frankfurtske VESTI

ROĐACI SAČUVALI IMANJE OPTUŽENOM GUVERNERU ILINOISA U ŠUMADIJI

DOĐI, RODE, NA ORANJE!

Malo šumadijsko selo Veliko Krčmare juče je uzavrelo i diglo se na noge u
odbrani svog zemljaka Roda Blagojevića, čije je pravo, kršteno ime Milorad.
Iako je guverner države Ilinois (SAD) zapao u nemilost politike i FBI,
njegovi zemljaci nisu digli ruke od njega. On ima očevinu u Krčmarima, na
brdu Visak, koja ga čeka. A tu je, kažu, uvek dobrodašao.
- On, kao i njegov brat, ovde imaju oko hektar zemlje. Pa, ako ne može da
opstane u toj Americi, neka se vrati u Srbiju. Imaće od čega da živi, može
da jede kačamak, da gaji kravu i poneko prase, pile. Pa, mi tako živimo
odvajkada. Imamo i voćnjak. Mi ga se nismo odrekli i uvek je dobrodošao -
kažu Miladinka i Dragan Blagojević, sinovac i snaja velikog američkog
političara srpskog porekla.
Otac Roda (Milorada) Blagojevića je otišao iz Srbije 1941. godine za vreme
Drugog svetskog rata, kao oficir vojske Kraljevine Jugoslavije. Nikada se
nije vratio u otadžbinu i zajedno sa bratom je nastavio da živi u SAD.
NJegov mlađi sin Milorad (Rod) je u Srbiji bio samo tokom 1999, za vreme
bombardovanja, da bi preuzeo zarobljene američke pilote. Rod je završio dva
fakulteta u SAD - geografiju i prava.

<<image001.jpg>>

Одговори путем е-поште