Raskrsnica 50

 Šandor Egereši <http://www.koreni.net/slike1/Sandor-Egeresi.jpg> Odluke za
buducnost

U Srbiji su ovih dana povuceni potezi koji ce joj stvarno odrediti
buducnost. Najvažnije od svega je da se u svakoj od ovih odluka moglo
zapaziti zrno ozbiljne državne politike i pokušaj da se postigne kakav takav
konsenzus oko nekih važnih pitanja.

www.koreni.net

 <http://www.koreni.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1702>
Opširnije...

Da li je Srbija ispunila sve uslove da postane „banana republika“

 Banana Union <http://www.koreni.net/slike1/banana-union.jpg> „Americki
diktat virtuelnoj državi“

„Da li živimo u virtuelnoj državi Srbiji? Nazivom „banana republike“
decenijama su podrugljivo etiketirane mnoge latinoamericke i karipske
zemlje, koje su pod diretknom kontrolom SAD. Ipak, raspadom Istocnog bloka,
i u Evropi je stvoren veliki broj malih, ekonomsko i vojno zavisnih država,
koje poseduju samo virtuelni suverenitet.

www.koreni.net

 <http://www.koreni.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1699>
Opširnije...

Posledice bombardovanja NATO alijanse

 Milosrdni Andeo <http://www.koreni.net/slike1/Milosrdni-Andjeo.jpg> Srbi
otporni na darove "MILOSRDNOG ANÐELA"

Svaka najava dolaska proleca sa mirisom raskvašene zemlje, cvrkutom senica i
ponekim naletom toplog, vlažnog vetra, vrati mi secanje na jedno drugo, ne
tako davno, samrtno prolece 1999. godine. U mojoj radnoj beležnici iz tih
dana ostalo je zabeleženo da sam drugog februara 1999. godine imala zakazan
razgovor sa nacelnikom patologije na VMA, tada pukovnikom, Zoranom
Stankovicem, potonjim ministrom vojnim.

www.koreni.net

 <http://www.koreni.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1697>
Opširnije...

Skupština: Nema zakona bez slikanja

 Upitnik, 10.02.2009 <http://www.koreni.net/slike1/Upitnik-10-02-2009.jpg>
"Upitnik" – 10. 02. 2009. - Transkript

"Razno"- snimak iz Skupštine Srbije

Poslanik: Tražim da mi se dostavi od javnih pravobranilaca i Ministarstva
poljoprivrede i drugih resora koji je status pašnjaka u Republici Srbiji.

www.koreni.net

 <http://www.koreni.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1701>
Opširnije...

Put rešenja Kosova

 Put rešenja Kosova <http://www.koreni.net/slike1/Put-resenja-Kosova.jpg> Da
li Beograd treba direktno da pregovara sa predstavnicima institucija Kosova?

Da li je Kosovo završena, ili prica bez kraja? Tek, ovih dana ocekuje sa
razgovor Beograda i Prištine, doduše, oko tehnickih pitanja. Ali, dovoljno
da Srbija pokaže dobru volju, a kosovski politicari tvrd stav.

www.koreni.net

Одговори путем е-поште