nspm.rs
<http://www.nspm.rs/hronika/vladimir-djukanovic-ubedjen-sam-da-zapravo-ove-proteste-na-neki-nacin-forsira-sam-rio-tinto-jer-planiranju-da-na-arbitrazi-dobiju-oko-tri-mijarde-evra.html>

: Владимир Ђукановић: Убеђен сам да заправо ове протесте на неки начин форсира
сам Рио Тинто, јер планиранју да на арбитражи добију око три мијарде евра

:

1–2 minutes

  _____

среда, 14. август 2024.

Члан председништва Српске напредне странке и народни посланик Владимир
Ђукановић огласио се поводом протеста.

- Изнећу једну тезу, па куд пукло. Наравно, она је претпоставка, обична сумња и
не тврдим да је тако. Све више сам убеђен да заправо ове протесте на неки начин
форсира сам Рио Тинто. Наиме, њима се апсолутно исплати да под притиском
јавности буду отерани, јер на арбитражи реално гледано узеће озбиљан новац од
Републике Србије.

— Владимир Ђукановић

Google +0  4  0 Blogger0

www.antic.org