της δικές μου. θεωρώ υπερβολή να πιάνεσε απο σχόλιο που στόχο είχε το χιούμορ ώστε να δώσης συνέχεια. σπύρος

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
είναι ωραίο να είσαιρομαντικός η αντιμνημονιακός με παράδες. σπύρος - Original Message - From: "aggelos aslanoglou" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 2:54 PM Subject: Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας καλό μεσημέρι φίλε!!! είναι ωραίο να είσαι ρωμα

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
έχω καλύτερη ιδέα, να την έχω εγώ, θα την προσέχω θα την αγαπάω και όταν περνάτε απο πατρα, δεσμευονμε να σας την δανείζω, χαχα. αλέξανδρος -- From: "Nickoletta Bakopanos" Sent: Sunday, April 06, 2014 4:31 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re:

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
για αυτό ακριβώς ζήτησα και την πηγή, μπράβο που το βρίκες. αλέξανδρος -- From: "Kostas D. Theodoropoulos" Sent: Sunday, April 06, 2014 4:24 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης α... ξέχασα τα έχει πει και ο να

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
μόνο οι κύπριοι ξέρετε ποιοι ήταν καλή ή κακοί εγετες για σας και μόνο εσεις και μόνο εσεις θα κρίνεται για μια βιώσιμη και δίκαιη λύση για την κύπρο. αλέξανδρος -- From: "stelios tsaggaris" Sent: Sunday, April 06, 2014 4:19 PM To: "orasi ma

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
ααχαχοχοχιχαχααα! αλέξανδρος -- From: "Kostas D. Theodoropoulos" Sent: Sunday, April 06, 2014 2:30 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης αν και είναι ένα αντιμνημονιακό μαντρόσκυλο τον λυπάμαι να τον αφήσω να ψω

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
κακό σκυλι ψόφο δεν έχει! αλεξανδρος -- From: "Σκορδίλης Σπύρος" Sent: Sunday, April 06, 2014 2:08 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης άστον μπάς και εξοντωθή με αυτά που διαβάζη χαχα σπύρος - Original Mes

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
κάπου υπηρχαν κανα πεντάρι, τα τσακισα, καλησπέρα. αλέξανδρος -- From: "Kostas D. Theodoropoulos" Sent: Sunday, April 06, 2014 1:35 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης μην τσιμπάς πες στην Χριστίνα να σου

[Orasi] Στοιχεία για τον Τεύκρο Ανθία

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Στοιχεία για τον Τεύκρο Ανθία Στο σημερινό φιλολογικό μας σημείωμα θα παρουσιάσω τον Κύπριο ποιητή Τεύκρο Ανθία. Πήρα το έναυσμα από ένα άρθρο που δημοσίευσα πρόσφατα στο καλό κυπριακό περιοδικό “Μικροφιλολογικά” (τεύχος 35, άνοιξη 2014), που είχε ακριβώς τον τίτλο “Παραλειπόμενα για τον Τεύκ

[Orasi] Εφαρμογές συμβατές με κάθε πλατφόρμα της Microsoft

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Εφαρμογές συμβατές με κάθε πλατφόρμα της Microsoft Η Microsoft υιοθετεί τη λογική των universal apps, δηλαδή των εφαρμογών που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους χρήστες σε οποιαδήποτε πλατφόρμα λειτουργικού συστήματος της εταιρείας. Με τον τρόπο αυτό η ίδια εφαρμογή θα μπορεί να «τρέχει»

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Nickoletta Bakopanos
Πολύ καλή ιδέα! Θα την εναλλάσσετε μεταξύ σας ανά εβδομάδα. Πριν την παραλαβή της βέβαια θα της γίνετε εξονυχιστικός έλεγχος για τυχόν ζημιές. Νικολέττα Μπακοπάνου -Original Message- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Sunday, April 06, 2014 2:08 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Oras

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
α... ξέχασα τα έχει πει και ο ναζιστικός στόχος http://www.stoxos.gr/2013/08/40.html και κλείνω το θέμα από την πλευρά μου. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Kostas D. Theodoropoulos Sent: Sunday, April 06, 2014 4:05 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα stelios tsaggaris
για τον Μακάρειο και τον Παπαδόπουλλο συμφωνώ. αλλά για τους υπόλιπους θα διαφω νίσω. Όσο αναφορά την λύση πρέπει να βρέθει όσο οδιμιρή και αν είναι. στέλιος. Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμ

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα mlaspas
Γειά σου Άγγελε. Μπορείς να μου πεις ρομαντικό, γιατί έχω όραμα για την χώρα μου πάνω απ' όλα ενώ για το άτομό μου το βάζω σε δεύτερη θέση. Γνωρίζβω όμως καλά όπως και πολλοί άλλοι, τα θέματα της υγείας και πρόνοιας, παιδείας και δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Την Real Politic

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
σε ότι δεν μπορούμε να απαντήσουμε λέμε πως δεν υπάρχει. μάλλον το έγραψε ο Μεταξάς και μετά το δημοσίευσε. καλησπέρες, --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: mpampis tokatlidis Sent: Sunday, April 06, 2014 3:33 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης χρησιμοπο

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα mpampis tokatlidis
χρησιμοποιείς ακραίες εκφράσεις που δεν συνάδουν με τον τρόπο που θα ήθελα να ανταλλάζουμε απόψεις. Αν σε ενοχλεί η ιστορική αλήθεια... Μπάμπης σταματώ το θέμα για να μην εκτραχυνθούμε. - Original Message - From: "Σκορδίλης Σπύρος" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 20

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα aggelos aslanoglou
καλό μεσημέρι φίλε!!! είναι ωραίο να είσαι ρωμαντικός.. χερετησμούς!!! -- From: "mlaspas" Sent: Sunday, April 06, 2014 1:53 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας Γειά σου Στέλιο Θα διαφωνήσω με τον

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
άστο κι αν μας το κλέψουν; --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Sunday, April 06, 2014 2:08 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi]Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός λέω να πάρουμε μία ρεφενέ. σπύρος - Original

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
αν και είναι ένα αντιμνημονιακό μαντρόσκυλο τον λυπάμαι να τον αφήσω να ψωφήσει. όταν τα πατρικά μας απέχουν δύο χιλιόμετρα σε πιάνει το πατριωωτικό συναίσθημα, άσε που όλοι δικαιούνται μαι ευκαιρία. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Sunday, April 06, 2014 2:08

Re: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
λέω να πάρουμε μία ρεφενέ. σπύρος - Original Message - From: "Spiros Skordilis" To: "Α Όραση Όραση" Sent: Sunday, April 06, 2014 1:40 PM Subject: [Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζ

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
άστον μπάς και εξοντωθή με αυτά που διαβάζη χαχα σπύρος - Original Message - From: "Kostas D. Theodoropoulos" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 1:35 PM Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης μην τσιμπάς πες στην Χριστίνα να σου φέρει κανένα λουκούμι. καλ

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα mlaspas
Γειά σου Στέλιο Θα διαφωνήσω με τον χαρακτηρισμό "άθλιοι", που κάνεις στους πολιτικούς του σήμερα. Αν όμως βρεθεί λύση του "Κυπριακού" στα πλαίσια του ΟΗΕ και της Ευρωπαικής Ένωσης για το καλό όλων των κατοίκων της Κύπρου, τότε αυτοί οι "άθλιοι" θα μείνουν στην ιστορία. Πρόεδροι όπωςο Μακάρι

[Orasi] Νέα "πονηρή" κίνηση της Google για να κατασκοπεύει ακόμα πιο εύκολα τους χρήστες iPhone

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Νέα "πονηρή" κίνηση της Google για να κατασκοπεύει ακόμα πιο εύκολα τους χρήστες iPhone Μια νέα αλλαγή στην πολιτική απορρήτου της εταιρείας η Google καταγράφει ακόμα πιο εύκολα τις κινήσεις των χρηστών. Διαβάστε πως news247 Απρίλιος 05 2014 17:20 Τον περασμένο μήνα η Google με μια απλή αν

[Orasi] Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Tag Heuer Meridiist Infinite: Η συσκευή που φορτίζει με την βοήθεια του φωτός Η Tag Heuer είναι μια εταιρία που εκτός από τα ακριβά ρολόγια και γυαλιά ηλίου υψηλής ποιότητας, προσφέρει και πολυτελείς συσκευές, εννοώντας πως ασχολείται και με την δημιουργία πολυτελών κινητών τηλεφώνων. Έτσι λοι

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
μην τσιμπάς πες στην Χριστίνα να σου φέρει κανένα λουκούμι. καλησπέρες --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος Sent: Sunday, April 06, 2014 1:29 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης εντάξει τώρα, δεν εχω κάτι άλλο να πω, η προπαγά

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
εντάξει τώρα, δεν εχω κάτι άλλο να πω, η προπαγάνδα έχει και αυτή όρια! αλέξανδρος -- From: "mpampis tokatlidis" Sent: Sunday, April 06, 2014 12:49 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης Αυτό είναι πλαστό. ---

[Orasi] βιβλιοπροτάσεις. ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΥΦΛΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
του συναδέλφου γιώργου καλουδάκη. Σημείωμα:Δυό λόγια για την εργασία Η παρακάτω εργασία έχει σκοπό τη συγκριτική μελέτη των διαφορών που ενδεχομένως παρουσιάζονται ανάμεσα σε δύο διακριτές ομάδες.αυτή των εκ γενετής τυφλών και εκείνη των μεταγενέστερα τυφλωθέντων. Επίσης σκοπός μου ήτανη ποι

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα stelios tsaggaris
Μην νομίζεται ότι στην Κύπρο είναι καλύτερα τα πράγματα. Έχουμε τους ίδιους άθλιους πολιτκούς όπως και εσείς. στέλιος -Αρχικό μήνυμα- From: mlaspas Sent: Sunday, April 06, 2014 12:00 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας Σπύρο κάνεις λάθο

Re: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης

2014-04-06 ϑεμα mpampis tokatlidis
Αυτό είναι πλαστό. - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: "orasi" Sent: Sunday, April 06, 2014 2:06 AM Subject: [Orasi] τι έγραψε ο ζαχαριάδης επειδη αποσπασματικά διαβάστηκαν κομμάτια πο το δευτερο και τρίτο γράμμα του ζαχαριάδη, που και αυτά φυσικά δεν μιλού

[Orasi] Ρύθμιση 97.000 δανείων του ΟΕΚ

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Ρύθμιση των στεγαστικών δανείων που έχουν λάβει 97 97.343 δικαιούχοι του πρώην Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας προωθεί το Υπουργείο Εργασίας με διατάξεις που θα περιληφθούν σε επικείμενο νομοσχέδιο. Η ρύθμιση αφορά δάνεια διάρκειας 15 ετών με επιδότηση επιτοκίου για τα 9 πρώτα έτη. Η σχετική δι

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Καλησπέρα Φίλε. έτσι ακριβώς για όποιον πραγματικά θέλει να ξέρει ιστορία και να διδάσκεται από αυτή. Με τις όποιες στρεβλώσεις της η περίοδος του ελληνικού κράτους 1974/20010 ήταν η πλέον ειρηνική και σταθερή περίοδος της σύγχρονης ιστορίας μας. όσο για τους Γερμανούς ας διδαχθούμε από αυτούς τ

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα mlaspas
Σπύρο κάνεις λάθος. Δεν θα τρώμε λάχανα, αλλά τσουκνίδια και κουρκούτι. Αν και τα μυαλά κάποιων κουρκούτιασαν, πριν καν γευτούν αυτά τα μενού. Ζούσαμε σε ένα ψέμακαι δυστυχώς αρκετοί ακόμα εξακολουθούν να βρίσκονται στην κοσμάρα τους. Γερμανία: (1946 - 2014_ Ποιούς καγκελάριους είχε; Αντενάο

Re: [Orasi] Το.νέο μου παιχνίδι.

2014-04-06 ϑεμα moutafisnet
Πάντως η.μακρόχρονη εμπειρία μου λέει πως το ένα με το άλλο είναι κάποιες φορές αλληλένδετα. Εγώ ας πούμε έχω ένα εικονικό λειτουργικό στο Μακ μου. Ακόμα Δεν μπορώ να κάνω πράγματα στο Μακ που τα.έκανα παλιά. Γιάννης Μουτάφης Zopo Zp990+ -Original Message- From: "Kostas D. Theodoropoul

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
ο εχθρός είναι νέσα μας. οχαδερφισμός, διαφθορα, αρρωστημένες νοοτροπίες. Αλλά πάντα φταίνε αυτοί που επιβουλεύονται τον υπερούσιο λαό τον ομφαλό της γης. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος Sent: Sunday, April 06, 2014 9:58 AM To: orasi mailing list Subject: Re

Re: [Orasi] Το.νέο μου παιχνίδι.

2014-04-06 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Σωστός. Για αυτό ζήτησα να καταθέσεις την εμπειρία σου.\ καλημέρες. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: stamatis mastoros Sent: Sunday, April 06, 2014 12:59 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Το.νέο μου παιχνίδι. εγω βρε κωστα δεν κολαω με ενα πραγμα οτι με βολευη κανω αλεσ δ

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
δεν στο επιβάλη κανής. αν θέλης φεύγης απο την ε.ε κλείνης τα σύνορα σου και τρώς λάχανα. το 90 τοίς 100 του ελληνικού λαού, αλλά και περίπου το ίδιο του κυπριακού το έχουν επιλέξη. κάπια στιγμή πρέπει να αποφασίζουμε με πιούς θέλουμε να είμαστε. καλημέρα στην μεγαλόνησο. σπύρος - Original

Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας

2014-04-06 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
μάλον δεν έφυγαν ποτέ. σπύρος - Original Message - From: "aggelos aslanoglou" To: "orasi mailing list" Sent: Sunday, April 06, 2014 8:17 AM Subject: Re: [Orasi] Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας το κακό είναι διστηχώς ότι αυτή η επίθεση συνεχήζεται ακόμα και τώρα. καλημέρες και κ

[Orasi] Το χρονικό της μάχης στο οχυρό Νυμφαίας

2014-04-06 ϑεμα mlaspas
Την 1η Μαρτίου 1941, η Βουλγαρία προσχώρησε στον Άξονα και αμέσως γερμανικά στρατεύματα εισήλθαν στο έδαφός της. Στο χώρο της Θράκης, οι Γερμανοί διέθεσαν το 30ο Σώμα Στρατού, με την 50η Μεραρχία στον άξονα ΝΥΜΦΑΙΑ- ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ και μεγάλο αριθμό αε

[Orasi] openarchives.gr: Η ελληνική πύλη πρόσβασης σε περιεχόμενο επιστήμης - πολιτισμού

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
openarchives.gr: Η ελληνική πύλη πρόσβασης σε περιεχόμενο επιστήμης - πολιτισμού Δελτίο Τύπου: Το openarchives.gr, η μεγαλύτερη διαδικτυακή πύλη πρόσβασης σε έγκριτο ελληνικό περιεχόμενο επιστήμης και πολιτισμού, προσφέρεται, πλέον, με ανανεωμένο εικαστικό σχεδιασμό, βελτιωμένους τρόπους πλοήγη

[Orasi] Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Αργεντινή: Η πρόεδρος Κίρχνερ βάπτισε βρέφος ζεύγους ομοφυλοφίλων Η πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Φερνάντεζ Ντε Κίρχνερ έγινε το Σάββατο νονά βρέφους οι γονείς του οποίου είναι ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι. Η τελετή πραγματοποιήθηκε από την Καθολική Εκκλησία, η οποία τάσσεται εναντίον του γάμου

[Orasi] Νέα ψηφιακή βιβλιοθήκη με σπάνιο υλικό από τη Φίνος Φιλμ

2014-04-06 ϑεμα Spiros Skordilis
Νέα ψηφιακή βιβλιοθήκη με σπάνιο υλικό από τη Φίνος Φιλμ Μια ψηφιακή βιβλιοθήκη ιστορικής σημασίας για τον ελληνικό κινηματογράφο είναι πλέον διαθέσιμη στο διαδίκτυο από τη Φίνος Φιλμ. Η νέα ιστοσελίδα της θρυλικής εταιρείας περιλαμβάνει λεπτομερή στοιχεία για τις 187 ταινίες της, 3000 σπάνιες