четвртак 09.06.2005.

            Александар Вучић: Даме и господо
новинари, Српска
радикална странка захтева од свих
релевантних политичких чинилаца у
Србији да се супротставе покушају укидања
Републике Српске, отимања
Косова и Метохије, и коначном уништењу
Србије.

            Очигледно је да је у току спровођење
плана за разарење
наше отаџбине и уништење српског народа у
целини. Води се жестока
кампања којом би Срби требало да буду
оптужени и осуђени као геноцидан
народ, да им се укине Република Српска као
ентитет, затим да се пружи
независност Косову и Метохији, они то
називају Косово, а затим да се
даље крене у још јаче распарчавање остатка
Србије. Томе морају да се
супротставе сви у овој земљи и морају јасно
да кажу да се немире са
покушајима оних који и споља и изнутра
покушавају да нам униште земљу.
Ми осуђујемо сваки злочин, и као земља и као
народ. Али, оно што ми не
тражимо, а што други изгледа хоће, то је да
броје злочине. Ми у томе
нећемо да учествујемо, али не треба да их
подсећамо, чини нам се, на
то да је више од пола милиона људи што
побијено, што протерано са
својих огњишта у Крајини. Читава земља
очишћена од Срба. Да су у
Подрињу читава места, села и градови
очишћени од Срба, да је у Српском
Сарајеву готово десет хиљада људи
побијено, више од 350 српских жена и
девојака силовано. Да о томе апсолутно нико
нигде не говори ни на који
начин. Не могу Срби да буду геноцидан народ,
јер то је народ који је
преживео, и то тешко преживео, са тешким
последицама, геноцид који су
над њим спроводили два пута у прошлом веку,
пре свега Хрвати, али и
неки други који су им у томе помагали.

            И нећемо да прихватимо да је Србија
крива за нешто у чему
није учествовала. Није учествовала, јер
нико из Србије у таквом
злочину није учествовао, нити га је
наредио. Страшан је онај злочин
над сребреничким Муслиманима, али за тај
злочин нека одговарају
починиоци. Тај злочин има име и презиме, као
и сваки други. И нека они
који су га починили иду пред лице правде и
нека заврше иза решетака.
Али не може због тога Србија да заврши иза
решетака. Не може због тога
да нам буде отето Косово и Метохија, не може
због тога да будеукинута
Република Српска, као што то чине. Они хоће
на силу да натерају некога
да се заклиње Босни и Херцеговини, они хоће
Републици Српској. Па, што
тако не натерају Албанце на Косову и
Метохији да се заклињу Републици
Србији? Него њих терају да се заклињу
независном Косову. Погледајте
какви су им принципи двоструки. Рамуш
Харадинај може на слободу после
месец дана, а неких има који су по две и по
године у Хашком трибуналу,
па им ни суђење није почело, као што је
Војислав Шешељ. Јел то та
правда? Јел то о чему говоре?

            Очигледно је да су се поједине
невладине организације,
које предводи лоби Наташе Кандић, уз
подршку појединих политичких
чинилаца у Србији, пре свега посланичкре
групе Демократска
странка-Борис Тадић и још неких, договорила
да крену у жестоку
офанзиву против Србије и српског народа. Ми
смо проследили неколико и
касета и материјала на различите
телевизије, које говоре о још
монструознијим злочинима, ако злочин
можете да градирате и да га
степенујете, како и на који начин су људи
убијани. Неки људи су
убијани ножем, неки тестерама, некима су
секирама одсецане главе.
Случајно су Срби били жртве. Али, неки о
томе неће да говоре, јер им
то није тема.

            Оно на чему ми данас инсистирамо
јесте јединство
политичких субјеката по питању опстанка
Косова и Метохије унутар
државе Србије. Нико нема право да разговара
и преговара и да пружи
било какву шансу да Косово и Метохија изађу
из државно-правног система
Републике Србије. И то није никаква
екстремистичка политика, то је
реална политика, политика у складу са
повељом Уједињених нација.

            Неки на једном од београдских медија
воде кампању, па кажу
– па нису исто Косово и Метохија и
Република Српска. Па, нису исто,
тачно је. Али управо је све обрнуто од онога
што они кажу, јер Срби су
били конститутивни народ на Косову и
Метохији одувек, а Албанци су
национална мањина, само то данас Тадић
изгледа пренебрегава, па
Албанце назива већинским народом а Србе
мањином, пошто је већ издвојио
у својој свести и глави Косово и Метохију
из Србије. А Срби су у
Републици Српској увек били конститутивни
народ. Толико о праву, да их
подучимо мало. Нажалост, морамо и
председника Републике, оног идиота,
али нисте ми то прошли пут објавили,
верујем да нећете ни данас. Имамо
председника који нема три грама мозга и
који ништа ни о чему не зна,
али је важно да глумата, ни не глуми чак.
Гледао сам га и синоћ како
опет нешто глумата негде, како му је много
жао и не знам ни ја шта ће
он да ради у Сребреници. Нека иде, нека се
извињава у име свог
председника странке за Републику Српску,
Демократске странке, Љубише
Савића Маузера, убице, и нека се извињава у
своје име. У наше име, у
име наше деце, нека се не извињава. У име
наше будућности нека то не
ради. Нека он и криминалце из Демократске
странке издвоје, нека
плаћају коме хоће, шта хоће, али наша деца
због њега неће да плаћају
ратну одштету. И неће да плаћају онима
којима нису ништа починили и за
злочине за које нису уопште одговорни и у
којима нису учествовали.

            Изволите, ако имате неко питање, ми
смо спремни на ваша
питања да одговоримо. Извињавам се што сам
увредио председника, али
тако стварно мислим. Ја очекујем да ће и
данас да направи тужну фацу
неку зато што пада киша.

            Очекујемо данас у пола три наставак
разговора у Скупштини
Србије по питању Резолуције. Већ се радило
јутрос на нацрту тексту,
пошто је предлог тек када уђе у скупштинску
процедуру. На нацрту
текста су шефови посланичких група јутрос
радили и очекујемо да се тај
рад настави. Суштински принцип на којем ће
инсистирати Српска
радикална странка јесте тај да ми
осуђујемо злочин, али не можемо и
нећемо да учествујемо у осуди Србије и
осуди српског народа. Они који
су потегли хајку и кампању против Србије и
српског народа а не против
злочинаца, они би требало да размисле у
чије име и за чији рачун тај
прљави посао обављају.

            Изволите, ако имате било какво
питање. Очекујемо, наравно,
да у току наредне недеље буде та седница,
највероватније ће бити у
уторак, како сад ствари стоје.

            И ово уништавање, односно забрана
постојања гарнизона
војног у Бањалуци и многе друге ствари,
јасно говоре о њиховом плану.
Јури им се и жури са коначним уништавањем
Републике Српске, да нико
никада не би могао да им каже – извините, а
како једна правила вам
важе за Албанце а друга правила вам важе за
Србе, како то Албанци могу
по праву народа на самоопредељење и да крше
повељу Уједињених нација,
а Срби не могу да траже да живе у
самосталној или независној држави,
или бар да буду слободни у свом ентитету.
Тако да, мислим да ће се та
акција продубити и продужити и проширити и
овде Србији. Мораће да
пронађу своје савезнике у нашој земљи,
мораће да пронађу оне који ће
по сваку цену покушати да учине нешто
против интереса нашег народа. И
зато мислим да ћемо имати врло вруће лето и
веома врелу политичку
јесен.

            Србија, што се Косова и Метохије
тиче, мора да сачека ту
јесен спремно, одговорно, јединствено, а не
да нам пролази сваког дана
прича – па ето, то са Косовом и Метохијом
већ је готова ствар, то сви
знају, ми смо то одавно изгубили. Па, не знам
како нам не причају
причу како то да онда Република Српска није
готова ствар, пошто тамо
живи 98% Срба? Па, како то да Крајина и данас
није готова ствар, јер и
данас живи 60% Срба у Крајини? Тако да,
поједине медије шта раде, не
могу да разумем, али само изазивају све
веће огорчење народа и грађана
Србије. Очекујем да ускоро кандидују на
највише државне функције
Војина Димитријевића, Наташу Кандић, Соњу
Бисерко, онда би окупација
била потпуна.

            Ако немате никаквих питања, хвала
вам што сте дошли на