Извор : Новине „ПРАВДА“, 27.07.2010.

ТВ Алапача

ЗАХЛАЂЕЊЕ

Нека је захладило.

Била је прорадила пета рингла, врућина, нема лекова, сви полудели, бију се по
аутобусима, деца падају с балкона, не смеш улицом да прођеш...

Захладило је, а у Хагу су нас оладили. Очекивања су била превелика и,
очигледно, неутемељена. Зато ми сада надреално делује ова прича, као, није све
изгубљено, и како ћемо сад у Уједињеним нацијама да им објаснимо како је суд у
Хагу погрешио... Бла, бла!

Ништа од тога нема! Кад су ономад Амери рекли да је независност Косова
неповратан процес, зашто је онда неко помислио да тај процес може да се
заустави, па онда и преокрене?

Нереално, наравно, ако знамо с ким имамо посла.

Како ствари стоје, певнуће онај мали Јеремић. Слутим да више неће путовати о
трошку државе. Уосталом, како му је лепа жена, није ми јасно зашто се и до сада
млатио наоколо?