Ode Slobo u Hag.

Kad je Milos prilozio Karadjordjevuc glavu Stambolu dobio je drzavu. Kad je Djindjic poslao Milosevica u Hag drzava je pocela da se raspada, opet. Premijer Zizizc je dao ostavku. Sada ce i crnogorski ministri redom da cepaju koaliciju za Jugoslaviju. Kostunicina stranka DSS je istupila iz DOS.

Sad ce se vrsiti pritisak na Djindjica da odstupi, pa ce Kostunica na izbore ici sam i pobediti. To je taktika Vasingtona. Koga Amerikanci pomazu taj brzo nastrada, kao i nas Rumenko.

I tako Milosevic, i uhapsen i hagiran, utice na dogadjaje u zemlji. Komunisti i radikali obecavaju visednevne demonstracije. Ima dokonih ljudi pa idu na te mitinge sve cekajuci da se nista ne desi, da ne moraju da rade.

Bio sam u Svedskoj 21 dan, tamo svi rade i nemaju vremena za politiku. Imali su 5 dana gradjanski rat u Geteborgu, ali je policija sredila ekstremiste, i domace, i ubacene iz Danske, Engleske, Nemacke i Norveske. I Svedska je savila kicmu i poklonila se Dzordzu Busu Velikom. Svedska je dobila status povalscene zemlje, a SRJ samo 1,2 milijarde dolara. I to nasih, jer je Milosevic izneo napolje 4 milijarde, pa nam sada Zapad vraca deo toga.

U Svedskoj niko ne parkira auto na trotoar, jer je kayna 700 kruna tj. 170 maraka. A kod nas svi, da pokazu da imaju auto. Naravno da ne mozemo da se poredimo, ali ne treba zaboraviti da 70.000 Srba gradi Svedsku i cuti. Cak i nasa mafija dere svoje zemljake, a Svedjane ne dira mnogo. U kriminalu smo u Svedskoj na drugom mestu, kao i u citavom svetu. Mi smo sampioni rekli bi klinci.

U Budvi i Nisu su pirati kopirali moju hit knjigu KOMANDANT ARKAN i dali je u promet. Hoce ljudi leba bez motike. Niko nece da radi, svi hoce da se snalaze. Tako je i Milosevic nagravusio, jer se Djindja snasao. Kada je ulazio u helikopter SAD na heliodromu Instituta za bezbednost na Banjicu, gde je doveden u kombiju leskovacke registracije iz Centralnog zatvora, Milosevic je prisutnim policajcima i cinovnicima rekao:

- Aj zdravo Srbi. Dobro ste ovo uradili!

Videcemo za cije dobro.

Srecno Marko Lopusina