Title: Message

Prijete majci i sestri Zorana Djindjica

Mili Djindjic, majci pokojnog premijera, i sestri Gordani prijeceno je telefonom. Tokom protekle nedjelje neko je dva puta provaljivao i ulazio u porodicnu kucu u Prokuplju. Sumnjamo da prijetnje dolaze od zagovornika teorije treceg metka, rekao je za sjutrasnje izadanje “Blica” Radivoj Paunovic, advokat Mile Djindjic. “Iza ovih pretnji sigurna sam da stoje isti ljudi koji su u majicama sa simbolom JSO pokusali da zaplase i sud i javnost”, izjavila je majka ubijenog premijera. Vise...

 22:26

Zaplijenjeno 1.315 falsifikovanih pasosa EU

Carinici granicnog prelaza sa Bugarskom “Vrska Cuka” kod Zajecara zaplijenili su 1.315 falsifikovanih pasosa zemalja Evropske unije, javila je agencija Beta. Falsifikovani pasosi Portugalije, Spanije, Grcke, Italije, Danske i Belgije, pronadjeni su u kamionu kojim je upravljao bugarski drzavljanin cije ime nije saopsteno. Sef carinske ispostave “Vrska Cuka” Najdan Vasiljevic, rekao je da su falsifikovani pasosi bili namijenjeni crnom trzistu zapadne Evrope gdje se prodaju po cijeni od hiljadu, do pet hiljada eura. On je dodao da je u pojacanoj carinskoj kontroli zaplijenjena i veca kolicina fiktivnih vozackih dozvola, Grcke, Portugalije i Spanije.

 22:02

Crvenkovski stupio na duznost predsjednika

Novi predsjednik Makedonije Branko Crvenkovski stupio je danas na duznost nakon svecane inauguracije u skupstini Makedonije. “Ponosan sam sto sam na funkciju predsjednika drzave izabran glasovima ne samo Makedonaca vec i Albanaca, Turaka, Srba, Roma i Bosnjaka koji zive u Makedoniji. Dobri medjuetnicki odnosi su stub opstanka nase drzave i oni su glavni preduslov za ekonomski razvoj i napredak, kako bi stigli tamo gdje smo krenuli, u evroatlantske integracije”, rekao je Crvenkovski na svecanosti.

 21:39

Zizic: Ocekujem najmanje 10 hiljada ljudi

Na sjutrasnjim protestima ocekujem ucesce barem 10.000 ljudi, izjavio je potpredsjednik Socijalisticke narodne partije Zoran Zizic. “Ja ocekujem da sjutra bude 10.000 ili preko 10.000 ljudi”, rekao je Zizic za podgoricki Radio Antena M. Komentarisuci odbijanje zaposlenih u preduzecima koja strajkuju da se odazovu pozivu na protest, Zizic je kazao da “poziv nije naisao na razumijevanje”, ali da “ima vremena da do tog punog razumijevanja dodje”, i  da “ocekuje da ce do njega doci”.

Zizic je kazao da zajednicko ucesce opozicije na sjutrasnjem mitingu ne znaci njeno novo ujedinjenje, ali da vjeruje u tu mogucnost. “Bilo bi presmjelo reci da smo se sada ujedinili, ali ja to ujedinjenje ocekujem”, kazao je Zizic.

 21:14

SAD pomazu carinsku sluzbu Crne Gore

Direktor Uprave carina Crne Gore Miodrag Radusinovic i americki konzul u Podgorici Brajan Hojt Ji dogovorili su danas pomoc americke vlade carinskoj sluzbi Crne Gore kroz obuku i opremu. Kako je saopsteno nakon sastanka, obuka ce se odnositi na oblasti unutrasnje kontrole, odnosa sa javnoscu i kontrole izvoza. Americka strana predstavila je i program EXBS, usmjeren na suzbijanje krijumcarenja oruzja, municije i oruzja za masovno unistenje.

 20:51

I predstavnici Podgorice u Savjetu za Hag

Zamjenik ministra inostranih poslova Srbije i Crne Gore Predrag Boskovic nagovijestio je danas da ce se u Nacionalnom savjetu za saradnju sa Haskim tribunalom naci i predstavnici Crne Gore. Boskovic je agenciji Mina rekao da ne vidi razlog zbog kojeg Crna Gora ne bi ucestovala u radu Savjetu, bez obzira sto na njenoj teritoriji ne postoji nijedna osoba koju Hag potrazuje.

U Nacionalnom savjetu za saradnju sa Hagom, na cijem je celu bio bivsi ministar inostranih poslova Goran Svilanovic, nije bilo predstavnika iz Crne Gore.

Nikolic: Vujanovic ne treba da me se plasi

Zamjenik predsjednika Srpske radikalne stranke i kandidat te partije za predsjednika Srbije Tomislav Nikolic, odbacio je danas ocjene crnogorskog predsjednika Filipa Vujanovica da bi njegova pobjeda zaostrila odnose Podgorice i Beograda. “Kakve veze ima moj izbor u Srbiji sa Crnom Gorom. Da li sam ikada rekao da ce Srbija da pobjegne iz drzavne zajednice zato sto je Vujanovic postao predsjednik Crne Gore. Cime sam ja to uvrijedio njegovo velicanstvo Filipa Vujanovica i njegove partijske drugove”, kazao je Nikolic agenciji Mina.

Vujanovic je juce rekao da bi pobjeda Nikolica na predsjednickim izborima u Srbiji znacila zaostrvanje odnosa clanica drzavne zajednice, uticala na brze osamostaljenje Crne Gore, kao i da posljednje izjave Nikolica pokazuju maksimalno nekorektan odnos prema Crnoj Gori.

Meron: Sudice se Karadzicu i Mladicu

Predsjednik Haskog tribunala Teodor Meron rekao je danas da ce taj sud, prije zatvaranja, morati da sudi Radovanu Karadzicu i Ratku Mladicu, bivsim liderima bosanskih Srba. “Upozorio sam Savjet bezbijednosti da strategija okoncanja aktivnosti Tribunala ne smije da dozvoli da najvazniji optuzeni ostanu nekaznjeni”, rekao je Meron. “Bilo bi neprihvatljivo da ljudi poput Karadzica, Mladica ili Gotovine misle da samo treba da se kriju i sacekaju da mi zavrsimo”, dodao je on.

UN zele da Tribunal, formiran 1993. godine, zavrsi sa radom do 2010.

 12:27

Ministarski sastanak SE o Kosovu

Komitet ministara Savjeta Evrope sastace se danas u Strazburu, a jedna od tema bice i situacija na Kosovu. O Kosovu ce biti rijeci veceras na neformalnom sastanku na kome ce ucestvovati i sef UNMIK Hari Holkeri, a najavljeno je i ucesce sefa diplomatije SiCG Vuka Draskovica. Kako je javila agencija Beta, glavne teme dvodnevnog zasijedanja bice primjena Konvencije o ljudskim pravima, pripreme za Treci samit Savjeta Evrope, borba protiv medjunarodnog terorizma, trgovine ljudima i organizovanog kriminala. Sastankom ce zajednicki predsjedavati sefovi diplomatija Holandije i Norveske, dosadasnje i buduce predsjedavajuce Komitetom, a izvjestaj ce podnijeti i generalni sekretar Saveta Evrope Valter Svimer.

“Blic”: Legija cuvaniji od premijera

Mjere bezbjednosti Milorada Ulemeka – Legija u Centralnom zatvoru jos uvijek su na najvisem stepenu. Milos Jankovic, pomocnik ministra pravde i direktor Uprave za zakonske sankcije, izjavio je za “Blic” da zatvorska uprava i dalje seli Legiju iz celije u celiju i tvrdi da to cini iskljucivo iz bezbjednosnih razloga. “Ne zelimo da damo putokaz gde se Legija nalazi”, rekao je Jankovic.

www.pcnen.cg.yu/

Одговори путем е-поште