Title: Message
Glavni tužilac Haškog tribunala Karla del Ponte

Presuda Naseru Oriću neprihvatljiva

BEOGRAD - Glavni tužilac Haškog tribunala Karla del Ponte je presudu Naseru Oriću od dvije godine nazvala neprihvatljivom, ističući da će na nju uložiti žalbu.

"Slažem se da je neprihvatljiva presuda Naseru Oriću. Ali, uložiću žalbu i sačekati odluku. Svaki organ Tribunala mora da preuzme svoju odgovornost", izjavila je Del Ponteova za srbijansku štampu, dodajući da bi iskoristila nove dokaze ako ih pošalju vlade RS i Srbije.

Ona je, takođe, uvjerena da se general Ratko Mladić nikada neće dobrovoljno predati i izrazila nadu da Vlada Srbije sada ozbiljno namjerava da ga uhapsi.

"Iako je u životu sve moguće, prema onome što znamo iz njegove vojničke karijere, šta je uradio i kako se ponašao, Mladić se apsolutno neće dobrovoljno predati", rekla je Del Ponteova. Del Ponteova je negirala tvrdnje da joj nije stalo do srpskih žrtava, navodeći da su podigli optužnice protiv nekih osumnjičenih za ubijanje Srba. "Naravno da ima ljudi koji će reći da nisam uradila dovoljno ili da sam optužila samo Srbe. Uradila sam sve što sam mogla, u dobroj namjeri i resursima koji su mi dati", tvrdi Del Ponteova.

N.N.

http://www.nezavisne.com/

Одговори путем е-поште