Drago mi je da zapadni dzelati nisu uspeli da kidnapuju Karadzica.  Dabogda svaki
od njih koji je ucestvovao izgubio svog najdrazeg u familiji u sledeca tri dana
boze smiluj se na moju molbu. Smrt fasitickim ubicama na planeti sforu. i kforu i
njihovim vodjama pozdrav svakom srpskom zivom bicu i zeklja za sto pre
oslobodjenje od zapadnih vampira krvopija Srpske krvi.cffkale milan kasic.