Glasovi u Negotinu kupovani parama, farmerkama, duksevima i šporetima

Jučerašnje lokalne izbore u Negotinu obeležila je žestoka borba stranaka za
svaki glas, koji se plaćao parama, kućnom hemijom, uljem, brašnom, farmerkama,
duksevima, pa čak i šporetima, saznaje Press. Cena jednog glasa iznosila je oko
podneva 10 evra, da bi tokom dana porasla i do 20

Više niko ne skriva korupciju... Jučerašnji izbori u Negotinu

Sagovornici Pressa, meštani Negotina, koji iz razumljivih razloga ne žele da im
se pominju imena, kažu da su sve stranke podmićivale birače da glasaju baš za
njih.

- Šteta što izbori nisu češće, svašta smo se nadobijali prethodnih dana. Tako
je sindikat jedne ustanove svojim damama delio osmomartovske pakete u kojima
se, osim ženske kozmetike, „slučajno" našlo mesta i za stranački propagandni
materijal. I to je deljeno u petak, u vreme izborne ćutnje, mada je 8. mart tek
u ponedeljak. Čuo sam i da je DS dovezao ljude iz Beča u šest autobusa da
glasaju za njih, pošto je poznato da mnogo ljudi iz ovog kraja radi u Austriji
- ispričao nam je jedan od građana Negotina.

Njegova starija sugrađanka kaže da joj se javila žena i kazala da je na spisku
za pomoć, uz objašnjenje šta joj sleduje, pod uslovom, naravno, da glasa za
određenu stranku.

Grad „preplavili" političari

Tokom predizborne kampanje za jučerašnje izbore Negotin je posetio veliki broj
ministara, ali i funkcionera opozicionih stranaka.

- Neko je čak u šali rekao da je, po svemu sudeći, Negotin postao zimsko
sedište republičke vlade. Tako su poslednjih dana ovde boravili Ivica Dačić,
Božidar Đelić, Mlađan Dinkić, Verica Kalanović, Nebojša Bradić, Milan Marković,
Petar Škundrić, Vuk Jeremić, Žarko Obradović, Snežana Samardžić-Marković,
Milutin Mrkonjić i Rasim Ljajić!!! Dolazila je i Slavica Đukić-Dejanović, kao i
državni sekretari Miodrag Đidić, Slobodan Ilić, Sanja Čeković i Dušan Mrakić -
priča nam jedan Negotinac.

On dodaje da su, osim državnih funkcionera, u Negotinu bili i Tomislav Nikolić,
Aleksandar Vučić, Borislav Pelević, Božidar Delić i Jorgovanka Tabaković (svi
iz SNS-a), kao i Zoran Ostojić iz LDP-a.

- Ja paket nisam dobila, ali su mi javili da sam na spisku. Čitav grad priča
kako je ta jedna stranka tokom predizborne tišine delila pakete sa kućnom
hemijom, šećerom i zejtinom. Sve pod izgovorom pomoći starijim građanima
Negotina, koji su slabijeg materijalnog stanja ili koji primaju tuđu negu i
pomoć. Čekam da mi se jave i ispune obećanje. Inače, skoro sve stranke koje
učestvuju na izborima su obećavale ili poklanjale nešto konkretno - kaže
70-godišnja Jovanka.

Juče se Negotinom pronela i vest da se u jednom kafiću dele farmerke i duksevi,
pod uslovom, naravno, da onaj ko želi poklone ima sliku mobilnim telefonom da
je glasao za određenu partiju. Tokom dana, kako su izbori odmicali, razne su
glasine kružile gradom. Čak i da na jednom mestu stoji spremljeno stotinu
šporeta, koji treba da budu podeljeni nakon „obavljenog" posla na glasačkim
mestima.

- Čuo sam priču o spremljenim šporetima. Navodno, oni koji treba da ih dobiju
moraju posle izbora da donesu materijalni dokaz da su glasali upravo za stranku
koja ih deli - priča nam 30-godišnji Milan, koji je bio posmatrač na jednom od
biračkih mesta.

S druge strane, bilo je mnogo poklona koji stranke uopšte nisu pokušale da
sakriju. Delila se masovno sportska oprema negotinskim sportskim klubovima,
biblioteka u Prahovu je na poklon dobila knjige, dok je nekoliko ustanova i
udruženja tokom predizborne kampanje dobilo neophodne električne uređaje.

(E. P.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/vesti_dana/story/104390/Glasovi+u+Negotinu+kupovani+parama%2C+farmerkama%2C+duksevima+i+%C5%A1poretima.html

Одговори путем е-поште