Title: Message

aktuelno-m.gif (3720 bytes)

13.03.2002. godine
B e o g r a d

RADIO TELEVIZIJA SRBIJE

Gospodin Aleksandar Crkvenjakov, generalni direktor

            Gospodine Crkvenjakov,

            Pročitavši poslednje pismo koje ste mi uputili, shvatio sam zbog čega je toliko mnogo govora mržnje na Vašim televizijskim programima. Kada takvo pismo potpiše neko ko se nalazi na tako odgovornom mestu kao što je generalni direktor RTS, šta onda tek treba da potpisuju Vaši novinari da bi zadovoljili kriterijume DOS-ovog "nezavisnog novinarstva" ?

            Pominjete nekakve pritiske na "nezavisnu informativnu kuću", misleći prit om na RTS. Vi, ni po definiciji, a pogoto ne u praksi, niste "nezavisna informativna kuća". Po definiciji, RTS je državno preduzeće, koje se bavi informisanjem javnosti i to "objektivnim i pravovremenim". U praksi, Vi ste realizator propagandnih ideja koje su stvorene u jednom centru za manipulisanje javnim mnjenjem, a čiji je naziv koliko znam Biro za komunikacije ili tako nekako. Iz tog biroa ste i dobili nalog da odmah prekinete sa direktnim prenosima.

Pošto je SPS-u poznato da je sedište tog  biroa u Nemanjinoj ulici 11, mi ćemo demonstracije organizovati i ispred Vlade Srbije, kao Vašeg naredbodavca i ispred RTS-a kao izvršioca tih naloga.  I nameravamo da istrajemo u svojim pritiscima, sve dok ne promenite odluku i ne organizujete direktan TV prenos.

U vezi sa nekakvim dugom SPS prema RTS koji pominjete, podsećam Vas na dugovanja Vaše kuće prema Socijalističkoj partiji Srbije, što naravno treba da bude na određen način regulisano.

Na kraju, a sigurno prvo po značaju,  sramno je da manipulišete pogibijom radnika RTS u zgradi u Takovskoj 10. Oni su se u tom trenutku nalazili na odgovornom zadatku informisanja javnosti o zločinima koje NATO - pakt čini protiv naše zemlje i naroda, a nisu kao neki sadašnji vlastdršci pobegli iz svoje zemlje u Nemačku da tamo savetuju koliko dugo i šta sve u Jugoslaviji treba bombardovati. Trebalo bi njih da priupitate da li su, možda, oni savetovali raketiranje zgrade RTS.

A što se tiče zasluga moje Vlade tokom i posle agresije one su poznate - mi smo svi tokom agresije bili u zemlji i zemlju branili, a posle agresije ono što je NATO razrušio obnavljali i gradili. Obnovili smo i zgradu RTS u Takovskoj 10, ali su je DOS-ovci bagerom razrušili i zapalili 5. oktobra 2000. godine. Da li ste, kada već lijete suze nad lošim finansijskim stanjem Vaše kuće, tražili odštetu od DOS-a zbog nanete štete ? Jeste li možda podneli krivičnu prijavu protiv onih koji su čitavu zgradu uništili tako da još uvek nije sasvim obnovljena, na isti način kao što ste hitro podneli krivičnu prijavu protiv Nenada Čanka, kada je tablu sa oznakom RTS polomio ? I jedni i drugi lome, samo je šteta prvih neuporedivo veća, a Vi, gospodine direktore, ne pokazujete nameru da je svojoj kući nadoknadite.

Ponavljam, u ime građana Srbije, zahtev da odmah otpočnete sa televizijskim prenosom "suđenja" u Hagu.

                                                                         PREDSEDNIK SOCIJALISTIČKE PARTIJE SRBIJE
Mirko Marjanović

Nazad na Aktuelno  |  Odštampajte vest

http://www.sps.org.yu/index-ie.htm