Putnicima „Jata“ lepše uz novo osoblje

A. E. | 20. 08. 2010. - 00:02h | Komentara: 32
<http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/203436/Putnicima-Jata-lepse--uz-novo-osoblje/komentari>

Veliki broj mladih ljudi mašta o poslu koji će biti i dinamičan i interesantan,
i koji uz to donosi nova poznanstva, putovanja i upoznavanje novih krajeva.
Biti stjuardesa, odnosno stjuard, objedinjuje sve ovo, i zato je među mladima
ova profesija već godinama veoma tražena.

http://www.blic.rs/data/images/2010-06-21/50045_0816-jat_f.jpg?ver=1282243566Početkom
 ove letnje sezone, kada je inače povećan broj linija i frekventnost
avio-saobraćaja, nacionalni avio-prevoznik angažovao je 50 novih i mladih
stjuardesa i stjuarda koji su prošli sve najstrože obuke za ovaj zahtevan posao
i time dodatno pojačao, ali i podmladio, svoje letačko osoblje.

Iako pojedini putnici i dalje imaju više poverenja u stjuardese sa „dužim
stažom“, dok je najveći broj njih oduševljen ovom promenom, i jedni i drugi
saglasni su da novo osoblje predstavlja pravo osveženje i da je nacionalni
avio-prevoznik uspešno spojio dugogodišnje iskustvo i mladalački entuzijazam i
energiju.

- Još kao mala sam maštala o tome kako ću jednog dana postati stjuardesa i
sećam se da sam oduvek gajila divljenje prema ovoj profesiji. Konačno mi se
želja ostvarila i zaista sam ponosna što sam dobila priliku da radim u
nacionalnoj avio-kompaniji - reči su Ivane Subotić, jedne od novih stjuardesa u
„Jat ervejzu“.
Dvadesetpetogodišnja Ana Jevtić kaže da su obuke u „Jatu“ veoma zahtevne i da
su osnovni preduslovi za bavljenje ovim poslom da je osoba komunikativna,
strpljiva i smirena. Iako je ovo izuzetno težak i odgovoran posao, mlade
stjuardese i stjuardi zadovoljni su ukazanim poverenjem i mogućnošću da rade u
nacionalnoj avio-kompaniji, a većina njih ističe da im posebno imponuje to što
ih prepoznaju kao „nova lica ‘Jata’“.

- Desilo mi se već nekoliko puta, od kada sam počeo da radim, da mi ljudi
prilaze i da mi kažu: „Jao, pa ti si onaj stjuard sa bilborda“, i moram
priznati da mi to zaista prija. Jednom mi se desilo na letu da je putnik čitao
„Jatovu reviju“ i kada sam ga pitao da li želi nešto da popije, čovek se
potpuno zbunio jer je u istom trenutku gledao mene uživo i moju sliku u
časopisu - uz osmeh priča Branislav Milaković, novi stjuard „Jat ervejza“ i
dodaje: - U slovi u „Jatu“ su odlični, imamo podršku starijih kolega, dobra je
atmosfera i, što je najvažnije, vidimo da su putnici zadovoljni.

Angažovanjem 50 mladih stjuardesa i stjuarda, nacionalni avio-prevoznik
nastavlja da se razvija u modernu avio-kompaniju koja daje šansu mlađim
kadrovima, ali i da dalje unapređuje svoje poslovanje čemu doprinose i brojne
nove usluge koje su uvedene u „Jat ervejzu“ tokom proteklih meseci.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/203436/Putnicima-Jata-lepse--uz-novo-osoblje

<<image001.jpg>>