Dr. Radomir M. Davidovic

Drugo lice Srebrenice

"Ko iskreno i strasno ljubi Istinu, Slobodu i Otadžbinu,
slobodan je i neustrašiv kao Bog, a prezren i gladan kao pas."

Petar Kocic

Kada je u BiH poceo ocekivani gradanski rat, osetio sam se prozvanim i
pozvanim da kao hirurg  odmah priteknem u pomoc svome narodu u borbi za
opstanak. U rat me niko nije zvao, niti me je u rat ko slao. Moja odluka je
bila motivisana dubokim emocijama prema narodu moga hercegovackog zavicaja.
Pocetkom juna 1992. godine osnovao sam Ratnu bolnicu "Sveti Nikola" u
Milicima, gradicu koji ima izuzetan strateški položaj, na magistralnom putu
Zvornik – Sarajevo. Bolnica je za svoju delatnost nagradena najvišim
odlicjima – "Ordenom Sv. Save" II. Stepena, "Ordenom Krsta milosrda" i nizom
vojnih priznanja...

Ceo tekst:

 <http://www.koreni.net> www.koreni.net

Svedocenja

Istina o otvorenom prihvatnom centru Trnopolje

Ujdurma je pocela, kada je gladna senzacije, na teritoriju Omarske došla
reporterka CNN Peni Maršal. Cilj novinarke bila je zemljoradnicka zadruga u
Trnopolju, ogradena stubovima i pletenom žicom, gde je postojao centar
otvorenog tipa, sa medicinskim osobljem i Crvenim krstom. Pacijenti su bili
ranjeni, bolesni i oni stariji, a svi su u ratnim uslovima dolazili ovde,
kako bi zatražili lekarsku pomoc.

Opsirnije:

 <http://www.serbianvoice.eu> www.serbianvoice.eu

Одговори путем е-поште