SAD PODRŽAVAJU TEZU DA JE IZRAEL JEVREJSKA DRŽAVA

(0)
<mailto:?subject=Kurir%20-%20SAD%20podr%C5%BEavaju%20tezu%20da%20je%20Izrael%20jevrejska%20dr%C5%BEava&body=http://www.kurir-info.rs/sad-podrzavaju-tezu-da-je-izrael-jevrejska-drzava-54524.php%20-%20Pogledaj%20%C4%8Dlanak%20na%20Kurirovom%20sajtu%21>
<http://www.kurir-info.rs/planeta/sad-podrzavaju-tezu-da-je-izrael-jevrejska-drzava-54524.php>

TEL AVIV - Američki Stejt department podržao je stav izraelskog premijera
Benjamina Netanijahua, istakavši da SAD smatraju Izrael jevrejskom državom.
Netanijahu je u ponedeljak nagovestio da bi Izrael pristao da obnovi
zamrzavanje izgradnje u jevrejskim naseljima na okupiranoj Zapadnoj obali ako
Palestinci priznaju Izrael kao nacionalnu državu jevrejskog naroda. "Mi
priznajemo da je Izrael - kao što sam kaže - jevrejska država", rekao je
novinarima portparol Stejt departmenta Filip Džej Krauli, preneli su izraelski
mediji.

Palestinska uprava je odmah odbila taj zahtev, kome se dugo protivila. Međutim,
portparol Stejt departmenta je ocenio da "priznanje da je Izrael deo regiona -
prihvatanje od strane regiona egzistencije države Izrael kao domovine
jevrejskog naroda - jeste ono što oni žele da vide kroz pregovore".

"Ono što je premijer Netanijahu rekao u osnovi je ključni zahtev izraelske
vlade, koji mi podržavamo", kazao je Krauli, naglasivši da SAD ohrabruju
nastavak pregovora. "To nije jednosmerna ulica. Premijer je ponudio nešto i
traži nešto. Palestinske uprava i predsednik Abas imaju puno pravo da kažu:
Postoji nešto što mi je potrebno i postoji nešto što sam voljan da dam", rekao
je portparol.

http://www.kurir-info.rs/planeta/sad-podrzavaju-tezu-da-je-izrael-jevrejska-drzava-54524.php

<<image001.jpg>>

<<image002.jpg>>