ovo sam i ocekivao od ministra za nauku.......
(sloboda, 17. maj 2010 18:08)

Ovaj totalno odlepio
(zvezdana, 17. maj 2010 16:13)

Ja neza dobro da pisem na srpski ali bi moleo da nam niko od srpski politici
ne pomazu. Mnogo to za nas u Grcku, ~će se podavimo~ kako vi kazete. Mi Grci
nismo toliko experti.
(Galis, 17. maj 2010 15:07)

Pa gde ces TI u Grcku!!! Jadan narod, bas ih je poterao maler jos i ti na
kraju da kompletiras baksuzluk.
(Adam, 17. maj 2010 15:03)

Kad procitah naslov, umalo sto kafu ne prolih preko tastature!
(V.K., 17. maj 2010 14:27)

Kako ces da putujes, je l' teras Yugo kabrio do Grcke?
(Don Kihot, 17. maj 2010 14:08)

Daj covece, nemoj da zjbvs Grke u ovim teskim vremenima.
(PRN, 17. maj 2010 14:03)

svojevremeno je Idi Amin slao pomoć u Veliku Britaniju,ne bi li ih spasio od
gladi...
ovo je otprilike isto
(posljednji škotski kralj, 17. maj 2010 13:42)

I ja ću da pomognem Grčku ove sezone, čekam neke provizije što sam namestio
nekim firmama da dobiju državne poslove preko veze, i da prodaju pet puta
skuplje od tržišne cene, pa ću pomoći Grčku tako što ću ceo juli sa jednom,
pa posle ceo avgust sa drugom švalerkom da plaćam restorane i hotele i
iznajmljujem brodove po Grčkim ostrvima. I posle kao nisam patriota ?
(Direktor jedne uspesne drzavne firme, 17. maj 2010 13:32)

Posto smo po Mirku bar statisticki vec izasli iz krize, predlazem kao pomoc
grcima da im nepovratno pozajmimo celokupnu vladu.
(Genije, 17. maj 2010 13:04)

PAMETAN PREDLOG,povedi tamo celu Vladu,sa svim Milosavljevicima,i nevracajte
se nikad vise!Sloba je za tebe & co. bio malo dete!PUTUJ IGUMANE,ZA MANASTIR
NEPITAJ,I NEVRACAJ SE NIKAD VISE!
(gastarbajter, 17. maj 2010 12:26)

Je li Grcka u EU?
Kada mi udjemo u EU cela EU ce biti kao sada Grcka?
Ali EU nema alternative????
(dUSKO, 17. maj 2010 12:13)

Prodaj tetkin kauč i pošalji...
(Nemoj ti da nam gadiš prelepu Grčku i grčki narod, 17. maj 2010 11:53)

Ovaj covek je cirkuzant.Moja 2 druga koja su zavrsila faks rade u Grckoj kao
konobari i zarade 10 puta vise nego sto bi ovde sa fakultetom.Ne pada im
napamet da se vracaju.Djelicu Grcka je mozda u problemu ali njihovi gradjani
imaju dostojan zivot a tvoji gladuju.Srbija je zbog vas u mnooogo vecem
problemu od Grcke!
(JA, 17. maj 2010 10:28)

Da Djelić i Dinkić sa Tomicom Milosavljević budu bar 6 god njihovi ministri
pa da im svane
(zoki, 17. maj 2010 10:12)

Evo i ja cu pomoci.Nisam mislio ni da idem na letovanje ali cu uzeti kredit
sa velikom kamatom(pomazem i Srbiji) i otici na letovanje u
Grcku.djelicu,djelicu,mangupe jedan...
(Dragan, 17. maj 2010 10:09)

i ja sam promenio svoje planove, ali ne verujem da će proći kod moderatora.
(gorki, 17. maj 2010 09:25)

Mafija mafiju da pomaze,najbolje da se ujedinimo s njima da im Djelic pokaze
sta su prazne price i koliko su one mocne u Srbiji.Nasa Vlada bi trebala da
ima javno predavanje celom svetu kako bi oni sve to regulisali.Tek onda bi
shvatili da oni nisu u krizi i da samo trebaju da vise gledaju pink i rts

Please don't help us!
(George Papandreou, 17. maj 2010 08:15)

Niste nam napisali do kada traje takmičenje u tome koji će da dá gluplju
izjavu?
(Takmičenje, 17. maj 2010 07:39)

Ako joj pomognemo, ima da se raspadne.
(Aleksandar, 17. maj 2010 04:44)