Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 18:00 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
Dnia poniedziałek 01 październik 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
00:0d.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation GeForce 6100
nForce 430 (rev a2) (prog-if 00 [VGA])
Zaznaczam, że karta działała sprawnie przez
On Mon, 1 Oct 2007, Remigiusz Enleth Marcinkiewicz wrote:
nikt ich nie używa, a dziwaczne problemy ze sterownikami Intela (przez to
nadal siedzę na 1.3)
hhhmmm... to może dlatego compiz przestał u mnie działać. Myślałem, że to
efekt przejścia beryl - compiz-fusion, ale nie chciało mi się
On Mon, 1 Oct 2007, Tomasz Pala wrote:
marudzą. Problem jednak jest taki, że w obecnym stadium Th nie nadaje
się jeszcze do betatestów i ten stan trwa jakiś czas, który dla userów
nie
Nie przesadzaj, Ac-Th jest znacznie łatwiejsze niż Ra-Ac.
Tu się nie zgodzę.
W moim wypadku wszystkie
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 22:37 +0200, Piotr Grymkowski pisze:
3) Plugin Thunar-media-tags-plugin który po zainstalowaniu i próbie
wykonania PPM na pliku- właściwości wyłącza Thunara. Pewnie też nie
przebudowany z taglibem czy czymś tam. Na razie tak bardzo mi nie
przeszkadza...
O! To
On Sun, 30 Sep 2007, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
Chyba dobrze się obawiasz. Ale też trudno się dziwić. Mamy w tej
chwili 2 linie: stabilną i przestarzałą Ac (*) i Th której się na
razie boję (**). To nie jest IMO dobry wybór dla użytkowników
desktopów.
Nie ma co się bać Th, a
Dnia Tue, 02 Oct 2007 12:21:20 +0200
Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał(a) wiadomość:
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 22:37 +0200, Piotr Grymkowski pisze:
3) Plugin Thunar-media-tags-plugin który po zainstalowaniu i próbie
wykonania PPM na pliku- właściwości wyłącza Thunara.
On Tue, 2 Oct 2007, Bartosz Taudul wrote:
Dobrze, że nam opisałeś co było nie tak to poprawiliśmy wszystko.
Pisałem przecież. Nawet tobie osobiście na irc-u (jakieś pół roku
temu)
To ci bugreport.
Przestań się czepiać - pisałem też tutaj, mail-owo
--
pozdr. Paweł Gołaszewski
On Saturday 29 of September 2007, Łukasz Krotowski wrote:
(*) X11 zamiast xorg (a buntu ma Compiza i kostkę), starszy kernel,
Gtk+2 2.8, Gnome jakieśtam (pewnie też stare).
Stare gcc i glibc, to najbardziej boli. Coraz więcej nowych wersji softu
wymaga gcc3.4/4 (np. Blender) i jakichś
On Sunday 30 of September 2007, Tomasz Pala wrote:
Nie do końca - upgrade z Ac do Th było jak dla mnie koszmarem...
Dobrze, że nam opisałeś co było nie tak to poprawiliśmy wszystko.
Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
nie było brakujacych zależności, ale
Witam
On Sunday 30 of September 2007, Tomasz Pala wrote:
Nie do końca - upgrade z Ac do Th było jak dla mnie koszmarem...
Dobrze, że nam opisałeś co było nie tak to poprawiliśmy wszystko.
Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
nie było brakujacych
On Mon, 01 October 2007 08:34:37 +0200, Daniel Mróz wrote:
[...]
Nie mówię tutaj o pogoni za numerkami, ale o pogoni za nowymi,
bardzo użytecznymi ficzerami. Oczywiście, można sobie przebudować ze SPECa
dla Th, ale np. w moim przypadku (nie przelazłem jeszcze na Th) wiąże się to
z edycją
On Monday 01 of October 2007, Dariusz Laskowski wrote:
Bo userzy nie muszą tego wiedzieć. Po prostu używają Th zamiast kombinować.
Tak to już jest, że niektórzy chcą używać Th (i używają), a inni z kolei
chcą sobie pomarudzić (i marudzą). Ot życie, życie... :-)
Ale userzy nie będą instalować Th
On Mon, Oct 01, 2007 at 08:39:12 +0200, Daniel Mróz wrote:
Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
nie było brakujacych zależności, ale poldek miał undefined symbols.
Tak się beszczelnie wepnę w wątek. Przydałaby się jakaś ogólnie dostępna
instrukcja, jakieś
On Monday 01 of October 2007, Tomasz Pala wrote:
Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
nie było brakujacych zależności, ale poldek miał undefined symbols.
Tak się beszczelnie wepnę w wątek. Przydałaby się jakaś ogólnie dostępna
instrukcja, jakieś Ac to Th
On Mon, Oct 01, 2007 at 10:44:17 +0200, Daniel Mróz wrote:
marudzą. Problem jednak jest taki, że w obecnym stadium Th nie nadaje się
jeszcze do betatestów i ten stan trwa jakiś czas, który dla userów nie
Nie przesadzaj, Ac-Th jest znacznie łatwiejsze niż Ra-Ac. Głównym
problemem w Th są
On Mon, Oct 01, 2007 at 10:56:07 +0200, Daniel Mróz wrote:
1. skopiuj bezczelnie w bezpieczne miejsce binarki i liby wget, openssl,
rpm.
Jak machniesz glibc przy aktualizacji to na nic Ci się one zdadzą. Statyki
Dlatego mam też kopię /lib, o czym pisałem - ale jesteś pewny, że rpm Ac
nie
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 08:34 +0200, Daniel Mróz pisze:
Oczywiście, można sobie przebudować ze SPECa
dla Th, ale np. w moim przypadku (nie przelazłem jeszcze na Th) wiąże się to
z edycją SPECa i zamianie Req: python = 1:2.5 - Req: python =
1:2.4, Req: xorg-duperszmity - Req:
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 21:01 +0200, Paweł Kwiatkowski pisze:
Nie ma co się bać Th, a zwłaszcza na workstacji - działa doskonale, z
kostkami i innymi fajerwerkami.
Nie do końca tak jest. Upgrade-y psują krew. Ot choćby typowy mój
desktopik do filmików i muzyki wiesza się od ostatnich
Dnia poniedziałek 01 październik 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 21:01 +0200, Paweł Kwiatkowski pisze:
Nie ma co się bać Th, a zwłaszcza na workstacji - działa doskonale, z
kostkami i innymi fajerwerkami.
Nie do końca tak jest. Upgrade-y psują krew. Ot
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 16:42 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
I już tydzień nad tym dłubię -- nic w logach nie ma, X-y uruchomione z
debugiem tez milczą. A geneza taka sama -- jak na polu minowym. Raz
próba odegrania filmiku wiesza X-y, raz zmiana wirtualnego pulpitu, raz
otwarcie
Dnia poniedziałek 01 październik 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 16:42 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
A jaka grafika? ATI?
Nvidia.
Model? Bo ja jakoś nigdy nie miałem problemów.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic
signature.asc
Description: This is a digitally
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 17:10 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
Dnia poniedziałek 01 październik 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 16:42 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
A jaka grafika? ATI?
Nvidia.
Model? Bo ja jakoś nigdy nie miałem problemów.
00:0d.0
Dnia poniedziałek 01 październik 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
00:0d.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation GeForce 6100
nForce 430 (rev a2) (prog-if 00 [VGA])
Zaznaczam, że karta działała sprawnie przez ostatni rok bodajże.
No to zwracam honor... mam takie cudo na innym kompie
Dnia poniedziałek, 1 października 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
Nie do końca tak jest. Upgrade-y psują krew. Ot choćby typowy mój
desktopik do filmików i muzyki wiesza się od ostatnich podbić (glibc?
gtk? xorg?).
I już tydzień nad tym dłubię -- nic w logach nie ma, X-y uruchomione z
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał(a):
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 17:10 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
Dnia poniedziałek 01 październik 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 16:42 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
A jaka grafika? ATI?
01-10-07, Bartosz Świątek [EMAIL PROTECTED] napisał:
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał(a):
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 17:10 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
Dnia poniedziałek 01 październik 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 16:42
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 18:37 +0200, Bartosz Świątek pisze:
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał(a):
I teraz masz do niej oczywiście xorg-driver-video-nvidia-legacy2?
Legacy? Rok temu ta karta nie była wykrywana przez ówczesne jajko -- już
legacy?
Nie -- mam
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał(a):
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 18:37 +0200, Bartosz Świątek pisze:
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał(a):
I teraz masz do niej oczywiście xorg-driver-video-nvidia-legacy2?
Legacy? Rok temu ta karta nie była
On Mon, Oct 01, 2007 at 18:43:38 +0200, Cezary Krzyzanowski wrote:
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 18:37 +0200, Bartosz Świątek pisze:
I teraz masz do niej oczywiście xorg-driver-video-nvidia-legacy2?
Legacy? Rok temu ta karta nie była wykrywana przez ówczesne jajko -- już
legacy?
Nie
Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 19:05 +0200, Tomasz Pala pisze:
No i dobry masz, zamiast zgadywać wystarczy zajrzeć do dokumentacji:
http://us.download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/100.14.19/README/appendix-a.html
co prawa nie wymieniają nForce 430 (tylko 420), ale w:
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał:
AAAa..na łeb można dostać. Wszystko super że dobrze mam, ale mi X-y się
wieszają non-stop :)
Cofnij profilaktycznie xserver do 1.3. Wersja 1.4 jest jakaś niedorobiona.
___
pld-devel-pl mailing
On Mon, Oct 01, 2007 at 19:24:31 +0200, Łukasz Krotowski wrote:
Cofnij profilaktycznie xserver do 1.3. Wersja 1.4 jest jakaś niedorobiona.
O, to nie tylko ja mam problemy? Dodatkowe klawisze nie przekazują mi
eventów do WM-a, gdy mam na desktopie odpalone dowolne okno - są
kierowane
Tomasz Pala pisze:
O, to nie tylko ja mam problemy? Dodatkowe klawisze nie przekazują mi
eventów do WM-a, gdy mam na desktopie odpalone dowolne okno - są
kierowane bezpośrednio do niego.
A w domu coś takiego zauważyłem, jak sobie chciałem odświeżyć klawisze
multimedialne, zamiast jakichś
Dnia poniedziałek 01 października 2007, Łukasz Krotowski napisał:
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał:
AAAa..na łeb można dostać. Wszystko super że dobrze mam, ale mi X-y się
wieszają non-stop :)
Cofnij profilaktycznie xserver do 1.3. Wersja 1.4 jest jakaś niedorobiona.
Remigiusz Enleth Marcinkiewicz pisze:
nikt ich nie używa, a dziwaczne problemy ze sterownikami Intela (przez to
nadal siedzę na 1.3) zostawił bez żadnego komentarza, jakby ich nie było. Ot,
A jakie masz z nimi problemy? Bo według mnie te sterowniki z wersji na
wersję chodzą coraz lepiej.
On Mon, Oct 01, 2007 at 20:42:24 +0200, Artur Flinta wrote:
A w domu coś takiego zauważyłem, jak sobie chciałem odświeżyć klawisze
multimedialne, zamiast jakichś szesnastkowych kodów pojawiły się nazwy
zdarzeń - nawet fajnie pomyślałem, bardziej czytelnie, dobry humor
Takie nazwy to kwestia
Dnia poniedziałek 01 października 2007, Artur Flinta napisał:
Remigiusz Enleth Marcinkiewicz pisze:
nikt ich nie używa, a dziwaczne problemy ze sterownikami Intela (przez
to nadal siedzę na 1.3) zostawił bez żadnego komentarza, jakby ich nie
było. Ot,
A jakie masz z nimi problemy? Bo
Dnia Mon, 01 Oct 2007 20:38:18 +0200
Artur Flinta [EMAIL PROTECTED] napisał(a) wiadomość:
Cezary Krzyzanowski pisze:
AAAa..na łeb można dostać. Wszystko super że dobrze mam, ale mi X-y się
wieszają non-stop :)
00:05.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation C51G [GeForce
6100] (rev
Remigiusz Enleth Marcinkiewicz pisze:
Tak, to fakt, ale z 1.4 segfaultują na bliżej nieokreślonych konfiguracjach
sprzętowych, w bliżej nieokreślonych okolicznościach związanych
prawdopodobnie z akceleracją, ABI serwera i DRI jednocześnie. Na liście
Używam czasami z compizem, jakieś filmy
Tomasz Pala pisze:
Ja cofnąłem xserver oraz driver-input-{keyboard,mouse}, bo więcej błędów
z klawiaturą miałem (działanie kontrolek). Jakiś ten 1.4 niedorobiony.
To może jednak problem u mnie tkwi gdzie indziej, bo tak długo jak nie
ruszałem tych akceleratorów (czyli były zapamiętane z
01-10-07, Remigiusz Enleth Marcinkiewicz [EMAIL PROTECTED] napisał:
Dnia poniedziałek 01 października 2007, Łukasz Krotowski napisał:
01-10-07, Cezary Krzyzanowski [EMAIL PROTECTED] napisał:
AAAa..na łeb można dostać. Wszystko super że dobrze mam, ale mi X-y się
wieszają non-stop :)
On Sunday 30 September 2007 01:12:07 Wojciech Błaszkowski wrote:
Dnia sobota, 29 września 2007, Paweł Kwiatkowski napisał:
[code]
Uruchamianie vrpm-preload --install -vh --root /vservers/v-flux
--noorder... Przygotowywanie... błąd: nie można otworzyć indeksu
Basenames przy użyciu
On Sat, Sep 29, 2007 at 21:54:32 +0200, Marcin Krol wrote:
Być developerem, zgłosić się do RM Ac (glen) / Th (arekm).
Khm. Nie zebym sie czepial, ale nic mi nie wiadomo abym przestal pelnic
funkcje RMa Ac :) Owszem, mniej sie zajmuje PLD z powodow, ktore w tym
watku juz kilkukrotnie
W cvs/PLD-doc/PLD-who_is_who brak takiej informacji:)
Jak nie ma jak jest? Lista RMow:
Release managers:
-
RA: hawk(no longer maintained)
AC: hawk
TH: arekm
i lista osob, ktore technicznie rzecz ujmujac moga przenosic pakiety:
FTP AC: (master-ftp, ftp1)
On Sun, Sep 30, 2007 at 13:24:11 +0200, Marcin Krol wrote:
W cvs/PLD-doc/PLD-who_is_who brak takiej informacji:)
Jak nie ma jak jest? Lista RMow:
Release managers:
-
RA: hawk(no longer maintained)
AC: hawk
No i tu być powinien chyba glen też, nie?
--
Tomasz Pala wrote:
On Sun, Sep 30, 2007 at 13:24:11 +0200, Marcin Krol wrote:
W cvs/PLD-doc/PLD-who_is_who brak takiej informacji:)
Jak nie ma jak jest? Lista RMow:
Release managers:
-
RA: hawk(no longer maintained)
AC: hawk
No i tu być
On Sun, Sep 30, 2007 at 18:26:38 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
AC: hawk
No i tu być powinien chyba glen też, nie?
A to byla jakas oficjalna zmiana, ktora przeoczylem?
BTW, prawo do przenoszenia pakietow != bycie RM-em
glen pomaga jako, hm, coRM czy jak to nazwac. Second in
On Sunday 30 of September 2007, Pawel Golaszewski wrote:
On Sat, 29 Sep 2007, Paweł Kwiatkowski wrote:
Chyba dobrze się obawiasz. Ale też trudno się dziwić. Mamy w tej
chwili 2 linie: stabilną i przestarzałą Ac (*) i Th której się na
razie boję (**). To nie jest IMO dobry wybór dla
On Sun, Sep 30, 2007 at 20:54:04 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
Nie do końca - upgrade z Ac do Th było jak dla mnie koszmarem...
Dobrze, że nam opisałeś co było nie tak to poprawiliśmy wszystko.
Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
nie było brakujacych
On Sunday 30 of September 2007, Tomasz Pala wrote:
On Sun, Sep 30, 2007 at 20:54:04 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
Nie do końca - upgrade z Ac do Th było jak dla mnie koszmarem...
Dobrze, że nam opisałeś co było nie tak to poprawiliśmy wszystko.
Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR
On Sun, Sep 30, 2007 at 21:40:17 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
nie było brakujacych zależności, ale poldek miał undefined symbols.
Jaki symbol? Może brak R: na coś.
poldek: symbol lookup error:
Przepraszam, że ślę odpowiedź na tę grupę, ale pomimo subskrypcji discuss'
moje posty tam nie dochodzą (a listadmin się chyba urlopuje).
Dnia czwartek, 27 września 2007, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
On Wed, Sep 26, 2007 at 11:42:23PM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:
Pozwoliłem
(sorry za długość posta, ale staram się pisywać rzadko i treściwie :)
Dnia sobota, 29 września 2007, Rafał Cygnarowski napisał:
Mam wrażenie, że stara krew ma już zbyt wiele obowiązków i nie dłubie
tyle ile by chciała, a nowa krew ... cóż jest toporna w przejmowaniu
pracy starszych
On Sat, 29 September 2007 13:48:29 +0200, Rafał Cygnarowski wrote:
[...]
A czy PLD powinna być dla ZU? Czy ZU są ważni? Moim zdaniem tak
Jak ja kocham te Wasze gadki o ZU...
To ja tu, kurde, jestem ZU! Jak ktoś jest bardziej zwykły niż ja,
to niech podniesie rękę, ale... Ostrzegam, że każda
Dnia sobota, 29 września 2007, Dariusz Laskowski napisał:
A czy PLD powinna być dla ZU? Czy ZU są ważni? Moim zdaniem tak
Jak ja kocham te Wasze gadki o ZU...
To ja tu, kurde, jestem ZU! Jak ktoś jest bardziej zwykły niż ja,
to niech podniesie rękę, ale... Ostrzegam, że każda podniesiona
On Sat, 29 September 2007 16:24:36 +0200, Wojciech Błaszkowski wrote:
A czy PLD powinna być dla ZU? Czy ZU są ważni? Moim zdaniem tak
Jak ja kocham te Wasze gadki o ZU...
To ja tu, kurde, jestem ZU! Jak ktoś jest bardziej zwykły niż ja,
to niech podniesie rękę, ale... Ostrzegam, że każda
Dnia sobota, 29 września 2007, Dariusz Laskowski napisał:
On Sat, 29 September 2007 16:24:36 +0200, Wojciech Błaszkowski wrote:
A czy PLD powinna być dla ZU? Czy ZU są ważni? Moim zdaniem tak
Jak ja kocham te Wasze gadki o ZU...
To ja tu, kurde, jestem ZU! Jak ktoś jest bardziej zwykły
Dnia sobota, 29 września 2007, Wojciech Błaszkowski napisał:
Dnia sobota, 29 września 2007, Dariusz Laskowski napisał:
On Sat, 29 September 2007 16:24:36 +0200, Wojciech Błaszkowski wrote:
A czy PLD powinna być dla ZU? Czy ZU są ważni? Moim zdaniem tak
Jak ja kocham te Wasze gadki o
Dnia sobota, 29 września 2007, Mariusz Mazur napisał:
(...) Domagajcie się dostępu do różnych usług. (...)
To jak się mamy domagać, to mogę prosić o możliwość posyłania paczek na
buildery ?
--
Pozdrawiam.
Piotr Zięcik
___
pld-devel-pl mailing list
29-09-07, Piotr Zięcik [EMAIL PROTECTED] napisał(a):
Dnia sobota, 29 września 2007, Mariusz Mazur napisał:
(...) Domagajcie się dostępu do różnych usług. (...)
To jak się mamy domagać, to mogę prosić o możliwość posyłania paczek na
buildery ?
Istnieje już dość długo !stbr.
Dnia sobota, 29 września 2007, Bartosz Świątek napisał:
Istnieje już dość długo !stbr.
Mało skuteczne - w moim przypadku chyba tylko 2 razy się udało, z tego 1
jeszcze za czasów Kłoczka ;-).
--
Pozdrawiam.
Piotr Zięcik
___
pld-devel-pl mailing list
Dnia sobota, 29 września 2007, Piotr Zięcik napisał:
Dnia sobota, 29 września 2007, Mariusz Mazur napisał:
(...) Domagajcie się dostępu do różnych usług. (...)
To jak się mamy domagać, to mogę prosić o możliwość posyłania paczek na
buildery ?
Domagać się możesz. Pytanie, czy odzywałeś się
29-09-07, Piotr Zięcik [EMAIL PROTECTED] napisał(a):
Dnia sobota, 29 września 2007, Bartosz Świątek napisał:
Istnieje już dość długo !stbr.
Mało skuteczne - w moim przypadku chyba tylko 2 razy się udało, z tego 1
jeszcze za czasów Kłoczka ;-).
Za kloczka nie było !stbr, więc nie siej tu
Dnia sobota, 29 września 2007, Mariusz Mazur napisał:
Domagać się możesz. Pytanie, czy odzywałeś się już w tej sprawie do rma?
(zakładam, że mówimy tu o th i arkum)
Szczerze, to kiedyś (tak ze 3 lata temu) się zgłaszałem i nic z tego nie
wyszło. Od tego czasu sobie czasem speca dłubnę, glibca
Dnia sobota, 29 września 2007, Bartosz Świątek napisał:
Za kloczka nie było !stbr, więc nie siej tu fermentu. A jeśli nie
wiesz o co chodzi, to chyba jednak nie tak blisko PLD jesteś jak Ci
się wydaje.
Dobra, dobra, chodziło mi o to, że dawno.
EOT.
--
Pozdrawiam.
Piotr Zięcik
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 13:48 +0200, Rafał Cygnarowski pisze:
Mam wrażenie, że stara krew ma już zbyt wiele obowiązków i nie dłubie tyle
ile by chciała, a nowa krew ... cóż jest toporna w przejmowaniu pracy
starszych developerów.
Widzę jeszcze jedną niepokojącą tendencję. W ciągu
Dnia sobota 29 wrzesień 2007, Bartosz Świątek napisał:
Istnieje już dość długo !stbr.
Widzę, że dorobił się bezpośredniego słania testów. Super!
Swoją drogą to czy taka nowość nie mogłaby mieć swojego wpisu w newsach na
stronie głównej? Ogólnie miło by było jakby tych newsów było więcej (nie
Dnia sobota 29 wrzesień 2007, Piotr Zięcik napisał:
Dlatego proszę potraktujcie moje maile w tym wątku jako sygnalizację
pewnego problemu, na który się kiedyś natknąłem i teraz, gdy widzę taką
możliwość zgłaszam. A chodzi o jawne procedury uzyskania dostępu do różnych
elementów PLD - tak, żeby
Dnia sobota, 29 września 2007, Paweł Kwiatkowski napisał:
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 13:48 +0200, Rafał Cygnarowski pisze:
Mam wrażenie, że stara krew ma już zbyt wiele obowiązków i nie dłubie
tyle ile by chciała, a nowa krew ... cóż jest toporna w przejmowaniu
pracy starszych
On Sat, Sep 29, 2007 at 08:31:50PM +0200, Kamil Dziedzic wrote:
Dnia sobota 29 wrzesień 2007, Piotr Zięcik napisał:
Dlatego proszę potraktujcie moje maile w tym wątku jako sygnalizację
pewnego problemu, na który się kiedyś natknąłem i teraz, gdy widzę taką
możliwość zgłaszam. A chodzi o
Dnia sobota, 29 września 2007, Kamil Dziedzic napisał:
Ha... przed chwilą posłałem mejla z opisem podobnego problemu jaki
miałem... tylko jakoś w tamtym poście nie wiedziałem jak to ująć;)
Zgadzam się z tym co napisałeś w 100%. To, że w PLD dokumentacja kuleje to
da się usprawiedliwić brakiem
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 20:39 +0200, Łukasz Krotowski pisze:
Chyba dobrze się obawiasz. Ale też trudno się dziwić. Mamy w tej chwili 2
linie:
stabilną i przestarzałą Ac (*) i Th której się na razie boję (**). To nie jest
IMO dobry wybór dla użytkowników desktopów.
Nie ma co się bać
Źle zrozumiałeś moją wypowiedź. Nie chodziło o to, abyś tu i teraz udzielał
odpowiedzi na moje luźno rzucone pytania. One miały zasugerować opisu jakich
procedur brakuje. Ja większość tych rzeczy wiem. Tak samo jak wiem, ze żeby
tak naprawdę się czegoś dowiedzieć to trzeba wejśc na IRC'a co wg
Być developerem, zgłosić się do RM Ac (glen) / Th (arekm).
Khm. Nie zebym sie czepial, ale nic mi nie wiadomo abym przestal pelnic
funkcje RMa Ac :) Owszem, mniej sie zajmuje PLD z powodow, ktore w tym
watku juz kilkukrotnie wymieniano (-ENOTIME) dlatego tez glen pomaga
jako, hm, coRM czy jak to
- co należy zrobić aby móc posyłać upgrejdy na TH, AC?
W Th w tej chwili dostaje się to w pakiecie standardowym.
W Ac należy przekonać RM-a do tego - sprowadza się do to do zdobycia
pewnej opinii w gronie developerów.
Do tego tez sie ustosunkuje. Tak, trzeba mnie przekonac. Nie, nie
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 13:48 +0200, Rafał Cygnarowski pisze:
Co do samych aktualizacji: tęsknię trochę za czasami NESTa, gdy
puszczenie
pakietu było tak proste, jak commit z STBR w logu.
Hmm... mmazur pisał, że z zasobami sprzętowymi nie ma problemu to może
dałoby się wygospodarować
- co należy zrobić aby móc posyłać test buildy na TH, AC (Ti?;))?
Ac: mailnac do mnie czy skontaktowac sie w jakikolwiek inny sposob.
Ti: opisalem w innym mailu.
- co należy zrobić aby móc posyłać upgrejdy na TH, AC?
Ac: jak wyzej + jakies umotywowanie czemu sie uwaza, ze sie nic nie
zepsuje
On Sat, Sep 29, 2007 at 09:50:01PM +0200, Kamil Dziedzic wrote:
Źle zrozumiałeś moją wypowiedź. Nie chodziło o to, abyś tu i teraz udzielał
odpowiedzi na moje luźno rzucone pytania. One miały zasugerować opisu jakich
procedur brakuje. Ja większość tych rzeczy wiem. Tak samo jak wiem, ze żeby
On Sat, Sep 29, 2007 at 09:54:32PM +0200, Marcin Krol wrote:
Być developerem, zgłosić się do RM Ac (glen) / Th (arekm).
Khm. Nie zebym sie czepial, ale nic mi nie wiadomo abym przestal pelnic
funkcje RMa Ac :) Owszem, mniej sie zajmuje PLD z powodow, ktore w tym
watku juz kilkukrotnie
Dnia sobota, 29 września 2007, Krystian Tomczyk napisał:
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 13:48 +0200, Rafał Cygnarowski pisze:
Co do samych aktualizacji: tęsknię trochę za czasami NESTa, gdy
puszczenie
pakietu było tak proste, jak commit z STBR w logu.
Hmm... mmazur pisał, że z zasobami
Dnia Sat, 29 Sep 2007 20:38:54 +0200
Rafał Cygnarowski [EMAIL PROTECTED] napisał(a) wiadomość:
Dnia sobota, 29 września 2007, Paweł Kwiatkowski napisał:
Dnia 29-09-2007, So o godzinie 13:48 +0200, Rafał Cygnarowski pisze:
Mam wrażenie, że stara krew ma już zbyt wiele obowiązków i nie dłubie
Dnia sobota, 29 września 2007, Paweł Kwiatkowski napisał:
[...]
Gorzej z serwerami, w th są permanentne problemy z LinuxVserwer, a ja bez
tego nie stawiam produkcji.
[code]
Uruchamianie vrpm-preload --install -vh --root /vservers/v-flux --noorder...
Przygotowywanie... błąd: nie można
82 matches
Mail list logo