Marko Lopusina... Sta ima novo kod vas?

Prijatelju, šta ima kod vas novo ?

U Srbiji nikako da doleti prolece…Sada nas dave kise i poplave, srecnom znamo
da plivamo, makar sa udavljenom svinjom. Tajni rat Tadica i Kostunice se
nastavlja, Boris uhapsi Artemija, a Vojislav pusti monahe da psuju predsednika.
Djilas sece trule platane, a Kostunica potura gradjane da se bune. Boris
otkrije Sarica, a Kostunica kaze, ti si mu dao pasos. A bogati ne placaju
grejanje, struju i gas, pa se to lepo prebaci na nas normalne gradjane, i
ispada da sve placamo.

Ziveo rani kapitalizam komunistickog tipa. Imamo posle samoupravljanja novi
drzavni sistem. JAT se prodaje polako. Nasli su se i kupci, proizvodjaci cipsa
iz Srbije – cisti biznismeni, kako ih predstavljaju. Pitam se zar takvih ima u
nasoj zemlji. Pa ni ja nisam cist, uprljao sam pantalone, jer ne mogu da
izadjem iz zgrade od limuzina koje su parkirane na stepenistu i trotoaru.

Cekam prolece jer treba neke knjige da mi izadju iz stampe, SRBI U AMERICI i
SRBI U SKADNINAVIJI, ali izdavaci odugovlace. Tako je to, Srbi su mali
polupismen narod, koji je neko zeznuo da je nebeski. A polupismeni Srbi se boje
knjiga ko da je pistolj, pa ce da izginu. Ali, borim se i ja …  srecno

Marko Lopusina www.lopusina.com <http://www.lopusina.com/>

http://www.srpskatelevizija.com/

Одговори путем е-поште