Извор : Новине „ПРАВДА“, 02.08.2010.год.

ТВ  АЛАПАЧА

ГЛУПИ АВГУСТ

Да ли вас вређа прича о Зорици Томић ?
Мене да !

Добра је риба, као и сестра, није ни глупа. Али, казаће вам моје комшије, нисам
ни ја ни ружна ни глупа, па не живим у Паризу, у стану који бедници Србије
плаћају седам хиљада нечега.

Сад су је разрешили с неког, иначе непотребног места, али је она остала на оном
другом, само њој потребном месту. Непотребног кажем, јер какву корист имамо ми,
поменути бедници Србије, од ње у том њеном стану од седам хиљада нечега у
Паризу? За шта она лобира, за кога се она тамо залаже и бори? Осим за себе, као
што рекох.

Она, наравно, није једина куртизана режима, има их много и нису све истог пола.
Једино су дрскост и бахатост, безобразлук и глупост актуелне власти бесполне и
универзалне.

Дрскост, бахатост, безобразлук и глупост, ти највећи брендови Србије...