UŠ I PUTIN NISU PRONAŠLI ZAJEDNIČKI JEZIK O KOSOVU

POLITIKA - SVET I MI - Sreda, Jun 06, 2007 19:15

Američki predsednik Džordž Buš izjavio je da sa predsednikom Rusije Vladimirom
Putinom nije pronašao zajednički jezik oko načina rešavanja statusa Kosova, ali
da će dijalog biti nastavljen.

'Razgovarao sam sa njim o Kosovu...On je izrazio ozbiljnu zabrinutost oko
Kosova, ali smo i mi. To je problem na kojem ćemo morati da nastavimo da radimo
sa njim.

Verujemo da treba da proguramo plan Martija Ahtisarija kroz Ujedinjene nacije,
a on ima rezerve prema tom planu', rekao je Buš američkim novinarima u
Hajlingendamu, naveo je Stejt departmet.

'Jasno je da postoji neslaganje. Pomenuli ste Kosovo. Nema dileme da se on ne
slaže sa našom pozicijom. Ali moramo da radimo zajedno i vidimo da li je moguće
naći zajednički jezik o nizu problema', rekao je Buš, nakon prvog u nizu
susreta sa Putinom.

View article... <http://www.rts.co.yu/jedna_vest.asp?IDNews=188821>

Одговори путем е-поште