politika.rs
<https://www.politika.rs/scc/clanak/616183/Smajlovic-Nikada-nisam-videla-da-Vucic-ovako-za-nesto-gine-video>

Смајловић: Никада нисам видела да Вучић овако за нешто гине (видео)

1–2 minutes

  _____

Љиљана Смајловић коментарисала је на Јуроњузу борбу председника Србије
Александра Вучића у Генералној скупштини Уједињених нација.

- Када говоримо о улози Александра Вучића, сад нек се хејтери припреме, али
стварно се мора рећи да ми имамо хиперактивног председника. То је онако
релативно ретко и у региону и у свету и он се већ по томе истиче. Он води
политику тако као да је свака битка прва и последња. Он се даје у све. И та
нека хиперактивност, нека страховита усредсређеност и то је нешто што се види.
Али у овом случају, ја мислим да ја никада нисам видела да он овако за нешто
гине и то је оно што ја хоћу да истакнем. И то да гине за нешто за шта зна како
ће се завршити и ко држи фул у картама и да ми не можемо да победимо јачега од
себе.

View article...
<https://www.politika.rs/scc/clanak/616183/Smajlovic-Nikada-nisam-videla-da-Vucic-ovako-za-nesto-gine-video>

Enclosures: