<http://www.dverisrpske.com/tekst/1873170>
http://www.dverisrpske.com/tekst/1873170

Протестни говор Владана Глишића, у име Управног одбора Српског сабора
Двери:ОТКАЖИТЕ ГЕЈ ПАРАДУ

 <http://www.dverisrpske.com/tekst/1873170/pp> Штампај |
<http://www.dverisrpske.com/email/1873170> Пошаљи на е-пошту

Говори сваки од нас што смо се овде скупили… Режимлије, откажите геј параду
поручују хиљаде младих људи већ данима широм Србије, откажите геј параду светли
са стотина зидова у Београду, откажите геј параду мукло исијава тиха већина
грађана Србије… Какви су то људи, та тиха већина српског народа што нас
подржава у захтеву да парада срама буде отказана.

 пр-глиса <http://www.dverisrpske.com/media/2010-10/1873158-img-0481.jpg>

Породични људи, они што се напорно свакога дана радом боре да прехране своје
породице упркос похлепних тајкуна и корумпираних политичара.

Породични људи што исцрпљени од напорног рада свакога дана нађу снаге и времена
да васпитавају своју децу упркос погубног утицаја жутих медија, нарко картела и
естрадних звезда.

Породични људи што исцрпљени радом, обогаћени децом, нађу снаге за своје мужеве
и жене, нађу снаге да сачувају и изнова се изборе за своје бракове јер добар
брак није авантура већ свакодневно изнова борба. Добар брак, заједница мушкарца
и жене, рађа добру вишедетну породицу, а мноштво таквих породица ствара здраво,
богато и напредно друштво.

 глиша2 <http://www.dverisrpske.com/media/2010-10/1873176-glisa2.jpg>

Откажите геј параду поручују студенти - млади људи који желе да створе своје
бракове и своје породице…

Српска Црква је поручила да је против ове параде али је поручила и да подржава
протесте против ње. Црква каже да младе људе нико не може да лиши права да на
ненасилан и миран начин изразе протест против одржавања геј параде.

Игуман Хиландара архимандрит Методије каже да сви они који себе сматрају верним
чедима Цркве не прихватају одржавање геј параде и траже њену забрану.

Браћо и сестре,

Двери су вас позвале и ви сте дошли да заједно са угледним јавним личностима,
заједно са мноштвом српских удружења из отаџбине и расејања, заједно са
студентским организацијама, заједно са нашом Црквом захтевамо од власти да се
одлучи: или су за геј параду или су за породицу… Ми смо се одлучили за породицу
и зато ништа није готово данас, ништа неће бити готово сутра, ма шта режим
одлучио.

Ово није крај, ово је почетак… Ми смо почетак антирежимских интеграција не само
зато што не волимо овај режим а не волимо га, не само зато што хоће геј параду
а ми је нећемо… Ово је почетак наших окупљања и борбе зато што смо решили да
бранимо породицу јер њу НЕ ДАМО. Тражимо системску промену српског друштва.

Ово је почетак породичног покрета, покрета породичних људи које ћемо бранити на
њиховом радном месту од похлепних газда, ово је почетак покрета који ће бранити
породичне људе од бездушних порезника, ми ћемо бранити породицу од зеленашких
страних банака, борићемо се за све оно што отвара простор за породицу и бићемо
непријатељи свему ономе што разара породичне вредности а самим тим и Србију.
Имамо храбрости да волимо Србију и зато бранимо породицу.

Почиње борба за Србију породичних људи. Ми заједно можемо све, променићемо
Србију…

Браћо и сестре – ми смо већина, ми смо она тихо одлучна већина Србије и зато
нисмо насилни, зато нам није потребно насиље, потребна нам је тиха одлучност
коју има снага реке, огромне народне река која не галами која не руши али која
трајно и потпуно мења Србију!

 глиша4 <http://www.dverisrpske.com/media/2010-10/1873178-glisa4.jpg>

МИ НИСМО ПАРТИЈА – МИ СМО ПОРОДИЦА!!!!

Плато, Београд, 9. октобар 2010.

Информативна служба Српског сабора Двери