Početna <http://www.glas-javnosti.rs/>  > Politika
<http://www.glas-javnosti.rs/politika>  > Srbija traži da završimo posao

Srbija traži da završimo posao

BEOGRAD - Predsednik Nove Srbije Velimir Ilić u intervjuu za Glas javnosti
ističe da ne gubi nadu da je ujedinjenje opozicije moguće. Posle izjave
Tomislava Nikolića da s Vojislavom Koštunicom može da sarađuje samo ako se
predsednik DSS složi sa proevropskim putem na kome se SNS već nalazi, Ilić
kaže da će sitnih sukoba uvek biti, ali ne i nepremostivih prepreka.

- Biće tu dobre saradnje. Narod traži promene i ujedinjenje opozicije. Ima
nekih sitnica i problemčića, ali biće to u redu dok se sve malo ne uhoda.

Ko podgreva sukob između opozicije?
- Određeni kontrolisani mediji, neke stranke i raznorazni tajkuni.

Kojoj stranci nije u interesu da se opozicija ujedini?
- Vladajućoj! Ona hoće da narod digne ruke i kaže: "Evo, opozicija ne može
da se složi".

Mislite na DS?
- Sigurno! NJima nije u interesu da se opozicija ujedini.

Da li je i pitanje ulaska u EU "jabuka razdora" prilikom objedinjavanja
opozicije?
- Dok sam bio u vladi s Koštunicom, on je mnogo radio na ulasku Srbije u EU.
On je za EU, ali za čiste račune.

Ko će biti lider opozicije - Nikolić ili Koštunica?
- Lider nije bitan, bitna je Srbija. Najjača stranka treba da predloži
premijera, oko toga smo svi saglasni.

Da li ćete posredovati ako zatreba između Koštunice i Nikolića?
- Zašto da ne!

Ko vam je draži - Voja ili Toma?
- S Koštunicom imam dugu i dobru saradnju. Isto tako, imam sasvim pristojnu
saradnju i s Nikolićem. Srbija traži da se to spoji i da završimo posao oko
obaranja vlasti.

D. Perišić <http://www.glas-javnosti.rs/autor/121>

Одговори путем е-поште