VUK JEREMIĆ NA FORUMU ZA NACIONALNU STRATEGIJU

Srbija nije sused Kosovu

KRAGUJEVAC - Status Kosova će biti definisan na način koji je u skladu sa
međunarodnim pravom. Uveren sam da ćemo doći do onog trenutka kada će postati
očigledno da je nemoguće imati bilo kakvo održivo rešenje koje vodi miru i
stabilnosti bez iznalaženja statusa naše južne pokrajine koje je prihvatljivo
za sve, a ne samo za neke. Rešenje, koje je rezultat kompromisa, a ne nametanja
- rekao je ministar inostranih poslova Vuk Jeremić u Kragujevcu povodom izjave
Pitera Fejta da Srbija treba da neguje dobrosusedske odnose sa Kosovom.
Jeremić je rekao da odnosi Srbije i Kosova nisu odnosi suseda i dodao da su te
izjave za Srbiju neobavezujuće, s obzirom na to da se Fejt nalazi na čelu
međunarodne civilne kancelarije koju Srbija ne priznaje.
Govoreći o podnošenju zahteva Srbije za ulazak u Evropsku uniju, ministar je
rekao da Srbija ne može sebi dozvoliti da bude talac bilo čije unutrašnje
politike.
- Opredeljenje ka punopravnom članstvu je naš centralni strateški prioritet i
mi od njega nećemo odustati - rekao je Jeremić.
Ministar Vuk Jeremić, u okviru obeležavanja dana državnosti, Sretenja, u
Kragujevcu učestvovao u radu Foruma za nacionalnu strategiju.

B. Kuljanin <http://www.glas-javnosti.rs/autor/142>

http://www.glas-javnosti.rs/clanak/politika/glas-javnosti-12-02-2009/srbija-nije-sused-kosovu

Одговори путем е-поште