Krstić: Sudije režirale poraz

R. N/V. P. | 11. septembar 2010. 23:14 | Komentara: 0

Nema smisla da se ovako deli nepravda na najvećem košarkaškom takmičenju i to u
polufinalu – naglasio Veličković

Kapiten Srbije Nenad Krstić, ali i ostali naši igrači nisu krili razočarenje
posle nesrećnog poraza od Turske u polufinalu SP. “Orlovi” su svesni kakvu su
šansu propustili, a kao jednog od glavnih krivaca za poraz označili su sudijsku
trojku.
- Glupo je pričati o suđenju, u ovom trenutku kada smo propustili veliku šansu
da uđemo u finale i borimo se za zlato. U poslednjem napadu turske selekcije
nosimo najveći deo krivice zato što nismo preuzeli kako treba, ma osećam se, ne
znam šta bih vam rekao, totalno bezveze... Imali smo i sasvim solidnu razliku,
ali nismo mogli da izdržimo pritisak. U svakom slučaju svemu su kumovale i
sudije, bilo je evidentno da smo bili više opterećeni gomilom faulova, počev od
mene, pa po četiri lične Perovića, Veličkovića... - rekao je Krstić.
U istom tonu priča i Novica Veličković.
- Dosta mi je svega, neću da ćutim kada su sudije u pitanju, iako to više ništa
ne može da promeni. Ceo svet je video zašto su svirali namerno faul u finišu
utakmice, a tek slučaj sa Ašikom, koji je udaren po ruci, a uhvatio se za oko,
verovatno da bi eskivirao izvođenje penala, s obzirom da nije bio siguran.
Stvarno nema smisla da se ovako deli nepravda na najvećem košarkaškom
takmičenju i to u polufinalu.

TEODOSIĆ: NEĆEMO DA KLONEMO
- Ne bih da komentarišem suđenje, bilo je kako je bilo... Međutim, zaslužili
smo plasman u finale, s obzirom na sve ono što smo prikazali na ovom prvenstvu,
uložen trud tokom dugih priprema. Ipak, ne smemo da klonemo duhom, moramo da
nađemo snage i pokušamo da savladamo Litvaniju u borbi za bronzu.

http://www.novosti.rs/vesti/sport.72.html:299716-Krstic-Sudije-rezirale-poraz