Dušica Rakić ogorčena posetom Klintonove Srbiji

Ubica male Milice došla na mesto zločina

Sreda - 13.10.2010

Majka Milice Rakić, trogodišnje devojčice koja je nastradala 17. aprila 1999.
godine od NATO gelera koji ju je pogodio dok je bila u kupatilu na noši,
priznaje da joj poseta američke državne sekretarke Hilari Klinton iznova
ozleđuje rane koje nikad neće zarasti.

- Pravo da vam kažem, ništa me ne iznenađuje! Ni što ova država gosti takve
ljude, ni što ona dolazi bez trunke stida! Ne mogu da razmišljam više o
tragediji koja nas je zadesila, ali me onda njena poseta ponovo vraća u vreme
našeg najvećeg gubitka, ozleđuje stare rane, koje nikako ne mogu da zacele.
Dolazi na mesto zločina! Tu kod nas, da prođe pored ruševina... Pitanje je i
šta će videti! Ako bude želela, moći će da pogleda ruševine. Sram je bilo!
Najgore je što se oni ni ne kaju. Šta da vam kažem, snage više nemam -
potresnim glasom kaže za „Alo!“ Dušica Rakić, majka male Milice koja je postala
simbol nedužnog stradanja u vreme NATO bombardovanja.

http://www.alo.rs/vesti/31862/Ubica_male_Milice_dosla_na_mesto_zlocina