Re: [python] vytváření souboru

2019-09-24 Tema obsahu azurit
A ako robis ten zapis 'po castiach'? Subor zavries a znovu otvoris? Ak ano, skusal si miesto toho urobit flush()? Citát zu1234 : Myslím že to není můj případ: Soubor byl otevřen jednoduše, tedy předpokládám buffrovaně: with file(FFN_OUT, 'wb') as FI: Soubor nebyl tlačen po síti, byl umís

Re: [python] Spracovávanie e-mailov v mboxe (Thunderbird)

2019-09-19 Tema obsahu azurit
Neviem sice, co presne robis ale z popisu mi to pride ako 'praca' pre serverove sieve filtre (ak ti tam bezi Dovecot, tak https://wiki2.dovecot.org/Pigeonhole/Sieve ). Citát ZdPo Ster : Primárne sa snažím napasovať na (fungujúci) process/workflow. Mám takú blbú predstavu, že sw sa má pri

Re: [python] Spracovávanie e-mailov v mboxe (Thunderbird)

2019-09-19 Tema obsahu azurit
Ahoj, IMAP NEvymazava e-maily zo serveru, toto robi POP3 (a aj tam je to, v modernejsich implementaciach, mozne vypnut). Aj mne pride ako hlupost riesit to sposobom, ako sa o to pokusas, snazis sa ohnut softver sposobom, na ktory nebol navrhnuty. Modifikacia e-mailov v mboxe nie je jednud

Re: [python] &soutez :-)

2018-04-10 Tema obsahu azurit
Ja by som najskor zozbieral vsetky parametre do pola a potom tesne pred odoslanim hlaviciek: if redirect_parameters: reload_redirect['Location'] += "?%s" % "&".join(redirect_parameters) Citát Petr Messner : Nevim, neznam, asi uz ani nejsem webovy vyvojar :D Navrhuju to schovat do funk

Re: [python] Hosting pro python?

2017-12-12 Tema obsahu azurit
Taktiez tu (CGI a WSGI): www.ElbiaHosting.sk/webhosting/ Citát Adam Štrauch : Ahoj, můžeš k nám na Roští. https://rosti.cz Pro Python i Django máme všechno co budeš potřebovat. Dne 5. února 2007 11:44 napsal(a): Zdravím, sháním nějaký hosting, na kterém bych mohl využít Django. Exis

Re: [python] začiatočník programuje alebo prečo to nefunguje:)

2014-07-15 Tema obsahu azurIt
Ahoj, hodis tam uplne jenoduchy while (avsak rovnaku vec vies dosiahnut vela sposobmi, toto je len jeden z nich): pocet_pokusov = 0 while pocet_pokusov < 5: ...nejaky tvoj kod... pocet_pokusov += 1 azur __ > Od: "Martin Gulka

Re: [python] dynamicke metody

2014-04-25 Tema obsahu azurIt
>Toto pouziti je jen priklad, ktery me napadl pro vyzkouseni, SQL injection tam >samozrejme hrozi, ale o bezpecnost tu nejde, tu bych stejne resil >pravdepodobne uz na formularich pomoci validace a csrf, pak urcite na db kde z >kodu volam stejne jedine procedury a pohledy, Ale ted si hraju s dym

Re: [python] Multithreading

2014-04-04 Tema obsahu azurIt
>Jak mám zabránit ukončení hlavního vlákna před tím, než se ukončí všechny >ostatní vlákna? >Díky Je viac moznosti, napr. toto na konci skriptu, ktory bezi v hlavnom vlakne: import time import threading #... tvoj skript ... while threading.active_count() > 1: time.sleep(1) azur

Re: [python] Suma podle klice slovniku v seznamu

2013-04-16 Tema obsahu azurIt
>A já např. nepochopil požadavek a tak jsem zticha, což ve výsledku znamená, >že je tu méně možných řešení tohoto zapeklitého problému. :) Skus si prebehnut riesenia ostatnych, zadanie bolo vcelku jasne. azur ___ Python mailing list Python@py.cz http:/

Re: [python] Suma podle klice slovniku v seznamu

2013-04-15 Tema obsahu azurIt
Ahoj, nie som si isty, ci na toto najdes nejaky 'jednoduchy figel'. Proste to prejdi jednym cyklom a hodnoty spocitaj do druheho slovniku. azur __ > Od: "Jaroslav Lukesh" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 15.04.2013 21:59 > Predmet:

Re: [python] Umělé neuronové sítě

2013-03-07 Tema obsahu azurIt
_ > Od: "Ctibor.Plasek" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 07.03.2013 12:01 > Predmet: Re: [python] Umělé neuronové sítě > >Díky moc. Doufám, že když půjdu řádek po řádku, tak že to konečně pochopím : >-) > > > > > >-- Původní zpráva -- &

Re: [python] Umělé neuronové sítě

2013-03-07 Tema obsahu azurIt
zasumenia, tym nizsia uspesnost pri rozpoznavani. azur __ > Od: "azurIt" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 07.03.2013 09:22 > Predmet: Re: [python] Umělé neuronové sítě > >Ahoj, > >na vyske som zopar ve

Re: [python] Článek o brythonu

2013-03-05 Tema obsahu azurIt
>Dá se v tom napsat script, který bude zodpovídat blbé dotazy. Zkus to a >třeba ti odpoví. Nuz, vrat sa sem, ked vyrasties a naucis sa slusne spravat. ___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Re: [python] Článek o brythonu

2013-03-05 Tema obsahu azurIt
íš cosi jako frontend před javascriptovým interpreterem. A naco to teda je, ak sa to nema dalej pouzivat? :) > >Dne 5.3.2013 15:46, azurIt napsal(a): >> Ty si JavaScript este nikdy nevidel? :) *Normalny* ekvivalent k tomu Python >> kodu by bolo nieco taket

Re: [python] Článek o brythonu

2013-03-05 Tema obsahu azurIt
; Predmet: Re: [python] Článek o brythonu > > CC: "Konference PyCZ" >Když se podíváš na assembler, který leze z překladače, taky ti může připadat >jako od někoho, kdo assembler nikdy neviděl. A přesto takové programy vesele >používáš :) > >Petr Messner > >5. 3

Re: [python] Článek o brythonu

2013-03-05 Tema obsahu azurIt
Od: "Bystroushaak" > Komu: > Dátum: 05.03.2013 15:35 > Predmet: Re: [python] Článek o brythonu > >Aha. Proč? > >Dne 5.3.2013 13:43, azurIt napsal(a): >> Ten priklad je dost vtipny :) ak to ma generovat takyto kod, tak to

Re: [python] Článek o brythonu

2013-03-05 Tema obsahu azurIt
Ten priklad je dost vtipny :) ak to ma generovat takyto kod, tak to naozaj nie je pouzitelne. azur __ > Od: "Bystroushaak" > Komu: > Dátum: 05.03.2013 13:35 > Predmet: [python] Článek o brythonu > >Jedná se o python běžící v prohlíže

Re: [python] otázka ohladom mojho ?týlu písania v OOP

2013-01-13 Tema obsahu azurIt
ka ohladom mojho ?týlu písania v OOP > >Takže docstring musi byt vždy v trojitych uvodzovkach? V jednych byť nemôže? >Ďakujem za odpoveď > > >Dňa 13. január 2013 8:50, azurIt napísal(-a): > >> Tie vrchne komentare mas len s jednymi uvodzovkami (aspon mne sa to tak >&

Re: [python] otázka ohladom mojho ?týlu písania v OOP

2013-01-12 Tema obsahu azurIt
Tie vrchne komentare mas len s jednymi uvodzovkami (aspon mne sa to tak zobrazilo).Tymto si, defakto, vytvoril string a nie komentar :) azur __ > Od: "Roman Beno" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 13.01.2013 08:09 > Predmet: Re: [pyth

Re: [python] Python - začiatočník

2012-12-15 Tema obsahu azurIt
Co sa sqlite tyka, tak: http://docs.python.org/2/library/sqlite3.html azur __ > Od: "René Klačan" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 15.12.2012 11:58 > Predmet: Re: [python] Python - začiatočník > >Cau, > >Python je taktiez vhodny... po

Re: [python] PodivnÄĹ : MySQLdb pod Windows 7 nezapisuje do ta bulky

2012-12-09 Tema obsahu azurIt
> bulky > >Kdyz jsem kontroloval nastaveni: SELECT @@AUTOCOMMIT; >tak daval sice 1, ale nefungovalo to. >Teprve kdyz jsem po INSERT INTO a UPDATE pouzil COMMIT; >zacalo to fungovat spravne. Nevim kde je chyba. >V.L. > >Dne 9 Prosinec 2012, 10:28, azurIt napsal(a): &

Re: [python] PodivnĂŠ: MySQLdb pod Windows 7 nezapisuje do tabulky

2012-12-09 Tema obsahu azurIt
Ak budes stale robit commit, tak sa skor oplati: db_conn = MySQLdb.connect(...) db_conn.autocommit(True) azur __ > Od: "Vladislav Ludík" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 09.12.2012 09:38 > Predmet: Re: [python] PodivnĂŠ: MySQLdb pod

Re: [python] stdout v subprocess

2012-10-27 Tema obsahu azurIt
n] stdout v subprocess > >subprocess.Popen.communicate jsem zkoušel také, vrací však prázdné hodnoty. >Zřejmě proto, jelikož vlastní command je bez chyby. > > >azurIt napsal(a): >> http://docs.python.org/library/subprocess.html#subprocess.Popen.communicate >> >> azur >> >> >>

Re: [python] stdout v subprocess

2012-10-27 Tema obsahu azurIt
http://docs.python.org/library/subprocess.html#subprocess.Popen.communicate azur __ > Od: "\Ing. Vladislav Ludík\" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 27.10.2012 12:58 > Predmet: [python] stdout v subprocess > >Ahoj, poradí někdo se získ

Re: [python] pygame

2012-09-05 Tema obsahu azurIt
Ahoj, priamo skusenosti s tym nemam avsak co tak pri stlaceni nastavit nejaky priznak (nejaku premennu na True), ze klavesa je stlacena a nasledne pri pusteni ten priznak vynulovat? Dany priznak mozes niekde inde kontrolovat a ak je True, tak sa panacik bude pohybovat. azur _

Re: [python] multiprocess problem se sirotkem

2012-09-05 Tema obsahu azurIt
Dalo by sa to este spustit cez cron, ten nema problem s dlhobeziacimi ulohami. azur __ > Od: "Jirka Vejrazka" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 05.09.2012 10:13 > Predmet: Re: [python] multiprocess problem se sirotkem > >Zni to jako c

Re: [python] multiprocess problem se sirotkem

2012-09-05 Tema obsahu azurIt
Ahoj, proces je ukonceny pretoze jeho parent skoncil (proces web serveru -> CGI skript). Ak si na linuxe, tak toto nie je mozne takymto sposobom urobit (resp. nie je mi znamy sposob). Ine OS neviem. azur __ > Od: "Tomas Pelka" > Kom

Re: [python] zál?==?UTF-8?Q?oha databáze

2012-08-14 Tema obsahu azurIt
import subprocess subprcs = subprocess.Popen(args=["/usr/bin/mysqldump", ...], stdout=subprocess.PIPE, stderr=subprocess.STDOUT) data = subprcs.communicate()[0] :) azur __ > Od: "Visgean Skeloru"

Re: [python] ssh klient pro python

2012-08-12 Tema obsahu azurIt
Zalezi od pouzitej licencie, minimalne to ale nie je velmi eticke. azur __ > Od: "Michal Molhanec" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 12.08.2012 18:46 > Predmet: Re: [python] ssh klient pro python > >Dne 12.8.2012 15:05, Petr Messner n

Re: [python] Zji?==?UTF-8?Q?štění názvu souboru

2012-08-01 Tema obsahu azurIt
Ahoj, skus: import sys print sys.argv[0] azur __ > Od: "Martin" > Komu: > Dátum: 01.08.2012 23:56 > Predmet: [python] Zjištění názvu souboru > >Dobrý den, > >Nějak se mi nepodařilo najít odpověd na nasledující problém. Zde je situac

Re: [python] Supervisord + python aplikace pracující s Gitem

2012-06-06 Tema obsahu azurIt
Domovsky adresar zistis cez modul pwd: http://docs.python.org/library/pwd.html#module-pwd azur __ > Od: "Martin Stiborský" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 06.06.2012 10:21 > Predmet: Re: [python]Supervisord + python aplikace pracuj

Re: [python] Supe?==?UTF-8?Q?rvisord + python aplikace ?==?UTF-8?Q?pracující s Gitem

2012-05-31 Tema obsahu azurIt
Ahoj, neda sa gitu podsunut konkretny konfigurat cez nejaky command line prepinac? Napada ma este pustit to cez strace a vo vystupe pozriet, aky konfigurat sa to snazi otvorit (mozno z toho bude nasledne jasne, kde je chyba). azur __

Re: [python] chyb?==?UTF-8?Q?a kódování MySQL

2012-05-22 Tema obsahu azurIt
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/charset-connection.html azur __ > Od: "\Ing. Vladislav Ludík\" > Komu: > Dátum: 22.05.2012 16:04 > Predmet: [python] chyba kódování MySQL > >Zdravím všechny, > >nevím si rady s kódováním v MySQ

Re: [python] Jak získat název procesu když znám PID procesu

2012-03-10 Tema obsahu azurIt
Ahoj, v adresari /proc// najdes vsetky potrebne udaje. Mimochodom, podla mojho nazoru existuju ovela lepsie sposoby, ako zarucit, aby sa aplikacia nespustila 2x sucasne. Ja najcastejsie pouzivam vytvorenie 'PID suboru', ktory pri spusteni uzamknem cez fcntl.flock(). Uzamknutie je samozrejme mo

Re: [python] PYTHONPATH

2012-01-10 Tema obsahu azurIt
Alternativne mozes priamo vo svojich aplikaciach pouzitvat: sys.path.insert(0, "/cesta/k/modulom") __ > Od: "zu1234" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 11.01.2012 07:49 > Predmet: Re: [python] PYTHONPATH > >Je hezké že si ve svém prost

Re: [python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

2011-06-20 Tema obsahu azurIt
> Ale vazne - netusim, jak a pro koho tu aplikaci pises, ale kdyby mi >nekdo stahoval jidelni listek kazde dve hodiny, tak zacnu premyslet >nad blokovanim daneho stroje. Jednou za den bych to pochopil. > > Pokud resis optimalizaci, tak pri takovehle frekvenci stahovani >nebude problem zapis do

Re: [python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

2011-06-20 Tema obsahu azurIt
>Pokud budu mít nový potenciální objekt databáze (obalený záznam), který má >stejný >hash jako existující objekt databáze, nedělám nic. Pokud má jiný hash, >musím ho stejně vložit. Proč bych měl pracně zjišťovat, jestli tam takový >objekt zatím není a teprve pak ho vkládat? Jednodušší je ho tam

Re: [python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

2011-06-19 Tema obsahu azurIt
Myslim, ze na dane ucely je uplne jedno, aku hashovaciu funkciu pouzije. Skor by som odporucal co najjednoduchsiu (tzn. najnenarocnejsiu), ved prinajhorsom sa stane, ze sa updatuje nieco, co sa updatovat nemuselo. azur __ > Od: "Jirk

Re: [python] Divné chování os.walk

2011-06-01 Tema obsahu azurIt
for name in dirs: ... dirs.remove(name); nemal by si editovat objekt, ktory pouzivas v cykle for, hlavne ak sa jedna o obycajne pole (co zrejme ano). __ > Od: "Filip Bartmann" > Komu: python@py.cz > Dátum: 01.06.2011 17:21 >

Re: [python] Jednorázová práce v Pythonu - k de poptávat?

2011-01-08 Tema obsahu azurIt
Ahoj, skus na www.webtrh.cz __ > Od: "Věroslav Kaplan" > Komu: Konference PyCZ > Dátum: 08.01.2011 15:04 > Predmet: [python] Jednorázová práce v Pythonu - kde poptávat? > Dobrý den vespolek, sháním někoho na jednorázové vyrobení pr

Re: [python] OT: preklad cookies

2010-05-11 Tema obsahu azurIt
Ja som to zase videl ako 'kolaciky' ;) >-Pôvodná správa- >Od: Petr Messner [mailto:petr.mess...@gmail.com] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] OT: preklad cookies > > >Myslím, že už jsem to viděl přeložené jako "sušenky" :) > >PM > >2010/5/11 Petr Přikryl : >> >> Ahoj všeci, >>

Re: [python] html do pdf

2010-04-20 Tema obsahu azurIt
Ahoj, ja toto riesim cez linuxovu utilitu htmldoc . azur -Pôvodná správa- Od: Ondrej Beranek [rain...@gmail.com] Komu: Konference PyCZ Predmet: [python] html do pdf ahoj, zpracovavam pythonem 2.5 nejaka data ktera dostavam bohuzel v html. Potreboval bych to prevest do nebo do nejak

Re: [python] Záměna funkce v instanci objektu

2010-04-19 Tema obsahu azurIt
V pripade, ze ta nova funkcia bude vzdy rovnaka, tak sa toto riesi proste dedenim: class tridaA: def b(self, x): self.x = x class tridaA2(tridaA): def b(self, x): self.x = x + 1 a=tridaA2() >-Pôvodná správa- >Od: 302302 [mailto:302...@centrum.cz] >Komu: python >Pred

Re: [python] multiprocess a subprocess

2010-04-16 Tema obsahu azurIt
Co presne by mala robit funkcia foo() ? :) podla mna ti na 100% vyhuli procesor a to je cele ;) >-Pôvodná správa- >Od: Tomas Pelka [mailto:tompe...@gmail.com] >Komu: python@py.cz >Predmet: [python] multiprocess a subprocess > > >Zdravim, > >mam maly problem, ktery jiz resim cely vecer.

Re: [python] Jak hostujete pythoní weby

2010-04-06 Tema obsahu azurIt
mod_wsgi >-Pôvodná správa- >Od: Adam Strauch [mailto:c...@initd.cz] >Komu: python@py.cz >Predmet: [python] Jak hostujete pythoní weby > > >___ >Python mailing list >Python@py.cz >http://www.py.cz/mailman/listinfo/python _

Re: [python] nevznik objektu

2010-03-18 Tema obsahu azurIt
>azurIt píše v Čt 18. 03. 2010 v 20:35 +0100: >> >musím přiznat, že řešení pomocí výjimek mně přijde jako s kanonem na >> >vrabce, ikdyž to má svoji logiku. Pokud vnímám výjimku jako nějakou >> >zásadně chybovou situaci, tak to do této věci nesedí, protože s chybným &

Re: [python] nevznik objektu

2010-03-18 Tema obsahu azurIt
>> To zalezi na pouziti a kontextu, nebudu ti cpat neco co je pro tve >> pouziti zbytecne. Ale v Pythonu se obvykle povazuje za normalni, ze >> pokud nejaka funkce dostane chybna vstupni data, tak hodi vyjimku, aby >> ten kdo ji volal ze udelal neco spatne. Pokud jsou chybna vstupni data >> ocekav

Re: [python] nevznik objektu

2010-03-18 Tema obsahu azurIt
>musím přiznat, že řešení pomocí výjimek mně přijde jako s kanonem na >vrabce, ikdyž to má svoji logiku. Pokud vnímám výjimku jako nějakou >zásadně chybovou situaci, tak to do této věci nesedí, protože s chybným >vstupem se má počítat a kód by ho měl ošetřovat. S tymto absolutne nesuhlasim. Ak ho

Re: [python] nevznik objektu

2010-03-18 Tema obsahu azurIt
Skor by som to urobil cez vynimku - konstruktor v pripade zlej IPcky vyvola nejaku vynimku a objekt vytvoris takto: try: ipaddr = IP("192.1023.neco.1") except tvoja_vynimka: print "zadavas blby vstup" Ak 'ipaddr' potrebujes mat na None aj dalej v kode, tak este do except prihod: ipaddr = No

[python] Pyt(h)ony maju podporu pre spracovanie infracerveneho ziarenia :)

2010-03-16 Tema obsahu azurIt
http://vat.pravda.sk/zistili-ako-hady-dokazu-vidiet-v-tme-d7i-/sk_vzem.asp?c=A100316_020213_sk_vzem_p35 ___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-15 Tema obsahu azurIt
t; se NEvypíše.) >----- > >Děkuji, Radek > > > >2010/3/15 azurIt : >> pozor, ja som pouzil funkciu call(), nie Popen(): >> >>>>> import subprocess >>>>> help(subprocess

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-15 Tema obsahu azurIt
t; javac = subprocess.Popen(command, stdout=sys.stdout, stderr=sys.stderr) >>>> print javac.communicate() >(None, None) >>>> print javac > >(Hláška "javac.exe" se NEvypíše.) >- > >Tak mě napadlo, kvůli chování, které jsem popsal v předchoz

Re: [python] Problém s blokujícím urlopen

2010-03-15 Tema obsahu azurIt
Vlakno nevies ukoncit 'natvrdo', musi sa ukoncit samo (a kedze je zblokovane, tak to bohuzial neurobi). >-Pôvodná správa- >Od: Juda Kaleta [mailto:admi...@volny.cz] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] Problém s blokujícím urlopen > > >Nápad - co hodit to získávání dat do nějak

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-14 Tema obsahu azurIt
], stdout=subprocess.PIPE, stderr=subprocess.STDOUT) >>>> while True: >>>> data = javac.stdout.read() >>>> print [data] >>>> if not data: break > > >a dopa

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-14 Tema obsahu azurIt
gt; print [data] >>>> if not data: break >[''] >(Hláška "javac.exe" se NEvypíše.) >- > >Děkuju, Radek > > > >2010/3/14 azurIt : >> Pardon, ta tvoja aplikacia ma aj argumenty (som robil len copy

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-14 Tema obsahu azurIt
Pardon, ta tvoja aplikacia ma aj argumenty (som robil len copy&paste a nepozeral, co tam je): javac = subprocess.Popen(args=["C:\\java\\bin\\javac.exe", "Main.java", "-d", "."], stdout=subprocess.PIPE, stderr=subprocess.STDOUT) >-Pôvodná

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-14 Tema obsahu azurIt
ne, None) >>>> print javac.poll() >0 >(Hláška "javac.exe" se NEvypíše.) >----- >>>> javac = subprocess.Popen(command) >>>> print javac.wait() >0 >(Hláška "javac.exe" se NEvypíše.) >

Re: [python] Problém s blokujícím urlopen

2010-03-14 Tema obsahu azurIt
Osobne si nemyslim, ze s tymto nieco urobis, kedze Python urcite pouziva systemovy DNS resolver. >-Pôvodná správa- >Od: David [mailto:dunric...@gmail.com] >Komu: python@py.cz >Predmet: [python] Problém s blokujícím urlopen > > >Zdravím, > >snad mi poradí někdo tady. > >V jedné aplikaci s

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-13 Tema obsahu azurIt
;(None, None) >(Hláška "javac.exe" se NEvypíše.) >----- > >Navíc by to bohužel neřešilo ten druhý podstatnější problém, že se mi >soubor (Main.class) vytvoří až po skončení mého programu. > >P

Re: [python] Problém s subprocess

2010-03-13 Tema obsahu azurIt
subprocess predsa plne podporuje presmerovanie standardneho aj chyboveho vystupu (hint: stdout, stderr): http://docs.python.org/release/2.5.4/lib/node528.html Priklad: import subprocess javac = subprocess.Popen(args=["C:\\java\\bin\\javac.exe Main.java -d ."], stdout=subprocess.PIPE, stderr=sub

Re: [python] Konzolová aplikácia na webe

2010-02-18 Tema obsahu azurIt
Ahoj, ak to nie je tvoja aplikacia (tzn. kod neopznas) a naozaj sa s tym vobec nechces babrat, tak mas jedno velmi skarede riesenie: Napisat jednoduchu webovu aplikaciu, ktora len z webu zoberie vstupne parametre a nasledne cez nejaku funkciu (system, exec, subprocess, ... zalezi aj podla jazyk

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Tema obsahu azurIt
Tie testovacie maily sa nejako mnozia, co je to za hlupu 'modu' ? :) azur -Pôvodná správa- Od: matesfila [matesf...@host.sk] Komu: python@py.cz Predmet: [python] test [spam] Ahoj, toto je testovací email, lebo som tu novo prihlásený a predchádzajúci email, ktorý som sem odoslal, nepr

Re: [python] python http

2010-02-07 Tema obsahu azurIt
len co som to zbezne pozrel, tak pri POST musi byt hlavicka Content-Type nastavena na application/x-www-form-urlencoded azur >-Pôvodná správa- >Od: Szkandera.Karel [mailto:szkandera.ka...@seznam.cz] >Komu: python@py.cz >Predmet: [python] python http > > >Ahoj, > >chci posilat pomoci pyt

Re: [python] spousteni casti kodu jako root

2010-02-05 Tema obsahu azurIt
Pokial neskor urobis setuid, tak capabilities nemaju velky zmysel. >-Pôvodná správa- >Od: Hynek Fabian [mailto:hynek.fab...@firma.seznam.cz] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] spousteni casti kodu jako root > > >capabilities(7) ? >Capabilitu je porad potreba nastavit rootem, a

Re: [python] spousteni casti kodu jako root

2010-02-04 Tema obsahu azurIt
Co tak na to pouzit nejaku databazu ? napriklad sqlite. >-Pôvodná správa- >Od: Jirka Vejrazka [mailto:jirka.vejra...@gmail.com] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] spousteni casti kodu jako root > > >Spoustet to pre sudo samozrejme lze, ale je trochu problem jak ty dva >nezavis

Re: [python] python + XMLRPC/SOAP/REST

2010-01-16 Tema obsahu azurIt
dná správa- >Od: Tomas Pelka [mailto:tompe...@gmail.com] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] python + XMLRPC/SOAP/REST > > >azurIt napsal(a): >> Ahoj, >> >> my pre nase API pouzivame SOAP, konkretne ZSI ( >> http://pywebsvcs.sourc

Re: [python] python + XMLRPC/SOAP/REST

2010-01-16 Tema obsahu azurIt
>On 16 led, 11:48, "azurIt" wrote: >> Ahoj, >> >> my pre nase API pouzivame SOAP, konkretne ZSI >> (http://pywebsvcs.sourceforge.net/). Musim s tebou ale suhlasit, ze >> implementacia ako taka je dost zvlastna, navyse verzie 2.0 a 2.1 boli pre >> nas

Re: [python] python + XMLRPC/SOAP/REST

2010-01-16 Tema obsahu azurIt
Ahoj, my pre nase API pouzivame SOAP, konkretne ZSI ( http://pywebsvcs.sourceforge.net/ ). Musim s tebou ale suhlasit, ze implementacia ako taka je dost zvlastna, navyse verzie 2.0 a 2.1 boli pre nas nepouzitelne takze sme zostali pri 1.7 + nejake custom upravy. Ale problemy mame mozno tym, ze

Re: [python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lo t us Notes

2010-01-05 Tema obsahu azurIt
kniznice/API. azur >-Pôvodná správa- >Od: Michal Molhanec [mailto:mol-pyt...@seznam.cz] >Komu: python@py.cz >Predmet: Re: [python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lot us Notes > > >On Tue, 05 Jan 2010 12:59:40 +0100 (CET) azurIt wrote: > >> Geon, ved on predsa

Re: [python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lo t us Notes

2010-01-05 Tema obsahu azurIt
Geon, ved on predsa jasne napisal, ze SMTP nemoze pouzivat (zrejme to je zablokovane na firewalle). Nechapem naco mu teda posielas navod na ako robit so SMTP v pythone :) Ja osobne mu bohuzial nedokazem poradit avsak doporucoval by som ostatnym, ktori mu chcu pomoct, aby sa drzali jeho poziadavi

Re: [python] Podívejte se na můj Facebook profil

2009-09-29 Tema obsahu azurIt
Nejak casto zacinaju ludia zabudat (pri hromadnych mailoch), ze su prihlaseni aj do nejakych konferencii. Zacina to byt fakt otravne.. -Pôvodná správa- Od: Kadimura Kucera [invite+zro6h...@facebookmail.com] Komu: Konference PyCZ Predmet: [python] Podívejte se na můj Facebook profil Fa

Re: [python] Problém číslo 2

2009-05-28 Tema obsahu azurIt
Ahoj, ak si to napisal presne tak, ako si to zaslal sem, tak v tom pripade mas chybu s tym vykricnikom. Je sucast stringu, takze musi byt v uvodzovkach spolu s textom, teda: print "Ahoj svete!" >-Pôvodná správa- >Od: Jarek Krcmar [mailto:krcm...@volny.cz] >Komu: python@py.cz >Predmet:

Re: [python] dateutil.relativedelta a posunuti casu.

2009-04-04 Tema obsahu azurIt
Ahoj, neviem sice preco pouzivas dateutil (a priznam sa, ze ten modul ani nepoznam) avsak taketo nieco vies predsa urobit priamo s datetime: >>> start = datetime.datetime(2009, 04, 14, 8, 00) >>> print start 2009-04-14 08:00:00 >>> end = start + datetime.timedelta(hours=8) >>> print end 2009-04-

Re: [python] hash, mysql

2009-03-20 Tema obsahu azurIt
Proc hned tak utocne? Mate pravdu oba. Ty, kvuli bezpecnosti escapovani a sql injection a Bystrousak kvuli upozorneni, ze textove porovnavani digest a hexdigest stejnych dat nikdy nevrati shodu. Marek 2009/3/20 azurIt A ty by si si najskor mohol precitat odpovede ostatnych pretoze ta vec sa uz

Re: [python] hash, mysql

2009-03-20 Tema obsahu azurIt
A ty by si si najskor mohol precitat odpovede ostatnych pretoze ta vec sa uz davno vyriesila. >-Pôvodná správa- >Od: Bystroushaak [mailto:bystrou...@seznam.cz] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] hash, mysql > > >Imho bys nemel pouzivat metodu digest(), ale hexdigest() - ta v

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
Ja samozrejme nehovorim o klasickom formatovani ale o sposobe, akym to robi MySQLdb (pretoze o nom sa bavime) - a tam teda naozaj nevidim dovod, preco by sa nemohlo pouzit '%s'. Ak sa nenahnevas slush, tak ta malo poupravim nech tu nelieta chybny kod v konfere. Parametre musia ist ako tuple, ci

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
, tak ze si MySQLdb ponecha tyhle vlastnosti. >Ale je mozny ze v tom mam bordel ... > >2009/3/20 azurIt : >> Co ta na tom prekvapuje ?  A mimochodom, na co sa teda '?' pouziva ? >> >> >> >>>-Pôvodná správa- >>>Od: Dan Pressl [m

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
db.html) a >uznavam svoji chybu. Netusil sem, ze v MySQLdb se vazne ma pouzivat %s >(i kdyz to s tim, ze ? vubec nezna taky neni pravda:) ). Trosku me to >prekvapuje ... > > >2009/3/19 azurIt : >> Nema, MySQLdb nepodporuje nic take ako '?' . Odporucam minimalne prebehn

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
na tohle. Podle me dela "neco %s" % promenna proste textovy replacement pythonu a nikde to zadne uvozovky nepridava. Pokud se bavime o MySQLdb rozhrani, melo by to byt "neco %s", promenna (<- carka misto procento). Pokud jsem uplne mimo, opravte me prosim. Marek 2009/3

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
Nema, MySQLdb nepodporuje nic take ako '?' . Odporucam minimalne prebehnut dokumentaciu >-Pôvodná správa- >Od: Jirka Vejrazka [mailto:jirka.vejra...@gmail.com] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] hash, mysql > > >> Ehm proti SQL injection jsem chráněný přes kontrolu nepov

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
To robis vcelku chybu pretoze sa ti tam nic neescapuje a musis to teda robit rucne - zbytocna robota a nema istotu, ze to robis uplne ok. Inak nechapem co by ti to skomplikovalo, moze to predsa urobit napr. nejako takto: def run_sql_query(*args): db_curr.execute(args[0], args[1:]) a volas:

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
avil hashovací funkci >funguje to pouze když je to v uvozovkách.. > >> Původní zpráva >> Od: azurIt >> Předmět: Re: [python] hash, mysql >> Datum: 19.3.2009 20:45:59 >> >> Pretoze MyS

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
kze na server pujde "hash=asdfjhasdfh", coz je samozrejme spatne. Marek 2009/3/19 azurIt Nemusi (vlastne nesmie) to byt v uvodovkach pokial sa pouziva modul MySQLdb . Jedine pri _mysql (lowlevel) musi. -Pôvodná správa- Od: slush [sl...@slush.cz] Komu: Konfere

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
"hash=asdfjhasdfh", coz je samozrejme spatne. Marek 2009/3/19 azurIt Nemusi (vlastne nesmie) to byt v uvodovkach pokial sa pouziva modul MySQLdb . Jedine pri _mysql (lowlevel) musi. -Pôvodná správa- Od: slush [sl...@slush.cz] Komu: Konference PyCZ Predmet: Re: [py

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
Nemusi (vlastne nesmie) to byt v uvodovkach pokial sa pouziva modul MySQLdb . Jedine pri _mysql (lowlevel) musi. -Pôvodná správa- Od: slush [sl...@slush.cz] Komu: Konference PyCZ Predmet: Re: [python] hash, mysql A nejaky duvod, proc %s neni v uvozovkach? Marek 2009/3/19 Dobrý

Re: [python] hash, mysql

2009-03-19 Tema obsahu azurIt
Skus funkciu passToHash() upravit takto: hash = hash.hexdigest() return hash azur >-Pôvodná správa- >Od: [mailto:calis.mar...@seznam.cz] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: [python] hash, mysql > > >Dobrý den, mám problémy se spoluprací se sql serverem: > >server my vrací chybu: >Pro

Re: [python] round v python 3.0

2009-02-01 Tema obsahu azurIt
taktiez si myslim, ze je to velmi nestastne riesenie, mala sa pre toto vytvorit nova funkcia. existuje tam aj nieco pre 'klasicke' zaokruhlovanie ? azur >-Pôvodná správa- >Od: Pavel Kosina [mailto:g...@post.cz] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] round v python 3.0 > > >Děkuj

[python] Diakritika v stringu

2009-01-17 Tema obsahu azurIt
Zdravim, napada niekoho nejaky normalnejsi sposob ako zistit, ci sa v stringu (kodovanie UTF-8) nachadzaju znaky s diakritikou ? Nieco na sposob metody isalnum() (rad by som sa vyhol kontrole znak-po-znaku). Vdaka za rady. azur ___ Python mailing li

Re: [python] Kniha o Jave

2009-01-14 Tema obsahu azurIt
a ja som si vzdy myslel, ze toto je konferencia o _PYTHONE_ a nie vseobecne o programovani.. >-Pôvodná správa- >Od: Pavel Kosina [mailto:g...@post.cz] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] Kniha o Jave > > >zu1234 napsal(a), dne 14.1.2009 8:12: >> Omlouvám se, vím že nejsem adm

Re: [python] Kniha o Jave

2009-01-13 Tema obsahu azurIt
sorry ale toto sem naozaj nepatri a nemalo by sa to tu riesit.. >-Pôvodná správa- >Od: Bystroushaak [mailto:bystrou...@seznam.cz] >Komu: python@py.cz >Predmet: [python] Kniha o Jave > > >Dobrý den. >Moje otázka bude trochu offtopic, tak doufám že se najde někdo, kdo odpoví. >Když jsem zač

Re: [python] Mysql

2009-01-13 Tema obsahu azurIt
i mistr tesar . ;-) > >Takze se omlouvam za klamavou informaci. > >Tomas > > >Dne 13.1.2009 11:08, azurIt napsal(a): >> kde to tam vidis ? ja to tak nepouzivam. >> >> >> >> >>> -Pôvodná správa- >>> Od: Tomas Brabenec [mailt

Re: [python] Mysql

2009-01-13 Tema obsahu azurIt
kde to tam vidis ? ja to tak nepouzivam. >-Pôvodná správa- >Od: Tomas Brabenec [mailto:konfere...@brabenec.net] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] Mysql > > >Jsem rad, ze se to rozjelo. >Kazdopadne pokud kouknu do dokumentace MySQLdb, tak se vzdy musi pouzit >import _mysql >

Re: [python] jak na xml

2008-12-18 Tema obsahu azurIt
Minimalne mne to doslo ok. azur -Pôvodná správa- Od: [rmik...@pss.sk] Komu: Konference PyCZ Predmet: Re: [python] jak na xml To co doslo do konferencie aj v archive vypada byt ok, ale to co sa mi javi ako odoslana posta v Lotuse ma zmrsene odsadenie. Takze snad to bol iba plany po

Re: [python] Python pod dos-em

2008-09-22 Tema obsahu azurIt
Pavol, a teraz si otazku precitaj este raz :) >-Pôvodná správa- >Od: Pavel Kosina [mailto:[EMAIL PROTECTED] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] Python pod dos-em > > >Myslím, že je to trochu jinak. >Obecně - všichni Pythoni pod Windows fungují jak pod Windows, tak pod >DOSem,

Re: [python] Socket: nelze se připojit

2008-09-13 Tema obsahu azurIt
Ani jeden z tych odkazov nejde (jeden da 404 a druhy nejaku mod_python error). Inak z tej spravy 'Adress already in use' by som usudil, ze s klientom ten host:port bindujes miesto toho, aby si sa tam pripojil. Avsak chcelo by to vidiet zdrojaky, takto mozem len hadat. >-Pôvodná správa-

Re: [python] zapis na zacatek souboru

2008-09-13 Tema obsahu azurIt
> >ano, a dělat si proto bordel na disku :P navíc mam notebook takže problém s >elektřinou odpadá :) a pokud jde o ztrátu dat tak bych teda radši dělal >zálohy... > >> ---- Původní zpráva >> Od: azurIt <[EMAIL PROTECTED]> >> Předmět: Re

Re: [python] zapis na zacatek souboru

2008-09-12 Tema obsahu azurIt
v kazdom pripade treba pouzit 2 subory: co keby v tvojom pripade napr. vyplo elektrinu ihned po tomto riadku: file = open("soubor","w") mal by si po datach :) >-Pôvodná správa- >Od: [mailto:[EMAIL PROTECTED] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] zapis na zacatek souboru > > >a

Re: [python] zapis na zacatek souboru

2008-09-10 Tema obsahu azurIt
>Nejspis ten soubor nesmis otevirat v rezimu append Ked o tom nemas paru tak nerad :) Pokial subor otvoris v rezime 'write', tak sa automatiky vyprazdni. Inak zrejme to budes musiet naozaj robit tak, ako to robis. Pokial by ti ten seek aj fungoval, tak by sposobil to, ze by ta presunul na zacia

Re: [python] Vkladani listu do SQL prikazu

2008-08-14 Tema obsahu azurIt
je to trochu salamunske riesenie, ale napada ma toto (neskusal som, mozno sa tam objavi nejaky problem): from string import join cursor.execute("SELECT WHERE t.tagname IN (%s)", join(nejakylist, "','") ) tzn. urobis z toho listu nieco ako tag1','tag2','tag3 a toto nasledne hodis MySQLdb. t

Re: [python] spousteni skriptu s admin pravy

2008-08-08 Tema obsahu azurIt
na skripty to nejde, musel by si nastavit cely python interpreter ako SUID binarku. >-Pôvodná správa- >Od: superman [mailto:[EMAIL PROTECTED] >Komu: Konference PyCZ >Predmet: Re: [python] spousteni skriptu s admin pravy > > >A nedá se jednoduše nastavit souboru příznak pro propůjčení pr

  1   2   >