<http://api.ning.com/files/6CfSbtpD*oIGaAOhRmFGLIVUuVFv4V4rdShi1IphO1zty-OmKL8Yk*s*YyvQG-iuG4HToaIYjVvDiTRobBpqi7ZzfyAZ0*eC/IMG_0524.jpg>

Do good

1.

لِّلَّذِينَ أَحْسَنُواْ الْحُسْنَى وَزِيَادَةٌ وَلاَ يَرْهَقُ وُجُوهَهُمْ
قَتَرٌ وَلاَ ذِلَّةٌ أُوْلَـئِكَ أَصْحَابُ الْجَنَّةِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ
{26}[Holy quran 10:26] For those who do good is good (reward) and more (than
this); and blackness or ignominy shall not cover their faces; these are the
dwellers of the garden; in it they shall abide.

Duniya  Urdu

Allah tallah : ham ne tum ko is liye peda nahi kiya  k dusro k liye dunya
jama karo . balke isliye peda kiya

1.    Banda-e-zalil ki tarhatawil-lambi ibadat karo

2.    2.Meri neamto ka shukriya ada karo

3.    subh sham meri tasbih karo

1. Imam Ali(a) : Ta'jjub hai uspar jo Hamesha k ghar (Akherat) ka iqraar to
karta hai lekin Dhoke k Ghar (Duniya) k liye Amal karta hai

2. Imam ali a.s.: is dunya me tumhara hissa uootnahi hay jis se tum apni
aakherat ka intezam kar sako, (nahjul balagah latter 31) (30032009)

If you want to mail me for any things / any matter than please contact
me  ONLY  this Email id  alirazasundr...@yahoo.com