Извор : Дневне новине „ПРАВДА“, 06-07.02.2010.год.

ТВ Алапача

      Доручак Великог брата

         Ја разумем што их зову, али не знам зашто иду ? Зашто се гурају на
доручак код Великог брата ?

         Вук мисли, све док једе пахуљице неће морати да једе нешто што се не
једе.У Хагу на пример, када би се сетили оне скаске о руци, сабљи и застави.

         А онај лепи Сенић ? Издао странку, преварио жену, или беше обратно, ко
ће га знати ... Него, шта ће он тамо ?

         Престолонаследник са женом жуди за Америком, то ми је јасно, тамо може
да прича на матерњем.

         Сада Обама позвао и Ивицу, он ће забављати  госте са причом како је
француском министру на планини Калиш поклонио дрес репрезентације из
неутврђених  разлога...

         Расим се, каже, не прима много на Молитвени доручак. Можда неће ни да
иде док Србија крвари. И гладује.

         Али гладује се и тамо, неке кифлице, кажу, пахуљице, све је постављено
а није шведски сто ...

         Разговарају онај што је први пут на брекфасту и онај брадати,
искуснији:

         - Шта је ово што сви мажу на хлев, као говно...?

         - Пинат батер, јебем ти матер...

Одговори путем е-поште