Javljaju mi se citaoci iz dijaspore, pa kazu da su citali u nasim novinama
da je sa uljem sve OK.

Prethodna prica o ulju koju sam nocas objavio
(http://host.sezampro.yu/radiomileva/?id=193) vise ne vazi. Danas su
prodavnice zatrpane gomilom flasa ulja, a sve po starim cenama!

A sta da su mi deca rekla juce da bi zelela da im se prze krompirici? Sta da
im kazem, mars u sobu, ne shvatate ozbiljnost teske situacije u zemlji.
Kakvi bre krompirici, nego imate leba i pekmeza, pa na spavanje!

Pitanje je samo, ko je dozvolio, ili omogucio iz nehata ili hata da se
izazove panika i da skoro nedelju dana nema tog proizvoda u radnjama!?

Kako se odjednom stvorilo ulje po staroj ceni, iako je nedeljama ranije
tvrdjeno da ce poskupeti?

Kupih danas samo jednu flasu ulja u radnji, ne vise - da ne ureknem.

Mile