ŽIVOTNA DRAMA BANETA VUKAŠINOVIĆA
Izvor: Press, 16.02.2007; Strana: 16

Legendarni srpski novinar i voditelj proživljava najteži deo svog života jer je
usled strašne bolesti postao težak invalid. Posle teškog šloga koji je doživeo
pre pet godina, Banetu su zbog dijabetesa u roku od dve godine amputirane obe
noge

Jedan od najpoznatijih TV voditelja RTS-a, Branislav Bane Vukašinović,
poslednjih nekoliko godina proživljava najteži period svog života. Legenda
srpske televizije, najpoznatiji urednik i voditelj specifičnog šarma nalazi se
u izuzetno teškom zdravstvenom stanju, a kako saznaje Press, Banetu
Vukašinoviću pre izvesnog vremena lekari su amputirali obe noge!!!

- Bane Vukašinović se odavno penzionisao, ali je pored poslovne apstinencije
rešio da se potpuno povuče sa javne scene i da svoj privatni život sačuva
daleko, čak i od medija na kojem je decenijama radio - otkriva izvor Pressa,
blizak nekadašnjoj vedeti "Beogradske hronike" i subotnjeg "Jutarnjeg programa".

- Pre dve godine su se čak pojavile i potpuno neproverene informacije da je
Bane završio u staračkom domu, pa čak i da je već odavno napustio ovozemaljski
svet, što je apsolutno netačno - kaže naš sagovornik koji je insistirao na
anonimnosti.Prema rečima sagovornika Pressa, Banetovo zdravstveno stanje je
izuzetno teško.

- On je prvo pre pet godina doživeo šlog, pa su neki zlonamernici pričali da će
ga sin Srba poslati u starački dom. Kada se penzionisao, Bane i njegova supruga
Zorka preselili su se u Vranić, gde su imali prelepu vikendicu. Međutim, posle
šloga koji je bio veoma jak, vratili su se u Beograd. Vikendicu su prodali, a
Bane gotovo da i ne napušta svoj dom na Zvezdari i odbija da bilo koga vidi
osim svoje porodice koja ga brižno neguje sve ove godine - navodi naš izvor, i
dodaje da je šlog bio samo početak teškog perioda koji je nastupio u Banetovom
životu.

- Usled nerviranja i svakodnevnih poslovnih stresova, Bane je dobio povišen
šećer i godinama je već dijabetičar. Zbog teškog zdravstvenog stanja bolest je
uzela maha i prešla u najgori oblik.

Doktori su mu pre dve godine amputirali jednu nogu, a pre nekoliko meseci i
drugu. Život nekadašnjeg glavnog junaka naše svakodnevice i čoveka koji je
pomogao da se reše brojne životne drame tako se i sam pretvorio u svojevrsnu
dramu. Svi se nadamo da će se Bane ipak izvući, i da će pobediti opaku bolest -
zaključuje naš sagovornik.

Antrfile:

NAJBOLJI UČITELJ

U svojoj dugogodišnjoj karijeri Bane Vukašinović je na pravi put izveo brojne
voditelje koji i danas uspešno obavljaju svoje funkcije na raznim televizijama.
Vesna Dedić-Milojević, Lea Kiš-Jokić, Slađana Tomašević i Žika Nikolić samo su
neka od imena koja su uz Baneta naučila voditeljski zanat i postala
prepoznatljiva i uspešna TV lica.

I danas te osobe o njemu imaju najbolje mišljenje, kao o velikom profesionalcu,
izuzetnom učitelju i dobrom prijatelju.

Vesna Dedić-Milojević:

- Deset godina sam radila sa Banetom. On je bio surovi profesionalac i to ga je
koštalo zdravlja. Uz njega sam savladala sve tajne živog programa, ali i mnogo
se namučila jer se trebalo nositi se sa nekim duplo starijim, iskusnijim,
popularnijim i nekima koji su drugačije shvatali televiziju od mene. Za njega
je televizija bila život, za mene uvek samo posao.

Veče pre nego što je doživeo šlog nervirao se jer nam je dolazak otkazao važan
gost. Sećam se i da je vikend pre nego što je otišao u bolnicu pravio žurku u
vikendici na kojoj se okupila političko-estradno-lekarska elita. A u noći kada
se šlogirao niko nije imao vremena da mu pomogne. Moj tadašnji dečko (a kasnije
i muž) dr Srđan Milojević i ja smo ga sa suprugom Zorkom odvezli u bolnicu
"Sveti Sava".

Tu lekciju da si kao novinar koristan samo dok si na ekranu sam dobro
savladala. Nažalost, već nekoliko godina ga ne obilazim jer u stanu ima
nekoliko vučjaka koje obožava, a ja imam fobiju od životinja.Vesna Dedić se sa
osmehom priseća i jedne njihove svađe:

- Uvek se smejem kada se setim da sam, otkrivši da je krišom od supruge pojeo
burek iako mu je to bilo zabranjeno zbog visokog šećera, javila to gospođi
Zorki. Nije sa mnom razgovarao tri meseca, rekavši mi: "Sa špijunima, pederima
i izdajicama ne razgovaram.

Slađana Tomašević:

- Bane je bio istinski genije. Nikada neću zaboraviti savet koji mi je uputio
prilikom našeg prvog susreta: "Dete, moraš da naučiš da je televizija opasna
igračka, jer je u stanju da samelje čoveka." Sve njegove savete, humor i
profesionalnost i danas rado koristim.

Dugo ga nisam videla, ali sam čula da je teško bolestan i žao mi je zbog toga.
Smatram da o takvim ljudima za života država mora da brine, ali i da im dodeli
najveća priznanja i sačuva od zaborava.

Žika Nikolić:

-Bane je bio najveći profesionalac i o njemu imama samo reči hvale. Upoznali
smo se dok sam bio glavni urednik radio-stanice u Vrnjačkoj banji i od tada smo
mnogo sarađivali. Bio je moj veliki učitelj i zadovoljstvo mi je bilo što sam
od takvog čoveka naučio šta je rad na televiziji. Nikada nije bio škrt na
savetima. Veliki broj ljudi je prošao kroz njegovu školu i sada su veoma
uspešni u svojoj profesiji. Drago mi je što sam i ja jedan od njih.

Autor: N. PAJIĆ

 www.yumediacenter.com

Одговори путем е-поште