Srbija - Svet

SPR:STRAZBUR-SRBIJA-JEREMICH

JEREMIĆ PRED PARLAMENTARNOM SKUPŠTINOM SE

4.10.2007 8:48 STRAZBUR (Tanjug) - Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić
obratiće se danas Parlamentarnoj skupštini Saveta Evrope (PS SE), u svojstvu
predsednika Komiteta ministara SE.

Jeremić će govoriti o aktivnostima tog tela najstarije evropske organizacije za
zaštitu ljudskih prava, od kada je Srbija u maju preuzela ulogu predsedavajućeg.

UPR:DULICH-FRANCUZI-KOSOVO

DULIĆ UPOZNAO KOLEGE IZ FRANCUSKE SA KOSOVSKIM PROBLEMOM

3.10.2007 19:09 BEOGRAD (Tanjug) - Predsednik Skupštine Srbije Oliver Dulić
upoznao je danas delegaciju parlamentaraca iz Francuske sa stavovima o budućem
statusu Kosova i Metohije.

U razgovoru sa delegacijom, koje su predvodili poslanici Žan Pjer Defo i Žan
Mišel Feran, on je istakao da rešenje kosovskog pitanja treba da bude takvo da
ne destabilizuje situaciju na Balkanu i upozorio da bi u ovoj fazi bilo jako
loše doneti jednostrano rešenje, koje bi sigurno izazvalo reakcije.

SPR:EU-SRBIJA-PRODI

PRODI: SRBIJA TREBA DA DOBIJE STATUS KANDIDATA EU

3.10.2007 18:00 RIM (Tanjug) - Italijanski premijer Romano Prodi izjavio je
danas da Evropska unija treba Srbiji zvanično da dodeli status kandidata za
članstvo i ojača saradnju sa Beogradom.

''Poslao sam pismo predsedavajućem EU (Portugalu) u kojem sam zatražio da se
konkretnim merama podstakne politika saradnje sa Srbijom'', rekao je
italijanski premijer na konferenciji za novinare u Rimu.

UPR:BEOGRAD-MUNICIJA-CCISSCHENJE

ČIŠĆENJE KASETNE MUNICIJE KOŠTAĆE 20 MILIONA EVRA

3.10.2007 16:55 BEOGRAD (Tanjug) - Neeksplodiranom kasetnom municijom
kontaminirana su 23 kvadratna kilometra u Srbiji, a za njeno čišćenje je
potrebno oko 20 miliona evra, izjavila je danas predstavnica Centra za
razminiranje Srbije Slađana Košutić.

Obraćajući se učesnicima Međunarodne konferencije država žrtava kasetne
municije, u beogradskom u hotelu Hajat, ona je kazala da su zaostalom
neeksplodiranom kasetnom municijom kontaminirana oko 23 kvadratna kilometra, na
više desetina lokacija u šest regiona Srbije.

SPR:SEVROPE-PARLAMENT-JEREMICH

JEREMIĆ SUTRA PRED POSLANICIMA PS SE

3.10.2007 16:50 BEOGRAD (Tanjug) - Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić
boraviće sutra u Strazburu, gde će se obratiti poslanicima tokom redovnog
jesenjeg zasedanja Parlamentarne skupštine Saveta Evrope.

Tokom boravka u Strazburu, ministar Jeremić će razgovarati predsednikom PS SE
Reneom van der Lindenom, generalnim sekretarom Saveta Evrope Terijem Dejvisom i
specijalnim izvestiocem za politička pitanja PS SE lordom Raselom Džonstonom,
saopštilo je ministarstvo spoljnih poslova.

UPR

HRUSTANOVIĆ PRIMILA GRADONAČELNIKA KOVENTRIJA DEJVA BATENA

3.10.2007 16:50 BEOGRAD (Tanjug) - Zamenica gradonačelnika Beograda Radmila
Hrustanović primila je danas visoku delegaciju britanskog grada Konvetrija, na
čelu sa gradonačelnikom lordom Dejvom Batenom (Dave Batten).

Delegacija boravi u okviru uzvratne posete povodom proslave pola veka od
upostavljanja statusa bratskih i prijateljskih veza gradova blizanaca, koji su
stradali najviše u Drugom svetskom ratu.

UPR:UNS-HAG-PETROVICH

UNS ZAHTEVA OD TRIBUNALA DA POŠTUJE DOSTOJANSTVO PETROVIĆA

3.10.2007 14:09 BEOGRAD (Tanjug) - Udruženje novinara Srbije (UNS) saopštilo je
danas da je od Haškog tribunala zatražilo da poštuje profesionalno dostojanstvo
beogradskog novinara Zorana Petrovića Piroćanca, povodom izdavanja naloga da se
on privede u sud kako bi svedočio o dešavanjima u Srebrenici, u julu 1995.

Petrović bi trebalo da se kao svedok tužilaštva pojavi u Haškom tribunalu u
procesu protiv Vujadina Popovića, Ljubiše Beare, Draga Nikolića, Ljubomira
Borovčanina, Radivoja Miletića, Milana Gvere i Vinka Pandurevića, koji su
optuženi za zločine u Srebrenici.

SPR:HAG-DELPONTE-SRBIJA

DEL PONTE: SPOR NAPREDAK SRBIJE U HVATANJU BEGUNACA

3.10.2007 13:24 HAG (Tanjug) - Glavni tužilac Haškog tribunala Karla del Ponte
ocenila je danas da Srbija sporo napreduje u završetku saradnje sa tim sudom,
izrazivši bojazan da bi se to moglo završiti neuspehom.

''Tokom mojih poslednjih poseta Beogradu, svi sa kojima sam se sastala, na
političkom i na operativnom nivou, uverili su me da je Beograd voljan da
ostvari punu saradnju sa Tribunalom. Pozdravila sam takve izjave'', navedeno je
u saopštenju Del Ponteove.

http://www.tanjug.co.yu/

Одговори путем е-поште