[python] test

2006-03-08 Thread ViNiL
-- ViNiL If John Wayne had been a Linux user, he would have used Gentoo. ___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

[python] test

2007-08-21 Thread Pavel Kosina
omlouvám se ... -- geon Pavel Kosina ___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

[python] test

2009-09-07 Thread vinil
the west ___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

[python] test

2015-04-11 Thread ViNiL
mailmane, var! ___ Python mailing list python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python Visit: http://www.py.cz

Re: [python] test

2009-09-07 Thread Pavel Kosina
hello. vi...@zagamma.cz napsal(a), dne 7.9.2009 9:39: the west ___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python ___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/lis

Re: [python] test

2009-09-07 Thread vinil
Pavel Kosina writes: hello. nezlob ;-) Preinstaloval jsem mailmana, tak jsem to vazne potreboval vyzkouset. Do konce tydne budou ty www statistiky... a zkusim novy zope/zwiki. stay tuned, more to come v. ___ Python mailing list Python@py.cz h

[python] test [spam]

2010-02-08 Thread matesfila
Ahoj, toto je testovací email, lebo som tu novo prihlásený a predchádzajúci email, ktorý som sem odoslal, neprišiel... M.___ Python mailing list Python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

[python] Test Sockets

2011-06-23 Thread Mini Ate
MiniATE offers IC Sockets and Adapters for BGA, LGA, PGA, CSP, QFN, QFP, PLCC, SOIC, DIP, and SIP packages as well as IC Package Conversion Adapters for programming applications and Board-to-Board Connectors. For more information visit on - http://www.miniate.net/ _

[python] test 71

2017-02-13 Thread Jiri Barton
This just a test. Dalsi Prazske Pyvo/Python sraz uz ve stredu 15. 2. 2017 od 19:00 na Venecku, Ostrovskeho 38a, Praha 5 - Smichoff. Pochopili, bude to o testovani. Chteli jste to, mate to. Prednasek bude dost, nebojte se zeptat a u pyva potom prodiskutovat svoje problemy a reseni. doctest –

Re: [python] test

2024-03-18 Thread konference
Someone -- Původní e-mail -- Od: HenHanna Komu: python@py.cz Datum: 9. 2. 2024 21:36:42 Předmět: [python] test "is anyone here? ___ Python mailing list python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python Visit: http://www.

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread azurIt
Tie testovacie maily sa nejako mnozia, co je to za hlupu 'modu' ? :) azur -Pôvodná správa- Od: matesfila [matesf...@host.sk] Komu: python@py.cz Predmet: [python] test [spam] Ahoj, toto je testovací email, lebo som tu novo prihlásený a predchádzajúci email, ktorý som s

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread Pavel Kosina
matesfila napsal(a), dne 8.2.2010 9:47: Ahoj, toto je testovací email, lebo som tu novo prihlásený a predchádzajúci email, ktorý som sem odoslal, neprišiel... jj, testování je v pohodě, protože pro většinu nově příchozích je tato forma konference (mailem) zcela nezvyklá a musí si to "osaha

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread Martin Stiborský
Ano, stěrače stírají, blikače blikají, maily mailují ... Mně se tenhle způsob komunikace moc líbí, ale neuvažovalo se někdy o nasazení klasického diskuzního fóra ? 2010/2/8 Pavel Kosina : > matesfila napsal(a), dne 8.2.2010 9:47: >> >> Ahoj, toto je testovací email, lebo som tu novo prihlásený a >

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread matesfila
No pôvodne som rovno poslal príspevok, ale nedošiel, tak som začal testovať. Najpodivnejšie na tom ale je, že keď pošlem email z klienta Thunderbird, tak do konferencie nepríde. Až keď som poslal z web rozhrania mail.host.sk, tak prišiel! Matúš On Mon, 08 Feb 2010 09:50:31 +0100, "azurIt" wrot

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread Pavel Kosina
matesfila napsal(a), dne 8.2.2010 11:25: No pôvodne som rovno poslal príspevok, ale nedošiel, tak som začal testovať. Najpodivnejšie na tom ale je, že keď pošlem email z klienta Thunderbird, tak do konferencie nepríde. Až keď som poslal z web rozhrania mail.host.sk, tak prišiel! pozor v TB na

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread Vladimir Macek
On 8.2.2010 10:31, Martin Stiborský wrote: > Ano, stěrače stírají, blikače blikají, maily mailují ... > Mně se tenhle způsob komunikace moc líbí, ale neuvažovalo se někdy o > nasazení klasického diskuzního fóra ? > Mluvime-li o klasice, tou jsou newsy. E-mailova konference je novejsi, ale stale

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread ViNiL
On Mon, 2010-02-08 at 14:45 +0100, Vladimir Macek wrote: > http://groups.google.com/group/cz.comp.lang.python/topics > > Muze se ozvat ten, kdo spachal vazbu teto konfery na > cz.comp.lang.python? Doufal jsem v ni a mam radost, ze se potvrdila. Jak > je to realizovano? Je to obousmerne a skutecne

Re: [python] test [spam]

2010-02-08 Thread Tomas Brabenec
Dne 8.2.2010 16:12, ViNiL napsal(a): On Mon, 2010-02-08 at 14:45 +0100, Vladimir Macek wrote: http://groups.google.com/group/cz.comp.lang.python/topics Muze se ozvat ten, kdo spachal vazbu teto konfery na cz.comp.lang.python? Doufal jsem v ni a mam radost, ze se potvrdila. Jak je to realizo

[python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-19 Thread zu1234
Zdravím! Neznáte někdo hezčí řešení, které by otestovalo zda je vložena disketa čistějším způsobem, bez volání dos-ového dir-u (a bez vyskakování windows message okna "Chybí disk")? dos_cmd='dir /s '+ fi_arch check_file=os.popen(dos_cmd) line = check_file.readline() if not line: print u"J

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-19 Thread Marek Palatinus
Pokud si dobre pamatuji (a diskety jsem nevidel uz mnoho, mnoho let), tak disketova mechanika nema zadnou detekci pritomnosti media (na rozdil od CDROM). Tj. muzete proste zkusit nejakou diskovou operaci a bud se povede nebo ne. Nemuzu to odzkouset, protoze nejsem hrdym majitelem disketove mechani

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-20 Thread zu1234
Bohužel, i tento pokus nevyvolá chybu, s kterou by bylo možno již něco vymyslet, ale rovnou vyvolává systémové message okno "Chybí disk". To ten "dir" je lepší, bohužel. Ale děkuji za reakci! ZU Marek Palatinus napsal(a): > Pokud si dobre pamatuji (a diskety jsem nevidel uz mnoho, mnoho let),

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-20 Thread superman
Systémové message okno je reakce Windows na to, když si nenastavíte vlastní režim ošetřování výjimek, a neodchytíte výjimku. To dělá každý program. Vše je možné nastavit. Jinak starý klasický trik je pokusit se otevřít soubor A:\NUL, který se podaří otevřit, pokud máte v mechanice disketu. Jin

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-20 Thread zu1234
> Systémové message okno je reakce Windows na to, když si nenastavíte > vlastní režim ošetřování výjimek, a neodchytíte výjimku. To dělá každý > program. Vše je možné nastavit. Jsem zelenáč, takže poprosil o trochu konkretizace jak se nastavuje ošetřování vyjímek, (alespoň abych věděl co hledat

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-20 Thread Pavel Kosina
zu1234 napsal(a): > Jsem zelenáč, takže poprosil o trochu konkretizace jak se nastavuje > ošetřování vyjímek, (alespoň abych věděl co hledat :-) > Hledej "python výjimky" nebo "python exceptions" > > Neměl byste i pro tohle nějaké příklad? > To tu dával již příklad Marek P. Ahoj --

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-22 Thread zu1234
zu1234 napsal(a): Jsem zelenáč, takže poprosil o trochu konkretizace jak se nastavuje ošetřování vyjímek, (alespoň abych věděl co hledat :-) Hledej "python výjimky" nebo "python exceptions" Asi jsme se nepochopili. Žádná výjimka/chyba z hlediska Python-u nevznikne. Program se nedostane z p

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-22 Thread Pavel Kosina
zu1234 napsal(a): > Asi jsme se nepochopili. > Možná. Co znamená to Windows okno nevím, ale mě tento skript funguje jak má: Toto vypíše "error": import os try: if os.path.exists(fi_arch): print "ano" else: print "ne" except: print "error" A toto vypíše "ne", přičem

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-22 Thread zu1234
Moc Vám děkuji za ochotu to u Vás zkusit! Ale řešením problému s Exception Processing Message c013 Parameters 75b6bf9c 4 75b6bf9c 75b6bf9c je nastavení: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows\ErrorMode=2 Teda já to za řešení nepovažuji, ale je to alespoň vysvětlení. h

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-22 Thread superman
Ano, přenastavit celý stroj kvůli jednomu programu a zničit veškeré upozorňování na vážné chyby uživateli je fajn řešení. zu1234 napsal(a): > Moc Vám děkuji za ochotu to u Vás zkusit! > > Ale řešením problému s > Exception Processing Message c013 Parameters 75b6bf9c 4 75b6bf9c > 75b6bf9c > >

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-22 Thread zu1234
Dobrý večer vespolek. Supermane, jednak jsem řekl že jsem začátečník, jednak jsem napsal: "Teda já to za řešení nepovažuji, ale je to alespoň vysvětlení". A mimochodem, jak byste to řešil Vy? Chudák pan Kosina, který byl ochotný to vyzkoušet, má evidentně ve svém xpsp2 "zničeno veškeré upozorň

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-22 Thread superman
>A mimochodem, jak byste to řešil Vy? Uvědomil bych si, že přenositelně to napsat nejde a obalil bych si pár Win API funkcí buď sám pomocí Python C API, nebo bych použil modul win32. Pomocí Win API funkce SetErrorMode(unsigned int mode) bych nastavil režim chyb, který bych chtěl pro svůj progr

Re: [python] Test vložení diskety pod windows-y

2008-04-22 Thread zu1234
Pane Ponkác, to je přesně to co jsem potřeboval - jména odpovídajících API funkcí. Podle toho už budu i já schopen pokračovat. Děkuji Vám za tuto rozsáhlou a přesnou odpověď!! ZU superman napsal(a): > >A mimochodem, jak byste to řešil Vy? > > Uvědomil bych si, že přenositelně to napsat nejde