Извор : новине „ПРАВДА“, 15.07.2010.

ТВ  АЛАПАЧА

КРВОПИЈЕ

Мићун и комарци. Какав избор да се проведе вече!
Не знам шта ми је то требало. Боље да сам звала бившег мужа него што се
заје-бах да укључим телевизор! А кад је кре-нуло више нисам могла да пресечем
ствар. Ноћна мора.
На екрану, парада кича, у соби свет-ска изложба комараца свих раса и вели-чина.
Жути боду и гризу фигуративно, ови у соби стварно и непоколебљиво.
Кад су Мићуну уручили књигу написа-ну њему у част, ја сам изгубила већ тре-ћину
крви.
Пију ови с екрана, лочу ови у соби.
Кад је највећи демократа свих време-на (онај што је ушао у лолитику кад је
}ах'о попа) изјавио да tie бити на власти још најмање десет година, скинула сам
се гола да ме њихови представници у со-би докрајче...
Свануло је. Испијена, упалих образа, али жива, по инерцији бацих поглед на
екран. Каква грешка! Извештај одЈуче! То је био мој крај, а ко је написао овај
текст, појма немам.