Prekinuti demonizaciju

Obaveštavam sve zainteresovane, ma koje nacionalnosti i vere bili, da daju svoj doprinos razumevanju i razrešenju fiktivnog ili stvarnog "srebreničkog masakra". Svi koji prate moje pisanje, znaju da je demistifikacija Srebrenice prisutna u mojim delima od 2001. godine, a počevši od knjige "Demonizacija Srba", gde je tom događaju bilo posvećeno oko 20 dobro dokumentovanih stranica za koje su uglavnom korišćeni zapadni izvori.

Tada sam, radi objektivnosti, među prvima u svetu, suprotstavio dve protivničke strane: one koji su sumnjali da se masakr desio i one koji su na masakru insistirali. Prošle godine, u jednom od napisa, rekao sam: "Emancipacija Srba se ne može ostvariti bez razrešenja srebreničkog mita". Ove godine, objavio sam tri napisa: "Srebrenica kao metafora 1 i 2", te "Prilozi za historiografiju Srebrenice", što je preneo veliki broj medija. Kao Jugoslovena, sramota me je što se jedan od mojih naroda neprekidno i bez prestanka demonizuje i što se srebrenička tragedija, simbol patnje muslimana i Srba, koristi beskrupulozno za najprljavije politikantske svrhe. Zbog toga sam odlučio stati tome na kraj.

Pročitavši na hiljade stranica srebreničkog materijala, ustanovio sam da je najveći deo bio neargumentovan, pisan na osnovu glasina, ili izmišljen.

Svi koji misle da će demonizacija Srba, a povodom Srebrenice, (ubrzo) prestati, teško se varaju. Nastaviće se sve dok su Karadžić i Mladić na slobodi. Ako se ikada uhvate, demonizacija će potrajati barem još deceniju. Srebrenica služi kao opravdanje SAD i Zapadu za njegovu rušilačku imperijalističku politiku prema Jugoslaviji/Srbiji. Srebrenica služi kao osnov za traženje ratne odštete od strane BiH i Hrvatske, u iznosu od 200 milijardi dolara. Srebrenica služi kao opravdanje za buduće razbijanje Srbije, kao kamen mržnje za dalji nastavak mržnje među našim narodima. Srebrenica služi kao kamen razdora među samim Srbima.

Osnovni metod koji ću primeniti je jedini mogući i do sada nije ozbiljnije, krajnje naučno bio primenjen. Uzeću isključivo sve ono što je, na nivou argumenata bilo objavljeno u potvrdu "srebreničkog masakra" i pomno ću analizirati: knjige, članke, izveštaje parlamentarnih komisija više država, izjave svedoka, šifre. Više naučnih radnika, ne-Srba u Francuskoj i u Severnoj Americi, pristalo je da pregleda celokupan rad i oceni njegovu metodološku valjanost.

Ako uspem da realizujem navedeno i ako moji zaključci budu u skladu sa mojim sadašnjim viđenjem, postupak za skidanje odgovornosti sa Srba bi trebalo da otpočne sudskim procesima. Ja živim u Francuskoj, isključivo od onog što napišem, uz par predavanja koje godišnje održim na Univerzitetu u Tuluzu. Zato bih molio sve one kojima je istinski stalo do konačnog raščišćavanja srebreničkog mita, da mi finansijski pomognu. Moja adresa je 24. Rue Monge, Paris.

Prof. dr Emil Vlajki, Pariz

[EMAIL PROTECTED]

http://www.glas-javnosti.co.yu/

Одговори путем е-поште