Sigurno, ali onda Hrvatska, Bosna i Albanci ne treba da se zale na neki
Vukovar, Srebrenicu ili Racak, i oni ne bi trebalo da se mesaju u to sto Srbija
ne zeli da slavi.

Mi smo za to da se postuju sve strane. Neka oni slave Oluju i Blesak ali neka
se ne mesaju u to sto mi kazemo ili mislimo o Vukovaru, Srebrenici i Kosovu.

ZAGREB - Poslanici Hrvatskog sabora oštro su reagovali na zahtev Srbije
Međunarodnom suda pravde da se Hrvatskoj zabrani slavljenje vojno-policijske
akcije "Oluja", u kojoj su počinjeni ratni zločini protiv srpskih civila.
Potpredsednik Sabora Vladimir Šeks ocenio je to kao glupost, a predsednica
Nacionalnog odbora za praćenje pregovora s EU Vesna Pusić izjavila je
novinarima da nije čula za taj zahtev, ali da Srbija ne bi trebalo da se meša u
to šta se slavi u Hrvatskoj.

View article...
<http://www.glas-javnosti.rs/clanak/politika/glas-javnosti-24-02-2010/zahtev-srbije-dirnuo-hrvatski-sabor>

Одговори путем е-поште